Helli 05.12.2015 00:55
Cecilio lyttede efter, selvom han kunne føle sig selv være utrolig træt, og mest af alt havde han lyst til noget at spise og så sove. "Du skulle have mindet dem om det... ville også have sparet mig for en del besvær," sagde han og lo ganske lidt. "Nu angriber du mig forhåbentlig ikke igen vel? Siden du nu har fået blod..." det var en lidt absurd situation at være i, siden han skulle forstille at være ofret her.
Anno 05.12.2015 12:50
Florence rynkede brynet af forvirring over det var ham der trøstede hende i den her situation. "Nej.. jeg er allerede problemer nok i forvejen for dem. Hvis de ikke har tid må jeg bare holde mig i skindet.. jeg troede lidt at jeg ville være alene her efter solnedgang" sagde hun og så ned i græsset. Hun undlod at svare på hans spørgsmål men rettede istedet på hvordan hun sad så hun havde benene under sig. "Er du nogenlunde okay?" spurgte hun så uden at kikke op på ham, hans blik stak stadig når de fik øjenkontakt.
Credit: tofuvi.tumblr.com
Helli 05.12.2015 12:57
Egentlig var det lidt Cecilio's egen skyld, siden han med vilje havde været her efter solnedgang. Men på den anden side, så bedte hun ham også om at snakke videre med hende. "Ja, jeg er bare lidt træt. Det her er ikke nok til at slå mig ud," sagde han med et smil. Hans gode humør var i hvert fald ikke væk endnu, selvom han var påvirket af at have fået suget sit blod ud af kroppen.
Anno 05.12.2015 13:04
Florence nikkede lettet, hun viste ikke helt nu hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun skulle også have fundet en måde at vaske sit tøj uden at nogen opdagede det og hvad med ham? han kunne heller ikke gå ud på den måde. Hn så op på hans hals hvor sårene efterladt af hende så meget tydelige ud fra hvor hun var. "må jeg... fjerne skaderne jeg har forvoldt dig?.. eller i hvertfald det synlige" spurgte hun da de ikke ville være svære at heale væk.
Helli 05.12.2015 13:15
Cecilio var lidt overrasket over tilbuddet. "Kan du gøre det?" spurgte han forsigtigt, da han ville foretrække ikke at rende rundt med et tydeligt vampyr bid på halsen. Det ville nok skræmme nogle kunder væk hvis de så det, og ærligtalt ville han også foretrak hvis Miguel og de andre ikke spurgte indtil hvad der var sket, selvom han havde lidt blod på sin hvide skjorte.
Anno 05.12.2015 13:23
Florence nikkede og kom op på benene. Det irriterede hende at hun havde så meget energi og ikke havde nogen problemer med hendes balance mere. Men hun kom på benene og gik rundt om ham så hun kunne komme til hans hals igen. Forsigtigt skubbede hun lidt til hans hoved så han havde på på skrå. Derefter lagde hun hånden forsigtigt hen over sårene og satte gang i healings processen. det tog ikke mere end et par sekunder og så var de væk uden ar eller noget der kunne indikere at der var sket noget som helst."Jeg ved ikke om jeg er i min ret til at spørge om dette, men kan vi holde det her imellem os?" tog hun chancen og spurgte. Det var lige det eneste håb hun havde for at hendes liv stadig kunne fortsætte som normalt.

Helli 05.12.2015 13:31
Da hun fjernede sine hænder igen, mærkede han der hvor såret havde været og han kunne kun mærke den glatte hud som han også have haft før, og så det størkede blod der stadig hang på hans hals. "Jeg vil også foretrække at folk ikke finder ud af at jeg er blevet bidt af en vampyr," indrømmede han. Folk ville nok tro at han så selv var blevet forvandlet, hvilket Florence sagde han ikke var, heldigvis.
Anno 05.12.2015 13:47
Florence åndede lettet op og gik hen for at samle den væltede olielampe op. Den havde fået et skår fra faldet og lyset var gået ud. Hun tændte op i den igen så det var til at se noget da månen ikke ligefrem gav nok lys til at kunne se ordentligt. "Jeg skal nok også sørge for at du aldrig får mig at se igen" forsikrede hun ham ret sørgmodigt, men hun kunne næsten ikke gøre andet for ham end at love det. Hun lagde også først mærke til at hun brugte du istedet for De. Underligt syntes hun selv da det var lidt af en vane at omtale folk på den måde til hverdag.
Helli 05.12.2015 18:49
Cecilio var muligvis alt for blød om hjertet, men han kunne slet ikke holde ud af at se Florence så ked af det, selvom han burde være vred på hende. "Har jeg ikke allerede fortalt dig, at et smil klæder dig langt bedre," sagde han og smilte blidt til hende, og håbede da at hun kunne sende et smil tilbage. Florence var nok meget heldig at det var Cecilio hun havde angrebet og ikke en der ikke havde noget imod at melde hende for angreb.
Anno 05.12.2015 19:15
Florende satte lampen til ham ved hans fødder inden hun gav han et påtvunget smil. Efter hun satte lampen til ham for hans fødder samlede hun sit nonneslør op og børstede det lidt af inden hun iførte sig det. "Pas på dig selv okay?" sagde hun og begav sig ind i mørket langs med stien de kom fra. Der var ikke mere hun kunne gøre, han ville nok heller ikke være så meget for at tage imod hendes hjælp så hun mente det var bedre at hun bare forsvandt ud af hans liv lige s hurtigt som hun kom ind i det.
