Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.02.2018 00:11
Juno fulgte Hectors hånd med blikket da den forsvandt ned imellem hans ben, og synet fik varmen i hans krop til at fordobles. Han havde allerede tidligere fundet ud af, at hvis ikke han selv kunne røre ved Hector, så var det næstbedste at se ham røre sig selv.

Ubevidst satte han tempoet efter synet af Hectors hånd. Lyden af vennens støn overdøvede alt andet for Juno. Hans egen vejrtrækning var ikke meget mere end tung og lettere besværet - indtil han pludselig, uden advarsel og med et højlydt støn, kom. I en sidste krampetrækning tvang han sig så langt ned i Hectors hals som han kunne og holdt sin ven dér i flere sekunder. Sæd boblede stadig langsomt ud af ham, da han tøvende trak sig ud af Hectors mund.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.02.2018 00:47
Hector var ikke sikker på, hvad han havde forventet, men han var ihvertfald ikke klar til det her! Han gryntede igennem næsen, da Juno pludselig trak ham i håret, og han udstødte en mærkelig blanding af stønnen og sprutten, da Junos pik gled helt ned i hans hals. Måske burde han havde været sur over, at Juno ikke gav ham en advarsel, men sandheden var, at Hector blev så tændt af det, at han helt glemte at blive frustreret. Han glemte også at onanere, og i stedet fokuserede han helt og holdent på følelsen af Junos pik, der dirrede og pulserede i hans mund. 

Det var først, da Juno begyndte at trække sig tilbage, at Hector kunne smage resultatet af Junos orgasme, og han kunne ikke lade være med at lave en grimasse, da han endelig kunne tørre sig om munden. 

"Du smager sgu ikke ligefrem af rosenvand, chef," hostede han og forsøgte at modstå trangen til at spytte på gulvet.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.02.2018 07:15
Det var først da Junos pik hang slapt imellem benene på ham at han kunne fokusere rigtigt på sin ven, og det første han gjorde var at bryde ud i lydløs latter over Hectors grimasse og dét at han havde brug for at tørre sig om munden.

"Til gengæld er jeg lige så sund," svarede Juno med et blink, uden at vide om rosenvand var sundt overhovedet.

Han ville stadig gerne røre ved Hector, men nu hvor han ikke længere var liderlig kunne han lidt nemmere tænke klart og han ville ikke gøre noget som de ville fortryde i morgen. Ikke mere end hvad de allerede havde gjort, i hvert fald.

"Vi deler sgu din seng i nat," bekendtgjorde han alligevel, som om han altid bare kunne tillade sig at bestemme sådan noget, og gik over for at smide sig i Hectors seng. Fyren måtte åbne munden, hvis han ville smide Juno tilbage i sin egen seng.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.02.2018 17:54
Hector rejste sig fra gulvet og fulgte efter Juno hen til sengen. Han hev sin bluse over hovedet og smed læderpungen på gulvet, så han helt nøgen kunne kravle op på sengen og lægge sig ved siden af Juno. Han var pludselig lidt nervøs, for han vidste ikke rigtigt, hvad der skulle ske nu. Skulle de bare sove, eller skulle de lave noget andet? 

Der var stadig vådt mellem Hectors pelsede ben, og trangen til at føre sin hånd derned for at gøre arbejdet færdigt var stor. Men... han ville hellere have Juno derned. Han var stort set ligeglad, hvilken del af Juno, men han ville bare røres af Juno, ikke sig selv.

Det kunne han ikke rigtigt finde ud af at sige, så i stedet vendte Hector sig på siden, så han lå med fronten til Juno, og spredte sine ben.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.02.2018 18:41
Et bredt, kækt smil spredte sig på Junos ansigt, da Hector spredte sine ben. "Diskret måde at sige, at du gerne vil have mig til at gøre arbejdet færdigt for dig, hva?" kommenterede han med et smil, men når Hector selv lagde sådan op til det, kunne han alligevel ikke lade være.

Stadig smilende løftede han sig op på sin albue, så hans udsyn til Hectors ansigt var bedre, og lagde først derefter en hånd mod fyrens lår, som han kærtegnede indtil det så ud som om Hector ville slå ham, hvis ikke han gjorde mere. Så flyttede han sin hånd ind mellem Hectors ben og med øjenkontakt stak han tungen ud og vædede langsomt sine læber, imens han rørte ved ham.
Han havde ikke forestillet sig, at Hector ville være så våd som han var. Juno havde fandme aldrig gjort en kvinde så våd. Det var et kompliment i sig selv og Juno elskede komplimenter.

"Fortæl mig hvad du vil have," bad Juno, mest fordi Hector hele dagen havde vist ham, hvor lidt han brød sig om at indrømme hvad han ville have - ikke med ord, under alle omstændigheder. Han havde endnu ikke puttet nogen af sine fingre i ham, men holdt sig til Hectors pik og til kanten af hans skede. Det brændte i hele hans krop efter at stikke en finger eller to, eller sin pik, op i ham, men han holdt det i sig, fordi han ville have Hector til at sige hvad han ville have.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.02.2018 18:53
"Jeg... jeg vil gerne..." mumlede Hector, mens hans hjerne arbejdede på højtryk for at finde de rigtige ord. Men det var ikke nemt, når man samtidig havde travlt med at stønne og rokke let med underlivet mod sin bedste vens dejlige, varme hånd, mens den langsomt drev en til vanvid. 

