Fader Romeo

Fader Romeo

Præst

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Tatti 19.09.2026 15:03
Romeo blev ved med at se på Fabian i stilhed. Noget i hans ansigt trak sig sammen, da stemmen overfor ham pludselig ændrede karakter. Den tone kendte han. Den havde været sjælden allerede dengang. Fabian havde altid været hurtigere til at le ad alting end til at tage noget alvorligt, men der havde været øjeblikke. Den særlige alvor, der kom over ham, når det pludselig ikke længere handlede om Fabian selv.

Romeos bryst strammede sig.

Han vidste ikke, hvem Aldamar var. Om det var dén Aldamar. Han vidste heller ikke, hvad der var mellem dem, og lige nu virkede det mindre vigtigt end den måde, Fabian sad og stirrede ned på sine hænder, som om selve hemmeligheden kunne holdes sikker mellem de hævede fingre. Selvfølgelig havde Romeo ikke tænkt sig at fortælle det til nogen. Det var ikke hans hemmelighed at give videre.

Og de havde vel begge deres.

Skuldrene sank en smule. Trætheden havde for længst sat sig i kroppen, men nu føltes den anderledes; som en mat opgivenhed over endnu engang at stå overfor noget, han ikke kunne løse, uanset hvor ihærdigt han prøvede. Der gik et øjeblik, før han sukkede.

"Okay." Fabian kunne beholde det, han ikke var klar til at fortælle.

Romeo lod blikket glide over ham igen. De spændte skuldre. De hævede hænder. Ansigtet, der blev ved med at vende sig væk fra ham. Han åbnede munden, men den myndighed, han havde forsøgt sig med indtil nu, var forsvundet. "Men så lad mig i det mindste hjælpe dig." Ordene kom lavere, end han havde tænkt sig. Romeo sank, da noget strammede sig i halsen, og denne gang var der ingen hånd, der blev løftet for at standse en protest. Ingen ordre om, hvad Fabian skulle gøre.

I stedet satte han sig ned på knæ foran ham igen. Han bøjede hovedet en anelse, desperat efter bare et glimt af de blågrønne øjne, Fabian havde nægtet ham så længe. Et ujævnt åndedræt satte sig i Romeo. "Vil du ikke nok lade mig hjælpe dig?" Nu var det Romeos tur til at bede.
Romeo Bayron | 33 år | Præst | Varulv
"and sometimes it's like I can't even breathe.
But maybe tomorrow. (...) Maybe I'll feel better in the morning."

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 19.09.2026 15:17
Endelig lod Fabian Romeo fange sit blik, og de blågrønne øjne så bare udmattet ud. Det var som hele verden havde lagt sin tyngde på hans skuldre og han kunne bare ikke mere. Kunne ikke døje mere med Romeo eller med hvordan han havde det, eller de hemmeligheder der virkede til at omsværme ham minut til minut.
Måske var det endelig det blide der bed igennem, og den tiggende tone hvor det lød som om at Fabian gjorde Romeo en tjeneste og ikke omvendt. Hvis Romeo ikke hjalp lød det som om at han ville døje med det i ugevis hvis ikke længere.

Fabian tog en usikker vejrtrækning. "Okay..." sagde han endelig. "Hvad vil du have?" Nu lå der trods alt et ekstra tæppe en varmere trøje og nogle tykkere sokker. Ting Fabian virkede til at bruge når det var koldt for at holde sig selv lidt varmere i løbet af natten, selvom det hjalp lige lidt når han allerede var kold. Han kunne nok ikke varme det ordentlig op.
I morgen... i morgen kunne det være at han måtte forbi et andet sted. Det kunne godt være at en helbreder var udelukket, men bordelhuset havde altid været venligt, både når det kom til Sif og Vigdis, med at lade ham bruge nogle af faciliteterne hvis han havde fået en hård omgang. Også selvom han næsten kunne høre Sif's stemme allerede. Hun ville også irettesætte ham.
Fader Romeo

Fader Romeo

Præst

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Tatti 19.09.2026 15:57
Romeo lagde ikke mærke til, at han holdt vejret, før Fabian endelig gav sig. Luften slap lettet ud af præsten, og hovedet sank et øjeblik, som om den tunge følelse i ham endelig lettede bare en smule. Han nikkede hurtigt og sank. Brynene trak sig stadig sammen, men et lille, taknemmeligt smil spøgte om hans læber, da han så op på Fabian.
"Okay." Det tog ham alligevel et øjeblik at svare på, hvad han egentlig ville. Blikket faldt på de varmere klæder, Fabian havde fået lagt frem, og derfra videre ned mod hans ben.

