Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det var mere end nok. Hovedet lagde sig om på baghovedet på ny og så op i loftet. " Du har da ingen tiltro til os. Dit menneske, er det så også brutalt og ikke synderligt smyk? " for spurgte man Finneas, så kunne det være smuk, så længe man lod intimiteten var der. Delte kyssene undervejs og bare nød hinanden som det var. Svedte og hev efter åndedraget i fællesskab. Men Enzel, hvordan han havde sex kunne ham jo selvfølgelig ikke vide. Skønt han havde så menneskelig en krop, var der endnu de dyriske instinkter. 

" Syntes du det er smukt når to heste har parre? " spurgte han alligevel, og løftet hovedet og så ned på halvkatten, som han blot var der for at sukke af ham. Hvem mon der blev først udkørt af de to?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Jeg er sikker på at det ikke er kønt når vi gør det,” Han smilte så den ene hjørnetand kunne ses. Han kunne ikke engang dæmpe sin begejstring for sin elsker overfor Finneas, heller ikke når han vidste, hvordan han havde det med det. ”Men det føles godt…”

Han studsede lidt over hvad Finneas mon mente med det spørgsmål. ”Jeg tænder altså ikke på dyr, hvis det er det du fisker efter,” og da slet ikke heste. Han foretrak til hver en tid halvdyr, men selv der var han kræsen, og krævede sin egen slags. Katteører og hale, og gerne et farligt tandsæt og måske nogle skarpe kløer. Pels eller ingen på resten af kroppen, det var såmend lige meget.

”Og jeg har i øvrigt aldrig set hvordan heste parrer sig. Dem vi havde, dengang, var alle hopper.” Tænkte han tilbage. At han overhoved kunne huske den detalje var et under. For han gad ikke engang huske Llyons kæledyrs navne, og han gad ikke engang prøve at sidde på hverken araberhesten eller den sorte enhjørning. Landjorden havde altid været hans ven.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Han fnys et grin og skimtede hjørnetanden der blottet sig for ham. Det var tydeligt at bare det at snakke om det, havde en effekt på halvkatten, og Finneas kunne intet gør ved det. 

Men alligevel kunne Finneas ikke dy sig fra at grine, grine så han næsten fik tåre i øjnene og bukkede benene op mod maven i det. Hvorfor var det så sjovt, var noget han bare i sin tilstand syntes. " Præcis som katte, hunde, køer " sagde han ud i mellem sine grin og fik sat sig op og gnubbede håndryggen under det ene øje som en tåre stillede frem. " Hundestilen du ved og bare pressende for at få den ind og gøre sin opgave " forsøgte han at forklare uden ar grine. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Aldrig havde Enzel hørt den latter før. Finneas var normalt mimikløs og ikke så gavnlig med følelserne. Så han stirrede på ham, på den der betragtende måde. I andres øjne ville det være åbenlyst hvad han grinte sådan af, men Enzel var ikke i stand til at gennemskue om det var noget han havde sagt, der fik ham til at grine sådan. Var der en vittighed, der var fløjet ind over hovedet på ham? Grinte han mon, fordi hans almene viden om verden var sparsom?

"Er det mig du griner sådan af?" Spurgte han, på nippet til at klemme øjnene sammen, advarende.
Enzel havde skam set gadekøtere parre sig i den nedre bydel, engang, og så var der jo alle fuglene i hans have, der jagtede hunnerne. De måtte spille kostbare, eller sådan noget, for når først hannerne fik dem bedækket, så var hunnerne deres for evigt, og de byggede deres reder i hans rosenbuske... og Enzel måtte omhyggeligt klippe udenom. Han var ikke en ekspert på fugleområdet, men som enhver anden huskat, havde han brugt lang tid på bare at stå og betragte dem.