"Jeg vil gerne... have dig ind i mig," fik Hector endelig spyttet ud, og han stirrede direkte ind i Junos øjne, mens han sagde det. Det skulle fandme ikke hedder sig, at Hector var en kujon, når det kom til sex! Ikke fordi Hector regnede med, at Juno ville rende rundt og fortælle folk, hvad de havde lavet, men hvis han gjorde, så gad Hector ikke være den rødmende jomfru i den historie. "Dine fingre eller din pik eller bare et eller andet."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.02.2018 00:39
På trods af at han selv havde kæmpet for at få ordene ud af Hector, overraskede det Juno at høre ham rent faktisk sige det. Han grinede bredt ned til ham, da fyren oven i købet uddybede.

"Min pik er også fantastisk," svarede han, hans læber stadig skilt i et smil, der blev mere og mere slesk. Hector ville have ham og selv hvis det kun var midlertidigt, imens han var pisse stiv og liderlig, så var det stadig noget. "Men den vil du virkelig ikke have." Juno vidste bedre. Hvis man spurgte ham, var han den fornuftige af de to, og Hector ville måske gerne have en pik i sig lige nu, men han ville fortryde det i morgen. 
Med dét sagt lod han en finger glide op i sin ven og, da han mærkede hvor varm og våd han var, endnu en. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.02.2018 02:39
Hectors øjne voksede mindst to størrelse, da Junos fingre gled ind i ham. Han stirrede stadig direkte på Juno, da det skete, og hele hans krop spjættede lidt, mens hans mund åbnede sig om et blødt, "Ahhh."

Det var ikke første gang, Hector havde haft fingre inde i sig, men det var første gange, det ikke var hans egne, og det føltes utrolig meget bedre, når det var Junos fingre. Hectors muskler klemte sammen om dem, og hans øjne gled i, mens han stønnede igen og begyndte at bevæge sit underliv en smule.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.02.2018 00:28
Juno kunne ikke tage blikket fra Hector. Han havde aldrig før gået vildt meget op i sine partneres oplevelser, så længe de begge to havde det sjovt, men med Hector var det pludselig meget vigtigt for ham at fyren havde det så fedt som overhovedet muligt. Med al sin fokus på ham, gik der også et øjeblik, før det gik op for ham at han selv var blevet hård igen.

Han fnøs, men havde som sådan ikke noget imod det. Det gjorde det sværere at holde sig til sit princip om ikke at kneppe sin ven, men det gjorde det ikke umuligt.

Juno satte sig mere op, lagde et ben ind imellem Hectors og lænede sig ind over Hector, med sin frie underarm liggende ved siden af Hectors ansigt. Junos pik lå imod Hectors lår og han gnubbede sig langsomt op af ham, ude af takt med hvordan han fingerkneppede Hector. Fyren var våd og varm, og Juno kunne mærke det igennem hele kroppen. Det ville være så nemt for ham at putte sin pik i Hector nu, og han lod blikket glide over sin vens ansigt i et forsøg på at huske på hvorfor det var en dårlig idé.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.02.2018 00:55
Hectors øjne fløj op, da han mærkede Juno læne sig ind over ham, og især da han mærkede Junos pik imod sit lår. Den var så hård, og den var så tæt på Hectors skridt! Det var uendeligt fristende lige at vende sig så Junos pik gled ned mellem Hectors lår, men... Nej, det var nok en dårlig idé, og desuden føltes Junos fingre også virkelig godt. 

"Hurtigere," hviskede Hector og spredte sine ben mere for at give Juno endnu mere plads, mens han stirrede op på Juno. Det nærmest boblede i hans læber for at løfte hovedet og kysse Junos mund, men Hector havde på fornemmelsen, at Juno ikke ville kunne lide det. 

"Det... ah, det føltes virkelig godt, chef," stønnede Hector, og han kunne ikke lade være med lade en hånd glide ned ad Junos side til hans nøgne hofte.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2018 00:38
Juno havde aldrig i sit liv haft så svært ved ikke at kysse nogen, og for at gøre det nemmere for sig selv ikke at kysse sin ven, greb han i stedet fat om hans hår, så han kunne hive fyrens ansigt væk og nemmere komme til hans kraveben og hals. Her bed han fat om ham; tyggede, sugede, kyssede og bed i ham.

Uden at tænke over det, gjorde han blot som Hector bad ham om, og øgede farten. Dog kun med sine fingre. Sin pik gned han stadig langsomt imod Hectors lår, og han var lige ved at komme igen, blot af at mærke Hector sprede sine ben yderligere for ham.

