Lees underjordiske bo.

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 14:13
OOC: tark ^^ ved du så om der er told fra Kina? Ö
og ja, jeg så det godt... Owo" men så gad jeg ikke at rette det __w__

IC:
Lee nyder sin sprut lidt mere en Cazz gør, og hun drikker kun af den engang imellem imens Cazz taler. Mørket har lagt sig om dem som et bedøvende tæppe, men det føles helt beroligende og rart på trods af kulden i den mørke, underjordiske hule.
Lee himler med øjnene og sukker opgivende.
"Typisk mænd." Hun tager endnu en tår.
"Interessant? Det er han vel... Altså, jeg ved ikke hvad der er at fortælle. hvad vil du gerne høre?" Hun trækker benene op under sig, forsigtigt for ikke at irritere eller påvirke sårene på sin mave, men det lykkes ikke helt. alligevel skærer hun ikke ansigt, men bider sig bare i tungen.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 15:50
OOC: Der er nok både porto og told på. hvad skal du have?

IC:
Cazz rejser sig op, og henter endnu en flaske sprut. det er en dårlig vane han har, med at drikke, til der ikke er mere, og han har ikke tænkt sig at droppe den lige foreløbig.

"Heyhey- er du nu blevet sådan en kvindshau... shaunist?" siger han, og puffer forsigtigt til hende, for at det ikke skal gøre ondt. han mumler noget uhørligt igen, noget i nærheden af; "Det skal du passe på med", og tager en tår sprut. denne gang lyder han alkoholen fylde alle hans sanser, før den næste tår synkes.

"Tjaa... hvordan mødte du ham? Hvordan ser han ud? det sædvanlige du ved" Svarer han hende, og læner sig tilbage, som et lille barn, der skal have en historie fortalt af sin bedstefar...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 16:13
OOC: ikke noget endnu x3

IC:
Hun rækker tunge.
"Det kan du selv være."
Lee tager endnu en tår, og klikker let med metal-fingrene.
"Hm... jeg mødte ham ved slotsruinen, om aftenen da jeg var ude og jage. han så mig fange en fugl." hun strake sig, og tog endnu en tår. okay, den var da kun halv tom.

OOC: sorry for korthed ^^"

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 16:31
OOC: Okay :B

IC:
Han lytter interesseret til hende, men stivner let, da hun fortæller at han så hende jage.

"Jam... så han dig jage? og blev ikke bange? hold op en spøjs fætter!" det sidste halvmumler han og tager sig derefter til hovedet i ren forvirring. Han har aldrig mødt et menneske, de ikke blev bange for hans evne, udover nogle fra hans familie. Det var også det der gjorde ham venneløs, da han var barn.
Han gaber let, og kaster et blik ud af hulens åbning, før han tømmer flasken for sprut, og rejser sig op.

"Nå Lee, jeg må hellere se at komme hjemad. solen står op om et par timer, og jeg vil gerne være hjemme inden da.
Hvad Lee ikke ved, er at det han betegner som et 'hjem' er en gyde ved hovedgaden inde i byen..
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 16:35
Lee smiler let, og drikker resten af flasken, og stiller den på jorden. så tjatter hun til den, og den triller ind i skyggernes favntag.
"Han er noget for sig..." hun vil helst ikke snakke for meget om ham, for hun vidste ikke om han, ligesom hende selv, ikke ville have at folk kendte noget til ham.
Hun følger hans blik imod lugen, og rejser sig, børster jord af knæene og sætter så hænderne i siden.
"Hjem? Hvor bor du da?" hun ligger hovedet svagt på skrå. Havde han fået et helt nyt hjem? et hus med stakit og hele balladen? Han havde jo været væk længe, så det var måske ikke utænkeligt.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 16:51
Et lille mmmh undslipper hans læber, da hun nævner Ray igen. Hans blik er låst fast på noget uden for hulen, og hele hans attitude er fraværende. Han har fået øje på en lille hjort, der er blevet væk fra flokken, på grund af tågen.

"Shh... Kig derop" siger han, og peger på hjorten, der spejder rundt, med ørerne rejst. den tripper nervøst, og udstøder et lille prust.

