Heksen i skovbrynet

Malon Norgolor

Malon Norgolor

Strateg for Solari Seravill

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 09.10.2020 22:08
Malon tog endnu engang imod brødet, tydeligvis magelig og komfortabel ved gestussen. På intet tidspunkt forlod hans blik Ecaeriss eget og da hendes øjne antog en mere kælen karakter, gjorde Malons det samme. Det var trods alt umuligt at lade være.
Det vil jeg huske”, mumlede han lavmælt og ganske oprigtigt. Dernæst kunne han ikke undsige sig, at tankerne begyndte at overveje, hvilken slags offergave der ville være rigtig god.

Støttende på begge af sine underarme, så Malon kunne komme Ecaeriss nærmere men uden, at hun skulle flytte sig, satte han sig en smule op. ”Fortæl mig hvad du vil have”, bad han, lige dele beordrende og hengivent, i en mumlen.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 09.10.2020 22:38
Hun lod ham slikke sine fingre rene for honning og måtte trække tiden ud med at fodre ham noget mere, mens hun tænkte over sit svar. Det nemme var et lidenskabeligt dig, men det var ikke, hvad han ville høre, var det? Her lå hun med en historisk hærfører, berømt kriger og magtfuld mørkelver. Et simpelt svar kunne ikke engang komme på tale.
Det fik hendes tanker til at flyve, for hvad ønskede hun egentlig? Hævn over Elverly og dem der idømte hende straffen var næsten ligegyldig i sådan en henseende, for hvad var et par liv mod evigheden? Nej, det havde aldrig været fred i sjælen, hun søgte.

"Magt," svarede hun endelig, hendes stemme næsten kun en hvisken. "Jeg holder liv og død mellem mine hænder, og alligevel føles det... Tomt. Hvor finder man... Ægte... Magt?"
Hendes blik gled fra hans og nedover ham, mens hun talte. Hendes hånd lagde sig på hans brystkasse og talte sit eget sprog. Han var det tætteste, hun endnu var kommet på at finde den rendyrkede magt, hun sådan begærede. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 10.10.2020 22:32
Malon tog glædeligt imod maden og afventede tålmodigt Ecaeriss svar. Han havde ikke løjet, da han sagde, at han ikke havde travlt. Han ville gerne forblive liggende i sandsækkene med skovelverhunnen over sig og skulle han være ærlig, hungrede han efter svar. Et svar der ikke lange tider efter faldt fra Ecaeriss mund.

Magt”, gentog han, hans tone ikke afslørende overfor, hvad end han måtte tænke om det. Malon nikkede langsomt og kneb sine øjne let sammen. ”Jeg forstår. Du er en magtfuld kvinde, der fortjener en magtfuld position. Mere end den, du allerede besidder”, istemte Malon sandfærdigt, hvorefter han omsider satte sig helt op.

Kom til Templet. Mød Ypperstepræstinden. Der er magt at finde der.” 
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 10.10.2020 23:09
Ecaeriss troede ikke sine egne, lange ører. Tempel. Ypperstepræstinde. 
"Hvad er det for noget bras at sige, Malon?" spurgte hun forurettet og med et næsten såret udtryk. "Guder har intet at gøre med magt. De har forladt os for længe siden, hvis de nogensinde eksisterede."
Ecaeriss havde lige så lidt til overs for guder, som hun havde for liv. Det var ofte patienterne og deres venner, familie og elskede bad til guderne for hjælp. Bad til dem om at lade deres kære leve, mens Ecaeriss helbredte dem. Der var ingen der hørte de bønner, det var hun sikker på. Skulle de bede til nogen, skulle det være hende. Hun havde magten til at lade deres kære leve. Hun tog beslutningen. Kile eller Isari eller Zaladin kunne man bede nok så meget til, men i sidste ende var det Ecaeriss' egne hænder, der udførte opgaven og holdt livet fanget i kroppen - eller rev det ud, fordi hun havde lyst. Hun hverken gjorde eller forbrød sig på gudernes vilje. Det var kun hendes bevæggrunde og mængden af krystaller, der købte et liv. Ikke en eller anden åndssvag guddom.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 13.10.2020 21:16
Malon fortrak en grimasse og rystede spædt på hovedet. Ikke fordi han var uenig – heller ej enig – men fordi, at Ecaeriss havde misforstået ham. Og måske med god grund.