"Optimalt ville jeg gerne have dig hen et varmere sted, men..." Han rynkede panden. "Du går ikke særlig godt lige nu." Og Romeo vidste ikke, om han kunne hele ham nok til, at turen ned ad trapperne og videre gennem de regnvåde gader ville være andet end smertefuld. Ikke uden først at få nogle af sine egne kræfter tilbage. Han gned læberne overvejende mod hinanden. Sengen var ikke særlig stor, men de kunne være der. Det måtte de kunne.

"Først skal du have varmen." Fabians krop havde rigeligt andet at bruge sine kræfter på end at forsøge at holde kulden ude, og dét kunne Romeo i det mindste gøre noget ved uden at tappe yderligere af sin magi. Det næste var også rent praktisk. Romeo valgte i hvert fald ikke at dvæle ved det.
"Så..." Han lukkede kort øjnene, inden han igen så på Fabian. "Jeg holder dig varm i nat. Og når jeg har fået nogle af kræfterne tilbage, kan jeg hele lidt ad gangen."

Han tøvede og gned tommelfingeren mod sin håndflade. "Det er nemmere for mig, hvis jeg har mere hudkontakt end bare hænderne. Jeg kan ikke ordne det hele, men..." Blikket gled over Fabians forslåede skikkelse. "Jeg kan forhåbentlig tage nok af det til, at det ikke gør så ondt at ligge der."

Romeo rømmede sig kort.

"Skal jeg hjælpe dig af med tøjet?"

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 19.09.2026 17:40
Det tog et øjeblik for Fabians dunkende hjerne at komme frem til hvad præcis Romeo forslog de to af dem kunne gøre, og ærligt var Fabian lidt målløs, efter hvor usikker Romeo havde været med at røre ham hele sidste gang de havde set hinanden. Han kunne ikke have bearbejdet hvad end han havde af problemer på dén tid, kunne han?
Men Fabian kunne heller ikke være i det her, uden at gøre det hele lidt til en joke. Han vidste godt at der var intet seksuelt i det, for nogen af dem. Ærligt havde Fabian heller ikke den største lyst til Romeo. Ikke fordi han ikke godt kunne få nydelse ud af det, men det var lidt som om at nogen ville gå i stykker hvis de gik den vej.
"Så alt det tog mig at få dig med i seng var en lille smule skader," lød det fra Fabian, et lidt lettere tonefald, men det var stadig ikke som han ville have det. For mange smerter og for lidt at grine over i det her tilfælde.

Et lille suk undslap ham, men han rystede lidt på hovedet, som han forsigtigt begyndte at tage skjorten af som trods alt ikke var blevet lukket grundet hans fingre. Det blev kun tydeligere at der næsten ikke var et eneste stykke af Fabian der ikke var blevet prikket eller slået af skarpt eller stumpt, men Fabian nægtede at kigge på sig selv.
Da han kom til bukserne tøvede han dog lidt mere. Undertøj føltes ofte lidt irrelevant, som der skulle være hurtig adgang, og det ville det også være i dette tilfælde. "Jeg er nøgen hvis jeg tager bukserne af," sagde han som kommentar. Han kunne godt finde noget undertøj frem, men nu måtte Romeo selv bestemme hvor blufærdig han var blevet med årerne. For Fabian var ret sikker på at Romeo havde set han da de var yngre og badede nøgne i den lokale sø.
Fader Romeo

Fader Romeo

Præst

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Tatti 19.09.2026 17:59
Romeos hage hvilede mod hånden, og de bøjede fingre skjulte delvist munden, der pressede sig sammen i en grimasse. Det her var ikke ligefrem noget, Isaris præster almindeligvis gjorde sig i. Hvis det nogensinde slap ud, at han havde tilbragt en hel nat i en seng med armene omkring en nøgen mand, ville de gode og aldeles uskyldige hensigter næppe være det første, folk hæftede sig ved.

Men det måtte være et problem for morgendagens Romeo.

Han gned sig over ansigtet og skubbede Fabians halvhjertede bemærkning til side. "En lille smule er vist en underdrivelse," mumlede han. Ordene mistede dog noget af deres tørhed, da Fabian begyndte at få skjorten af. Romeos blik fulgte bevægelsen, og hans mund strammedes gradvist. Han havde vidst, at det var slemt. Han havde set måden, Fabian bevægede sig på, mærket de ødelagte fingre mellem sine egne og set mærkerne, tøjet ikke kunne skjule. Den mørke masse som var han blevet stukket med blæk, og brandemærket... Det var alligevel noget andet at se omfanget.

