jack 02.11.2019 19:40
Jack grinte og tog harren af ilden han tog en lille bid af så hun kunne se han gik rolige over til henden og gav hende et kram bag fra med den ene hånd rundt om hendes mave blidt og viste kødet frem med den anden vej " her Prøv den her den skulle smage godt nu " svaret han stille og slikket henden på kinden for at gå hen mod den anden harre og spiste lidt af den han håbet på hun kunne lide det nu hvor der var kommet lidt krøderiger i som salt og lidt pever som han altid bar med dog var den ved at være tom så han skull snart hjem og ha noget mere i inden han to vider hjem Mong 03.11.2019 13:21
hun hængte roligt harrene op da han blev færdig med maden og gav hende den. hun så undrene på den da den var blivet brunlig. det så ikke sundt ud. hun hev et ben af og snussede til det. hun var ikke så vildt med at det skulle på et bål. men han var halvdyr så han var en hun stolede mere på end mennesker. hun tog en bid og så helt forkert ud i hovedet."hvordan er det dog det smager.... hvor er blødet der gør det saftigt?" spurgte hun og så undrene på jack. hun forstod ikek hvorfor blødet ikek var der.
jack 03.11.2019 14:52
jack grindet lidt og kikket ned og tænke sig lidt over " der det bliver til saft og mørt mens det giver mere smag...eller de siger de i værfald... jeg kan godt lide det lidt og du kan lægge hvad som helst form for krøderig i det vis du ønsker det " svaret svaret med et stille og rolige smil han begyndte at spise med mit mens man kunne dufte kødet jack trak sig på skuldere efter han hadet spist færdige strækte han sig og lage sig på jorden/ gulvet for at vile maven lidt han kikket dog lidt på Tasja og vidste ikke hvad han skulle gøre lige nu men jack tænke måske at tage en lue inden de skulle i gang igen blikket faldt rolige mod tasja igen mens han studeret hendes krop lidt Mong 29.11.2019 14:35
Tasja brød sig ærligt talt ikke om tilberedt mad. måske vis det ikke havde været kød kunne hun måske ha kunne lig det. men Tasja var ikke lige så glad for at det smagte af bål frem for blod. hun lagde kødet fra sig og gi ind i huset og satte sig på sin bænk og lukkede øjnene, hun anede ikke hvorfor folk spiste det tilberedt. hun prøvede imens at mærke efter noget hun kunne fange. et lille dyr så hun kunne få lidt mad der ikke var tilberedt. måske bare en mus.tasja var ikke total tynd. men heller ikke tyk. hun var lidt muskuløs men ikke voldsomt. hendes hale gav hendelidt figur.
jack 09.12.2019 21:07
jack grindet lidt af det da han så hun ikke kunne lige det og fandt noget rot kød frem " her jeg lavet ikke det hele af den grund vis du ikke kunne lide det " grinte han stille og bed lidt i kødet jack hadet vende sig til det på gund af at han rejste så meget så var det godt med lidt varmt en gang i mellem. jack kikket lidt op af Tasja og smilte svagt og sagde med blidt stemme " vidste du godt du er meget smuk " visket han næsten og så ind i ilden og det mente han hun var meget smuk kvinde. jack bed lidt af sin kød og lage det stille fra sig
Mong 05.01.2020 15:48
Tasja tog imod kødet og tog en bid af det. hun virkede helt lettet og lagde det mod sine skarpe tænder. hendes øjne så på ham da han talte men hun kunne ikke lige høre hvad han sagde så hun lagde hovedet på skrå og skulle til at spørger om hvad han sagde da hun hørte noget kradse på døren. hun rejste sig op og gik over til døren. hun kunne mærke med sin evne at det var noget med fire ben.Tasja åbnede døren. og uden for stod en lille hvalp. en ulvehvalp. Tasja så lettere forvirret på ulveungen. der stod med et pergament i munden. Tasja havde aldrig lært at læse så hun kunne ikke forstå hvad der nu stod på sedlen. hun tog hånden ned til ulve ungen og tog pergamenten og så mod jack.
