Nyt legetøj

Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 16.03.2019 02:14
Marad aede James ned af kinden. Skulle han kysse ham? Det virkede ikke som det rigtige øjeblikket.
Ham var nær begyndt at grine, da James kaldte han flink. Han var blevet kaldt mange ting, men flink var godt nok ikke en af dem.
"Jeg kan også godt lide det" ikke det mest intelligente han kunne have sagt, men det var det eneste, som lige faldt ham ind. Han kunne ikke rigtig bekræfte, at han var en flink mand, men lige nu var heller ikke det bedste tidspunkt at fortælle sandheden.
"Der er ikke noget at skamme sig over" han tøvede et kort øjeblik mens han overvejede, hvor meget han kunne tillade sig at sige. "Heller ikke selvom du aldrig har været sammen med en anden mand før. Du er stadig ung" Han anede godt nok ikke hvor gammel James var, men sammenlignet med ham, var alle unge.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.03.2019 02:27
Den varme hånd blev lagt på hans kind og det fik ham til at dreje hovedet og kigge på Marad, langt om længe. Tårnene trillede stadig ned af ans kinder men denne gang faldt tårnene på den ene side på Marads hånd. Han sad nøgen og virkede forsvarsløs som så mange andre gange. Han kiggede Marad ind i øjne og snøftede en enkelt gang. Måske hsn skulle tage tøj på og gå, men han havde ikke rigtig lyst.
Intet at skamme sig over? Han havde en masse at skamme sig over som Marad ikke engang vidste. Hvad med Corrine? Pigen han havde fået gjort til en halv fugl. Hvad med Mira han bare havde efterladt selvom hun havde hjulpet ham. Alt ting virkede slet ikke oprigtigt mere. ”Jo der er...” kom det fra ham og kiggede væk igen. Han havde virkelig en masse ting st skamme sig over. ”Ung. Jeg er vidst ikke helt så ung mere.” han lod en finger fjerne tårnene på den anden kind. Hans øjne var stadig røde og han kiggede ud af vinduet. Måske var den rigtige løsning at gå sin vej. Sådan som han altid gjorde når noget var godt.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 16.03.2019 02:49
Marad smilede ganske svagt. Hvis blot James vidste alt det han selv havde gang i, ville han ikke føle sig skamfuld. Ikke at han selv skammede sig over sine eksperimenter eller alle de folk han havde dræbt.
"James jeg har lavet mange ting i det her liv, og det nytter ikke at gå og skamme sig over fortiden, det beinget intet godt med sig" han satte sig op. "Bliv her hos mig.. jeg skal nok hjælpe dig med din skam" han kunne ikke lade være med at smile flabet til ham. Det havde været for fristende at komme med en halv fræk bemærkning.
"Jeg har lavet mange, mange år. Så tro mig, du er stadig ung. Du har masser af tid til at glemme skammen og nyde livet" han aede ham lidt på inderlåret.
"Og jeg har masser af tid til at nyde det sammen med dig"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.03.2019 03:03
Skulle ikke skamme sig over fortiden, hvad var det for noget pjat? Selvfølgelig var der noget at skamme sig over. James havde gjort så mange mennesker ondt, bare ved at fortælle dem sandheden, og alle de ting der var blevet kastet efter ham. Nej der havde ikke været noget godt i hans liv, måske lige Mira. Hun havde været god ved ham, og hvad var takken han var skredet fra det hele. Det eneste tidspunkt han faktisk havde været glad, og ikke tænkt over sin forbandelse. ”Du har ikke oplevet det samme som mig..” han kiggede ikke på Marad han kunne ikke. Han kunne ikke få sig selv til st kigge på det smukke ansigt, det lange hår. Han savnede sit eget lange røde hår. Den gang han havde haft langt hår kørte alt på skinner, eller næsten. ”Blive her? Mener du det?” han kiggede op på Marad og sendte et kort smil. Tårnene var stoppet dog var hans øjne stadig røde.