Romeo sagde ingenting. Han rejste sig blot og begyndte selv at åbne den lange skjorte. En underlig stilhed lagde sig mellem dem, kun brudt af regnen, der fortsat dryppede ned i potterne, mens den ene knap efter den anden blev åbnet. 

Jeg er nøgen, hvis jeg tager bukserne af. Romeos fingre standsede midt ved en knap. Han gloede et øjeblik på Fabian, som om ordene skulle bruge lidt længere tid end sædvanligt på at trænge gennem hans trætte hoved. 

Ah. Romeo rankede sig og sank. "Det er... fint." Det lød en anelse mere anstrengt, end han havde ønsket. "Jeg beholder mine på," tilføjede han hurtigt og trak skjorten af. Isaris tegn stod indgraveret i huden på det ene bryst, nu frit fremme i det sparsomme lys. Romeo lod ikke selv blikket dvæle ved det, men begyndte i stedet at løsne snøren i bukserne. At forsøge at møve sig ned i undertøj virkede pludselig som en unødvendig prøvelse for Fabian. Han skulle bare ned at ligge og have varmen.
Alligevel blev bevægelserne langsommere, da snøren gav efter. Det gamle ar hen over låret. Romeo skævede kort mod Fabian. I halvmørket kunne det måske gå ubemærket hen. Han havde trods alt langt mere iøjnefaldende ting på sin egen krop at bekymre sig om lige nu.

Hjertet slog alligevel et par hårde slag ekstra. 

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 20.09.2026 11:44
Fabian havde ærligt forventet at Romeo ville sige at han skulle finde noget at tage på, så han ikke var helt nøgen, men det var åbenbart ikke der Romeos tanker var, og ærligt, så generede det ikke Fabian. Med mængden af folk han havde ligget nøgen med, hvad var en barndsomven så?
Formentlig ville hans krop eller mente at det var fordi det lagde op til noget. Selv der måtte den trods alt være for træt, udmattet og forslået. "Ingen grund til at friste skæbnen, eh?" prøvede Fabian at sige, men igen... ordene faldt bare lidt fladt. Hvor så han bare frem til at have det bedre, så han ikke følte sig så patetisk.

Han rejste sig op, for at tage bukserne af, ikke den mindste blufærdige knogle i hans krop, men han følte sig usikker på sine ben, og måske var det ikke kun smerterne.
Men han bed det i sig, og lod tøjet egentlig bare blive liggende på gulvet, inden han bare lagde sig tilbage ned i sengen. Det var først nu det rigtig slog ham ind, hvor koldt han havde det, og han trak hurtigt dynen op om sig, men det føltes ikke helt nok. Han kunne godt mærke tvivlen alligevel komme ham til gode. Vidste Romeo faktisk hvad han havde gang i?
Fader Romeo

Fader Romeo

Præst

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 183 cm

Tatti 20.09.2026 14:08
Et kort, nervøst pust af latter slap ud gennem Romeos næse ved den flade bemærkning, uden at det rigtig nåede at blive til et grin.
"Jeg bliver aldrig fristet..." sørgede han for at få sagt med en rest af præstelig værdighed.

En lodret løgn. Romeo blev fristet af dét, han ikke burde. Han indrømmede det bare ikke. Men ordene hjalp næsten som en påmindelse om, hvad det her var, og vigtigere endnu, hvad det ikke var. Hvis han sagde det nok gange, ville Isari vel også blive overbevist.

Blikket fór op mod Fabian i det øjeblik, han rejste sig. Romeo slap snøren i bukserne, klar til at støtte ham, hvis benene skulle give efter, men Fabian klarede det selv trods den tydelige usikkerhed. Sengen gav et knirk, da han lagde sig igen og hurtigt trak dynen op omkring sig.
Romeos bukser hang løst om hofterne, mens han fandt det ekstra tæppe og bredte det ud over Fabian. Endnu et lag. Endnu lidt varme.

Så trak han vejret dybt ind. Okay.

Han lukkede kort øjnene for at fatte sig og skubbe enhver tanke om, hvordan hele situationen kunne se ud, langt væk. Bukserne blev skubbet det sidste stykke ned og efterladt sammen med resten af tøjet. Forsigtigt løftede Romeo dynen og lagde sig ned ved siden af Fabian. Sengen var bestemt ikke bygget til to voksne mænd, og deres knæ strejfede næsten med det samme hinanden.

Romeo lå stille et øjeblik.

"Vil du helst ligge i ske..." spurgte han lavt og måtte selv høre, hvor absurd spørgsmålet lød i hans mund. "...eller med fronten mod mig?"

2 2 1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Tatti, Lux , Helli
Lige nu: 4 | I dag: 12