Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 16.02.2023 10:40
"Det gør du ikke?" Kom det kækt fra ham.
Han nød hvordan hendes trætte arme om favnede ham, som han nu igen lå oven på hende og nød deres nærhed. At ligge hud mod hud med hende, bragte langsomt de glemte og gamle følelser til hende og hendes person, frem i hans person igen. Det var bestemt en rar følelse at opleve, for hun havde haft en utrolig stor betyning i hans liv.
Han havde hadet den gang på skibet, hvor hun pludselig stod overfor ham og han vidste at han havde ødelagt noget i mellem dem, og at de så skulle finde hinanden igen på denne måde, lade deres følelser og lyster til hinanden drive dem hertil, det havde han nok ikke set komme. Men han nød det. 
Hendes spørgsmål var godt og han måtte roligt tænke over det, som hun lagde sine hænder mod hans ansigt. Han ville altid vide når hun havde i byen, for han havde fundet hende igår aftes og hvis han instruerede folk i at fortælle ham, når hun var her, så ville hun få det at vide med det samme. 
"Det var et godt spørgsmål" Charles kendte ikke rigtig til måder, hvorpå man kunne finde ud af hvor folk var. Han havde oplevet med Zirra, hvordan hun havde instrueret ham i stenen som kunne få en lampe til at lyse eller hvordan man kunne bruge en søger til at finde en, var det muligheden? Han havde ingen ideer omkring magi eller evner, for han ejede intet af det.
"Enten så skal jeg lade en meddeler fortælle dig, hvor jeg opholder dig og ellers skal du bruge en søger?" Det var lidt de bedste forslag som han havde, men hvis hun havde bedre tog han gerne imod.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 16.02.2023 18:43
    Lynn smilede skævt og rystede på hovedet ad ham. "Du er ikke meget for at give mig en adresse, er du?"
    Det var zalme typisk Charles, det her. At give halve løsninger og forvente, at hun fandt på resten, eller havde andre gode ideer. Han ville næppe give hende lov til at have en aktiv søgning på ham, for det ville vise hende hvor han var på alle tidspunkter af døgnet. Og hun kendte sig selv nok til at vide, at hun enten ville kigge for meget på den eller smide den overbords i frustration over, hvor meget tid hun brugte på at kigge på det. At finde en søger hver gang hun var i Dianthos virkede også lidt for dyrt og omstændigt. Hun var mere typen, der bare gerne ville møde op og se om folk var hjemme, når hun havde tid.
    "Kan du ikke lægge en besked et sted på Juvelen? En eller anden kro, hvor de ved, om du er på havet eller ej?" spurgte hun og lod håndryggen kærtegne hans skægkrassende kind. "Så kan jeg spørge der, inden jeg vender snuden mod Dianthos."
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 17.02.2023 07:32
Det lå til ham ikke at give al for mange informationer ud og en adresse, havde selvfølgelig været oplagt, men også en information som ville give for meget af ham selv til hende, selvom det inderst inde måske var noget han ønskede, for at komme tættere på hende. 
Han smilede varmt til hende, som han lå oven på hende, og fjernede en tot hår fra hendes ansigt, "Vi finder en løsning på det, Lynn" Svarede han roligt som deres øjne mødtes.
Han vidste godt at hvis han ikke gav hende noget, så ville hun bruge tid på at søge og lede efter indikationer på hvor han befandt sig og ellers så ville hun bruge registreret og finde flere informationer.
"Selvfølgelig. Du kender beværtningerne på Juvelen og jeg kender folk. Der kommer til at ligge en besked hver gang jeg er i byen og hver gang jeg er ude til søs" Svarede han roligt med et smil, som han nød hendes berøring og bed kækt ud efter hendes hånd.
"Hvis du spørger på kroen, hvor du fandt mig første gang som ung, så ved de besked" Kroen var et vigtigt sted i deres historie sammen, så hun ville uden tvivl vide hvad han talte om.
Det var der hun første gang hjalp, en ung Charles.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 17.02.2023 12:53
    "Du har fordelen i at kunne spørge på havnekontoret, om jeg er i land," drillede hun, mens hun med nød og næppe nåede at flytte hånden fra hans tænder.