"kan du læse?"
jack 17.01.2020 15:08
jack kikket lidt hen mod døren da Tasja begyndte at åbne han Rynkede næsen lidt da han syntes den virkede underlige at sende en hund her ud. da Tasja vendte sig om og han spurte om han kunne finde ud af at læse tog han stille og rolige bravet og så lidt på det " ja det kan jeg godt... hvorfor ??" jack læste stille videre og vidste ikke hvad han skulle fortage sig Mong 17.01.2020 15:16
Tasja kløende sig i nakken da han spurgte hvorfor. var det ikke lidt indlysende. "jeg har aldrig lært at læse" sagde hun lige frem og så mod døren. hvem ville sende en ulve hvalp. den var nu meget nuttet. hun så på jack og og så på ulven. jo det var en ulv. den havde samme øre som jack.i pergamentet stod der
"kære Tasja
vi må her med meddele at deres moder er alvorlig syg og ønsker deres tilstede værelse. ulveungen er sendt da den kunne opspore deres lugt hurtigere end Deres moders los meddeller.
De ønsker derfor at komme så hurtigt som muligt.
mvh lægen"
Tasja satte sig ned på hug og nussede ulve ungen roligt på hovedet og så mod jack.
jack 17.01.2020 15:22
Jack snak en klump og kikket lidt fra Brevet til Tanja hvordan mund hun ville tag det jack bukket sig ned ved henden og tog blidt om hendens hånd og så også bestemt ud." jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle dig det....men jeg siger som det er.....det er din mor " jack sank en klump og vidste ikke hvordan han skulle få det sagt ørne bliv lagt lidt ned " hun er syg og beder dig om at komme hjem til henden " svaret jack blidt mens han så lidt ned mod jorderen han ragte henden brevet han håbet han lød overbeviste nok så hun ikke trode han tog gas på henden .
Mong 17.01.2020 15:29
det så slet ikke ud til at røre tasja da han fortalte at hendes mor var syg. faktisk ønskede hun det lidt. hun havde inoreret hende siden hun flyttede og så nu hvor hun var syg ville hun se hende. Tasja tog hånden til sig bestemt og rejste sig op. hun så ned på ulven der lagde hovedet på skrå. den forstod intet. Tasja knugede hånden og fnøs. "tybisk hende." tasja havde ikke snakket med moren eller faren siden hendes tvilling døde. men bare fordi hun lå for døden skulle hun ikke tro tasja kom farene fordi hun ville se hende. Tasja havde inoreret alt kontakt med sin mor siden hun flyttede hjemme fra. så hvorfor nu jack 17.01.2020 15:34
jack kunne slet ikke forstå hvorfor tasja lød sådan som hun gjorder han så lidt rundt og trænk om det var ham der hadet Gjort et eller andet han tænek sig dog længe om men vidste det kunne det ikke være. så han gik rolige hen og lage poterne på hendens skuller og viste ikke hvad han skulle sige " noget galt Tasja " spurte han henden om halen og ørne kom rolige op han vidste ikke helt hvad han kunne gøre og jack vidste da det ikke var noget man sagde for sin af døde mor han sukket blidt og kikket hen mod døren og så ned på ulven han kunne ikke regtit lide den var her han føltes sig trode på en eller anden måde jack vendte sig så om igen mod henden og vente på svar
Mong 17.01.2020 15:57
hun så på jack med lidt ligeglade øjne. "jeg er bare ikke særlig glad for min moder" sagde hun og gik over til bordet og tænkte hvad hun skulle gøre. skulle hun bare tage afsted og for det overstået eller skulle hun afvise tilbudet. hun lagde albuerne på bordet og satte hagen i hænderne. hvordan skulle hun reagere?. og hvad skulle hun gøre. jack 17.01.2020 16:20
Jack kikket sig lidt overskylderen og så hen mod døren jack vidste ikke helt hvad han skulle gøre men det kunne sikker ikke være noget galt i det overhovet at blive her han sukket blidt og så sig overskylderen han vidste ikke om han skulle blande sig eller hvad han skulle gøre men noget skullle han stille op. Mong 14.05.2020 16:22
Tasja hørte kun stilhed og nød det mere end hun nød at være sammen med familien. hun havde ikke noget godt forhold til familien. men det havde losse jo sjældent. hun så på bordet imens hun bare tænkte. hun anede vrkelig ikke hvad hun skulle gøre. tage afsted og ende i et stort skænderi sikkert. eller blive og jage.ulveunden sad bare og kløede sig bag ørret imens den ventede. men den kunne komme til at vente længe.
