Hvor træerne giver lidt plads

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 22:01
"Sindssyg og helt utrolig larmende"

Kom det hvæsende et stykke fra Rex. Bare at høre knægtens "pis" fik ham smidt ud af sin meditation.
Hvordan i alverden skulle han kunne koncentrere sig med alt den larm?!
Det havde fået ham til at se ondt hen på Rex, fik ham til at rynke på næsen og gav ham den største lyst til at hoppe ned og flå hovedet af idioten.
Istedet for at sidde på grenen havde han ladet sig falde ned og holdt fast med benene omkring grenen.
Han hang altså med hovedet ned og så ondt på Rex. Han hang ned fra grenen.. Det var faktisk overraskende behageligt.
Han lod en hånd glide ind i den rygsæk der hang på en af den ensommes små kviste og hev en jakke frem, som han kylede efter Rex.

"Dette er vist din"

Knurrede han og så på Rex som var han klar til at hoppe på ham og flænse ham i stykker. Efterfulgt af at koge ham. Og så smelte knoglerne.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.08.2009 22:11
"Huh? Mor?" lød det fra den dybt forvirrede, sindsforstyrrede mand. Han drejede rundt og spjættede en anelse da han stirrede på en up-side-down hængende knægt, med langt sort hår, der næsten rørte jorden. Hvis det da ikke gjorde således. Det næste han så var hvidt. Eller ... Gråligt. Han trak jakken ned fra ansigtet og stirrede lidt på den. "Nåja." lød det fra ham, i et: "Det er det jo sørme også, nej hvor heldigt, den har jeg gået og manglet"-agtigt tone-leje.
Han vendte igen blikket imod Kyoshiro. Han pegede på ham og missede med det ene øje.
"Du . . . " lød det fra ham. Han tænkte faktisk. Det var også Taylors skyld. Taylors ualmindeligt langsomme tankegang havde påvirket ham til at blive langsommere end en ko, der meget langsomt har tænkt sig at gå i modstrøm om at en meget u-langsom flod, med sko der gør den ekstra langsom*.
"Kyoshiro." lød det fra ham. Nåja - Nu huskede han det jo! Eller ...
"Er du nu blevet til en flagremus? Nej vent. Det var du altid . . . Eller vent. Var det ikke ham der forsøgte at sælge mig muggent brød?"
Rex drejede rundt så han stod med ryggen til sin blege kammerat, imens han forsøgte at huske på hvem, som han kendte, der var en flagremus.
Han vendte sig om igen, med et selvsikkert smil.
"Nej. Han var en kat." konkluderede han og smålo for sig selv.
Han valgte igen at vende opmærksomheden imod Kyoshiro.
"Du ved godt, at hvis man hænger på hovede alt for længe, så drukner man sin hjerne?" påpegede han og betragtede Kyoshiro. Han var tavs i nogle sekunder og stirrede blot indgående på ham, før det gik op for ham, at han nok lige måtte spørge om lov først: "Du har ikke noget imod hvis jeg betragter din hjerne drukne, vel?"

*Helt generelt bare langsomt!
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 22:21
Hans umidbare irritation voksede kun i takt med at Rex snakkede og han kunne ligefrem mærke et raserianfald banke på døren.
Og idioten snakkede som bare i helvede. Hvad var der sket med ungen? Han var ikke helt som han var sidst.. Af.. Det som Kyo nu huskede af sidst.
Efter at være blevet druknet halvt og vågnet op igen med en jakke om skuldrende, så han ville ærlig talt ikke tænke på hvad Rex havde lavet.. Han kunne vel bare slå idioten ihjel og glemme alt om det?
Ja det lød godt.. Rigtig godt.

Da snakkeriet kom ind på flagermuse og katte, kunne han mærke få tics begynde at starte under hans ene øje.
Kæft hvor var han dog god til at holde sig selv fra at æde idioten, men Rex var sku god til at genere ham med sin snak. 10 point.

Hans arme lå over kors på hans spinkle bryst, selvom han hang nedaf, og hans negle borede sig kort ind og ud af hans skjorte.
Måtte.. Dræbe..