    Hun sendte ham et skævt smil og skubbede sig op for så at vælte ham omkuld og selv ligge øverst. Hånden endte på hans kind igen, og denne gang undgik fingrene ikke hans nappende initiativer. Den anden hånd begravede sig i hans hår, mens hun håbede, han kunne holde til at hun lå med hele sin vægt på ham.
    "Den kro har fået ny besætning," sagde hun som om beværtningen var et skib og placerede et kys på hans kraveben. "Ny ejer og det hele for nyligt. Jeg var heller ikke så vild med den tidligere." Hun tøvede lidt, mens hun tyggede på ordene. Nu hvor de havde været intime, kunne de så også være personlige? "Hvordan går det med din familie, Charles?"
    Uanset hvor travlt hun havde været, og hvor meget hun havde haft Mørket i hælene de seneste år, var det et spørgsmål, der rumsterede i hende og kom op til overfladen med jævne mellemrum. Siden deres lille strid var startet havde hun ikke stillet ham det spørgsmål. Det plejede ellers at være noget, der fyldte i deres krosnakke, når de et par gange om året mødtes på overlappende landgang. Nu var det efterhånden år siden hun sidst havde spurgt, og selv hun nu havde rangen til at finde svaret hvis hun spurgte de rigtige i hæren, føltes det alligevel som et gevaldigt brud på privatsfæren at gøre, så hun havde afholdt sig og levet med uvisheden. Og det hun i virkeligheden nok var mest interesseret i, var om Charles' uduelige far endelig var gået bort. Mange af familiens problemer kunne garanteret løses uden ham.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 17.02.2023 19:36
Han grinede svagt, som hun nåede at fjerne hånden inden hans drillende bid, "Åh, jeg har andre muligheder" Kom det mystisk fra ham, som han kiggede kækt på hende med et skævt smil. Han kendte folk i gader og stræder og havde sat et ord ud at han gerne ville have en besked, når hun satte sine ben i havnen. Det samme var sket igår aftes da han hørte at hun sad alene og trist på kroen, hvor han havde fundet hende. Det var et kærligt møde som de havde haft sammen. At bryde op i gamle følelser og ord, havde været tiltrængt mellem dem. Der havde ikke været arbejde involveret i denne stund som de havde haft, hvilket bestemt havde været en rar ting at opleve. De kunne tale om alt lige nu. Men han vidste samtidig at han skulle hjem til Richard, og at dette muligvis blive den ene gang. 
"Ja? Er det så lang tid siden at jeg har besøgt den?" Grinede han roligt, det var det jo nok. Når han var i Juvelen, så brugte han jo tiden på havnen, men selvfølgelig blev det da til et kro besøg en gang i mellem, men han havde åbenbart ikke lagt mærke til det. Det var jo også mange år siden at dette med ham og Lynn var sket, "Du var ikke vild med dem? Hvorfor ikke?" Så godt kendte han dem alligevel ikke selv. Han kom det blot engang i mellem.
At hun skød samtalen over på familien, havde han selv overvejet, som de lå det og nød hinanden. Det var længe siden at han havde snakket med hende om familien, eller overhovedet havde snakket med hende selvfølgelig. Hans egne tanker, gik jo selv på hendes døtre. 
"Det går okay" Kom det roligt og enkelt fra ham, som han søgte hendes blik, som hun nu lå øverst, "Min mor er syg, så jeg kigger af og til, til hende. Men ellers er det Hannah som passer hendes mest" Forsatte roligt, og kyssede hendes kraveben, "Og så er der selvfølgelig min far, han druknede for en del år siden" Man kunne jo sige han fik den begravelse som passede til hans liv. 
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 17.02.2023 19:49
    Lynn havde trukket på skuldrene over hans spørgsmål om den gamle kroejer. Hun kunne ikke helt sætte fingeren på, hvad det havde været, men hun havde altid haft en dårlig mavefornemmelse på den kro. Som regel var hendes mavefornemmelse til at stole på.