Enzel slængede sin krop ind over Finneas, og lod sin albue hvile på hans brystkasse, så han nærmest brugte hans krop som en slags ukomfortabel chaiselong. "Dyr parrer sig for at formere sig. Så det er smukt på sin egen måde. Men når det er for nydelsens skyld, er det bare grådigt og voldsomt." Dyr var ikke det eneste han observerede. Han havde beluret mange af sine kunder, og så hvordan de behandlede hans piger. Det kunne godt starte yndigt ud, men undervejs glemte de alt om deres omgivelser, og tilmed endda den pige de så nådesløst misbrugte, og skulle bare opnå tilfredsstillelse, så de kunne gå videre med deres dag, og hjem til deres kone og børn.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hughn “ udstødte han, som han mærkede albuen i brystkassen. Alt for grinende til at have registeret, at han manglede at besvare er spørgsmål. Men han lod kroppen dulme let af, og så op på Enzel. Så fin. Så zalans fin. Porcelæn kunne gå hjem. “ Har du sex for nydelse eller for intimiteten og at du elsker den du er med? “ spurgte han og rømmede halsen let, som vanen med at trække luft drillede ham. Trykket havde sin indvirkning; man var vel kun så meget menneske og vampyr. Blikket har halvt lukket i, kun lige en snak sprække af øjnenes iris kunne anes. 

Eller taler du af erfaring omkring mennesker? “ han glemte ikke helt, at Enzel havde en fortid som havde sat sine varige men på ham, men det kunne næppe have den betydning, kunne det vel? 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Halvkatten gjorde ikke noget for at lette trykket mod Finneas’ bryst. Han vidste at der skulle mere til at gøre skade en vampyr. Det måtte være en vane, at han kom med beklagende lyde, for så vidt han vidste, behøvede de ikke trække luft ned i lungerne.

”Hmmm,” Mon Finneas ville bruge hans svar til sine fantasier? Når han atter var alene og hånden søgte ned i bukserne? ”Årsagerne varierer meget. Kærlighed om aftenen, nydelse om morgenen måske. Og… så kan jeg have sex for at opnå noget…” Han blik gled lidt væk fra at være rettet på Finneas ansigt, og kiggede i stedet ned på halsen af ham. Finneas havde endda mærket på egen krop, hvordan Enzel havde forsøgt at lokke ham. Hvordan han havde været villig til at give op på sine principper, for at få hævn på en helt tredje mand.

”Sex og nydelse er i øvrigt... hele min grundeksistens…” Kølige øjne mødte glødende øjne igen. ”Hvis ikke det var fordi der var et behov for at knalde små kattedrengebørn, ville jeg slet ikke være blevet fremavlet. Jeg ville ikke eksistere i jeres menneskedominerede verden.” Han var tydeligvis træt af mennesker. Han hadede dem, samtidigt med at han forklædte sig som et menneske og behandlede sine halvdyrspiger og drenge som ethvert andet menneske ville behandle dem, næsten. Hadet til de mennesker der havde gjort ham ondt, gik næsten ud over Finneas, alene ved den måde han kiggede køligt på ham.

Men han var ikke vred på Finneas… Et venligtsindet kærtegn fra Enzels silkeagtige hånd, lagde sig mod Finneas kind, og tommelfingeren gned blidt henover hans kindben.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

" Mmhm.. det ved jeg " sagde han og i et kæk løftet det ene bryn sig hurtigt i en hilsen. At han så skulle fortryde at have takket nej, men i sidste ende var det det rigtige. Han ville ikke stå i gæld hos en der søgte blodhævn. 

Men hvem ville ikke gerne bruges, hvis det kunne resultere i elskov som der fandt sted om natten, omend det måtte være med formålet for nydelse og sin egen selvtilfredssillelse, så var der ingen tvivl om, at det nok skulle blive intimt. Men der måtte vel kun være så meget til fantasien. 

Alligevel falme alt i mellem dem langsomt. Hans mimik mødte den kølighed der tilfaldt ham for hans tidligere eksisterende som menneske, og selvom hånden var fortrøstningsfuld, var der en sandheden i ordene. " Du hader mennesker, gør du ikke? " tanken om dem, ideen om at leve side om side med dem. Men han løftede sin hånd og lagde pegefingeren under hagen på Enzel og tommelfingerens spids mod hagen og kærtegnede ham blidt, mens den anden arm fandt vej om nakken igen. 