"Ha ha.. Drukner.."
Mumlede han dog irriteret og knækkede en enkelt gang med nakken, inden han elegant hoppede ned fra grenen, vendte om og landede på fødderne.
Han rejste sig så helt op igen og gik hen til Rex, lænede sig tæt ind til idiotens hoved og hvæsede kat'et.

"Du har ikke noget imod jeg flår kødet af din krop, vel?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.08.2009 22:34
"Ja, drukne!" gentog Rex og nikkede ivrigt. Hans ansigt blev blankt i et øjeblik. "Åhå! Ligesom sidst. Men da redede jeg dit liv. Men det husker du nok ikke. Du var sådan lidt pløret. Temmelig sjovt faktisk. Meeeen . . . Øh hej?"
Kyoshiro var kommet rimeligt tæt på, mente den stakkels sindsforstyrrede mand. Han hævede det ene øjenbryn og missede med det andet øje, samtidig med at han smilte forsigtigt. "Jeg foretrækker at holde mine indvolde inde i kroppen. Du må forstå at det hedder indvolde af en grund."
Han rømmede sig, eftersom han (trods han ikke var lærd på det punkt) kunne aflæse Kyoshiros ansigt til noget . . . Lad os kalde det anti-solsikke-dans-happy-day-humør.
"Husk nu på at du skylder mig dit liv, kære ven." sagde han. Han smilte opmundrende og trak på skuldrene. Det var jo i grunden rigtigt. At Kyoshiro så ikke kunne huske dette, var en bagside som Rex ikke kendte til. Endnu.
"Jeg troede nu vi var blevet så gode venner. Så nære venner. Æh-hæ."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 22:48
"Redde mit liv? Redde mit liv?! DET VAR SKU DA DIG DER HEV MIG UNDER VANDET DIN JUBELIDIOT"

Han startede ud med at hvæse, men måtte indrømme at det gik mere op i råberi bagefter.
Han greb hurtigt ud efter Rex hals, for at hive idiotens hoved tættere på, så han kunne knurre videre.

"Hvis du bare havde ligget dig ned og dø i fred ville jeg ikke havde fået et åndssvagt hukommelses tab om hvad i helvede det var du lavede! Jeg skylder dig intet"

Yderst lav, men hørbar hvæsen. Man kunne forstille sig hvordan han ville bide ansigtet i stykker på Rex. Han forstillede det sig ihvertfald.

"Hvad. Helvede. Skete. Der?!"

Gad vide om Rex ville sige sandheden? Måske burde han lade være, Kyo var klar til at slå ham ihjel på mange kreative måder.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.08.2009 22:55
Rex stirrede på ham med et gådefuldt smil, der blot voksede da han blev grebet i halsen. Han kluklo en smule. Ganske stille. En latter der gik i ét med regndråberne, der trommede blidt på træernes blade. En lille latter der var hæs og træt, men samtidig fuld af energi til at le videre.

"Du . . . Kan ikke huske det?" spurgte han. Dette var da komisk. Virkelig komisk. Yderst komisk. Endelig skete der noget sjovt i den her uge. Han var begyndt at tro at den eneste sjov han ville få, var da han forsøgte at lege hent-pind med Brutus*. Han rømmede sig igen.

"Vil du gerne vide hvad der skete? Virkelig gerne? Er du helt sikker på at du vil kunne leve med svaret? Hvordan kan du vide at du ikke vil gå til, af skam? Hvad tror du der skete? Nej-nej-nej. Lad mig give dig et lille spor: Jeg havde aldrig troet at din krop var så feminin, kære Kyoshiro."
Et sygligt smil bredte sig over Rex' læber. Han skulle drille Kyoshiro nu. Bare det faktum at idioten ikke kunne huske noget, gjorde det hele meget sjovere. Og så alligevel lidt trist. . . . MEN STADIG SJOVT!!