    Det var synligt, hvordan Lynn skuldre lige gav lidt ekstra slip, da Charles nævnte sin fars druknedød. Det var virkelig for det bedste for den familie, at han var væk. Han havde været meget væk på havnen, men at være en dagsrejse eller to væk var ikke det samme som at være helt væk. Man skulle stadig tænke over det og planlægge sit eget liv efter det. Lidt ligesom Lynn altid skulle holde Mørket i baghovedet. En lidt voldsom sammenligning, måske, men næsten passende med alle de problemer, faren havde slæbt med sig. Hun hverken kondolerede eller spurgte ind til, om hans endeligt var kommet på havet eller fordi han ikke havde kendt forskel på bølgerne og kajens planker. Det blev til et enkelt nik som anerkendelse af hans ord. Mere behøvede hun ikke. De vidste begge præcis hvordan hun havde haft det med den mand.
    "Ved I, hvad hun er syg med?" spurgte hun i stedet og rynkede brynene i bekymring. "Jeg antager, hun har været forbi helbrederhuset."
    Det var en forbandet ting at skulle se efter syge forældre. Hvis sygdommen ikke spredte sig, åd bekymringen langsomt ind i ens sjæl og groede fast. Charles var stærk, men hun vidste at hans nære var få og familien var nogle af dem, der betød mest for ham.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 18.02.2023 06:51
Charles vidste godt at Lynn altid havde haft det svært med hans far, eftersom at hun havde set hvor dårlig han havde været overfor familien. Hun behøvede intet at sige, eftersom forståelsen for hvordan holdningen til ham, var klar for Charles. Han forstod sagtens den tanke, og han vidste selv at hans far ikke var en god far og havde skabt flere problemer for familien, end godt var med hans livstil. Hvis han ikke sad på kroen var han ude og sejle.
Der var nok ikke mere at komme i den sag, for det havde været en lettende byrde for familien. 
Charles havde mødt Lynn en aften for mange år siden, da han stadigvæk var ung, og han havde bøvlet med at få ham hjem. Hun var kommet til undsætning da han hverken kunne gå på benene eller det der lignede. 
"Nej, ikke helt" Svarede han blot og søgte hende igen, "Det har vi skam. Det har også hjulpet, men jeg føler blot at det vender tilbage, og ikke helt vil forlade hendes krop" En eller anden dag, så gik det jo den vej og hun også ville forsvinde fra dem. Det var den naturlige gang. Hun var også ved at være en ældre dame. 
Det var en tanke han måtte befinde sig med, for han var en stærk person, men når det kom ind på familien, så var det altid hårdt og svært.
"Men hvad med dig Lynn, hvordan går det med ungerne?" Han var lige så interesseret i at høre om hendes familie, som hun var om hans, og børnene var et ømt punkt for hende. Det var bestemt også to skønne børn, havde det vist sig de få gange han havde mødt dem.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 18.02.2023 11:21
    "Hvis der er noget, jeg kan hjælpe med, så sig til," sagde hun til hans ord om sin mor. Lynn var ikke helbreder, men måske kunne hun få fat i nogen af dem, hæren havde tilknyttet, hvis hun fandt de rigtige at spørge. Men måske var der ikke noget at gøre uanset, hvor mange healingsevner, man besad.
    Til spørgsmålet om hendes familie, udstødte hun et lille latterfnys og bøjede hovedet ned mod hans brystkasse, så hendes hår væltede frem og ind over hans ansigt. Med den ene hånd fik hun samlet det og snoet det om sin arm, inden hun igen mødte hans blik.
    "De er nogle ballademagere, er de," svarede hun med en hovedrysten. "Og jeg mener ikke på den der måde, som da de var seks og otte, og de gemte tudser i dine støvler. De er virkelig blevet nogle unggopler nu, og de bruger halvdelen af tiden på at råbe mig ørerne fulde med, hvorfor de ikke må komme med ud på mine eventyr, og resten af tiden med at nægte de positioner, jeg faktisk kan finde dem i flåden, hvis de virkelig ønsker det. Den klassiske med at ville have alt det sjove og ikke gøre noget for det."
