Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 13.01.2019 11:06
Bellow folkens! 

Nu synes jeg der er gået en del dage hvor jeg faktisk ikke har kunne svare i mine tråde. :/ 
(Men jeg vil så gerne jo) Så til dem jeg tråder med. Jeg beklager min MEGET langsomme svar, der kommer tid til anden..  det ender til sidst med at trådene bliver for gamle :S No Go!

Til hverdag når jeg kommer hjem fra arbejde, er jeg ofte utrolig træt, og det er det der simpelthen ødelægger min krea. x_X jeg vil prøve at finde en måde hvorpå jeg kan komme i gang igen. Evt. skrive lidt ad gangen? Om morgenen? *Ser tænksom ud* 

I hvert fald tænkte jeg, at jeg lige vil give liv fra mig. Har også været lidt fraværende. x3

Fisk

Hej folkens! Ja jeg lever endnu. XD

jeg ville faktisk rigtig gerne i gang med at tråde igen, men de 5 tråde der står og venter på mig er ret gamle efterhånden og tænker der skal sorteres i dem. Så til dem jeg har en tråd med kan vente en PM fra mig :)

Karaktererne er:
Avira 
Evangeline
Scott 

Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 03.02.2019 21:10
Tænkte jeg nok hellere måtte få postet herinde ^^'
Ved godt jeg ikek har været super god til at svare i tråde, men der har lige været en hel masse helbredsmæssige ting i mit liv, og de har fuldkommen drænet mig for overskud og krea.

Nu har jeg lige studiestart, men ellers håber jeg på snart at kunne være lidt aktiv herinde igen. Der skal bare lige lidt ro på det hele :)
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 09.02.2019 16:05
Jeg har ikke været super aktiv de seneste uger (nogen har nok bemærket det lidt mere end andre), og jeg har en del personlige ting, som gør at jeg ikke er sikker på hvornår jeg føler mig klar til at svare på tråde igen, eller være rigtig aktiv. Som altid er jeg ikke helt væk, men der skal forventes længere svar perioder, mens jeg prøver at få styr på tingene.

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 12.03.2019 09:20
Når jeg har en semi kedelig nyhed, min pc er blev lavet men h tasten virker desværre ikke længere, hvilket betyder at der bliver umulig for mig at kunne skrive tråde svar, så jeg må nok smide KL på hylden :c

Min skole pc virker mere optimalt, men da jeg ikke har tid til trådene i skolen, vil jeg nok ikke kunne forsætte på KL.
Det er lidt surt at det er kommet dertil, fordi min pc vil heller ikke kunne bruges til skrivearbejde på HF, her til august. Så lige nu skal jeg finde ud af om jeg skal spare sammen til ny pc, eller om jeg skal finde ud af om skolen har en pc som jeg vil kunne bruge i min skole gang. 

Mit pc problem started med tastaturet var låst fast, men efter at det er blev lavet er der åbenbart sket det at H er ødelagt. 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 12.03.2019 09:35
Når jeg har en semi kedelig nyhed, min pc er blev lavet men h tasten virker desværre ikke længere, hvilket betyder at der bliver umulig for mig at kunne skrive tråde svar, så jeg må nok smide KL på hylden :c

Min skole pc virker mere optimalt, men da jeg ikke har tid til trådene i skolen, vil jeg nok ikke kunne forsætte på KL.
Det er lidt surt at det er kommet dertil, fordi min pc vil heller ikke kunne bruges til skrivearbejde på HF, her til august. Så lige nu skal jeg finde ud af om jeg skal spare sammen til ny pc, eller om jeg skal finde ud af om skolen har en pc som jeg vil kunne bruge i min skole gang. 

Mit pc problem started med tastaturet var låst fast, men efter at det er blev lavet er der åbenbart sket det at H er ødelagt. 

Æv Raider!
Hvad med at købe et super billigt eksternt tastatur og forbinde det til din computer via USB? Det er noget billigere til at starte med, end at skulle til at købe en helt ny PC, når det nu bare er en enkelt tast, der ikke virker :)
~ Krys ~

Raider

Raider

666
karakterer

Raider 12.03.2019 10:21
Det er min tanke på tidspunkt, efter som hele tasteturet er ude af drift, jeg låner nok min skole pc med hjem idag igen. 
Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 16.03.2019 19:39
Jeg er blevet syg, så jeg har ikke meget energi for tiden, og den energi jeg har bliver brugt på skolearbejde. Jeg håber snart, at jeg får det bedre, men jeg ville bare lige nævne det, hvis I synes jeg er lidt sløv i vores tråde. :(
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 19.03.2019 13:00
Så var det min tur!
Jeg er kommet ind i en periode, hvor jeg vælter i aftaler med familie og kommune og for ikke at bryde sammen med stress, er trådene blevet skubbet lidt om bag i køen. Jeg gør hvad jeg kan for at svare i tråde løbende, men jeg vil ikke love for meget. Og ellers er jeg stadig til at finde i chatten, for det meste :D
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 20.03.2019 09:34
Jeg skriver lige for en god ordens skyld herinde:
Jeg har desværre en mindre god periode, hvor jeg vågner med hovedpine mere eller mindre hver dag. Det giver mig uheldigvis et minimum af overskud i hverdagen, og jeg ved ikke rigtig hvordan eller hvornår, det bliver bedre.
Jeg ved, at der er mange af jer, der venter på at det overordnede plot kommer videre, og jeg skylder også en masse af jer svar i tråde. Jeg har ikke glemt jer og jeg håber, at jeg snart kan komme ovenpå igen.
~ Krys ~