jack 23.05.2020 14:43
jack lænet sig stille tilbage med henderen foldet sammen over kors mens halen lå og flaveret stille og rolige rundt hans blik vendte sig på hunden men sagde så stille " sååå hvad så nu Tasja ??" jack ville være der for henden vis hun ville have det men han vidste ikke hvor det førte hen vis han var med henden hunden og katte var numalt ikke så gode sammen... men Tasja var en undtalese forde han kunne lige henden" jack så på brevet og så stille og rolige ned det minden ham om hans famille nogle gang de kunne diskutere om så meget på så lidt men han var forberadet på det værst dog
Mong 23.05.2020 17:36
"jeg ved det ikke. mit forhold til familien er ikke særlig god" Tasja vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre lige nu. hun så op på jack og ulveungen. "jeg burde nok gøre det.... men min mor har jeg ikke noget forhold til som de fleste har" hun havde haft en søster og en far men efter de døde havde hun gledet langt fra sin mor. som nu havde brug for at tale med hende. hvorfor hende af alle mennesker."jeg har bare ikke lyst" sagde hun efter lidt tavshed. hendes katteblik landte på brevet i jacks hånd. hun ville ønske at hun kunne glemme det. men noget sagde hende at hun ikke bare kunne undgå det i al evighed. vis mor var syg måtte hun jo næsten høre hvad hun ville før hun afviste. hun lagde hovedet på skrå og tænkte lidt over der.
jack 23.05.2020 23:28
jack hævet blikket lidt og så på brævet som hun kikket på han lage det på boret og gik hen og lage en hånd på hendens skylder med et varmt smil på læben og glade øjne "vis hun er syg er det måske en godt tids punkt at få snakket ud på " svaret jack stille og så ned på bravet igen jack vidste hvad for en byrde det var vis man ikke noget at sige tingen inde det var forsent. og vis det førte til noget dårlige kunne hun jo altid gå igen "nu kender jeg ikke din mor.. overhovet men jeg kender dig " svaret jack blidt og løfte hendens hage blidt men gjorder ikke noget andet ind at smile til henden" og du kan altid taga af sted igen ... vis hun kun ville dig noget dårlige jo " Mong 24.05.2020 09:40
Tasja så på brevet imens jack talte. hun virkede virkelig forvirret. og da han løftede hendes hoved så hun bare på ham med sine los øjne. jack havde ret. men Tasja orkede ikke at sin mor skulle irettesætte hende og blive ved med at sige hun ikke tænkte på familien. bare fordi hun var den eneste overlevene i flokken af børn. hun ville bare ikke ha børn. var det så svært at forstå for en mor?Tasja lagde hænderne på bordet og skubbede sig op at stå. hun så på ulveungen i døren og gik over til den og så mod jack. "det burde jeg jo nok. og jeg gør det. men jeg ved hverken hvor længe jeg er væk eller hvor længe det tager" hun så ned på ulveungen der begyndte at hoppe glad rundt.
jack 24.05.2020 11:02
jack så lidt efter tænk som på hunden som hoppet gald rundt han forstod den ikke han sagde så til sig mere til sig selv " hvad er det du er så Glad for ?" men vente blikket mod Tanja for at sikker sig at han ikke viste nogle forkert teng på nogle måde jack sukket lidt da hun satte sig på borte tog han tænke lidt at have børn var noget jack godt kunne tænke sig. men det var noget andet at have sin enge ind det var at passe sit eget jack sukket lidt igen og lage ørne lidt op han forstod ikke regtit hvorfor hun sagde til ham på den måde... var hun begyndt at holde af ham " tjaaa jeg kunne godt tage med vis det er men der er bare noget som holder mig lidtbage her hjemme. " svaret jack og så stille og rolige ned mod gulvet han vidste ikke hvad han skulle fortage sig
Mong 24.05.2020 11:33
Tasja så på jack da han sagde han kunne tage med rystede hun på hovedet. det var noget hun skulle klare alene. hun så på jack og lagde hovedet på skrå. "du må tage hjem til dig selv imens. jeg er nød til at ordne dette alene" sagde hun og så ned på ulveungen. hun forstod den godt. den var glad fordi den var ung og havde fuldført sin opgave. det gjorde unger tit når det var. hun satte sig ned på hug og strøg ungen over øreret. "det er ikke sikkert at bo i mit hus uden mig." sagde tasja. hun ville ikke ha folk kom tilskade uden det var medvilje. og at bo et sted der tiltrak skurke og store dyr var ikke sikkert uden hende.
Tasja så ned på ungen og overvejede hvad var hurtigst. blive en llos og løbe eller finde en heste vogn der skulle samme vej.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11
Lige nu: 0 | I dag: 11