Adelynn Theodora Bellamy
Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord
Kaotisk Neutral
Race / Vampyr
Hun kiggede lidt på panden som hun havde bundet ind og klappede Aria på skulderen da hun var færdig. "Hvis jeg er heldig er der stadig noget. I hver fald krukker og flasker til mine eliksirer og salver. Eller det håber jeg da. Jeg har faktisk ikke været i boligen i flere måneder. Sidst jeg var der var i sommers, der mødte jeg denne venlige bank mand hvad var det nu han hed.., Nå ja det er også lige meget. Men han han hjalp med en paraply og hjalp mig hen til banken og hjem igen. Det var meget venligt af ham. Det var jo om sommeren, så De Frøken Aria kan vel forstille Dem hvor lidt jeg kunne se i det solskin?" hun klukkede en lille fin latter og ventede på at Aria havde taget skoen af.
Da Aria havde fået skoen af kiggede Adelynn ned på ankeln og lagde sin kolde hænder ned på den. Straks mærkede hun efter i det ARia rykkede lidt med tærene og frem og tilbage om der var noget der var brækket. Det virkede ikke sådan så hun smilte lidt. "Ankeln har det fint, men De har nok fået en forstuvning. Nu vil jeg ikke trykke, men De kan vippe foden og de kan vrikke med tærene kan jeg mærke. Så der er stadig blodomløb ned til foden" forklarede hun og kiggede lidt på Aria. Selv blødte Lynn lidt fra skulderen og det kunne hun først mærke nu hvor det var løbet ned af armen, men hun tog det ikke så tungt, det var healet inden for et par timer eller mindre!