Finneas kunne næppe ændre en mening som den, set i bagspejlet havde Enzel sine erfaringer og så havde han også valgt at gøre sig fjender med nogen for - hvilken grund ? At de ikke lod sig føje for hans kælende stemme. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Finneas hånd blev ikke skubbet væk. Han tillod ham at udvise omsorg, og lukkede sine øjne, mens den kærtegnede hans hage og flyttede sig længere ind bag turbanens klæder, og ind til håret, der næsten altid var skjult for omverdenen. Det lille ryk i lokkerne var behageligt.

"Jaah..." Sukkede han tung ud, som om hans had fyldte ret meget i hans tanker "Jeg hader alt og alle. Næsten..." Han hadede ikke de fleste halvdyr altid. Nogle gange gjorde det ham vred, at de bare affandt sig med den behandling menneskene gav dem, eller hadede dem for at mingle med mennesker, selvom det var lidt dobbeltmoralsk, eftersom Enzel i den grad havde tilladt nogle stykker at komme lidt for tæt på. Men for dem var han ret tilgivende... Mennesker derimod, havde han en meget lav tolerance overfor. "Jeg hader ikke dig, så meget. Jeg har bare svært ved at forstå... dine ideer..."

De lukkede øjne åbnede sig sløvt, og katteøjnene fokuserede på ham igen. Når der var gået så lang tid siden han sidst havde taget sin urt, var det ret åbenlyst at han var kat.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

At han måtte, han nød at mørke de krøller. Silkebløde som alt andet ved halvkatten, huden, håret - okay. Ikke alt andet, personligheden var ikke synderlig silkeblød. Den var hård, skarp og bidsk. 
Men kun diamanter havde så meget karakter, så det var okay. 

Finneas fortav ikke en mine, men alligevel talte blikket en god de for sig selv. Han vidste godt hvordan det var, og han vidste at han tilfald gruppen af alt og alle. Ikke næsten, han var ikke elskeren, han var ikke godkendt endnu, og det var næppe hans sted nogensinde at blive godkendt. 
Skulle det ske, skulle han nok dræbe nogen for Enzel, og det var grænsen. 

" Hvad er mine idéer? " spurgte han og lod hånden forlade håret og trække sig forbi kinden og efterlod huden med et let krøl af strejf fra pegefingeren. Ligeglad med hvordan det var katteøjne som så på ham. For det var det altid, hvis blot man så forbi urtens effekt. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Årh hvis bare… Men det ville jo være bøvlet. Finneas fingre der legede med det bagerste hår gjorde det ret godt. Det var bare synd at turbanen var bundet stramt om hans hoved som altid, for ellers havde hans nus ved hans ører være velkomne… Men Enzel ville ikke begynde at tage turbanen af nu, i tilfælde af at han blev smidt hjem om lidt. Eller måtte flygte, før han gjorde noget dumt. Det var enten det ene eller det andet, for de kunne aldrig bare være enige om hvornår det var tid til at gå.

Finneas hånd trak sig i stedet hen til hans kind, og Enzel tøvede ikke med at læne sig mod den, godkendende og kontaktsøgende.

”Du ved det godt..” Svarede han. At skulle remse hvert og et eksempel op, siden dengang Finneas valgte at Enzel skulle trækkes ind i en stald og hænges op til pynt. ”…Dansen under stjernerne i dag for eksempel. Hver gang du rykker tæt på mig og vil kysse mig. Når du forhører mig om mit sexliv... Eller når du vil have, at jeg skal holde op med at fulde mig...” Eksemplerne døde hen, og han lagde sit hoved opgivende ned at hvile på Finneas' bryst. 