    Lynn selv havde været på hendes døtres alder, da hun selv var endt på havet første gang. Som en del af hendes dannelsesrejse havde hun søgt ud, og havet havde kaldt til hende. Piratskibet, der havde samlet hende op... Det var lidt en anden sag.
    "Nine burde egentlig være rejst ud i landet på dannelsesrejse," tilføjede hun. "De ældste gopler synes også, det er på tide. Men jeg tror ikke, hun rigtig har lyst. Jeg har mindre lyst. Hun har spurgt ind til Mørkets angreb langs kysten, og jeg kan mærke på hende, at hun faktisk forstår, hvor slemt det er. Hun kunne også tage til en by, så længe hun ikke bruger efternavnet for meget. Åh det er svært Charles. Jeg vil ikke være for overbeskyttende, men jeg vil heller ikke have, Mørket får fat i dem."

Og de har gjort ret meget for at få fat i mig.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 19.02.2023 07:24
"Jeg er altid glad for dine ord, Lynn. Jeg skal nok sige til" Han vidste godt at Lynn havde kontakter til flere og bedre healere end han selv havde, hvilket var attraktivt. Men måske var det blot tiden til at indse at hendes krop ikke ville mere, og der nok ikke var længe til at tage afsked? Det var en hård tanke, og noget som han helst ikke ønskede. Han måtte uden tvivl undersøge sagen noget mere, også hvis hun tilbød sin hjælp.
Tankerne forsvandt hurtigt som han skubbede samtaleemnet over på hendes familie, og med det samme blev mødt af et grin fyldt af glæde, og en smule familie irratation. Han grinede selv roligt over hende grin og ikke mindst håret, som gled rundt i hans ansigt. Hendes hår var jo bestemt ikke som mange andres hår, det var meget mere livligt og tykkere. Det var jo gople arme.
Han kunne ikke lade være med at smile og komme med små grin, som hun fortalte om børnene som var blevet meget større. Det var altid rart at høre at ens børn ville forsætte i samme fodspor som hende selv. Han havde selv gjort det, da han var ung. Sømandsvejen var i deres familie. Omend så var hendes karrierevej noget farligere, "Åh, de er rigtig i trodsalderen, hva?" Lød det grinende fra ham. "Men er de opsatte med at følge dine forspor? Hvordan har du det med det?" Der var ingen tvivl om at Lynn stod i en position, som var magtfuld både for lyset og mørket, hun havde altid et eller andet hængende over hovedet, så han forstod godt den trussel som kunne ligge over børnene. Mørket ville ty til hendes børn, hvis de fik muligheden for det.
"Jeg forstår udemærket de tanker du har dig, eftersom du er i den position som du er i. Men føler du at de er udsatte?"
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 19.02.2023 11:06
    "Siden forfremmelsen har Lysets spionnetværk været på sagen med at finde ud af, om der er en trussel," svarede Lynn med en grimasse. Selvom de var gode at have til sådanne ting, var hun nu ikke den største fan af spioner. "Indtil videre er der ikke noget, men jeg er bekymret for, at når der er en trussel, så ser vi den ikke, før det er for sent."
    Hun tav lidt og foldede hænderne på Charles' bryst for at lægge hovedet ned på dem. Blikket gled ud mod vinduet. Herfra kunne hun kun se himmel, men man kunne mærke de travle gader, når man lige lod sig føle efter.
    "Lei vil gerne ind i Lyset," fortsatte hun. "Hun er det nærmest allerede. Vi har en veteran hjemme i søen, som har trænet hende, siden vi fandt ud af, hun har en forkærlighed for spyd. Måske jeg bare skal foreslå dem at komme til Dianthos og bo et stykke tid, så de kan prøve kræfter af med hæren. Nine er ubeslutsom, så jeg ved ikke om hun faktisk hellere vil på havet. Af de to piger er hun den, der snakker mindst med mig om sine tanker. Ugh, jeg ved ikke hvorfor det skal være sådan."
