I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 20:02
Hun sukker lettere irriteret og forsøger at få sat skik på sit hår. Nå det kunne da have været værre... Hun ser lidt på Mirale, det absolut ikke ser ud til at bryde sig om fugleskræmslets tilstedeværelse, men vender så sin opmærksomhed mod Samson, da han stiller hende et spørgsmål. "Diandra," svarer hun også ret kort, mens hun forsat se på ham. "Deres?"

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 20:16
"ja Aynry er min herre, hun vækkede mig!" siger han vredt. han knuet sine hænder sammen.
man kunne ikke høre knogler, men hø der blev svask. Han så på Samson og viste ikke hvad han skulle sige.

"hvorfor må man ikke rør det bløde bryst?" spørg han forvirret? han kigger tilbage på Mirale's bryst, men ikke længe da hun så vred ud? eller sød? hvad var det nu? Samson var den eneste som virkede som om at han kunne hjælpe, de kvinder var vel enten vrede eller mærkelig, sådan var det osse med Aynry?

lavet af den super dejlig Novo/Nova! *Kram*
Han er stærker ind han ser ud til.
http://dragcave.net/user/StarPanther -husk at Klikke på mine æg X3
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 29.07.2008 20:19
"Samson..," svarede han tilbage, og nikkede kort, inden han atter så på ScareCrow.

"Jeg ville også ønske jeg bare kunne gøre sådan noget som det passede mig.. eller.. vent.. det kan jeg jo!" Han kastede et hurtigt blik på dem begge, som om han var faretruende på det punkt.

"Men.. så ender det bare med at jeg får en lussing, og de bliver slået ned.. Det må blive en anden god gang.." Han tænkte sig lidt om. Hvorfor havde han dog aldrig startet en kamp på den måde før?
Det var da en idé til fremtiden som han da nok ville kunne komme til at bruge.
Han lagde armene over kors, og smilede roligt.

"Nå.. men jeg må nok komme videre" sagde han og vendte om, og gik sin vej.

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 20:28
Mirale skrabede lidt med sin fod i sandet, mens hun så efter resultatet. Intet. Blot en streg i sandet. Hun smilte skævt for sig selv, før hun hævede blikket og rankede ryggen, så hun ikke så så lille ud, ihvertfald i forhold til Samson. ,,Find dig noget andet at røre ved." Lød det roligt fra hende, før hun klemte en anelse til omkring sit bryst, så hun var sikker på, at de var beskyttet og i god behold(det lød mærkeligt. o.o). Det lignede egentligt bare at hun frøs, men hun havde det udmærket med temperaturen. Det ville egentligt også være underligt, som hun gjorde nu, ville folk nok synes. Hendes ildevne hjalp hende også med at holde varmen. Hun frøs eller svedte aldrig. En fantastisk ting når sommeren var over dem.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 20:39
Godt så... Han kan lide kvinder... konstaterer hun for sig selv. Indlysende synes hun, og ikke særligt overraskende også Mirale. "Jeg kan kun sige, jeg er enig med Mirale..." siger hun dæmpet og lidt opgivende. Alle mænd er åbenbart ens... Diandras hest pruster lavmeldt og seri retning af sin ejer. Som stort set alle ændre dyr, har den en bedre hørelse end mennesker, og kan både høre og fornemme, at Diandra ikke bryder sig videre om situationen. Diandra vender bare hovedet, smiler og ser den i øjnene og den falder til ro. Du skal ikke være bekymret... i hvert fald ikke endnu, tænker hun og skæver til de to 'herrer', som hun havde kaldt dem tidligere. Hun er blevet enig med sig selv om, at den beskrivelse passer utroligt dårligt på dem.

ScareCrow

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 50 år

Højde / 194 cm

Nemo 29.07.2008 20:45
han vender sig mod de to kvinder, han er lidt ligeglad med dem, da han ikke tror de kan gøre ham noget? hvordan skulle de det?

"farvel bløde bryster og kvinder" siger han og han vender om går derfra og prøver at finden en vej væk

//- out

lavet af den super dejlig Novo/Nova! *Kram*
Han er stærker ind han ser ud til.
http://dragcave.net/user/StarPanther -husk at Klikke på mine æg X3

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 29.07.2008 20:50
Mirale så chorkeret efter ham. Hun blev helt foraget over deres opførsel! Hun slap tager omkring sine bryster(o_o), og lod dem hænge slap ned langs siden. Hun måtte ærlig talt indrømme, at hun blev mere afslappet, da Samson og fugleskræmslet forsvandt derfra. Ikke flere sjofle bemærkninger og kommentare. Hun åndede en anelse lettet op, for sig selv, før hun smilte skævt til Diandra. På den ene side, så var hun ikke glad for selskab, men på den anden side, så var Diandra trodsalt enig med hende. ,,De må have en god aften." Hun nikkede roligt, som et farvel, før hun forsvandt i modsatte retning af fugleskræmslet.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.07.2008 20:55
Hun sukekr endnu en gang, denne gang lettet. Det var bedre... Hun fløjter stille af sin hest, der straks komemr trippende, og hun svinger sig op på den. Hun smiler og nikker som hilsen til Mirale. "Og det samme til dem." Hun vende ubesværet hesten og traver væk fra stedet af samme vek, som hun kom.