Jeg taler ikke om gudinden. Eller de øvrige –”, svarede han prompte, hvorefter han sendte hende et svagt, opmuntrende smil. ”Jeg taler om idéen af dem, det, den er i stand til at sætte i gang af bevægelse. Tro er en magtfuld størrelse. Jeg har set mange ting blive udrettet indenfor murerne af Det Røde Tempel… og med et intellekt som dit…” Malon lod sig falde tilbage i de bløde sandsække, hvorefter hans fingre genoptog deres kælne dans.

Der ville du kunne udnytte idéen. Dens ressourcer. Der bliver taget beslutninger, der påvirker mange og ikke de få.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 14.10.2020 13:32
Se det... Det var lidt andre boller på suppen. Eca slappede lidt mere af og lagde sig sammen med Malong ned i det bløde underlag igen. Hendes krop sank ned mellem hans arm og side, og hun pressede sig instinktivt ind mod ham, da hans krop stadig var sengevarm, og hun havde været udenfor i den kølige formiddagsluft. 

"Så... Hvad er dit forhold til dette tempel?" spurgte hun og tegnede cirkler med sin finger på hans brystkasse. "Det lyder spændende med at påvirke mange og ikke få, men jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de fanatikere, man så samtidig måtte støde på. Hvis jeg ikke gemmer mig bag en guddom, vil denne ypperstepræstinde så overhovedet være interesseret i at dele sin viden? Forstå mig ret, jeg kunne sagtens lyve om det, men min erfaring er, at sådan nogle folk hurtigt spotter forskellen mellem påtaget og dybfølt tro. Den slags hengivenhed har jeg kun fundet med..."
Hendes hånd gled nedad og færdiggjorde sætningen i det usagte, som hun kælede for Malon som han havde kælet for hende hele natten. Det var der sikkert også en gud et sted, der ikke brød sig om, og sikkert flere, der ville påstå de ikke brød sig om netop fordi en ikke-eksiterende entitet brød sig ilde om den slags raceurenheder. Det gjorde det et eller andet sted kun mere tilfredsstillende.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 16.10.2020 20:26
Malon lagde sig mageligt til rette og lod øjnene glide i, des længere ned Ecaeriss hånd drog. Da hun greb om ham, brummede han af tilfredsstillelse og for et langt øjeblik var det alt, han kunne samle tankerne om. Da han endelig brød stilheden, var hans tone næsten fraværende af voksende lyst.

Jeg er ikke nogen troende mand selv”, mumlede han, hvorefter han lod luften omkring ham indfinde sig i hans lunger i en lydløs og dyb indånding. Det var nemlig unægtelig ilt, han havde brug for, skulle han både tale og nyde samtidig.

Men jeg tjener Ypperstepræstinden. Det var mig – der i sin tid – plantede hende på posten.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 17.10.2020 20:10
"Og hun ville bare sådan lige dele sin viden om magt?" pressede Ecaeriss på, mens hendes greb blev fastere og mere rytmisk. 
Hendes anden hånd lagde sig på hans skulder og satte neglene en smule i, mens hun lænede munden ned og nappede ham i huden ved brystmusklen. 
Hun kunne ikke forestille sig Malon tjene nogen egentlig, og slet ikke en ypperstepræstinde, han selv havde sørget for kom til tronen. Var det så ikke netop omvendt - var hun ikke blot en brik i hans spil? Måske troede hun, han tjente hende, men at hans ord havde omtalt ham selv som tjeneren... Det  virkede ulig, hvad hun ellers havde oplevet med ham. 
"Jeg har svært ved at se dig som en tjener," tilføjede hun derfor, næsten drillende, men med en tone, der fortalte, at hun ikke ville finde sig i, at han undveg hendes spørgsmål en gang til. Hvad kunne denne ypperstepræstinde give hende, som var så specielt? Hvorfor så Malon hendes position som ekstraordinært magtfuld?
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 17.10.2020 20:51
Naturligvis ikke”, svarede Malon imellem tilfredse suk, hvis styrke tog til des mere Ecaeriss rørte ham; befalede ham. Dernæst lød der dog endnu et spørgsmål, hvortil Malon måtte fnyse moret, hans øjne stadig lukkede. Han var en simpel mand, tænkte en lavmælt og moret tanke, hvorefter hans ene hånd gled afslappende ned over de bulende landskab af muskulatur og fæstnede sig om skovelverhunnens hånd.