    Hun sukkede og gled ned fra Charles. Lagde sig til rette ved siden af ham og sendte ham et lettere opgivende smil. Det var svært med børn, især når hun ikke så dem så tit, og når de havde ændret sig komplet hver gang hun kom hjem, fordi de havde fundet noget nyt og spændende at kaste deres opmærksomhed på. Hun var aldrig i tvivl om, at de trivedes i søen, men nogle gange overvejede hun, om det virkelig burde være hende, der tog beslutninger for dem, når hun nu var så ofte væk.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 20.02.2023 07:25
Charles forstod godt hendes tanker for det var afgørende for hendes familie og hendes børns fremtid. Han vidste godt at hun var i en risikabel situation, hvor mørket ville gøre hvad de kunne for at ramme hende, så hvis det var igennem børnene, så var det, det de gjorde, "Jeg er glad for at der ikke er noget konkret imod jer, Lynn" Svarede han varmt tilbage til hende og søgte hendes blik, med et roligt smil, "Men jeg forstår godt dine tanker, for det er dine kære små, men vi ved begge at med den rigtige træning, så kan de jo blive lige så dygtig som dig" Han lod en hånd stryge hendes kind, for hvis de endelig ville ind i Lyset, så ville de få en fantastisk træning og være forberet på mørket derude, i forhold til at hvis hun gemte dem væk og de ikke blev klargjort til det.
"Men det tror jeg også er den rigtige måde at gøre det på, kære. At give dem den træning som de har brug for." Måske var det en god idé at sende dem til Dianthos for at prøve det af, men hvis de gerne ville på havet, så var det selvfølgelig ikke det rigtige sted, "Vil du selv kunne tage til Dianthos med dem?" Spurgte han roligt, som hun trillede ned ad ham og lagde sig ind til ham. Charles lod en arm søge rundt om hendes krop, så han havde hende tæt på, "Jeg tror det er vigtigt at du giver dem plads så de selv kan bestlutte hvad de vil, men samtidig også give dem en basal træning så de ved hvordan de skal handle" Det var jo en hårfin grænse, når man var i den position som hende og man havde døtre i den alder som hun havde. Han lænede sig ind og kyssede hende roligt, "Ingen grund til at være så opgivende, vi finder ud af noget"
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 20.02.2023 10:03
    "Mmhn," brummede Lynn og vendte sig, så blikket ramte loftet. "Jeg kan fragte dem herop, men jeg kan ikke blive. Jeg har jo kun nogle uger på lnd, før jeg skal ud igen, og det er jo hver gang. Lei vil sikkert syens det er alt for fedt at på her hos Lyset i barakkerne, men jeg ved ikke med Nine. Hun er den, der er allermest på at tage til byen, men... Jeg tror det er for byens skyld og ikke for træningens. Det kn være jeg bare skal prøve. Lade dem komme herop og se, hvad de har lyst til. Jeg kan jo være her med dem de første par uger. "
    Hun vendte sig tilbage mod han igen og kyssede ham på skulderen, som lige var det nærmeste. Pigerne havde fået en fin mængde træning hos de andre gopler, men Lynn kunne godt mærke at de nu savnede nye udfordringer. Af alle steder var Dianthos nok egentlig et meget godt sted for dem. De kunne jo have haft et ønske om at tage sydpå eller skumle steder som Fristavn. I Dianthos kunne Lyset alligevel sikre dem bedre end alle mulige andre steder.