*Han kunne senere på aftenen notere, at det ikke var en god idé at lege med en kæmpe tyr, som man tidligere havde forsøgt at slagte. Specielt ikke iført et rødt bælte og et fjoget smil.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 23:04
Han strammede blot grebet om Rex' hals istedet for at bruge luft på at svare. Han var små sur nu.
Og så det latterlige, lille smil idioten havde på sine læber. Det var ikke ligefrem behageligt. Slet ikke når han ikke rigtig kunne huske noget.
Han var derfor helt stille og så yderst opmærksom på Rex, for at se om knægten ville lyve.
Problemet var at han var så fandens fjoget. Kyo kunne ikke se om han drillede eller han mente hvad han sagde. Det var irriterende!

Hans øjne blev langsomt større over hvad han blev fortalt og hans negle begyndte langsomt at bore sig ind i Rex' hals.
Han rev pludselig rundt på Rex's hals, for at knalde ham ind i træet der stod bag dem.
Slaget ville uden tvivl gøre ondt i ryggen og hvis han var heldig og hurtig nok, ville han kunne skade en ryghvirl eller to.

"Jeg er tynd. Ikke feminin"

Knurrede han rasende, kunne ærlig talt ikke få sagt noget andet selvom det måske kom ud noget halv pivende.
Han trak en hånd væk fra Rex' hals og slo neglende ind i træet ved siden af knægtens hoved. Træet flækkede voldsomt og hans fingre borede sig langt ind i stammen.
Det var uden tvivl et tegn på at han sagtens kunne flå Rex fra hinanden.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.08.2009 23:15
Rex knugede hænderne sammen da han ramte træet. Det gav et ordentligt knæk i ryggen. Han gispede kort og mærkede hvordan hans hjerte sprang et slag over. Yderst smertefuldt. Han sank en klump og sukkede opgivende. Hans ryg voldte i forvejen en del problemer. Det ville ikke blive bedre nu.

Han rettede sig op, efter han var faldet en del sammen.
"Okay. Så siger vi det. Jeg har ikke lyst til at slås imod dig, Kyoshiro. Vi ved jo begge to hvad det ender med. Eller - jeg gør i hvert fald."

Han strakte armene over hovedet og det gav et ordentligt knæk i ryggen. Han stønnede en anelse og sukkede opgivende. Hvorfor skulle folk også altid slå løs på ham? Hvorfor kom han altid til skade? Det var da typisk! Og DYBT frustrerede! Hvorfor kunne folk ikke styre deres vrede.

"Kyoshiro. Vær nu sød. Du var så kær sidst. Hvorfor er du så fjendtlig nu . . ." brummede han irriteret. Hans ryg gjorde ondt og han var egentlig træt af at blive behandlet dårligt. Han havde lyst til at slå igen. "Du ved jo at jeg ikke slår på feminine-drenge."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 23:26
"Ja. Jeg vinder, du dør"

Svarede han vredt og fnøs irrriteret. Hvorfor kunne knægten ikke tage ham seriøst? Hvad var der med den fandens irriterende fjogethed?!
Da han nu strejkede sig kunne han selv mærke hvordan hans vrede boblede op over den flabethed Rex vidste.
Rex var født til at komme tilskade. Så længe han var så fandes flabet.
Ventligeetøjeblike.. Kær? KÆR?! Hvad helvede?!

"Jeg er ikke kær din lille snotunge. Og ved du hvad? Jeg slår gerne på flabede, små, latterlige, forbandede unger som dig!"

Han var begyndt at små råbe igen og han slo derfor ud mod Rex midtergulv med en lukke næve.
Når han ikke havde negle med, slo han ærlig talt ikke helt så hårdt alligevel, men det kunne godt slo luften ud af Rex.

"Hvad skete der? Hvad gjorde du?!"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.08.2009 23:34
Rex så det næste angreb komme. Han gad ikke tage imod flere slag. Nu ville han slå lidt igen. Da Kyoshiro slog ud efter ham, forvandlede Rex sin højre arm til en lang jernkæde, med hovedet fra en massiv morgenstjerne, som enden. Jern kæden svingede rundt om Kyoshiros hænd, (den han slog med) og strammede fast. Morgenstjernens vægt bremsede slaget.
Med sin venstre hånd, placerede Rex nu en knytnæve henover Kyoshiros vestrekindben og næse (k? :3) med en vældigkraft der, hvis han havde ramt bare en smule anderledes, meget nemt kunne have brækket den spinkle mands næse.