Du gør det svært for mig at tænke klare tanker”, mumlede han, næsten irettesættende, hvorefter han tog en dyb indånding for at klare tankerne blot en smule. Det lykkes ham knap, men han formåede at sige: ”Jeg tjener præstinden og guider hende på sin vej som gudfrygtig. Hvad jeg gør, er for templets bedste og på vegne af højere magter, der værdsætter mine… overvejelser.” Malon åbnede sine øjne og sendte hende et sigende blik.

Det kræver tålmodighed. Har du tålmodighed, Ecaeriss?”   
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 17.10.2020 21:23
Ecaeriss hævede tempoet og kunne nu heller ikke lade være med at tage del i hans nydende lyde. At mærke den nydelse, hun fremkaldte i hans krop, var berusende i sig selv. 
"Hm, jeg ville vente tusind år hvis det var det, der skulle til for at se dig igen," svarede hun på hans spørgsmål, selvom hun stadig ikke følte sig helt tilfredsstillet af hans svar. "Nuvel Malon, du har vagt min nysgerrighed."
Og dét var en sjældenhed. Efter så mange år uden at noget enormt spændende var sket, var hun faldet ned i en vane med ikke rigtig at gide. Hverken at interessere sig synderligt for nye bekendtskaber og slet ikke at gide opsøge nye ting selv. Alt hun havde fundet var kedsomhed eller svaghed - to af hendes absolut hadeting i livet. Tænk at Malon skulle komme til hende som endnu en velbetalende patient i nød og ende med at tilfredsstille behov, hun havde afskrevet sig nødvendigheden af at få opfyldt for længe siden.
"Fortæl mig om dette tempel."
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 18.10.2020 20:57
Malon fnøs moret og rystede på hovedet. Ikke, at han fornægtede hende at vide mere, men fordi, at han stadig ikke kunne tænke imens, at Ecaeriss kærtegnede hans lem. ”Du er nådesløs, kvinde”, brummede han moret, hvorefter han langsomt men bestemt, og stadig med et fast greb om Ecaeriss hånd, lod den kære op af hans skaft, indtil hans manddom ikke længere var fanget mellem deres hænder.

Malon tog en dyb indånding og lod derefter begge sine hænder placere sig om skovelverhunnens nøgne skikkelse, som han løftede op til sig. Deres kroppe var ikke forenet, men Malon kunne mærke hendes skød sig.
Itin og jeg er Solaris højre og venstre hånd. Hendes tætteste allierede og fortrolige. Ypperstepræstinden er… en rastløs sjæl, der værdsætter gode idéer og initiativ.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 21.10.2020 12:16
Ecaeriss lod sig flytte op ovenpå Malon, og mens han talte, kunne hun ikke dy sig fra at nappe i hans kæbelinje og sikke ham på halsen. Smagen af sved opildnede hende, og hendes fingre nussede hvad de kunne nå - skuldre, overarme, kraveben...