Helli 05.12.2015 19:18
"Florence, vent," sagde han og prøvede at komme på benene, desværre gjorde han det lidt for hurtigt og endte med at falde på røven igen. Det ville have hjulpet ham en hel del, hvis hun var blevet og hjælpe ham op. Han måtte jo nok vente med noget mad til han kom ned i byen, men det ville da have været rart. Han prøvede endnu engang at komme på benene, og denne gik det da også lidt bedre og han kom på benene, men at sige at han stod sikkert på benene, ville være en stor overdrivelse. Han fik heldigvis fat i et træ, som han kunne holde sig til, forhåbentlig indtil han fik noget mere balance.
Anno 05.12.2015 19:25
Florence vendte om igen men stod bare stille og kikkede tilbage på silhuetten der havde sagt hendes navn. Hun knugede hænderne sammen og bede sig i underlæben inden hun tog et skridt tilbage. "Ja?" svarede hun da han havde havde kaldte efter hendes opmærksomhed. Hun havde mest af alt lyst til at gå hen og støtte ham men hun følte sig ikke i sit ret til at gøre noget som helst lige nu.
Helli 05.12.2015 19:58
Cecilio var ikke helt sikker på hvad han egentlig skulle sige nu når Florence faktisk stoppede op. "Kan du hjælpe mig?" spurgte han så endelig. Han kunne mærke hvordan hans egne ben rystede under ham og han var ikke helt sikker på at han kunne komme ned til den centrale bydel med hvordan han havde det lige nu. Forhåbentlig var Florence stadig en god person inden i.
Anno 05.12.2015 20:04
"åh gud..." sagde hun til sig selv inden hun løb hen til ham og støttede ham via at hun lod han have en arm over hendes skuldre. Et øjeblik viste hun ikke hvad hun skulle gøre men hun sørgede for at han ikke sank sammen for nu i hvert fald. "Jeg ved ikke om du bryder dig om det men kan du overnatte i Isaris katedral? Du må gå lige så snart du er kommet til kræfterne igen? Der er husly og mad og drikke" forklarede hun uden at se op på ham da hun koncentrerede sig om at holde ham lodret.
Helli 05.12.2015 20:43
Cecilio var taknemmelig da Florence kom og hjalp ham med at holde ham oppe. "Jeg tror bare jeg har behov for noget at spise og drikke og slappe lidt af, inden jeg begiver mig ned i byen igen," indrømmede han og prøvede da også selv at holde sig oprejst, så Florence ikke skulle bære hele hans vægt. "Jeg er virkelig ikke vant til at miste denne her mængde blod...." Han havde ikke ligefrem lyst til at blive i en katedral natten over.
Anno 05.12.2015 21:07
Florence vippede lidt da han bragte emnet op om hans manglende blod, men holdt ham nu stadig. "o-okay så sæt dig så bringer jeg noget til dig.." sagde hun og lod ham forsigtigt ned og sidde op ad træet. Hun forsikrede sig at han sad så han ikke skulle bruge kræfter på at sidde oprejst og bakkede så bagud. "Bar vent her.." sagde hun og løb så afsted ud i mørket. Hun sikrede sig hver gang at hun drejede om et hjørne at der ikke var nogle i nærheden indtil hun forpustet nåede til en af de små indgange til Isari katedralens kloster.
Helli 05.12.2015 21:47
Cecilio var noget overrasket over at blive efterladt af Florence op af træet, men kunne ikke gøre så meget, andet end at vente på at hun ville komme tilbage. I det mindste lød det som om at hun ville hente noget mad til ham, og det kunne han virkelig godt bruge. Da han synes han havde ventet nok, begyndte han først at nynne en melodi, som senere udviklede sig til en sang, der virkede lystig, men hvis man hørte efter var teksten ikke ligeså lykkelig.
Anno 05.12.2015 22:34
Florence havde styrtet rundt i klosterets køkken for ikke at blive opdaget i noget så hun fik ikke fat i meget. Det blev dog til et halv brød og en af fe flasker med vis de brugte under andagterne. De ville dog ikke lægge mærke til at en af dem forsvandt. Hun listede ud igennem den samme dør og fulgte sine spor tilbage til Cecilio. Hun stoppede dog op et god tykke fra ham gemt væk i mørket da hun hørte nogen. Hun åndede stadig forpustet lettet op da det ikke var en ny forbipasserende med Cecilio ham selv. Hun lænede sig op af den mur hun lige havde drejet om og lyttede i stilhed imens hun fik vejret igen.

Helli 05.12.2015 22:43
Cecilio syntes at Florence tog lidt lang tid, så han forsatte bare med sit syngeri, siden han endnu ikke havde hørt nogen komme tættere på. Det var en kærlighedssang om ulykkelig kærlig, og da han endelig blev færdig med at synge, var parret dødt, den ene dræbt og den anden død af hjertesorger, og det virkede næsten absurd med den melodi der havde hørt til den.
Anno 05.12.2015 23:01
Hun havde sat afsted tættere på ham lige inden den sluttede og stoppede da hun var kommet til syne i lyset af olielampen. "Lidt uortodoks blanding af lyrik og melodi vel jeg mene? sagde hun næsten som et spørgsmål. Selvom hun kun havde hørt den sidste del af sangen havde hun godt fornemmet historien i den. Hun satte sig ned på knæ foran ham og rakte brødet frem for sig til ham.
Trådnomineringer:
Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, denne gang med Florence og Cecilio, som endte med at crushe en tiny smule på hinanden. Endnu en tråd hvor det hele bare forløb hurtigt og rart, selvom det egentlig ikke skete så meget udover at de snakkede.”
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet