Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 14.11.2016 21:07
Cecilio kiggede overraskende op på Nazila og rystede så hovedet. "Hvis du siger det," sagde han grinende og vinkede til hende, som hun forsvandt for at danse med en vilkårlig mand. Ja, sådan kunne man da også finde en dansepartner, og Cecilio havde da gjort det sådan før. Nogen gange var der bare noget ved at danse med en fremmede. Det var især sjovt hvis det viste sig at de virkelig kunne danse.

Han kiggede op på sin forlovede, da hun pludselig sagde noget, som hun tydeligvis var kommet tilbage. Han satte sig skål op foran munden og drak lidt inden han svarede. "Nej, men jeg fik at vide, at hvis jeg ikke passede, så ville du æde mig råt," sagde han grinende, men funklende øjne. Nej, der var nu ingen grund til at Lyuba ville falde for ham. Han var ikke noget der ville komme i nærheden af hendes bror. Det ville også være tragisk hvis hun faldte for ham, ville det ikke? Han var stadig hængt op på Florence, og hvem sagde at han selv ville forelske sig i Lyuba, uanset hvor sjov hun var.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 15.11.2016 08:27
Lyubas blik skiftede fra veninden ned til Cecilio med et overdramatisk fornærmet blik. "Hey, det var kun en gang! Og jeg vra ved at sulte til døde!" sagde hun imens hun skubbede lidt drillende til ham med sin fod. 
Hun satte sig så ned igen hvor hun havde efterladt sin skål og tog den op i hænderne. Et par slurke efter skiftede hun igen opmærksomheden til ham, "Må jeg spørge dig om noget Balzera?" hendes stemme var lidt lavmeldt, og en anelse fuzzy af at have indtaget så meget vin, og været så meget i bevægelse den sidste times tid. Hun tog de små spænder ud af håret der holdt hendes slør på plads og samlede det i skødet. Det var tydeligt at hun var godt beruset nu så den rosa farve der spillede imod hendes lyse, næsten porcelæns hvide hud.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 15.11.2016 16:32
Cecilio kunne ikke lade vær med at le over det. Den historie ville han gerne have på et tidspunkt. Men det tidspunkt blev nok ikke lige nu. Han tog en til tår, hvilket viste sig at være hans sidste vin, så han stillede skålen fra sig igen. han kunne godt mærke alkohollen i hans blod, men det gjorde han dejlig tilpas i sin krop, selvom tanker om en hvis hvidhårede kvinde blev ved med at angribe hans sind.  Men det var ikke så hårdt at han ikke kunne ignorere det.
"Selvfølgelig Lazura," sagde han smilende og lagde en hånd op og nussede hende i håret eftersom hun havde taget sit slør af. "Spørg løs." Hvad end hun kunne spørge om, var det vel ikke værre end hvad de allerede havde snakket om.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 15.11.2016 18:32
Hun smilte en smugle da hans hånd kom i kontakt med hendes hår, men smilet forsvandt dog igen derefter. "Hvad fik dig til at gå med til.." hun kiggede lidt rundt på folkene hvor festen var ved at gå lidt ned i gear. De fleste sad og drak og hyggesnakkede imens dem der var tilbage oppe og danse var i tank til mere rolig musik. "Alt det her. At ligge alle andre muligheder til side frem for et liv med en du vitterligt aldrig havde mødt? Det ligger ikke ligefrem i dine egne traditioner kan jeg forstå" afsluttede hun sit spørgsmål imens hun kikkede nysgerrigt på ham men dog ikke med et glimt af glæde mere.