Lænken forblev om hans hænder og blev blot længere i tilfælde af at han skulle skvatte efter slaget. Rex stirrede indgående på Kyoshiro med foragt.

"Nu leger vi ikke mere. Jeg er træt af dit temperament. STYR DIG ! Det var dig der var den ynkelige. Det var dig der blev kærlig og pusse-nusse-agtig!" klagede han bittert og missede med øjnene. "Men du var vel bare lidt ensom, så jeg gjorde dig bare glad igen. Så blev du en lille, glad, feminin dreng igen." sagde han og smilte for sig selv. Han nød at lade Kyoshiro være uvidende. Trods han hadede knægtens temperament, så morede det ham en del.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 04.08.2009 23:53
Han havde helt glemt hvordan Rex kunne skifte form til forskellige våben og hans hånd blev derfor let fanget i lænken og han måtte bukke sig lidt da han ikke kunne holde vægten oppe.
Ej heller havde han forventet slaget mod hans kæbe og derfor ramte det perfekt og bare styrken i sig selv, fik ham til at tage to skridt tilbage.
Hans læbe blødte. Han var komme til at bide et stykke af sin underlæbe af da slaget ramte og han lod venstre hånd komme op og stak to fingre i blodet.
Han trak derefter hånden lidt tilbage og så forbløffet på blodet, inden han så hen på Rex igen.
Det sekundt deres øjne igen mødtes, kunne man så hvordan enkelte røde linjer af begyndte at brede sig ud fra den manglende pupil. *Its like the middle!*

"Latterlige.. lille.."

Knurrede han lavt og rev pludselig ud efter Rex ansigt. Han ville ikke opføre sig hysterisk dog.

"FORBANDEDE MØGUNGE! SÆT MIG IKKE I SAMME RÆKKE SOM ET YNKELIGT MENNESKE! JEG FØLER IKKE ENSOMHED, JEG ER IKKE MODBYDELIGT KÆRLIG OG DU KAN IKKE BILDE MIG SÅ LATTERLIGE TING IND!"

.. Okay måske lidt hysterisk..
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.08.2009 00:00
Rex sukkede da Kyoshiros reaktion var ... Ja. Kyoshiro-agtig. Han tog et skridt bagud og undveg Kyorhiros "klør". Dette resulterede i at han måtte slippe Kyoshiros frie hånd og lade højre arm tage normal form igen. Han svingede derfor armene ud til siden og lod dem lyse op. Endnu en forvandling. Han svingede derefter begge arme imod Kyoshiro og denne gang tog de begge form som lænker med morgenstjerne-hoveder. Lænkerne tog denne gang fat om hans fødder og hænder, (så godt du nu vil tillade at de gør) og stramte til.

"Lyt så efter, din imbicile humør-bombe! (Hvad er en bombe? Hmmm...) Du kastede dig ind over mig og kyssede mig. Massere af gange. Du var helt væk. Ør i ruen'! Fuldstændig pist væk. Har du fattet det? Der skete ikke mere end det. Så tag at styre dine psykiske problemer og få lidt mandighed. Få lidt rygrad. Du kan ikke skrige op om den mindste ting og tro at hvis du kradser dem lidt, så går det nok væk. Se det i øjnene: Du . Er . Yn-ke-lig!" hvæste han imens han forsøgte at holde Kyoshiro i ro. (k? o.o .. må egentlig se sjovt ud ??)
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 05.08.2009 00:13
OOC: Det må se pisse skægt ud XDD

IC: Han burde havde set lænkerne komme, men når han var hysterisk som han var nu, var han ærlig talt en lille smule langsom.
Han havde trodsalt ikke tid til at tænke på at der kunne komme et modangreb, tænkte kun på at flænse knægten i småstykker.
Dog igen var vægten simpelthen nok til at han væltede tilbage, men da lænkerne trodsalt også var om hans fødder, fik det ham til helt at vælte ned på jorden.
Sad derfor besværet ned og prøvede muggent at få de tynde håndled ud gennem lænken omkring hans hænder.