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 19:20
Saphir kommer gående. Hun har sit sædvanlige slidte tøj på, og hendes tøj er også blevet en smule beskidt. Hun har bare tæer så hun går med fødderne i vandet.
Saphir stopper op og kigger ud på havet. Hun har ikke været ved havet i lang tid, da det ikke er hendes ynglings sted, efter hendes far døde, men hun har dog våget sig derud i dag. "Far," mumler hun lavt og holder bare sit blik på det stille hav.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 19:28
My kommer munter hoppende hen ad stranden.
Hendes ene ben er i vandet og det andet på sandet.
Både sand, og vand bliver synnget til alle sider, af hendes noget kluntede spring.
Hun hører Saphir mumle noget der minder om 'far'.
My begynder at grine halvt kvælt, "Jeg er ikke din far så vidt jeg ved".
Det fjovede grin får hun hurtigt stoppet erefter, da hun godt kan se at Saphir ikke lige frem er på toppen.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 19:31
"Hvad?!" siger Saphir og kigger sig om, og får så øje på en pige. Saphir kan dog ikke lade vær med at grine en smule.
"Hvem er du?" spørger hun så, selvom hun stadig står og smiler af pigen. Højst besynderlig pige, men tilgengæld er pigen da ganske munter, og måske også en anelse lalleglad, selvom det er Saphir også normalt.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 19:39
"Jeg er My Viktoria Gabriella Rosa Viktoalia Astrid Mynte" svare hun og smiler.
De fleste plejer ikke at kunne huske alle disse navne selvom de alle sammen er en slags fonavne.
"Men bare ald mig for My" siger hun hurtigt og smiler, så hendes rødekinder, bliver næsten dobelt så store.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 19:42
Hun mumler My's navn, for at prøve at se om hun kan huske det, og det går faktisk temmelig godt.
"Jeg hedder Saphir Vóle," griner Saphir, "men kald mig Saphir." Hun er begyndt at blive lidt gladere, da hun ikke så tit igen har noget ordentligt selvskab, og det er efter Saphir's mening nogen glade personer, i stedet for en masse fine mennesker, som hun normalt bliver tvunget til at være sammen med. Eller det er kun hvis hun er hjemme, som hun ikke er så tit mere.
Hun studere My, inden hun spørger, "Hvor gammel er du?"

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 19:52
Da My hører det næste spørgsmål, sætter hun sig ned med et BUMP.
Hun begynder at tælle, med fingrene, hun når til 7 fingre da hun endelig, efter et godt stykke tid når man tænker på spørgsmålet.
"13, nej 14, eller hvar det? nej jeg mener det er, eller at jeg er øh 14 år, er jeg næsten ret sikker på".
My har aldrig været særlig god til tal, og efter hendes bror forsvandt har hun ikke holdt fødselvsdag, så hun er ikke sikker på hvor gammel hun er.
Men det hun havde svaret var ivertfald rigtigt, om det var held, eller om hun virkelig havde tænkt sig om var ikke til at vide, og ikke engang My var sikker på den.
Men hun vidtse godt nok heller ikke om det var rigtigt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 20:04
Saphir følger My's eksempel og sætter sig også ned(Selvfølgelig i sandet). "Jeg er også 14," siger hun med et smil, og kigger en smule gennemtrængende på My. "Er du elver?" spørger hun så. Saphir har aldrig selv set en elver, men hun har læst meget om dem.
Hun kigger kort ud på havet, før hun vender blikket mod My igen.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 20:12
My der aldrig, og ikke bare sådan få gange men virkelig aldrig aldrig, tænkt på at hun ser en smule anderledes ud end andre, kører den ene hånd over sit ører.
Hendes fingere stopper først helt ude i spidsen af hendes lange ører.
"Ja, sørme så, det er jeg da" siger hun og smiler.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 20:28
((Undskyld at jeg glemmer Kåel ^^" Sidder bare og laver alt muligt ^^"))

"Jeg har læst så meget om elvere, men jeg havde ikke forventet at de kunne falde så meget ind i mængden," siger Saphir begejstret, og kigger på My's ører. Hun har ligefrem lyst til at kramme My, men lader dog vær. Saphir er bare vildt glad over endelig at møde en elver, da hun længe har håbet det.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 20:31
"Ja, men jeg igner ikke de andre elvere, jeg er meget mere tyg" siger hun og smiler.
My har det fint med at være lidt buttet, hun kan jo trods alt bare gøre sig tynd så snart hun vil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.08.2008 20:39
"Du er stadig så fin," siger hun, og har næsten stjerner i øjne. "Hmm.. Hvad skal vi snakke om?" spørger Saphir og det ser ud som om at hun virkelig tænker, men det gør hun ikke rigtig. Hun tænker nogen lidt andre ting, end hvad de skal snakke om.

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 25.08.2008 20:43
"Hvad er du så for en?" spørger hun muntert.
Hun trækker strømberne lidt længere op, og bukserne længere ned så hun ikke fryser på benene.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13