Hun forstod hendes egne præmisser at hun ikke kendte til andet end kærlighed til sin familie. Hun viste ikke hvad hun gik glip af alligevel. Men Cecilio havde så meget og tilsyneladende allerede en han holdt så meget af. Var det her virkelig en måde at komme over hende på? Lyuba sad bare forvirret og ledte efter sit svar imens hun ikke rigtigt viste hvilket et af hans blå grønne øjne hun skulle fokusere på.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 15.11.2016 18:58
Det var egentlig et relevant spørgsmål, især fordi Cecilio ikke stammede fra en gøgler familie. Men han havde følt at han blev nødt til at hjælpe sin familie, men hvordan kunne han forklare det så Lyuba forstod.
"De er min familie... ligeså meget som min rigtige familie i Balzera. Og jeg kunne ikke lade dem gå igennem det. De var villige til at droppe det, hvis jeg ikke ville, men siden jeg var den eneste der kunne, pga. alder og at jeg ikke havde nogen i mit liv, så følte jeg at jeg i mindste skyldte det til dem," fortalte Cecilio og kiggede over på Lyuba, han håbede hun forstod det. "Du har efterhånden hørt mit held med kvinder, så jeg tror ikke at jeg kommer til at misse meget ved at blive gift med dig."

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 16.11.2016 11:33
"Heh" kom det fra Lyuba som starten på hvad hun ville sige. Med alkohollen der lagde tåger hen over hende tanker tog hun sig et par ekstra sekunder til at overveje hvad han sagde, hvorefter hun rykkede så tættere på ham med et stadig undersøgende blik. Det var til at forstå, hans grund til at have sagt ja til aftalen. Især hvis dem han rejste med var så tæt med ham som Lyuba og hendes rejse gruppe. 
Hun var nu så tæt på at hun kunne mærke hans åndedræt imod sit ansigt. Hende hænder lagde hun omkring hans kæbe og på siden af hans hals. Der skulle kun en enkelt centimeter til før deres læber mødtes, men på trods af hvor overfladisk hun normalt så er simpelt kys rykkede hun ikke nærmere. Indtil nu havde Lyuba holdt hans øjenkontakt men afbrød den så for at lukke øjnene og føre sig selv op til hans pande. Med hånden der før hvilede ved hans hals strøg hun hans pandehår til side og lagde sine løber blidt ind imod hans pande. "Så håber jeg det bliver dem værd" sagde hun ind imod hans pande inden hun rejste sig op
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 16.11.2016 20:50
Cecilio sad helt stille og lod Lyuba komme tættere og tættere på.  Han kunne ikke få sine øjne væk fra hendes. Og selvom han selv kyssede folk uden at lægge meget i det, tog det næsten pusten væk fra ham, fordi det følte som om at hun ville komme nærmere, men så ombestemte sig. Han kunne næsten høre sit hjerte slå i ørerne på sig selv.
"Jeg er sikker på at du gør," sagde han stille, da han lige havde fået pusten igen, og strøg så sin egen hånd i gennem det sorte hår. Det der var godt nok kommet bag på ham.

"Sååå øhhmm..." kom det fra ham og han rømmede sig kort. "Hvornår kommer jeg til at møde sin bror. Han lader vel ikke sin søster blive gift uden selv at møde op?" spurgte han. Det måtte være alkohollen der havde steget ham til hovedet kort.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 17.11.2016 10:35
Hun stod lige og svajede fra side til side imens hun kikkede ned på ham. Noget af et emne skift efter hun næsten havde kysset ham. Men hun var nu lidt glad for hun ikke havde gjordt det nu, det kunne have ødelagt en del. Hendes bror? hmm.
"Forhåbentlig kommer han til vielsen, men det er aldrig rigtigt til at sige. Han lægger nogle planer og ændrer dem i sidste sekund hvis det ikke lige passer helt så godt" startede hun imens gned sin ene tinding. Det kunne til dels være ligegyldigt for hende hvornår hendes bror dukkede op normalt, men gange som dem her ville hun ønskede han var mere forudsigelig. Det eneste musik der var tilbage nu var en enkelt person der lå blandt puderne med sin fløjte. Flere og flere var forsvundet og de der stadig var vågne sad ned og snakkede eller bare kikkede på de sidste stjerner der stadig var på himmelen.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 17.11.2016 16:26
Det var noget af et emneskift, men det var nemmere. Nemmere ikke at tænke på at det kys Lyuba så ud til at være ved at give Lyuba, ikke så ud til at være så uskyldigt. De var nemmere ikke at overveje hvad der ville ske hvis kun en af dem forelskede sig i den anden i dette ægteskab, for der kunne næsten ikke være noget mere tragisk.
"Jeg håber han kommer for din skyld. Det ville da ikke være rigtigt at du bliver givet væk uden han er der," sagde han smilende.
Han kunne godt se at over det hele var der ved at blive ro på. Der var også gået lang tid, og det var nok bare et spørgsmål om tid før folk gik om af udmattelse. Cecilio kunne også selv mærke det på sin krop, men han var ikke parat på at sove endnu. "Sæt dig ned, inden du falder om?" sagde han så smilende. Hun så lidt svajende ud.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 18.11.2016 00:24
Lyuba stod lidt og kikkede ned på den solbrune mand der tilbød hende at sidde igen. Hun havde nok haft strejftanken at kalde det for i aften og måske endda snige sig ind under dynen hos Samira, men alligevel gjorde hun som han befalede og satte sig ned. Eller det var mere en tumlen ned til hun lå på tværs og kikkede op på himmelen.