    "De vil sikkert også elske at se dig igen," tilføjede hun med en mild latter. "De har begge to spurgt ind til dig et par gange. Og savnet dine røverhistorier." 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 21.02.2023 07:35
Det var klart at hun ikke kunne blive, hun havde sit eget job så derfor var det svært at overlade sende hendes børn til Dianthos og lade dem se byen og hvordan hendes arbejde virkede herfra. Det virkede til at børnene havde fået en smag for arbejdet, og det var naturligt. Hun blev nød til at finde en løsning på det her, inden hun tod afsted, hvis hun sådan frygtede at mørket var så meget efter dem, så var lyset måske et sikkert sted. Chalres tvivlede på at mørket ville kunne komme til barakkerne, og tage børnene. "Jeg synes du skal gøre det er forsøg, og se hvad du kan finde ud af, i mens at du stadigvæk er i byen og inden du skal afsted igen. Jeg kan sagtens forstå både Lei og Nine, og deres forskelligheder. Nine er ældre og har nogen andre behov, end blot træning. Hun ville sikkert kunne skabe nogle fantastiske venskaber her i byen, Lynn" Det hjalp heller ikke noget at gemme dem, for så hæmmede man deres sociale udvikling og det ville være ærgerligt med de to fantasiske børn som hun havde sig. Det var sjældent at mørket havde gjort et indtog mod Dianthos, så der var ingen tvivl om at Lyset nok skulle tage sig af børnene.
"Jeg vil elske at se børnene igen" Svarede han med et roligt og varmt smil imod hende, inden han lænede sig over, for at kysse hendes pande, "Så må jer hellere finde flere røverhistorier frem" Grinede hende, "Hvis du har brug for hjælpe, så sig til. Du ved at jeg er her og at jeg gerne vil give dig hjælp, i det omfang som jeg kan"
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 21.02.2023 17:10
    Charles' ord var fulde af sandhed, og en sandhed som Lynn havde brug for at høre. Hendes egen rationalitet havde haft de samme argumenter, men det var nemmere at tage sig af det, når det kom udefra. Hun måtte få pigerne til hovedstaden og lade dem vokse lidt på egen hånd. Det gjorde de jo uanset hvad, og Lynn var alligevel på havet det meste af tiden. Hun ville hjælpe så meget hun kunne i starten og så kunne de være på egen hånd, som de så inderligt efterspurgte.
    "Tak, Charles," sagde hun og lagde en arm om ham. "Jeg tror jeg havde brug for at høre det der."
    Hun lå lidt og nød bare at eksistere. Solen var vandret lidt højere op på himlen, men der var stadig god tid til mødet. Egentlig havde hun planlagt at tage sig af nogle rapporter i løbet af dagen, men det her var væsentligt mere tiltrængt end at drukne i arbejde. Det kunne hun også gøre tilbage på havnen.
    "Jeg bør tage et bad og komme i tøjet snart," sagde hun lidt senere, da blikket var gledet over loftets fine udskæringer et par gange. "Ikke at jeg rigtig gider rejse mig... Men måske mad også ville være en ide. Er du sulten? Jeg kan sikkert få dem til at sende noget herop til to."
    Før han havde nået at svare, var hun allerede ved at kante sig ud af sengen og trisse hen til døren. Hun åbnede den på klem uden at tænke over, at hun var splitterragende nøgen, og tjenestepigen ude på den anden side kom da også med et lille fnis, hun ikke kunne undertrykke.
    "Mad til to, Valeriev?" spurgte pigen.
    Lynn nikkede. "Og et bad, tak."
    Pigen smuttede, lidt rød i kinderne, og Lynn lukkede døren igen. "Okay, Charles, måske er der fordele ved at have tjenestefolk tilgængelige."
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 22.02.2023 23:04
Charles havde ingen grund til at lyve overfor Lynn på nuværende tidspunkt, Lynn var slet ikke en han ønskede at lyve overfor. Han ville hjælpe hende på alle tænkelige måder, som hun havde brug for. Det var det de kunne og det var det de havde hinanden for. Så hvis hun havde brug for ham, så var der ingen grund til at holde sig igen. Det var klart at hvis hun sendte dem til Dianthos og hun selv af og til skulle sejle, så måtte hun have brug for en som hun stolede på. Han ville gerne hjælpe.
Han kunne godt mærke at det var noget hun havde brug for, men der var ingen grund til at takke, "Selvfølgelig, Lynn. Du ved hvor du har mig" Kom det smilende fra ham, som han søgte hendes blik.
Det var rart at have sådan en morgen med hende, hvor de blot kunne ligge og nyde hinanden, oven på en omgang sex. Det kunne han godt vænne sig til, at mærke hud mod hud, på denne måde. 