Enzel var så langt med, at han godt vidste, at Finneas ikke bare tændte på ham, men var forelsket i ham. Her i dag havde han bare haft en fornemmelse af, at hans forelskelse var langt mere… dedikeret… end som først antaget.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hånden lå mod kinden for en stund, støttende som en anen stumtjener, men den efterkom alligevel den kontakt som blev efterspurgt i det usagte. Tommelfingeren strejfede den bløde hud om og om igen. 
Finnes lod Enzel flytte sig, sænke sig ned og lægge sig til rette og han lagde hånd og arm omkring halvkatten som en mild støtte og knugen ind til sig selv. " Det var en god dans " som alt det andet var ligegyldigheder, eller det meste af det da. " Dit sexliv.. jah.. vil nok bare gerne vide hvorfor du gør som du gør, hvad der gør du hader os, men alligevel gerne vil vanære din påstand for din vilje " men øjnene lukkede stille i og han lod hånden give et lille klem mod armen af den anden. 

" Og det med at fulde dig, er nok mere fordi jeg ikke kan håndtere dig sådan " eller var det netop derfor at han ikke kunne ligge sig med ham når det endelige var. En frygt for det ikke vil blive erindret som noget godt mellem dem?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var en god dans, det syntes selv halvkatten, der ellers først havde fundet det lidt mærkeligt og akavet at danse ude i det fri, uden musik. Han dansede aldrig på den der måde, og da slet ikke foran andre, hvor han kunne være i risiko for at blive stenet for hans syndige opførsel.

”Du kan ikke engang håndtere mig ædru,” Fnøs han med et mobbende smil, der træt svandt bort igen. Han lå så godt til Finneas beroligende håndbevægelser, at der nok ikke skulle så meget til, før han faldt i søvn på ham. Han vidste dog at han skulle hjem på et tidspunkt, før det blev for åbenlyst at han overnattede hos en mand. Rygterne havde det med at tage overhånd derhjemme jo.

”Vanære min påstand for at få min vilje?” Mumlede han studsende over, om der var noget særligt Finneas tænkte på. Om det var en spids bemærkning til noget… ”Jeg forstår godt at det kan være svært for andre at forstå. Man skal næsten være halvdyr for at vide, hvordan mennesker ser på os… og man skal mærke det på sin egen krop, at blive objektificeret… og brugt… Da jeg havde sex med Phillippe, vidste han ikke jeg var halvkat..” Han lukkede øjnene træt, og registrerede ikke rigtigt at han kom til at nævne sin elsker ved navn, selvom han havde svoret på at beskytte hans identitet. Han var trænet i at holde sin egen identitet hemmelig, men med Finneas var han blevet vant til, at han kunne tale nogenlunde frit med ham.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hånden fortsatte sin masserende strøg, absolut ingen bagtanker, ingen skjulte hensigter eller forventninger lå på vampyrens muntre sind, han havde nok i dette her. Det var bare de to. 

Forsvundet ind i det himmelske blå, universet sort og stjerne gule. 
De var livet i det store intethed. " Sandt " kommenteret han med de sammenlukket øjne og summede hen. Nød det bare. Men så kom en mumlende summen, en lang forklaring som skrevet ned på væggene af hans hjem. " Du objektificerende mig, ønskede at bruge mig... og dræbe mig " men det var alt sammen okay. 

Præcis som halvkatten, ænsede han ikke et navn, men alligevel krammede en lille del af hjernen sig fast til navnet. Som det var vigtigheden for livet selv. " Jeg prøvede engang at ligge an på en halvhund, men hun afslog " klukkede han, uden at tænke over det, fortalte han bare ting fra øst og vest. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Helt fjern var han ikke, bare fordi han havde lukket øjnene. Han vidste godt at det var halvfarligt at hvile sådan på den anden, men når man var godt træt, kunne han ikke længere finde det særligt vigtigt at komme hjem i tide. Bordellet kunne praktisk talt drive sig selv, og Nicola... han var jo sur og tvær uanset om han var hjemme eller ej, ikke? Han sukkede tungt, og afgjorde sagen. Han kunne godt tage en lur her. "Jeg gjorde jo bare hvad I mennesker gør..." Svarede han bekymringsløst. Man kunne ikke få ham til at sige undskyld for det. Og Finneas kunne lide det største delen af tiden...!