"Er du sulten?!" brummer han, nu med en meget dybere stemme end før. en revne i hans hage er vokset frem, og hans tænder er blevet spidse. I to dage har han ikke spist, da tågen har holdt dyrene inde i deres huler, og han kan mærke hvordan hans mave rumler.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 16:58
Hun ser op, og ryster så på hovedet.
"Nej. Jeg spiste for et par dage siden. Desuden er jeg ikke i stand til at jage vildt lige nu..." Siger hun lavt, for at hjorten ikke skal høre hende. Hun holder dog øje med hjorten, hver eneste lille bevægelse. dens stille, forsigtige skridt, den nervøse blafren med ørene...
Det undrer hende lidt hvordan den var kommet forbi hækken fuld af torne. men den er jo ikke så stor, og den kunne godt have mas sig ind imellem de lange, grumme grene. Den bløder faktisk også let fra diverse rifter, nu da Lee ser rigtig godt efter, og hun beslutter sig ikke at være en klods om benet på Cazz.
"Men hvis du vil må du gerne tage for dig." hun slår ud med armen.
Et kort øjeblik er hun lidt nervøs over det faktum, at de ikke har lukket lugen; det PLEJER hun da at huske. Men nu hvor Cazz også er her, er det næsten ligemeget. Næsten. hun må være mere opmærksom i fremtiden.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 17:07
Han ryster tavst på hovedet, og sætter sig ned igen. Der var ikke noget ved at jage en såret hjort. okay, chancen for succes var større, men udfordringen var bare ikke den samme.

"Naah.. jeg gider egentlig ikke" siger han, og smiler skævt, hvorefter han læner ryggen imod hulens væg.
"det er hvad der kommer ud af at være doven.." Øjnene lukkes let i, dog stadig med blikket hvilende på Lee. Det lyslilla hår bliver pjusket let op i, dog stadig med lidt hår ned, som pandehår. Hvis man ser rigtig godt efter, kan man godt ane, at Han og Lee er i familie. De samme træk, den samme næse. og den samme evne, selvfølgelig.

"Tjaa, jeg bor inde i byen. der er altid folk, men tilgengæld er der også læ for vinden." Siger han, og smiler. Hans tænder er flade igen, og hans stemme er blevet den normale, let rustne stemme. Han trommer let med fingrene på sit lår, dog ikke af kedsomhed, blot af vane.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 17:15
Hjorten går lidt rundt, men bliver så opmærksom på et eller andet. en fugl, en ræv... Lee ved det ikke. men pludselig springer den i hvert fald afsted, og væk er den. Men det kan vel være ligemeget, nu når Cazz åbenbart er for doven.
Lee vender blikket imod Cazz og betragter ham imens han taler. Han har ændret sig så utrolig meget siden hun sidst så ham, og alligevel ligner han sig selv, man skal bare lige vide at det rent faktisk ER Cazz.
"Underligt at jeg ikke har set dig. Jeg plejer tit at rende rundt derinde..." hun strakte sig igen, men en anelse forsigtigt.
Hun klikker let med fingrene, og lader hånden glide om i nakken. hun kan mærke arret, og tatoveringen. hun lader fingerspidserne glide hen over begge ting, før hun ser på Cazz igen.
"Er der hyggeligt?"

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 17:26
"Jeg har set dig et par gange. men jeg vidste ikke at det var... du ved, dig" svarer han. han trækker let på skuldrene, og klikker med tungen.
"Hyggeligt? det ved jeg ikke. men jeg har nemmere ved at komme til at sive i en seng, når jeg bor der, end hvis jeg boede i skoven." Han lader Lee tænke over hans sætning. hun skule vel ikke have forklaret alt?
Med halvåbne øjne, og et tilfreds blik betragter han Lee. Han havde haft ret, da han konkluderede at hun var blevet større, men blikket i hendes øjne er stadig det samme, ungt, spørgende og nysgerrigt. præcis som da de var børn.