Han vendte sig om mod hende med et drillende smil på læben, "Et bad lyder lækkert" Han lænede sig over og kyssede hende, gik den, så gik den. "Jeg synes bestemt også at vi ligger godt. Jeg kunne dog godt tage lidt mad" Oven på alle deres eskapader denne nat, så var morgenmad og energi nok noget som de begge kunne bruge på nuværende tidspunkt. 
Han kiggede efter hende, som hun rejste sig og nød hendes krop, som hun gik over og åbnede døren, som om hun ingen bekymringer havde, "Det var det jeg sagde. Det er godt vi holder dem i arbejde" Grinede han, "Forresten, kan du ikke gå sådan rundt lidt oftere?" Drillede han.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 23.02.2023 10:37
Hun vendte sig mod ham ved hans kommentar og satte en hånd i hoften, mens hun sendte ham et drillende smil.
    "Ja, det kunne du godt tænke dig, hva'?" sagde hun og gik tilbage mod sengen med så langsomme skridt som muligt, så hun rigtig kunne nyde hans sultne blik. "Men jeg tror nu resten af havnen vil være uenig."
    Lynn nåede sengen og kravlede op i den og hen over ham, mens hun lod den ene hånd glide op ad hans ben, lår, hele vejen op over brystkassen og så fandt den hvile på hans kraveben, mens hendes læber fandt hans. Hun lod sig forsvinde i hans smag og arme, indtil det bankede på døren. Lynn hev tæppet op over dem og råbte til tjenestepigen, at hun godt kunne komme ind. Der hørtes svag fnisen blandet med klirren fra en bakke med service og mad, mens Lynn holdt en finger over Charles' læber med et drilsk smil på sine egne. Tæppet lå over dem og indhyllede dem i deres egen lille hule.
    "Badet står klar lige om lidt inde ved siden af," lød det fra tjenestepigen, og kort efter gik døren i igen.
    Lynn bøjede sig ned over Charles og kyssede ham hurtigt, inden hun rullede af ham, kastede tæppet væk og sprang ud ad sengen og mod maden, hastigt ført af sin rumlende mave. Bakken med mad var mere overdådig end hendes vildeste havfantasier, men når man var på havet det meste af tiden, havde man heller ikke så forfærdeligt høje standarder. I stedet for at sætte sig i en af de bløde stole, satte hun sig på knæ på gulvtæppet foran det lave bord og stak ned i de friskstegte æg med en gaffel uden at belemre sig med at flytte dem over på en tallerken først.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 23.02.2023 11:31
Han kunne ikke lade være med at grine over hendes positur med hånden mod hoften.
Han fulgte hende med øjnene, og nød den nøgne krop som kom ham nær, "Det ville jeg selvfølgelig ikke hade" Forsatte det rolige grin, "Jeg har bestemt ikke tænkt mig at lade dig gøre det offentligt. Jeg skal vel have noget, de andre ikke har" Kom det bestemt fra ham, det var ikke noget spørgsmål, mere en konstatering fra ham. 
Charles nød hvordan hun kom ham nær og lagde sig i sengen igen, hånden blev guidet op ad ham og lagt på hans kraveben, inden deres læber blev indhyllet i et lidenskabeligt og fantastisk kys, som trak dem begge væk fra virkeligheden.
Virkeligheden kom dog tilbage da et bank lød på døren og en finger gled på Charles læber. Han kunne godt sige et eller andet morsomt, til tjenestepigen som kom ind, kun for at drille Lynn lidt ekstra - men lod være. 
Det var jo tydeligt at hun ikke var til at snyde, eftersom at han hørte en fnisen fra rummet ved siden af fra den unge kvinde, hvilket blot fik et smil frem på Charles læber. Skulle han virkelig? Han gjorde antræk til at sige noget, blot for at se hendes reaktion på det.