"...Dume pigebarn," Mumlede han så, efter Finneas fortalte om halvhunden. Lægge an på... Det lød helt som om han havde opført sig pænt og respekteret hendes afvisning... Hun havde nok ikke været særlig vigtig for ham, hvis han bare havde ladet hende gå. Ikke lige så vigtig som ham. Enzel syntes hun var dum at afvise Finneas. Han kunne have beskyttet hende bedre end nogen anden. Og han kunne have elsket hende. Så hun var lidt dum.

Omgående faldt Enzel i søvn, som om hans beslutning om at blive hængende havde gjort ham endnu mere træt end før. Alle hans alarmer og faresignaler kom i bero, og nu var han sovende og sårbar. Han lå ganske behageligt på den døsige vampyr. Men han lå også sådan, at Finneas ikke ville kunne flytte for meget på sig, uden at det ville vække ham. Selv med sin heftige sminke i ansigtet, virkede han så fredelig når han sov. Og den løse silke fra turbanen han ned over hans læber, og lagde sig som en skygge over halvdelen af ansigtet.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Månen var for mange det døsende sovemiddel der skulle til for man sov, men det var måske ikke helt tilfældet for disse to skabninger, men alligevel syntes den ene at falde hen, lulle hen i en mild sovende tilstand som vampyren ikke agtede at vække ham fra. Nej, de måtte sove der natten ud. 

Månen forsvandt hen, og et sted i løbet af den tidlige morgen var han faldt i søvn og blundet hen. Sind og krop var stille blevet renset igennem og det var som aftenen de kom fra ikke havde eksisteret. For som vampyren åbnede øjnene på spæd og indså at der var sollys på den anden side, nok var den ikke i nærheden af ham, var den tæt på. 
Forundret over hvorfor tyngden var som den var, skævede han ned ad sig selv og så den sovende, eller blundende skikkelse. "Enzel?" mumlet han for sig selv og rømmede stemmen og ført den ene hånd op foran øjnene og forstod ikke helt hvorfor rummet var koldere end normal eller hvorfor gardinet ikke holdt lyset ude. "Har du brudt ind for at sove på mig?" spurgte den rustne stemme. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel der selv var et væsen af natten, havde vendt sit ansigt bort i løbet af dagen, som dagssolen var begyndt at dukke frem. Han havde sovet meget tungt i nogle timer, men aldrig så tungt, at han ikke kunne vågne til lyden af sin madras der sagde hans navn. Han begyndte at røre på sig, og vendte sit ansigt gnavent mod ham og klemte sine trætte øjne i, fordi der var så lyst.

”Mmh…” Lidt modvilligt rykkede han mere på sig, så han kunne få sin arm fri fra Finneas – han havde gravet den om ham. Han gned sine øjne. ”Hva…?” Lød han træt, og vågnede så omgående ”..Nej!? Jeg er ikke brudt ind. Det er da dig selv der lukkede mig ind.” Han kom straks op at sidde og begyndte at fikse turbanen og klæderne, og måtte spænde stofbæltet om livet, da lagene havde løsnet sig en smule. ”Du burde give mig en nøgle, så jeg-… Sig mig…? Har du glemt alt?” Kunne det virkelig passe? Havde dansen under stjernehimlen så været lige meget? Og deres snakke? Enzel så pludselig træt ud på et helt nyt plan.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Armen som normalt ville have været sovende for den manglende blodtilføjelse var upåvirket og han lod sig ikke rigtig mærke af det, men han fik løftet den op for at skærme for lyset i stedet for. Øjnene blev alligevel mere ramte i sensitivitet end forventet. Men han havde heller ikke været udsat for lignende i evigheder, tværtimod. 
Halvkattens reaktion var forbløffende bidsk, men mildnede hurtigt op og han så til som han gjorde sig i stand igen. Som folderne havde løsrevet og efterladt ham i en ufin stand. Krøllet som silken havde været smidt i skabet allerbagerst. " Har jeg lukket dig ind? " spurgte han tvivlsomt og fik sat sig op, men endnu med hånden for øjnene. Skyggende. 