"Fik David nogensinde lært dig at fiske?" spørger han pludselig, da han ser en hjemmelavet fiskestang stå ensom i et hjørne af opbevaringsrummet... han rejser sig op, griber fiskestangen, og står overvejende med den i hænderne. Det er lang tid siden han har fisket, mon han stadig kan?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 17:35
Hun smiler, og venter på at han får talt færdigt. han har nok ret i det med skoven, det ville være direkte dumt at bo i skoven uden en fast hytte eller bare et sted man kunne være udenfor fare. Da han spørger om fiskeriet skærer hun ansigt.
"Jeg prøvede kun dén ene gang. Ray har lovet at han vil prøve at lærer mig det."

OOC. sorry, kort <<"

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 17:55
Han hmm-er lettere bekymret. Ham Ray lover hende en masse ting- hvad hvis han ikke kan holde sine løfter? Caz's storebror-overbeskyttelseshjerne overfor Lee, sætter straks igang.

"Lee, er du sikker på, at den fyr holder sine løfter?" siger han, velvidende, at hun sagtens kunne misforstå det, og føle det som et angreb imod hende. Han skynder sig derfor at rette det en smule;

"Jeg mener, han lover dig en masse. og medmindre han har oceaner af tid, vil han få svært ved at nå at holde det hele. Han havde også lovet dig en tur til bjergene, ikke? En tur derhen tager nemt flere dage, næsten en uge." han trækker på skuldrene, og ser sigende på hende. Han vil ikke have at hun skal blive såret, men samtidig ved han at hun kan klare sig selv...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 18:07
hun lægger armene over kors da han spørger ind til om Ray kan holde sine løfter og ser på ham med 'helt-ærligt-hvor-beskyttende-kan-man-lige-være' blik, før hun himler med øjnene.
"Han HOLDER hvad han lover." siger hun så, helt roligt og køligt, men stadig med en slags kampklar undertone. Det er tydeligt at hun er sikker i sin sag, og vil forsvare Ray så Cazz ikke får en dårlig opfattelse. Så snakker han igen.
"Han har vel tid til hvad han vil. Jeg lovede også ham at jeg ville lære ham at klatre. Selvfølgelig har han et liv, men altså... Han ved hvad han gør. selvfølgelig skal det bare lige være varmere i vejret først..." hun ser op imod lugen igen. lige over trætoppene kan man ane solen bag tunge regnskyer.
"Har du holdt hvad Du lovede overfor alle de piger du har 'forført'?" hun vrængede ansigt og lavede en gestus med pege- og langefinger for at sætte det lidt i perspektiv; at hun nærmest ikke rigtig troede på at han kunne score piger.
"Jeg mener, det har vel ikke bare været 'hej' 'vil du være kærester?' 'fint!'"

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 18:20
Han sukker, og møder hendes blik, hendes skeptiske, kampklare blik.

"Hør Lee, jeg er ikke i tvivl om, at du ved hvad du gør, jeg siger bare, at du ikke skal lægge hele din skæbne i favnen på den fyr. Du ved ikke om han taler sandt!" Siger han gammeltklogt. Han himler med øjnene, da hun kommenterer hans 'evne', og lægger armene over kors.

"Jeg har aldrig LOVET nogle af de piger noget. Hvis de har forventet et langvarigt forhold er det deres problem, ikke mit. Du ved ikke noget om det liv jeg har levet uden for familien Lee." halvsnerrer han. Det er begyndt at gå ham på nerverne, at hun har så meget imod hans måde at leve på. Det er hans liv, mener han, ikke hendes.

"Vil du have et bevis på at jeg kan forføre røven ud af bukserne på enhver kvinde over 17? Fint! Den næste pige jeg møder, forfører jeg. aftale?!" Han spytter i sin håndflade, og rækker hånden frem, et ritual de også havde brugt da de var små, når de væddede om noget...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 18:25
hun rækker tunge. Han skal da ikke stå der og tale som om han ved alting.
"Du ved da heller ikke noget om det liv JEG har levet, vel?" hun smiler skævt og en anelse trodsigt, og kigger så i to sekunder på hans hånd. så spytter hun i sin hånd, og trykker hans.
"Aftale." siger hun så, og ser igen ud af lugen.
"Skulle du afsted? ellers lukker jeg nemlig den der. Man ved aldrig hvad der kunne finde på at stikke snuden indenfor."