Han så hende rulle væk fra sengen og efterlod et kys. Han rullede efter hende ud af sengen, og forsatte ind i det andet rum til maden. Han satte sig først bag hende på knæerne og lod hendes hals kysse af hans læber og nød synet af hende spise. Han rykkede sig om ved hendes side og dykkede selv ned i maden og smagte på den lækre smag, som dronningens kokke havde sørget for. 
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 24.02.2023 14:00
    Lynn havde set på Charles' blik, at han overvejede at sige noget, men hendes strenge blik havde tydeligvis holdt ham fra det. som han sad bag hende og kyssede hendes hals, lænede hun sig ind mod ham med en veltilfreds lyd. Det var det bedste hun kunne gøre, mens munden var fuldt med mad, men han skulle bestemt ikke være i tvivl om, at hun nød det.
    "Så du vil have mig for dig selv, hm?" spurgte hun, da han satte sig ved siden af hende og hun sank sin mad.
    Hun havde et skævt smil på læben og bumpede let sin skulder ind i hans for at drille ham. Og måske lidt for at stikke til meningen med hans ord fra før, de tumlede ud af sengen. Hun var ikke ligefrem kendt for at være hos samme partner i længere tid, for når partneren ikke var på skibet, og man sjældent lagde til på den samme havn, var det svært at holde sådan noget ved lige. De få på besætningen, der havde ægtefælle et sted i landet, klarede det nu egentlig ganske godt, men for Lynn havde det aldrig virket. Den slags fast partnerskab havde hun altid holdt sig fra, selv med faderen til hendes to piger. Det var en praktisk foranstaltning for at sikre søens population - ikke for at leve et langt liv sammen. Men Charles havde lydt lidt mere seriøs end andre, hun havde hørt den slags fra, så hun måtte hellere sørger for, at ingen blev triste i processen.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 24.02.2023 23:34
Hun var betagende som hun sad der og han kunne ikke lade være med at lade sine læber danse, over den nøgne hud, som han kom ind på hende bagfra. "Jeg tvivler på at en mand, kan få dig alene" Kom det drillende fra ham. Han vidste at hun ikke ville slå sig ned med en fast mand, og derfor havde hans ord måske også haft en drillende tone i hans ord, "Men jeg ville ikke klage, hvis det var mig du kom til" Kom det roligt fra ham efterfølgende, som han skubbede drillende igen.
Charles havde nydt deres aften og nat, så hvis det var noget der på en eller anden måde kunne gentage sig, så ville han ikke takke nej. Han ville gerne tættere på hende, lære hende at kende fra ny af. 
Charles var ikke en person som havde flere partnere, efter Richard og ham var kommet tæt på hinanden, havde han dårligt nok rørt en kvinde. Det vidnede også til hvilken effekt Lynn havde på ham, og hans person. 
Charles vidste dårligt nok selv hvad han ønskede af livet, men han var sikker på en ting og det var at Lynn nu var en del af det igen, og så måtte de sammen finde ud af hvordan det skulle fungere og hvad fremtiden skulle bringe dem.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 26.02.2023 16:37
    "Du kan altid prøve," drillede hun og strakte halsen, så hun kunne nappe efter hans øreflip. "Måske kan du blive den første mand, der holder min opmærksomhed i mere end én landgang."
    Lynn havde ikke den heldigste historik hvad angik mænd. Efter et par gange - eller én - tabte hun interesseren eller glemte dem, når hun endte ude på havet igen. For en gangs skyld havde hun dog på fornemmelsen, at dette ikke ville være tilfældet med Charles. Ham kunne man ikke bare lige sådan glemme. Slet ikke efter den nat.
    Maden blev stoppet i munden med en ægte søkvindes hastighed, og snart var maven stopfuld - men Lynn var blevet en smule dessertsulten. Hun vendte sig mod Charles og lod sin hånd kærtegne ham op ad låret. Så rejste hun sig langsomt op og lod også sin hånd glide med op. På vejen slikkede hun ham op ad ørekanten, inden hun helt slap ham og med langsomme, lokkende skridt bakkede hen til døren ind til rummet ved siden af.
    "Nogen har lavet et bad klar til mig," sagde hun med et skævt smil. "Tror du der er plads til to?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10