Hvad der lurer mellem træerne (Makoto og Kench)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 07:19
Ireth nikkede til Alethea som svar og gik hen til gryden der stadig var over de gløder der var tilbage. Hun tog en skål og satte sig hvor hun var for at blive færdig tør af varmen. "meeh" sagde hun for sig selv over smagen af sin egen mad inden hun næsten bare drak resten af skålen. Efter hun havde sat den fra sig rejste hun sig op og gav sig til at kravel op på et lille loftrum oppe under taget. et par minutter efter fløj der tre store tæpper ned derfra og Ireth fulgte med.
*jeg ved her er lidt klamt og fugtigt men det slår altså at vade rundt i mørket i sumpen* sendte hun og kastede tæpperne i retningen af Makoto
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 25.11.2015 12:49
Alethea lagde sjældent mærke til at der var klamt og fugtigt, fordi hun var så vant til vejret, og det her var egentlig noget af det bedre vejr. Sommeren var typisk helt forfærdelig, men insekter og høj luftfugtighed. "Jeg burde nok til gengæld snart komme tilbage," konstaterede Alethea. Det var selvfølgelig bedre at blive et sted i mørket, men hun ville heller ikke være til mere besvær, især fordi der jo alligevel var så kort. Et par kilometer og så var hun hjemme.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 12:55
Makoto havde fulgt Ireth med blikket og havde set hun havde kastet tæpper ned og derefter kastet dem mod ham. Han forsøgte at gribe, men greb kun et tæppe, resten landede på ham rundt omkring. Han børstede et tæppe ned fra hans hoved så han kunne se noget igen og var ikke helt med på idéen om at skulle sove i sumpen med to gudeskønne kvinder. Han regnede ikke med at få megen søvn.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 13:05
Ireth nikkede endnu engang og klatrede endnu engang op på det lille loft men kom hurtigt tilbage med en lille olielampe. *et øjeblik* sagde hun imens hun rodede rundt for at til sidst finde en lille dunk olie som hun fyldte lampen med. Hun lod en lille pind fra pejsen sætte lys i lampen og rakte den til Alethea. *jeg sørger for ikke at sætte tågen op før jeg ved du er ude af området* sagde hun med et skævt smil. Det var rart nok at vide at ikke alle kentaurene fra sumpen var paranoide så hun agtede at holde sig på god fod med Alethea nu.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 25.11.2015 13:09
Alethea rejste sig op så hun kunne tage sin kappe på, og hætten over sit hvide hår, så det i hvert fald ikke skabte mere opmærksomhed end nødvendigt, før hun tog fat i olielampen som Kench havde tilbudt hende. "Det vil være en stor hjælp. Jeg kan komme tilbage med lampen i morgen, når solen er stået op," svarede hun, for Kench skulle i det mindste have lampen tilbage. "Vi ses i morgen," sagde hun som det sidste, før hun forlod Kench og Makoto, for at gå tilbage til sumpen, med lampen i den ene hånd og hendes anden hånd klar på at trække sværdet hvis der var nogen der kom for at angribe hende.

