Mellem de tykke træer.

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 30.09.2008 00:36
Fujita kiggede på hende, da hun slog vingerne ud..
"jo..." mumlede han.. men for hende ville det se ud som om.. at han bare åbnede munden uden at sige et ord..
hans hår blæste kort bagud da hun baskede væk fra stedet.. han så kort på sin hånd.. og knugede den..
"Arghh...!" nu bankede smerten først på.. han faldt på knæ og lagde sin handskebeklædte hånd mod siden.. det blødte.. ikke meget.. men nok.. hans arm blødte også.. Han lukkede øjnene og kom nu på benene..
"Typisk.. og kjolen er også ødelagt nu.." vrissede han..
Fujita kiggede sig omkring.. inden han nu valgte at vakle hjem..
Cassa...

//out
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:08
oppe i et træ sidder Foxy og ser temmelig irreteret ud..
hun vifter kort med ørende og sidder godt lænet op af træet oppe på grænen, samt har det ene ben hængende nede på en afslappet måde.
hvorfor skal jeg altid løse alle vores problemer... jeg ved jo ikke engang hvad han hedder... kun hvordan han ser ud... årh mand tænker hun irreteret og samler sine ben op til sig og sukkede roligt.

Drawings done by lovely friends :)
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:15
Hauru kommer roligt gående, med blikket vendt mod jorden og hænderne placeret i lommerne. den kolde luft har hjulpet en del på hans sår. De gør ikke specielt ondt mere, men alligevel lidt.
Han ved heller ikke om Anzu fulgte med, eller om hun ikke gjorde. Men det finder ham vel ud af..
Han lægger ikke mærke til noget.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:19
hun lænte sig frem og kiggede ned da hun fik færten af blod
hmm blod... men... fra hvem.. tænkte hun og sukkede atter igen.
"hvorfor skal jeg altid være den store... altså jeg blev kun født 4 minutter efter min søster... garrh"
sagde hun lavt men irreteret til sig selv og lændte sig så tilbage igen, men havde rygget sig så hun faldt bagover og ned
"uarhh!" udbrød hun og røg forbi træet's stamme og lige ned i Haurus arme netop som han paserede træet (ok?)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:23
Hauru går helt i sine egne tanker. Det giver et lille ryk i ham lige da han får øje på Foxy, men han griber hende.. til sin egen store overraskelse. - En ren refleks. Han smiler skævt.
"Ehm.. Hej..," siger han kort, før han slipper Foxy, så hun falder ned på jorden(?). Derefter går han selv lidt videre, da han egentlig er rimelig ligeglad med Foxy.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:27
hun går kort i chok og kigger overrasket på ham og da han så sætter hende ned støver hun sig kort af for blade.
Da han så bare går bliver hun nu igen temmelig irreteret en hun er i forvejen.
"hey!!" sagde hun og kiggede lidt på ham
han passer temmelig godt til den beskrivelse min søster gav... det hele passer.. tænkte hun og hævede det ene øjenbryn.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:32
Han stopper op og vender sig mod hende, da hun råber efter ham.
"Okay, hvad har jeg nu gjort?" spørger han kort, efterfulgt af et lavt suk.
Hvorfor er det altid mig der gør noget galt?! tænker han bare, lettere irriteret. Det er gået galt for ham hele dagen. - Han ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund, skal folk altid råbe af ham.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:36
hun pejede på ham og så ikke særlig glad ud.
"det er dig der har fået magten over min søster ikke?" sagde hun så og lagde armende over kors.
tænk at hun er så dum at sige sit navn... nå pyt nu får jeg da igen lov til at spille storesøster... hov vendt det er jo en dårlig ting!.. tænkte hun irreteret og ventede bare på hans svar.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:39
Han ser lettere uforstående på hende.
"Hvad? Hvad snakker du om? Jeg ved ikke engang hvem du er. Hvordan skulle jeg vide hvem din søster er?" spørger han kort. Han ser kort væk.
"Nej, vent. Det vil jeg helst ikke have svar på. Vi ses, ikk? Eller .. Ikke..," siger han bare, før han vender ryggen til hende og begynder at gå. Dog er han der endnu.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:42
hun sætter i løb og sætter af fra jorden hvorefter hun lander foran ham.
"du kender min søster som Zelen! og jeg er foxy hendes tvillingesøster som er temmelig vred og gerne vil vide om du har gjort hende noget" sagde hun og stod på en truende måde.
"for hvis du har gjort hende bare en lille smule noget så kommer du virkelig til at fortryde det!" sagde hun temmelig hårdt og sendte ham et hadfuldt blik.
Blod lugten gjorde hende bare endnu mere dyrisk og man vil virkelig ikke opleve en ulv når den er blodtørstig.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:49
Han stopper hurtigt op, og ser bare på hende.
"Okay.. Hør her .. Foxy .. Jeg kan ikke huske Zelen. Jeg kan heller ikke huske om jeg har gjort hende noget.. Men hvis jeg har.. er jeg stolt af det. Farvel," siger han kort. Han lægger en hånd på hendes ene arm og skubber hende til side(?), hvorefter han går videre. Han går direkte hen til et træ og stiller sig lænet op af det med ryggen. Så glider han ned at sidde, med en arm lagt over maven.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 15.10.2008 23:52
hun begynder at knurre temmelig meget og vender sig så om i retning hvor Hauru satte sig ned.
"du... vil ikke ønske at se mig vred... men... det har du detsvære... gjort mig!!" vrissede hun og fik sine klør frem hvorefter hun løb imod ham og rev ud efter hans hovede.
oka nu er det nok... han skal nakkes og det er nu!! tænkte hun temmelig vredt samt irreteret.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 15.10.2008 23:59
Han skæver kort til Foxy.
Jeg har virkelig ikke overskud til dether ... tænker han kort. Han smiler skævt. Lige da hun river ud efter ham, rejser han sig hurtigt og rykker sig lidt væk, så Foxy sikkert vil stikker sine klør i træet.
"Okay. Hold lige en kort pause fra at slå mig ihjel, og kom herhen," siger han kort. han smiler svagt.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 16.10.2008 00:02
hendes klør rammer ind i træet og sidder så fast, men får klørende til at gå ind til normal længte igen så hun får hånden fri igen.
Derefter falder hun lidt mindre til ro igen og kigger sørte lidt undrende på ham og træder så hen til ham med hovedet let på skrå.
"hvad?" spurte hun og vrikkede kort med ørende.
hvad har han tænkt sig at gøre?.. tænkte hun lettere mistroisk.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.10.2008 00:10
Han betragter hende lidt, med et svagt smil.
Wauw ... Jeg fik hende til at gøre det. Ikke til at fatte, når hun er sk*de sur på mig .. tænker han bare. Han trækker let på skuldrene.
Han tager forsigtigt fat i hendes hage med to fingre og kysser hende blidt på munden(?). Han holder det i lidt tid, før han slipper det og rykker sig lidt væk fra hende.
"Undskyld. Anzu ville ikke, så jeg måtte jo få dig til det," siger han bare.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 16.10.2008 00:14
Hun så lidt undrende på ham stadig og spærede så øjnene op da han kyssede hende på munden..
træder så et skridt tilbage og tager sig til munden.
"H...hvad har du gang i !?" udbrød hun temmelig forvirret.
var det ikke meningen hun skulle hade ham?, men hvorfor rødmede hun så over kysset?
måske det bare var en reaktion hun plejede at få, når sådan noget skete..