"H-hold din latterlige kæft lukket"

Hylede han vredt og bukkede sig lidt sammen for at ryste på hovedet og ligge hænderne på hovedet. Med lænken.
Han kunne ikke få sig selv til at kigge op på Rex igen, for han kunne ærlig talt godt forstille sig at han gjorde det. Han blev også forfærdelig kærlig når han var fuld..
Det var grunden til at han ikke drak eller badede i vand der gik ham til højere end livet.

"Så lig dig dog til at dø istedet!"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.08.2009 00:30
Rex kunne i grunden godt bruge en ekstra arm. Og en drink. Hvilken en han helst ville have var der ingen tvivl om, men lige nu kunne han godt bruge dem begge. Han betragtede Kyoshiro og smilte, da han fandt ham en smule ynkelig. Han lod den venstre arm blive en arm igen, så nu var Kyoshiros fødder fri. Han fiskede derefter en lille bitte flaske op af lommen. Der var noget rødt stads i den.

"Ikke den..." mumlede han dovent og rodede rundt i den anden lomme, så godt han nu kunne. Han fiskede herfra en anden lille flaske op, som han puffede proppen af på. Han duftede lidt til indholdet. Det var stærke sager. Til når han skulle holde sig selv oprejst eller vække nogen til live. Han tog en lille, meget lille slurk. Men det var også nok. Mere end det var for meget. Eller ... Nej. Rex var den der type; Et glas er for meget, to er for lidt.
Han drak sjældent, men mest af alt fordi han var meget modtagelig. Irriterende fakisk, eftersom han elskede alkohol. Han elskede lugten, smagen, følelsen. Det var skønt. Han lod tungen glide henover læberne og rakte flasken imod Kyoshiro.

"Have noget?"
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 05.08.2009 01:04
Da han fik sine ben fri havde han mest af alt lyst til at plante et godt spark mellem knægtens ben, men holdt sig fra at angribe lige med det samme.
Hvis han på et tidspunkt kunne få et godt spark ind ville han dog sikkert gøre det.
Dumme nar var hvad han va-hvad i helvede?! Da han fik flasken mod sig, rynkede han på næsen.
Hold da kæft hvor det kredsede i hans følsomme næse, så det måtte være stærkt. Det fik ham til at hæve et øjenbryn og se op på Rex igen.

"Hvad er det?"

Spurgte han blot monotont, var ikke sikker på om Rex prøvede at være flink eller om han prøvede på at slå ham ihjel.

"Jeg drikker ikke.."

Mumlede han derefter lavet, trak stadig lidt rundt på lænken omkring hans hænder. Han kunne mærke hvordan han ville rive i.. Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.08.2009 01:24
Rex himlede med øjnene. Hvorfor skulle Kyoshiro også være så mistroisk konstant. Han åbnede den én gang til og tog endnu et sip fra flasken. Det jog igennem kroppen og han skælvede et øjeblik.
"Aaah, dejligt..." sukkede han med et sagligt smil. Han vendte sig imod Kyoshiro igen og blinkede.
"Det er bare lidt drikkelse. Hvad er du dog bange for. Du er lidt ynkelig, kære lille Kyoshiro." smålo han og lod hånden rette lidt op på håret.

"Alle drikker, lille ven." lo han og rystede en smule på hovedet. Han knækkede et par fingre og rettede sig op. Han smilte en anelse og trak på skuldrene. Han slap Kyoshiro fri og fik armene tilbage i normal form. Han betragtede Kyoshiro lidt og satte sig overfor ham.

"Prøv?" han rakte ham igen flasken, med et smil.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 05.08.2009 01:33
Han fnøs vredt og kunne ikke holde en svag rødmen fra at brede sig over hans blege kinder.
Den var svag og den eneste grund til at den overhovedet kunne ses var på grund af hans blege, grå hud.
Han hadede når folk så ned på ham og Rex havde gjort det vanligt nu! Men han havde ikke lyst til at drikke. Han kunne jo ikke holde til det!