//Out

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 13:19
Makoto så efter Kentaueren som ville der gå 30 år før han så en igen. Han vinkede diskret men fik ikke noget vink tilbage. Han så ned. Han havde ikke regnet med at hun ville gå før i morgen, men det var egentligt fint nok, så havde han en mindre person at tænke på. Da hun var gået så han på Ireth. "Tror du hun kommer noget til?" spurgte han bekymret for om hun ville blive taget af det han ikke vidste hvad var derude.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 13:27
Ireth grinte lidt og rystede på hovedet imens hun slog sit hår ned. Hendes ansigt fik langsomt hendes normale hvide hud hvilket hun var ret tilfreds med. *neej, hun er Kentaure landsbyen leder... hun ved hvordan hun forvarer sig* sagde hun imens hun tog gryden der var så godt som tom. Hun forlod hytten et par minutter og kom tilbage med den ren og fyldt med nyt rent vand som hun satte over de gløder der var tilbage. *kom her.* sagde hun så blidt hun lige kunne finde ud og satte sig på sofaen og pegede foran sig til at han skulle sætte sig ved hendes fødder.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 13:34
Makoto rejste sig og gik hen til Ireth og lagde sig ved hendes fødder som han fik besked på. Det var lidt en vanesag at gøre hvad han blev fortalt. Han ville helst undgå piskeslag, råberi og sult samt hvad man ellers kunne finde på af straffe. Det havde en pris hvis han ikke gjorde som der blev sagt og derfor havde han indkodet i sin hjerne, automatisk at gøre hvad der blev forlangt af ham. "Okay." svarede han til hendes ord og var lidt usikker på sin opførsel tidligere overfor Alethea. Han burde have opført sig pænere.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 13:39
Ireth smilte tilfreds over at der ikke skulle være spørgsmål til hvad hun ville og hun gav sig til at fjerne mos og tang som hun havde efterladt på ham. *Makoto? hvor gammel er du?* spurgte hun afslappet hvorefter hun rejste sig og tog gryden af ilden da det var nu blevet håndvarmt. Hun satte gryden ved siden af Makoto hvorefter hun begyndte at fjerne alskens planter og kriller fra sit eget tykke hår hvilket så ud til at være noget af en kamp.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 13:50
Makoto mærkede at hun pillede ved ham og han sagde intet til det. På slavemarkedet havde han været vant til at blive pillet ved, så han var rimelig håndtam. "jeg er 46 år." svarede han stille, som havde hun kommanderet et svar ud af ham. Selvfølgelig havde hun ikke det, men han var lidt mærkelig lige nu. Han var ung, i slutningen af sine teenageår, men det glemte man let når han så ud som han gjorde. Han så voksen ud.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 13:57
Ireth stoppede hvad hun havde gang i og første med en finger hans ansigt op så han kunne se hende. "lille dreng dog.." sagde hun da hun syntes det var mere passende at bruge rigtige ord istedet "Det er da ikke meningen du skal arbejde overhovedet" sagde hun da hun havde læst nok om de fleste racer i krystallandet til at vide at han var stadig en ung mand som stadig skulle have en flok omkring sig til at lære af. Ireth fik lidt dårlig samvittighed over at hun ikke havde kunne se det før og at hun ikke rigtigt kunne gøre noget for ham.
Hun så lidt ned med et suk og lagde sit ansigt i hænderne og hun stirrede på ham imens hun tænkte og tænkte.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 14:05
Makoto så væk det første stykke tid hun vendte hans ansigt mod hende. Så så han på hende da hun talte men undgik øjnkontakt. Han lod hende snakke og sagde først ikke meget. "Jeg er nød til det." lød hans svar til det med arbejde. "Det er den eneste måde jeg kan få mad på." han tjente jo heller ikke penge, han tjente kost og logi og det var fint for ham. Han vidste ikke meget om penge, faktisk var der mange ting han ikke vidste noget om. Hun havde nok ret. Han burde have en flok og lære fra dem. Men Makoto var blevet smidt ud af sin fødeflok da han var ganske lille på det grundlag at han, som de 4 andre hingste, var et drengeføl og derfor uønsket i flokken.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 14:10
