Der foregik en kamp inde i Catherine, som Skyler blev ved med at lege og udsætte hende, for det hun havde gjort det sidste lange stykke tid. De to underliv gned mod hinanden, hvilket føltes fantastisk. Men hun havde stadigvæk ikke fået lov til at se skyggen af sit klimaks, eftersom at Skyler blev ved med at ødelægge denne følelse og stoppe lige inden.
Hun ville ikke overgive sig, ikke endnu, men hun kunne godt mærke at det var ved at blive svært at holde til den leg som de var i gang i. Hendes krop skreg efter at mærke følelsen, og hun blev lige skuffet hver gang hun ikke følte den.
Det var med misundelses øjne, som hun kunne se hvordan Skyler havde arbejdet sig selv op til endnu en orgasme, og hun kunne se og høre hvordan denne rullede ud igennem kroppen på hende. Hun var sikker på at hendes egen ville være stærkere, når den nu endelig kom. Men det kom an på Skyler, også hende selv selvfølgelig.
Cath blev vendt endnu en gang om, hun vidste ikke hvad planen var denne gang, men igen måtte hun lade sit hoved ligge på en kind, så hun stadigvæk kunne trække vejret. Hun mærkede hvordan Skyler bevægede sig rundt i sengen over hende, hun mærkede ingen nydelse lige nu. Det var et højt nydelses lyd som kom fra Catherine, da hun mærkede rebet svirpe mod hendes balle. Hun var overrasket og havde ikke set dette komme, men hun kunne lide det. Smerten var tydelig, så hun måtte bide øjnene sammen, for hvert slag der kom, men hun vænnede sig hurtigt til det.
Selvom hun fandt vej til hendes underliv igen, og denne gang med fingrene, fik hun stadigvæk ikke lov til at mærke orgasmen.
"Giv mig... mere" Stønnede hun,
"Slå mig.. Lad mig komme" Lød det nu fra Catherine.