OOC: kort igen __ __"
Forresten, tjek lige dit spørgsmåls-emne OwO

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 08.03.2009 18:35
Han rækker tunge igen. hvor barnligt. men okay, det må man da også godt være en gang imellem.
Han trykker godt i hendes hånd, og skæver så op igennem lugen med et lille suk.
"Jah, det må jeg nok hellere.. Pis, solen er allerede på vej op!" Siger han, og smiler skævt til hende.

"Jeg kunne også blive til solen er helt oppe, og så kan vi tage dig med hen på helbredshuset? det er nogle slemme skader du har fået dig der, af hvad jeg har set.." Han peger på hendes mave, og lader tungen glide over tænderne, med et afventende blik på lee..
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 08.03.2009 18:39
hun ryster hurtigt på hovedet.
"Jeg vil ikke hen til det der underlige sted... Jeg har hørt om det, jeg syntes ikke det virker rart. jeg skal bare..." Hun strækker sig igen.
"... Hvile mig lidt, du ved. Ray..." 'rensede det også' skal hun til at sige, men stopper så og forbliver tavs. Hun har på fornemmelsen af, at Cazz ikke kan lide ham. Han har altid haft et eller andet imod andre drenge end sig selv. Hun ryster på hovedet.
"Ikke noget."

OOC. skal logge, derfor kort, skal vi fryse, eller smutter Cazz? ^o^"

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 13.03.2009 19:22
Med vilje ingorerer Caz hendes sætning. han ved at det er om Ray, men vil ikke lave et endnu større nummer ud af det, end han i forvejen har gjordt. han brummer kort, og lægger ansigtet i folder, inden han med lidt besvær får fisket nogle penge op af lommen. Han tæller dem hurtigt, eller så hurtigt man kan når man er fuld, og nikker let.

"Jeg har lige penge nok til at leje et værelse på kroen. Vil du ikke nok tage med? Jeg har det dårligt med at du skal være i den her kolde hule, når du er skadet." siger han, og putter pengene i lommen. han skæver op ad lugen, hvor dagslyset så småt har sat sit præg på himlen; et rødligt skær blandet med mørkeblåt er malet over stjernehimmelen...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 13.03.2009 19:56
Hun smiler skævt, og ryster så på hovedet - ikke som et nej, bare en anelse opgivende - og følger han blik ud imod himlen. Som et maleri, men de øjne der beskuer det er nok ikke i stand til helt at forstå dets skønhed. Så så hun på ham igen, og lagde armene over kors.
"Tja... for mit vedkommende har jeg det helt fint her. Kulden gør mig ikke det store..." Okay, hun ville nok blive forkølet. Det VAR måske ikke så smart.
"Men... Hvis du insistere..." Hun lod være med at nævne at hun faktisk havde brugt hele natten på at spadsere derfra og hjemad. Hun skævede rundt i hulen. Når hun endelig fik tid for sig selv, skulle hun måske ooverveje at rydde op. selvom det nok ikke blev sjovt. hun vidste ikke hvad der helt præcist gemte sig inde i roderummet. Kunne der godt opstå liv og monstre i alt det skidt hun havde liggende?

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.03.2009 21:05
han smiler skævt tilbage, og rejser sig op med en lille, prustende lyd. solens stråler genspejler sig let i hans grå øjne, imens han betragter skumringens skønhed. Naturens skønhed havde altid betaget ham, skønt hans venner og familie ikke altid forstod dette..
"Mmm, hvis du er træt kan jeg godt bære dig? men jeg kan ikke love at jeg ikke falder" griner han, og tager sig lidt til hovedet. Lees omrids virker pludselig lidt uldent og udtværet for hans blik, og han misser med øjnene.
"Jeg kan ikke lide at du skal vakle omkring i den tilstand" hans stemme er salig og alvorlig, som en lettere overbeskyttende far over for sin lille pige, der nu pludselig vil være stor. I det hele taget havde han altid taget sig godt af pigerne, specielt Lee. der var bare et instinkt inden i ham, der sagde, at de var hans ansvar.
"skal vi gå?" siger han efter en tids tavshed, og gør mine til at gå, afventende på hende...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1