Hun begyndte så at smile igen imens hun pejede op, "Kan du stjernebilleder og tegn, Balzera?" spurgte hun så imens hun tegnede fra stjerne til stjerne med fingeren oppe i luften. Den viden hun havde nu var noget hun havde kopieret for lang tid siden og i det samme hendes magi var hørt op igen havde hun savnet den viden. Så hun havde givet sig i kast med at lære så mange billeder og historier hendes hoved kunne rumme.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 18.11.2016 21:19
Cecilio lænede sig også tilbage, og da Lyuba spurgte om han kendte til stjernebilleder, lå han praktisk talt ned sammen med hende. Den svage musik i baggrunden, og menneskesnakken kunne stadig høres, men det var ikke andet end baggrundsstøj, som Cecilio havde intet problem i at ignorere. Det var den mængde støj han altid have været omkring. Han havde det faktisk værre når der var helt stille.

"Ikke rigtig, men jeg kan godt finde på at opdigte dem sammen med Julian og Gilly," sagde han stille og kiggede på stjerner over dem. Julian og Gilly var to andre gøglere fra hans trope. De var tættere på hans alder og han kom også godt ud af det med dem. "Kan du?" spurgte han så.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 22.11.2016 10:46
Lyuba nikkede til hans spørgsmål, kikkede lidt til siden og opdagede først nu at han lå ned sammen med hende. "Ja" svarede hun så da hun ikke var sikker på om han havde lagt mærke til hendes første svar.
"Jeg lærte en del af dem da jeg var 15" startede hun ud imens hendes opmærksomhed blev hevet tilbage af himmelen. "Eller, jeg 'lærte' dem en kort periode. Men tiden der var bare ikke nok for mig og jeg gav mig selv til at lære dem uden brug af magien bagefter". Hun rykkede sig tættere på Cecilio så han kunne se hvor hun pegede op da hun begyndte at tegne igen fra stjerne til stjerne.
"Jeg lærte først alle de store byer og områders billeder. Dragon og nordens bjergkæder, Elvely med sølvfloden, Lazura ved Azursøen, Amazonitskoven, Topalis øen, Havnebyen i Medianen, Balzera i Rubinien, Aquarin og endda også Kzar Mora har et billede." fortalte Lyuba imens hun pegede rundt imens hun ledte efter de forskellige billeder og figurer på nattehimmelen. "Der er selvfølgelig også de opdigtede, med historier dertil, men det er mest dem som går fra mund til mund og ikke står i bøger og skrifter
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.11.2016 15:03
Cecilio lyttede intenst til hvad Lyuba sagde, mens hun forklarede stjernebillederne. Nogen af dem kunne hun godt se hvorfor de var opkaldt efter byerne, men visse af dem, måtte han lige dreje sit hoved lidt  tættere på Lyuba, og knibe øjnene sammen, for at se hvorfor de var kaldt det. Men at ligge her, sammen med hende og se på stjernebillederne, var ganske behageligt.
"Du ved en del," indrømmede Cecilio. "Vi plejer altid at rejse efter dragen," sagde han og pegede op, og forbandt stjernerne ligeså stille. Det havde en svag silhoutte af en drage. "Det var en af de første stjernebilleder som Julian udpegede til ham. Jeg er stadig ikke sikker på om det er et han har fundet på, eller en real en, men vi kan næsten altid finde det meste af den," indrømmede Cecilio blidt.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 22.11.2016 15:39