Hun sad og nikkede langsom imens tanker strømmede igennem hende. En lille ide slog hende men det ville ikke være sikkert at Makoto ville gå med til det. Men det var vel et forsøg værd. "du sagde noget om at du godt gad kunne læse ikke?" sagde hun og lagde sine ben over kors. "det tager sin tid jo... og hvis jeg skal lære af mig gider jeg altså ikke at vente på at du rejser frem og tilbage fra medianen, alt for besværligt" sagde hun og lænede sig tilbage i sofaen. Hun håbede lidt at han fangede hintene bare en smugle.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 14:24
Makoto nikkede lidt. Han ville gerne kunne læse, men han forstod ikke hintet særlig godt. "Altså jeg kan ikke bo i sumpen imens. Jeg har et arbejde jeg er nød til at passe hjemme i Medanien" Han så ned igen som bestemte tyndekræften at det var den eneste måde han kunne holde sit hoved på. "Værtshuset er mit hjem nu. Jeg kan ikke være væk for længe ad gangen" Han havde ikke engang fået fri i morgen så de ville sikkert mangle ham når han var her i stedet for.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 14:30
Ireth kom med et laaangt dybt suk og hendes smil med til en lille grimasse. Det lød ikke som om han forstod hvad det var hun prøvede at sige. Hun rejste sig op så han ikke skulle se direkte på ham når hun sagde det. Normalt så hun det som en dødssynd at give ting fra sig uden at forvente noget til gengæld men... "Jeg MENTE at du kunne bo her gratis til du har lært det og du føler dig klar til faktisk at klare dig selv uden at overarbejde dig selv" sagde hun virkelig hurtigt så at få det overstået. Hun sparkede lidt til en krukke på gulvet og blev mindet om at det nok kun var hendes selv der fandt sumpen og hendes rodede hytte hjemmelig og fortrød nu sit tilbud da hun var bange for at han ville tage imod det fordi han bare adlød
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 14:43
Makoto så lidt op på hende da hun rejste sig og sparkede til en krukke. Han tænkte lidt over tilbuddet. "Du kunne jo også tage med til værtshuset." foreslog han. Måske ville Flint forstå det og give hende lov til at bo der til han havde lært at læse. Han ville helst ikke sige sit arbejde på værtshuset op selvom det at lære at læse lød virkelig fristende. Det var ikke hver dag man fik det tilbud. Han så lidt på hende. Ellers var alternativet at han kunne komme her når han havde fri, men så skulle han gå gennem skoven alene, især om aftenen når de var færdige ville det være et problem.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 14:59
Ireth kunne mærke klumpen i maven igen. "og ligne noget der kunne være skabt ude i sumpen fra morgen til aften?" mumlede hun og vendte sig om. "det VAR også bare et tilbud om kost og logi. Det hænger der bare, du behøver ikke tage det !" sagde hun fast for at prøve at afslutte den pinlige samtale. "det betyder intet hvis du føler dig klar til at være så selvstændig" fortsatte hun imens hun satte sig på knæ foran gryden med det varme vand, og sænkede sit hovedet med hår og hele molevitten i for at få renset slim og sand væk.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 15:06
Makoto så ned som fik han skældud. "Undskyld, det er et godt tilbud og jeg ville ønske at jeg kunne tage imod det, men jeg kan ikke bare gå fra Flint. Han har brug for mig på værtshuset." forklarede han. "Men jeg kan komme her i min fritid." foreslog han. "Og du skal ikke være så hård ved dig selv.. Du ser godt ud og er en god og rar person."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 25.11.2015 15:13
Ireth kunne godt høre havd hun sagde på trods af at have hovedet under vand. Hendes hår dryppede alle vegne da hun hop op fra det og hun vred det i gryden så godt hun nu kunne holde der deri. "Godt så.." sagde hun til hans svar på trods af at hun var lidt skeptisk overfor den sidste påstand, "vil du så godt se mig i øjnene?" sagde hun da hun følte sig ignoreret "jeg føler ikke meget for ensidige samtaler" sagde hun imens hun prøvede at håret til ikke at dryppe for meget på hendes tørre tøj.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 25.11.2015 15:25
"Hvis det er det du ønsker.." svarede han og prøvede at fange hendes øjnkontakt med sine blågrønne øjne. Han undskyldte endnu engang, denne gang for at have gjort samtalen ensidig. "Det beklager jeg, det har ikke været min mening." Han ville gerne se ned igen, men han var blevet bedt om at se hende i øjnene og han adlød, for han var ikke god til at stå imod når det var psykisk pres.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 6