"Du føles virkelig godt," svarede Juno, et lydløst grin i hans stemme, da han var stakåndet. Han kunne ikke tage det alt for seriøst, ellers ville det føles forkert. At joke om det, gjorde det mindre slemt at hans hjerte var ved at eksplodere i brystet på ham.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.02.2018 01:02
Hector vidste ikke rigtigt, om det var Junos tænder mod hans hud, der gjorde det, eller om det bare var tilfældigt, men kun få sekunder, efter Juno begyndte at tage sig af Hectors hals og kraveben, kom han. Det var som en voldsom bølge, der skyllede ind over ham, og han spættede og klemte hårdt omkring Junos fingre, mens han stønnede Junos navn ud i det mørke rum. Dybt i hans bevidsthed vidste han, at der helt sikkert var nogle af de andre, der kunne høre ham, men lige nu var han ligeglad. 

Langsomt faldt han ned, og han opdagede, at hans lår, Junos hånd og endda lagnet under dem var blevet vådt. Havde han... sprøjtet?

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2018 14:44
Juno havde aldrig før fået nogen til at komme så voldsomt, og selvom han til enhver tid ville påstå at det var hans evner, der nu gik Hector til det, vidste han at det måtte være noget andet. Et chok af varme løb igennem hans krop og samlede sig i hans mellemgulv, og han nåede knap nok at samle sine våde fingre om sig selv, før han kom.
Han ville gerne have haft mere styr på det, og han ville egentlig også helst have undgået at komme på Hector, men det var ude af hans kontrol og hvide striber prydede nu Hectors lår og hofte.

Juno brugte næsten et minut på at få vejret og komme til sig selv, inden han løftede blikket og sendte Hector et strålende smil.

"Rimelig køligt bare at stønne mit navn så højt du kan," kommenterede Juno med et glimt i øjet. Han var ikke så sikker på om Hector rent faktisk var kølig omkring at lade resten af huset vide hvad de foretog sig, men så længe det ikke var Juno selv der blev kneppet skammede han sig ikke over det. Så kunne han lige så godt drille sin ven med det.

Juno rejste sig op, som altid rastløs, og gik igennem en rodet bunke af snavset tøj indtil han fandt et håndklæde. "Flyt dig, tykke," sagde han og fik lagt håndklædet, hvor Hector havde sølet lagnet til, inden han selv smed sig ned ved siden af ham. Når han havde det som nu, var det urealistisk at han kunne sove mere end to timer af gangen, så han kunne lige så godt ligge yderst.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.02.2018 17:06
"Årh, hold da kæft," mumlede Hector og prøvede ikke at tænke på, hvor lyserøde hans kinder sikkert var lige nu. Han satte sig op, da Juno hoppede ud ad sengen, og så sig om efter noget at tørre Junos "efterladenskaber" af med. Han spottede Junos yndlingsbluse på gulvet, snuppede den og var meget grundig med at tørre sit lår og hofte af i blusen, bare som en lille hævn. Da han var færdig, smed han blusen tilbage i bunken af rent tøj.

Hele hans krop sitrede stadig, og han havde mest af alt lyst til at gøre det hele igen, men han holdt sig på måtten, hvilket også var nemmere denne gang. I stedet stak han Juno en lammer, da han blev kaldt "tykke", og rykkede sig lidt, så der var plads til Juno på den anden side af sengen. Da Juno havde lagt sig, vidste Hector ikke helt, hvad han skulle gøre af sig selv. Han havde allermest lyst til at vikle sig omkring Juno, putte sig ind til ham, men han var ret sikker på, at Juno på ingen måde ville være nede med den slags, så i stedet for vendte Hector sig blot mod Juno and rykkede en lille smule tættere på, så hans næse og læber næsten rørte ved Junos skulder. Hector kunne mærke varmen og duften fra Junos hud, og det fik ham til at føle sig tryg og rolig. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2018 22:52
Juno tænkte ikke så meget over hvordan Hector havde det med ham, eller med at dele seng med ham, men møve de blot en arm ind under hans nakke og hev ham ind til sig, indtil han kunne bøje armen og stryge spidsen af sine fingre igennem Hectors krøller.

"'Nat, stump," mumlede han, allerede halvt sovende, og strakte sig inden han lod sin arm falde ned for svagt at holde om Hector. Den anden arm faldt ned på madrassen over hans hoved.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.02.2018 23:09
"Godnat, chef," hviskede Hector og lod et øjeblik han sine fingerspidser glide blidt over Junos brystkasse. Det var, som.om han havde lyst til at sige en hel masse til Juno, men han vidste ikke rigtigt, hvad det var, så han sagde ikke noget. I stedet lå han bogen en times tid, efter Juno var faldet i søvn, og kiggede på ham, mens solen stod op uden for vinduet.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Rabbit
Nomineringsårsag:
“Hector og Junos første tråd sammen, og den som virkelig definerer deres mærkelige, både komplicerede og ukomplicerede venskab. Derudover tegner den et fint billede af deres roller i venskabet, og er bare i det hele taget et virkelig fint billede af de to dumme drenge.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11