Lyuba begyndte lige så småt at grine som han tegnede dragen ud hvorefter hun nikkede for sig selv. "Nej nej, jeg kan godt se den. Jeg har ikke hørt om den før, men jeg kan helt bestemt se den" forsikrede hun ham om. Imens hun samlede sine hænde til sig. hun smilede næsten som en 7 årig der fik fortalt eventyr.
"Har den et navn? eller en historie bag sig?" spurgte hun begejstret over at Cecilio kendte til et billede hun ikke gjorde. Hendes moder havde selv fortalt om forskellige drage billeder men havde kun vist hende en enkelt anden da det faktisk var nogle som bevægede sig alt efter hvilken årstid man var i. "Er han her hele året rundt? Eller er han ligesom Gheata der kun er der et par dage om vinteren?" spurgte hun inden hun lagde sig om på siden for at se på ham hun snakkede med.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.11.2016 16:25
Den varme krop mod Cecilio's egne var dejlig, her i den kølige morgenluft. Selvom det stadig ikke var blevet rigtig koldt grunden tørken. Han vendte sit hoved lidt, da Lyuba spurgte om historien.
"Han er her hele året rundt. Han bevæger sig en smule, men om man er her i Hovedstaden, eller i Balzera. Så står han altid mod Syd," sagde han smilende og vendte sit hoved mod Lyuba, men blev på ryggen. "Legenden går på, at for mange tusinde år siden var der en mand der var så sort som natten. Han forelskede sig i en kvinde, hvis hår lyste som nattens stjerner, og hendes hud var så hvid som Nordens sne. Selvfølgelig forelskede han sig helt forfærdelig i kvinden. Han blev syg af lyst og begær efter hende. Så han gjorde alt i sin magt for at få hende til at elske hende tilbage. Dette ville hun ikke, så hun prøvede at slippe af med ham, men til sidst indfangede han hende og tog hende til fange, for at tvinge hende til at blive gift med ham," startede han med at fortælle, et smil var over hans læber, som han fortalte denne tragiske historie. "Men hun ville helere dø end at gifte sig, så..... hun dræbte sig selv. Kvindens bedstemor var dog en heks. En forfærdelig en af slagsen. Da hun opdagede hvad der var hændt, forbandede hun manden til at tage skikkelsen af en drage, men aldrig have magten til at gøre noget med skikkelsen. Det eneste sted hvor han kunne have denne skikkelse var på himlen. Heksen tog derefter og placerede kvinden i himlen som nattens kraftigste stjerne, og engang imellem kan du se dem være ganske tætte, men altid er stjernen lige ude for hans rækkevidde."

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 22.11.2016 16:40
Lyuba lå bare stille og lyttede på hans historie, slugte hvert et ord og sørgede for at huske den hvis hun ville fortælle den videre en dag. Det var sjovt som de fleste eventyr om stjerne billeder og legender altid var tragiske i den måde de prøvede at forklare livets problemer. Det er sjældent der er en synderlig lykkelig slutning eller løsning til de helt store dilemmaer man støder på, men det var alligevel ganske få af de historier Lyuba selv kendte som faktisk endte decideret godt.

