Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 20:51
Kench gav stille og roligt slip på sit ansigt. "det var dog det kl..." hun stoppede sig selv for ikke at hoste det op igen. *Det klammeste jeg nogensinde har indtaget!* sendte hun via tanker da hun ikke viste om det var fysisk muligt overhovedet at tale igennem munden.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 20:59
Caelon rystede på hovedet, og var meget irriteret da han hørte hendes stemme i hans hoved. Han ville virkelig fortrække hvis hun aldrig kom derind igen. "Jeg kan godt finde noget der er klammere, hvis det skal komme an på det," tilbød Caelon med et hævet øjenbryn og krydsede arme. For så klamt var det ikke. Måske havde han også haft lyst til at hoste hans egen medicin op da han begyndte at tage den, men det kunne altså godt være værre. "Jeg har ikke planer om at ødelægge effekterne ved at få dem til at smage bedre."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 21:13
Kench rystede langsom på hovedet *det havde jeg skam heller ikke regnet med* sendte hun og så ned på den tomme flaske *jeg var nok bare ikke ligefrem forberedt på det*. Kench havde vist lavet en lignende eliksir engang men hun havde aldrig smagt på den selv da hun for det meste testede ting på væsner og dyr i sumpen. Gud ved hvad nogle af de ting hun havde lavet smagte af.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 21:24
Caelon prøvede næsten altid sine eliksirer af på sig selv, med mindre det var noget til elverne, så var han ikke meget for det, men han havde altid modgifte ventende, så hvis det gik helt galt kunne han tage en af dem, og ikke dø. Desværre plejede de også at virke mod hans medicin, som var en knap så god ting, da han i starten ikke var klar over det og havde nogle ret voldsomme anfald. "Du kan godt starte med at snakke igen," kommenterede Caelon men fandt et glas vand frem til Kench, som han gav til hende.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 21:28
Kench tog imod glasset og tog en enkelt slurk. "besværligt" mumlede hun imen hun kikkede ned i vandet på sig selv. "Har du andre god idéer så?" spurgte hun da der ikke var sket mere end hvad hun selv har prøvet sig frem til de sidste mange år. Idéen om at blive kurere havde gjordt hende utålmodig nu og det irriterede hende at vise sig frem i den her skikkelse for folk.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 21:32
"Ikke noget som kan gøres lige her og nu," konstaterede Caelon. Han skulle lige gennemgå et par forbandelsesbøger som han ikke havde været igennem i mange år, siden han konstanterede at han ikke selv var forbandet. "Men jeg er klar over hvilken retning jeg skal gå i," Caelon strøg en hånd igennem sit lange hår, som fik hans arvæv om hans øje til at vise sig, men det var han fuldstændig ligeglad med. "Jeg burde have noget klar, hvis du kommer tilbage om en uge."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 21:39
Kench gav et lille skuffet suk fra sig og rejste sig. Hun lagde bog i stolen og gi hen for at samle sine ting.
Hun tog sit sjal over skuldrene og fiskede sin maske op ad sækken som hun iførste sig. "er vi dybt inde i elverly?" spurgte hun så ned ryggen til da hun bandt sækken sammen og fik op omkring sine skuldre. Hvis hun skulle til at gå hjem ville det være rart at vide hvor langt der var tilbage til sumpen.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 21:45
Caelon tog sin egen kappe og et par handsker på. "Nej, vi er i udkanten, jeg kan vise dig den bedste vej ud, så du selv kan finde herop næste gang, så ingen af os behøver at stå at vente ude i kulden næste gang," tilbød han. De kunne godt risikere at støde på et par elvere hvor han boede, men han var ikke et ligeså udsat område som nogle andre var, hvilket var godt med alt det specielle selskab Caelon havde rendende , for at de kunne finde ingredienser til ham.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 21:49
Kench nikkede lidt imens hun kæmpede med at få sjalet til at samarbejde. Hun tog i hoveddøren og lukkede sig selv udenfor. Det var noget af en anderledes scene end hun var vant til hjemmefra. Pæne bygninger og den kommende vinter klædte faktisk stedet da morgensolen badede det hele i et behageligt lys
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 21:53
Caelon havde lukket sin kappe, da han kom udenfor med Kench og lukkede døren bag sig. Det var også en pragtfuld udsigt de havde, siden de var oppe i træerne. Det var ikke en udsigt som Caelon særlig ofte nød længere. Det blev lidt det samme når man havde boet der lang tid nok. "Denne her vej," sagde han og viste hende hvor hun kunne komme ned med lethed, som ikke var særlig langt fra Caelon's hytte.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 22:05
Kench var småbetaget over hvordan en by kunne være så højt oppe imens hun fulgte med ham. Usikker blev hun dog også jo mere de gik og også da de kom til der hvor man kom ned. "håber du finde på et eller andet" sagde hun lidt lavt da hun ikke gad en sentimental scene af håb og klæde imod kuren der skulle hjælpe dem begge. Hun kom ned fra træerne og kikkede op. Det var også noget af et syn fra den vinkel
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 22:08
"Ja, lad os håbe at finder noget der virker," sagde Caelon. Forhåbentlig ville det at finde en kur til hende, hjælpe ham med at finde en kur til sig selv. Det ville i hvert fald være det han ville foretrække. Han nikkede til hende og da hun var kommet ned, vendte han om og gik tilbage til sin hytte, da han jo stadig havde en eliksir der stod og ventede på ham, og skulle han jo lige have gennemgået et par bøger, så han forhåbentlig havde en bedre ide når hun kom tilbage.

//Out
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 22:11
Kench ventede til han ved uden for synsvinkel inden hun vendte sig om. Den mand burdte smile noget oftede tænkte hu imens hun vadede afsted imod sumpen

//slut prut finale Out
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Det her var denne allerførste tråd mellem Kench og Caelon, men det var i den grad ikke den sidste. Det var også en af mine første tråde, hvor jeg rigtig var kommet igang på KL igen. Vi svarede utrolig hurtigt i den, og dynamikken mellem Kench og Caelon er bare helt fantastisk, og har været det fra starten af, selvom Caelon var lidt af en creep der ville undersøge Kench.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Black Phoenix, Helli Moderator, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 11