"Hvad er de gode idéer?" spurgte hun kælent med fare for at forsvinde i hans duft. Det tog en del viljestyrke at holde fokus på hans ord og dette tempel. Selvom tanken om magt var lokkende, havde hun også noget lokkende lige her i sin seng, og det var unægteligt tættere på end et tempel. "Hvad vil denne Solari? Udbrede sin guds navn? Tjene Mørkets interesser?" 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 21.10.2020 20:48
Naturligvis vil hun det”, svarede Malon, hans stemme hæs af nydelse. Dernæst forholdt han sig dog tavst et langt øjeblik, for selvom Ecaeriss ikke længere kælede for ham, kunne han fortsat ikke holde sine tanker rene.
Ikke, at det generede ham…

Ecaeriss, jeg har fortalt så langt mere, end jeg burde –”, undskyldte han dernæst, hvorefter han hejste sig op og sidde, stadig med skovelverskønheden hvilende på hans skød. Han sendte hende et langsomt smil, hvorefter han kærligt men bestemt skubbede hende ned at lægge. Straks fulgte Malon med og støttede sine arme på hver side af hendes kønne hoved. ”Jeg vil nyde min sidste stund med dig, forinden jeg må rejse igen. Men jeg vil vende tilbage og så kan du få svar på alle dine spørgsmål.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 21.10.2020 22:23
"Mmmnh," lød Ecaeriss' forventningsfulde, legesyge svar, da han rettede sig op og vendte om på situationen. 
Hun rakte den ene hånd op og kærtegnede hans kind, mens den flyttede en forvildet lok væk fra hans ansigt. Han sagde så meget, og alligevel fik hun så få svar lige nu. Det burde frustrere hende grusomt, men med lovning på flere, blev noget af den indestængte nysgerrighed stillet og gav plads til en mere gennemgående, langsigtet længsel efter at se ham igen. Det, der især pirrede hende på en måde, hun ikke havde følt i århundreder, var hans ord om at sige mere, end han burde. Hvem bestemte, hvad han burde, og hvordan kunne denne ypperstepræstinde være en så vigtig figur i Mørkets spil? Måske hun alligevel burde læse lidt op på det nuværende, politiske landskab.

"Vil det sige, du vender tilbage hertil?" spurgte hun og prøvede at nappe efter hans underlæbe. Øjnene spillede af ophidselse, som han også burde kunne mærke vådt og varmt mod det lår, der var endt mellem hendes ben. "Eller efterlader du et kort til dette tempel, så jeg kan finde derhen?"
Ved siden af dem var teen ved at blive kold.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 23.10.2020 11:25
Malon nikkede bekræftende men forholdt sig ellers tavst. Han havde al intention om at vende tilbage til Ecaeriss lille og hemmelige paradis, forinden hun selv henvendte sig til templet. Der var nemlig mange overvejelser, han måtte gøre sig forinden. Skulle han lade hendes navn undslippe hans mund i Solaris selskab eller skulle han snarere hævde ikke at kende til skovelverhunnen? Var der sikkerhedsmæssige foranstaltninger, han var nødt til at gøre sig i forinden? Og ikke blot overfor Ecaeriss?

Spørgsmålene var mange og for nuanceret til, at Malon rigtig kunne give sig hen til dem i det øjeblik. Ecaeriss våde skød var indbydende og fristelsen for stor, og villig lod han deres kroppe forenes for endnu engang. Det var en berusende fornemmelse, en Malon havde glemt, han kunne huse i sin krop og des mere han fik af den, des mere vendte visheden tilbage og gjorde ham levende.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 24.10.2020 15:33
Hvorom Malons ord var sparsomme, talte hans handlinger for sig selv. Nikket. Blikket. Berøringen. 
Ecaeriss sukkede tilfreds som han igen indtog og overtog hendes krop og sind, og selvom hun havde fået langt, langt færre svar end hun egentlig havde ønsket sig - og normalt på ingen måde ville tolerere at blive behandlet på den måde - gjorde hun en sjælden undtagelse her. 
Lige nu skulle hun blot nyde deres sparsomme tid sammen, og så ville han sørge for at deres veje mødtes igen. Under normale omstændigheder satte Eca ikke sin lid til andres handlekraft - men Malons tilstedeværelse gik ikke ind under normale omstændigheder, og hendes andre bekendtskaber kunne ikke måle sig med hans overvældende væsen. 
Der var så meget mere at opleve omkring ham endnu. For første gang i tohundrede år, så Ecaeriss frem til at blive hevet ud i noget ukendt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 4