"Fata stea" sagde hun så imens hun kikkede kort op igen imens hun søgte efter den stjerne det lød som om han beskrev. Hun rakte så sin hånd op og pegede på en stjerne der så ud til at være tættere på end nogen anden. "Kvinde stjernen, det lyder som om det kunne være hende" sagde hun imens hun så kikkede på afstanden til dragen Cecilio havde tegnet op og stjernen. Afstanden var virkelig stor og hun undrede sig over om det overhovedet var muligt om de kunne komme tættere sammen med den måde stjernerne rykkede sig i Krystallandet.
"Det er en skam hvordan det for det meste kun er 1 ud af 100 historier der ender godt" sagde hun imens hun stadig kikkede på afstanden imellem dem.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 22.11.2016 16:53
Det var rigtig nok at mange af historierne var tragiske. Men de var blevet videregivet med henblik på at opdrage den næste generation, så de hårde gav mere mening på det punkt.
"Det lyder rigtig," sagde han og kiggede på Fata stea. Det gav i hvert fald mening, og lige nu var det svært at tro at den kom tæt nok på dragen til at give mening, men om et par måneder ville hun være tættere på. Og en gang imellem var hun ikke mere end tykkelse på en finger væk fra dragen.

"Men du kender nogle af dem der ender godt? Hvad med at fortælle mig en? En god en," spurte han blidt. Hans øjne var faldet tilbage på Lyuba som stadig lå så utrolig tæt på ham. Der var vidst ikke rigtig nogen af dem der havde en rigtig personlig boble. I hvert fald ikke lige nu. 

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 22.11.2016 17:24
"Hmmm" lagde Lyuba ud imens hun satte hænderne sammen frem for sig op imod himmelen så hun kunne se igennem firkanten hendes fingre udgjorde. Det var nemmere for hende at finde de enkelte billeder på den måde, men at finde en med en historie der ender godt var noget helt andet.
Hun lå et stykke tid inden hendes øjne næsten lyste op og hun pegede op imens hun prikkede lidt til Cecilio. "Alliken" startede hun imens huntegnede ud med fingrende noget der mindede om en ganske almindelig fugl men med tre ekstra rækker af stjerne ud fra dens hale. "Alliken så engang ned i en royale have på de pragtfulde farverige fugle som hendes majestæt holdt som dyr. Med så sorte fjer som den nu har så på sig selv og tilbage på dem med en snert af jalousi." Lyuba lagde en hånd dramatisk op på hoved og lavede en lille hæs stemme. "Alt jeg skal bruge er et par lånte fjer for at jeg kan være lige så majestætisk i min væren!
"Så Alliken samlede et par af de langt prægtige fjer op som fuglende havde tabt og prydede sin egen hale med dem. Med sin nyfunde selvtillid sluttede han sig til fuglene i haven. Men der gik ikke lang tid før de så igennem hans forklædning. Vrede over hans bedrageri hakkede og plukkede de stjålne fjer ud af ham sammen med nogle af hans egne.
Halvt påklædt vendte han tilbage til sin familie af alliker der havde set med. Latter og hån mødte ham over hans nye fjerdragt, men ikke mere end til de delte deres egne fjer med ham. For hans egne forstod hans skinsyge på de store fugle.
" Hun afsluttede lidt med et undrende ansigt, okay måske var det ikke den gladeste historie nogensinde, men den endte da på en måde godt, tænkte Lyuba da hun havde hørt sig selv fortælle den.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 23.11.2016 18:53
Cecilio var vendt tilbage til at kigge op på stjernehimlen, da Lyuba tænkte lidt, men hans hoved kiggede tilbage til hende, da hun begyndte historien. Han kunne ikke lade vær med at grine lidt af hvordan hun næsten optrådte med det. Det var faktisk ganske underholdende.
Han var lidt stille da hun så endelig afsluttede den og puffede så til hendes arm. "Jeg bedte om en lykkelig historie. Den der er ikke lykkelig!" udbrød han grinende. "Den må du tage om! Jeg er sikker på at du kender en der er gladere!" Han ville nok mest af alt gerne høre en til historie var Lyuba, og det her var da en oplagt mulighed. Det var også som om at fortællingen fik visse tanker ud af hans hoved. For at han kunne koncentrere sig om kvinden der var ved hans side, i stedet for en der var uopnåelig. 