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.03.2019 22:41
Hewwo :3

Er blevet fastansat og det har medført sig meget mere arbejde end jeg har været vant til og har tvunget mig til at fokusere på det jeg lige har kunnet overskue, en enkelt eller to tråde. Men nu har jeg fået mit skema for april og har meget mere fri igen der, så skulle gerne blive bedre til at få svaret i april!! Tak for jeres tålmodighed med mig <3

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 25.03.2019 18:55
Sååååh jeg er i gang med at pakke alt ned i flyttekasser og fraflytte min lejlighed xD så der er sgu nok lidt stilstand fra min side af.. Hvilket der har været lidt tid pga speciale og lignende, men nu er i advaret!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Fen

Fen

Den forvirrede

76
karakterer

Fen 18.04.2019 14:35
Jeg er blevet syg, så jeg har ikke meget energi for tiden, og den energi jeg har bliver brugt på skolearbejde. Jeg håber snart, at jeg får det bedre, men jeg ville bare lige nævne det, hvis I synes jeg er lidt sløv i vores tråde. :(

Jeg bliver lige nødt til at give en opdatering, for det her semester har ramt mig en smule hårdere, end jeg havde forventet, og jeg har derfor ikke så meget tid til at være aktiv herinde, imens jeg arbejder på eksamensprojekter. ):
Jeg må også indrømme, at jeg er blevet en smule demotiveret af, at jeg føler, at jeg har så svært ved at falde til herinde. Det er jeg selvfølgelig ked af skal gå ud over dem, der gerne vil tråde med mig, og jeg skal nok gøre mit bedste for at forsøge at give KL et ekstra skud.
Vuze

Vuze

1614
karakterer

Vuze 11.05.2019 22:31
Hey Guys!

Kæmoe undsykdl til dem, som jeg har tråde med, hvor jeg har syltet tråden.. Der er nogle ting i mit liv, så mit overskud på det sidste har været lig nul. Ved godt det ikke ser sådan ud når jeg starter nye tråde, men når man pludselig bliver ramt af energi pga. tanken om nye tråde.. ja.. sorry ^^'

Aaaanyways.. Jeg kan simpelthen ikke sove lige for tiden grundet nogle helbredsproblemer, så når jeg ikke skal i skole, vågner jeg først op i løbet af eftermiddagen, og ellers går jeg kold på sofaen. Så, overskud til trådning er ikke lige det, som jeg har mest af..

Jeg elsker virkelig at være herinde, og vil virkelig forsøge at få svaret i tråde, men hvis i ikke ser mig i en lang periode, skal i ikke blive bekymret. Jeg prøver bare at passe lidt på mig selv, så jeg ikke brænder totalt sammen :)
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 13.05.2019 10:34
Hey guys, jeg tager på ferie i to uger nu, så svarer ikke så meget de næste to uger :3 I kan forvente en masse svar fra mgg efter d. 30. Maj!

Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Tja. Jeg er i gang med min svendeprøve som teknisk anlægsdesigner, så frem til d. 14 Juni handler mit liv om spildevand og vandforsyning (i hvert fald mere end det plejer x)

Jeg vil forsøge at svare folk, hvis jeg pludselig kan bryde ud af min egen mastermindstankespind! 
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 17.05.2019 13:27
Jeg ved, at jeg har været stille i tråde de sidste par dage, men jeg har lavet forberedelse til weekenden, hvor jeg skal til J-popcon.
Ugen efter er jeg på mini ferie hos en ven, så er ikke sikker på, at jeg kommer til at kunne svare i tråde indtil jeg er hjemme igen.
Jeg lover at komme stærkt tilbage bagefter, men ville lige forklare mit kommende fravær c:
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 10.06.2019 19:14
Fra på Torsdag (d. 13.06.19) til engang enten i start oktober eller midt november 2019, er jeg på Grønland! Which means, herre dårligt internet! Jeg vil forsøge at komme på med jævne mellemrum og svare i dejlige mennesker, men kan intet love, da det alt sammen afhænger af vind og vejr i det kolde nord xD

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 14.06.2019 07:59
Jeg har familiebesøg i dag, og tager derefter til KBH indtil d. 23/6, så jeg kommer nok ikke til at svare ret meget
- Rabbit

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Jeg er på lidt sparsom aktivitet nok den næste måneds tid, da jeg har fået en dejlig hvalp i hjemmet der kræver en del tid!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 16.06.2019 21:42
Så kommer den tid igen, næste uge bliver mit livs mest tæt parkede uge da der skal ske en del ting og derfor bliver jeg nok indaktiv frem til efter den 25 Juni. 

Først skal jeg bestå i portfolie om tirsdagen, onsdag skal jeg ind og høre Rammstein. Torsdag er demissiondag, hvor min uddannelse slutter, og fredag hedder det Copenhell frem til den 25 ca, på grund festival og arbejdsdags på festivalen. Så jeg har ikke glemt mine tråde, jeg er i fuld fart frem til ugen efter ca, men så kommer der nok også liv i mig igen her inde :)  
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1