Han kunne pludselig høre sig selv og bed sig besværet i læben, inden han alligevel tog imod den.
Den lugtede så fandens stærk og han var sikker på at han ikke burde.. Han huskede ikke så godt efter han var fuld og se hvor godt det var gået!

"Fint!"

Hvæsede han vredt inden han lagde den til læberne og tog noget af en ordenligt slurk inden han gav den tilbage.
Han hostede efterfulgt besværligt på grund af styrken og han havde måske liiiige taget for meget, hvilket fik ham til at hikke lidt.
Lige om lidt var han sikker på at det ville påvirke ham. Lige om lidt..
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.08.2009 01:48
Rex tog imod flasken og hævede et øjenbryn. Kyoshiro havde taget mindst lige så meget i én slurk, som han selv havde taget i to. Hvis ikke lidt mere. Han overvejede lidt at minde Kyoshiro om hvor stærkt det her stads var, men han lod være - det ville alligevel være for sent nu.

Den sindsforvirrede mand smilte for sig selv og betragtede indgående Kyoshiro. "Hvad lavede du så herude oppe i et træ, flagremusse-dreng?" spurgte han og missede med øjnene. Det var egentlig et godt spørgsmål. "Og hvordan kan det være at du render rundt med min jakke?" tilføjede han og smilte en anelse.

Et eller andet sted glædede han sig til at se hvilken påvirkning denne alkohol havde på knægten. Et eller andet sted var han ligeglad: For han ville alligevel ikke kunne huske det, eftersom han selv ville gå i gulvet. Uden tvivl.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 05.08.2009 02:12
Han kunne mærke hvordan varmen fra den stærke alkohol, hurtigt gled gennem hans spinkle krop og han havde derfor en hånd over munden.
Han vidste egentlig ikke hvorfor, men han havde brug for at have en hånd foran munden. Måske fordi han nu hikkede en anelse.

"Jeg medi.. Mediterede.. Jeg har fået fortalt at det hjælper på raseri udbrud"

Mumlede han besværet, kunne mærke hvordan alkoholen gik fra hans mave ud i hans system.
Lige om lidt ville det gå til hans hjerne og han ville udentvivl blive overkærlig og forbandet venlig.
Han kunne næsten allerede mærke det. Han var allerede blevet roligere og.. Tåget.

Han kunne knap holde sine øjne åbne lige pludselig. Hvor var det besværligt.

"Jeg ville give dig den tilbage.. Jeg vhed Ikkeh hvorfor"

Mumlede han halvpløret. Han var allerede begyndt at blive tåget. Geez
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 11.08.2009 21:21
Ray Eric Xulfor betragtede Kyorhiso imens han talte. Dét at han holdt en hånd for munden, tænkte han ikke så meget over. Han forklarede det for sig selv som at 'han er nok bare træt' eller lignende. "Du mediterer på hovedet?" påpegede han med et smil og en hovedrysten. Det var da nok noget af det underligste han havde hørt længe - eller tænkt. Foreslået måske? Eller måske bare i grunden hørt. Han vurderede lidt hvilket af disse ord han skulle bruge i sætningen " noget af det underligste han havde ... længe "
Han hævede et øjenbryn og skævede kort til frakken, som han imellem tiden havde taget på, for at undgå kulden - eller noget. Han rømmede sig en anelse og forsøgte at snørle sin tankegang op, eftersom den var blevet ret kludret. Hvad var det nu han var her for? Nåjo - kroen.

Rex missede med øjnene og betragtede ham indgående. "Er duuu ... Okay?" mumlede han med et tilfreds smil over læberne. Han havde godt bemærket Kyoshiros ord havde fået et par stavelser og lyde tilføjet, hvilket til hans snakken til at lyde som en parodi på en fuld viking*.
"Måske skulle du sætte dig ned." tilbød han og slog ud med armene. "Der er masser af plads!"

*Trods Rex i realiteten ikke har nogen anelse om hvad en viking er.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1