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 23.11.2016 20:08
Lyuba gjorde en mine til ham imens hun satte sig op. "Den var da lykkelig, Alliken fandt sin plads i livet og hans familie elskede ham som han nu engang var" forklarede hun sig men lagde dog igen armene over kors imens hun tænkte. "Okay okay okay hvad med den her" hun vendte sig om så hun sad på knæ ved hans side imens hun gen kikkede op.
"Mmmm der!"Lyuba pegede op imod fem stjerner der udgjorde noget der mindede om en menneske krop i en meget lille næsten usynlig sammensætning. "Hvordan gøglerkongen fik sin titel" forklarede hun, det var en som Samira havde fortalt Lyuba da hun var meget mindre og hun ikke havde den store interesse for stjerne billederne endnu, så det var bare et eventyr som hun senere havde fundet ud af havde et billede til sig også.

"Længe før vor dronning af lyset arvede tronen var der en sigøjner med to venstrefødder, Chroros var han født. Lige meget hvilken tone eller rytme der blev spillet på gaden kunne han ikke holde sig oprejst og skvattede til højre og venstre." Lyuba satte sig op på tværs af Cecilios overkrop med et ben på hver side for at fange hans opmærksomhed. "Chroros, ser du, var umådeligt forelsket i prinsessen af lyset. Men en håbløs danser som ham ville aldrig kunne få lov at optræde for hende af alle i verden. Så da han en dag hørte den lokale spåkone tale om et magisk firben svingede han på den nærmeste hest og red til verden ende for at finde den. I flere år søgte Chroros og han fandt den skam også, men det var ikke bare et ganske almindeligt firben, næh det var et magisk krybdyr på størrelse med et palads. Også i dagligdags kaldet en drage."
Lyuba lænede sig ind over ham som var hun selv dragen der snakkede til Chroros. "Så, du kommer i søgen om et ønske. Først må du klare testen om du er værdi til sådan et... Hvad er dit ønske og hvad er årsagen til dit begær til det" sagde hun i en rolig men dybere stemme inden hun satte sig op igen.

"Oh magiske firben, jeg ønsker at blive en fantastisk danser så jeg kan blive en del af det kongelige hofs dansere, svarede Chroros uden at ville indrømme sin uopnåelige kærlighed til prinsessen. Uden tøven rejste dragen sig op i den fulde højde og åbnede gabet som kunne sluge byer hvis den havde lyst og for imod drengen hvor ordet løgner fyldte hans hoved. Dog kun et enkelt sekund inden han ville blive slugt levede udbrød han FORDI JEG ELSKER LYSETS DATTER!" hun sad med begge hænder til hver sin side som havde hun selv været i situationen.
"Dragen var forsvundet for hans syn og han var alene igen uden en skræmme og livet i behold. Skuffet drog han tilbage til byen hvor han blev mødt af familie der kom med nyheden at han var blevet inviteret til at danse for hoffet. Skrækslagen for at skulle ydmyge sig selv overfor hans elskede, forsøgte Chroros at afslå, men han fik intet valg. Dog til hans egen og alle andres forbavselse dansede han fænomenalt da musikken spillede an. Hver en mand blev skinsyg og alle kvinder omkring ham blev forført af hans talent. Det inkluderede også prinsessen af lyset som straks forlangte ham ved sin side til deres begges dages ende.
Lyuba sad næsten helt forpustet over at skulle fortælle den lange smøre inden hun trak vejret ind og sukkede dybt. "Og sådan endte Chroros med at blive gift med hans kærlighed og blive udnævnt gøglernes konge... Bedre?" Sagde hun så i håb om at Cecilio ville være tilfreds med det historie.
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, der er super lang. Cecilio og Lyuba indgår en arrangeret forlovelse, og det her er en lang tråd med alle traditionerne de to gøglergrupper har, som de skal gennemgå i forlovelsen. Den var en fryd at skrive, igen fordi det bare kørte derud af uden problemer. Men det var også interessant at sidde og bruge utrolig meget tid på at finde sangen de kunne danse til, til så bare at skippe lettere elegant over deres dans, fordi ingen af os kunne finde ud af at skrive det xD”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2