han rejser sig op og kigger over på Foxy og siger "kom nu du ville slås med mig så skal det da ikke gå udover andre"
Sunny 02.02.2008 18:14
han trækker stille sin Katana frem fordi Foxy ville slås med ham så skal hun da også og det skal da ikke gå udover andrehan rejser sig op og kigger over på Foxy og siger "kom nu du ville slås med mig så skal det da ikke gå udover andre"
Foxy 02.02.2008 18:17
hun smider Kara væk og vender sig imod Latoris.se det er sådan noget sjov jeg vil have tænker hun med et lille grin.
Kigger så på Kema
"hvad for noget andet vil du da lave ?" spørger hun så kema roligt..

Drawings done by lovely friends :)
Sunny 02.02.2008 18:33
((skal spise)) Koto 02.02.2008 18:40
Han trækker på skulderne.-"Jeg keder mig.. " mumler han kort.
Venus 02.02.2008 18:46
Venus har stået og set på er bekymret for Taka og ville utroligt gerne hjælpe, men det er blevet så mørkt. Hun er nødt til at tage afsted igen selvom, det ikke huer hende. Hun letter fra jorden og forlader stedet.(smutter - skal spise)
Sunny 02.02.2008 18:51
han fægter lidt med sværdet foran Foxy og er utrolig god til det selvom han er blindhan holder den så kamp klar foran sig
Foxy 02.02.2008 18:51
((ska også spise))
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 02.02.2008 18:51
Tara rammer den hårde klippegrund uden en lyd. Hun har omhyggeligt sørget for at holde armene beskyttende op foran hovedet, men da hun støder ind i den nærmeste klippeblok, går der alligevel et stik af smerte igennem hende. Det gør utroligt ondt i hendes venstre arm, men hun er stadig ved bevidsthed - heldigvis. Dog kan hun ikke se meget i mørket, især ikke, når hendes blik i forvejen er sløret. Hun opfatter kun lige noget rødt forsvinde derfra og noget andet noget flakke rundt foran hende. Koto 02.02.2008 19:01
(Sorry jeg svare langsomt, men bliver nød til at smutte for en tid. Ved ikke hvor lang tid det vil tage, men bare skriv videre (: )
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 02.02.2008 19:19
((Uhm, gik alle bare pludselig? o_o )) Sunny 02.02.2008 19:20
((ja men de skal alle spise så de kommer forhåbentligt snart ^^)) Foxy 02.02.2008 19:21
((jeg skulle spise så nu er jeg tilbage))"vi kan gå bagefter smukke jeg skal lige lege lidt inden vi går" siger hun roligt til Kema og hendes klør vokser ud igen og hendes øjne gløder blodrødt i mørket.
"kom bare an" siger hun med et hånende grin til latoris.

Sunny 02.02.2008 19:23
uh det her bliver sjovt tænker han han står bare og venter på et angrebhan smiler til sig selv og kigger olmt på Foxy
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 02.02.2008 19:29
Hun sidder og ømmer sig lidt med en hånd på panden, mens hun betragter de andre. Det ser ud som om de har tænkt sig at slås. Hun rejser sig op på ben der skælver så meget, at hun bliver nødt til at støtte sig op af en stor klippeblok for ike at vælte. Da hun har fået nogenlunde styr på sine ben begynder hun langsomt at gå fremad. Det værket i hele hendes krop efter det hårde slag imod jorden og hendes højre arm dunker så meget, at hun næsten kan høre det. Dunk, dunk... Hele tiden. Koto 02.02.2008 19:29
Han smiler svagt."Okay, men jeg må også være med så," siger han og kysser Foxy på kinden.
Foxy 02.02.2008 19:36
hun smiler kort."oka" svare hun roligt til Kema og lidt efter hopper hun imod Latoris og laver en af hendes berømte Cirkelspark.
(hvis du ikke ved det så er hendes cirkelspark meget kraftige... de kan brække knogler på mennesker/halvdyr og give meget kraftige smerter på vampyre, dæmoner osv.. ^^")

Sunny 02.02.2008 19:38
han var jo klar på angreb og han dukker sig bare så simpelt er det"forbier tumpe" siger han hånende og griner
han er stadig klar da Kema vil hjælpe hende
en let regn kommer og det gør det mere behageligt for Latoris at kæmpe
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 02.02.2008 19:40
Hun ligger hovedet let på skrå og betragter de kæmpende. Det er ikke ligefrem spændende, for der sker ikke rigtigt noget, synes hun. De sparker kun ud efter hinanden.Da regnen pludselig kommer dukker hun sig først lidt, men da det går op for hende, at det bare er regn, skubber hun kappens hætte op på hovedet. Den gør at hun ikke kan se i ligeså mange retninger, kun hvis hun drejer hovedet meget. Det generer hende lidt, men hætten holder da hendes hår og hoved tørt, så et eller andet sted er hun alligevel glad for den.
Koto 02.02.2008 19:41
Han tager sig ikke af regnen.Skygger begynder at snige sig ind på Latoris, bagfra.
Hvis de 'fanger' ham, vil de snoge sig rundt om ham og holde ham fast.
Foxy 02.02.2008 19:44
"bare en afledning" svare hun og står så bag ham, bliver så hurtig til sin ulveskikkelse og bider sig så fast til hans arm (ok?)når først hun har bidt sig fast er det ikke så let at få hende til at slippe igen.

Chatboks
IC-chat▽