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.10.2008 00:16
Han griner lavt over hendes reaktion.
"Det var bare så fristende. - Jeg er så svag," siger han kort. Han smiler svagt, før han igen sætter sig, lænet op af træet.
Han skæver en gang til Foxy, men vender så blikket mod jorden.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 16.10.2008 00:20
hun lagde armende over kors..
"idiot og perverse stoder" mumlede hun og vendte så blikket mod ham efter lidt tids stilhed.
hun satte sig så ned på knæ foran ham og kiggede undrende på ham.
"hvad er der sket?" spurte hun og hentød til hans sår på maven.
det kunne godt være det var blevet mørkt, men hun havde jo en ulvs syn så, så udemærket i mørket.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 16.10.2008 00:25
Han smiler svagt, og fnyser så kort. Han ser på hende, da hun sætter sig foran ham. Han ser kort på sin mave, før han ser på hende igen.
"Der var en der havde det alt for sjovt med at piske mig .." siger han bare og sukker lavt.

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 16.10.2008 00:31
hun vrikkede kort med ørende igen og lagde roligt sin hånd på hans mave.
Derefter kørte hun blidt en finger hen over et af sårende..
"voldeligt..." sagde hun og tog sin hånd til sig igen hvorefter hun slikkede lidt blod af hendes finger..
uhh velsmagende! tænkte hun og blev helt glad i ansigtet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12