" Om jeg har glemt alt? " genlød det og han trak lidt på skuldrene. Han blev da i tvivl nu. " Ehm.. Jeg er i tvivl. Jeg er rimelig sikker på, at det meste har været en drøm. Det jeg husker. Men at vi dansede en vals, som vi var blevet gift, hvorfor jeg tror det er en drøm " lød det i første omgang og han rejste sig fra sengen og trådte ud mod gangen for at komme væk fra lyset der alligevel var i rummet. " At vi drak med en.... Phil--ip? Phillippe? Philbert? " Finneas var tydeligvis i tvivl, men intet virkede ægte for ham, så Enzels reaktion gav ikke megen mening for ham. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Wow. Han kunne virkelig ikke skelne mellem drøm og virkelighed. Det der Nox var et skræmmende middel… Han skulle lige til at fortælle ham, at det ikke havde været nogen drøm, indtil Finneas forsøgte at finde frem til navnet på en, som de skulle have drukket med… Phillippe? Vent… hvad…? Hvordan? Var det et tilfælde eller havde han kommet til at sige hans navn i søvne?

Enzels øjne blev stift først, og så satte han sig op og kiggede lidt fjernt ned i gulvet. ”Det… lyder som en vild drøm. Det ville jo aldrig ske…” Han famlede lidt på sin silkekrave ved brystet og blev ved med at glatte den ud.

Han rejste sig op og gik hen og satte sig i vindueskammen og afskærmede for solen der kom ind. Lyset omfavnede til gengæld Enzels skikkelse på en måde, der kom til hans fordel. ”Vi mødtes på gaden og jeg kunne se at du var nox-påvirket, så jeg tilbød at følge dig hjem. Og så opdagede du at der var hul i din rude… Vi kom frem til at det nok var ham der Valdemar.” Man måtte jo drage situationen til sin fordel…

”Vi drak ikke med nogen. Jeg var desværre…” Og Enzel tog sig til brystet ”..Pinlig ædru.”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Finneas var Enzel taknemlig for at sætte sig i vindueskarmen og skærme for lyset der kom ind. Det var en lettelse, men vinduet skulle alligevel laves, det måtte dog blive en opgave han kunne sætte Valdemar til, at han måtte finde klaremesteren og få fikset det. Men det var og måtte blive når menneskedrengen kom tilbage. 

En forklaring fulgte og Finneas fandt sig selv i tvivl om det hele. Dels ville han godt have haft noget af det var ægte, men Enzel tog det fra ham med sin ærlighed, en ærlighed han skulle være taknemlig for. Men så snart Valdemar blev nævnet, smallede øjnene sig en snert og han rynkede næsen let. " Mhm " han kunne altid spørge ham senere, men han ville ikke give ham skylden for det. 
Et sted, ville han det være mere sandsynligt at det var Enzel, men det var hvad det var. 

" Du ædru? " lød det overraket fra ham og han trådte mere ud i gangen og lænede sig op ad trappens væg så han kunne se ind på Enzel. " Men tak " lød det så endelige fra ham. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Ærlighed gjorde Enzel sig ikke rigtig i. Han havde prøvet det før, og man blev bare så harm, hvis folk ikke troede på en, selv når man talte sandhed. Så nu var der sjældent noget ærlighed i noget af det han sagde, men Finneas havde alligevel haft æren at få en del sandheder fra ham før. Man skulle bare… varme ham lidt op, eller sådan noget.

”Ja, og det generer mig,” Svarede han oprigtigt. Det var sikkert for tidligt på dagen at tænke på at drikke, men Enzel kunne sagtens finde på at drikke sit første glas vin umiddelbart kort tid efter morgenmaden. Men han havde ikke spist siden aftensmaden i går.

Enzel troede at Finneas åd det hele rådt, og smilte derfor ”Alt for dig, min ven,”.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4