”Jeg er 35, jeg er ikke ny mere. Du kunne sikkert finde noget der var bedre end mig...” han kiggede ned på hånden der lå på hans inderlår. Endnu en gang begyndte hans pik at rør på sig. Hvad skete der med ham, hvad var det for noget, og hvorfor opførte hans pik sig sådan? ”Nyde det... med mig?” han var noget overrasket over den måde Marad sagde tingene på. Det var ikke noget han havde oplevet før.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 16.03.2019 03:19
Marad kunne ikke lade være med at grine. Hvis James betragyede sig selv som "ikke ny", hvad ville han så ikke tænke om ham?
"James, tro på mig når jeg siger, at sammenlignet med mig, er 35 ingen alder"
Han lænede sig ind og kyssede han blidt. Hvis han blot kunne få ham til at blive her, skulle han nok hjælpe ham med hans indre dæmoner.
"Brug resten af dit liv her, sammen med mig" han kyssede ham igen, mere lidenskabeligt.
"Så jeg kan nyde det med dig.. og nyde dig" Hånden fulgte hans inderlår, indtil den strejfede hans pik, hvorefter den atter gled ned af låret. Han kunne ikke selv klare endnu en omgang, men han vidste ikke hvordan han vose James, at han for alvor bekymrede sig om ham.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.03.2019 03:31
Hvad var det han havde sagt der var så morsomt? Der var da ingen ting at grine af. I hvert fald ikke hvis man spurgte James. ”Nå hvad er du måske 40?” han lignede ikke en på 40, han lignede ikke en der var over 30 ikke hvis man spurgte James.
Han ville virkelig gerne have at han blev, men de skulle jo bare kurrer ham for hans forbandelse det var alt. Når det var sket, så kunne han jo rejse væk, og Marad ville glemme alt om ham. Han var fuld af taknemmelighed. Men kunne han leve her, i sådan et stort hus, have masser af krystaller og leve livet med ansatte i huset? Han havde aldrig tænkt over at slå sig ned. Han havde levet på landevejene hele sit liv, ville han ikke komme til at savne det? De små kys der blev givet varmede James op, og hans hjerte begyndte at hamre. Var han ved at blive lidt lun på Marad? ”Jeg ved ikke hvad jeg skal sige..” han kiggede Marad ind i øjne og lænede sig frem for at give ham et kys. Kysset smagte lidt salt efter tårerne. ”Jeg kunne jo prøve at give det en chance?”
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 16.03.2019 03:49
Marad grinte igen. 40 år, måtte han lige være her! Ikke at han havde tlnkt sig faktisk at fortælle James sin alder, men stadig.
"Jeg er noget ældre end det, men det præcise tal må du selv forsøge at gætte. Det eneste du behøver at bekymre dig om er, at jeg ikke ældes på samme måde som dig"
Han lænede sig frem, og placerede en hånd bag James nakke, så han kumne hive ham ind til sig i et lidenskabeligt kys.
"Sig du vil blive her sammen med mig" Hans hånd rykkede sig fra hans nakke og ned på hans brystkasse.
"Sig, at du vil bruge mere tid sammen med mig på det her" han kyssede ham igen lidenskabeligt.
"Og at vi kan gøre meget mere af det her" Hans hånd gled fra hans brystkasse og ned til hans pik, hvor han langsomt lod fingrene undersøge skaftet, uden helt at gribe fat i den. Lige nu var han ude på at drille James og tirre ham. James skulle overbevises om, at det sted for ham var i dette hus, i denne seng, sammen med ham.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.03.2019 04:02
Endnu engang grinte han, hvad var det ser var så sjovt!? Han havde bestemt ikke agt noget der var sjovt, han havde ment det helt alvorligt, alt hvad han havde sagt. ”100?” spurgte han og grinte lidt. Hvordan kunne Marad være 100 år der passede jo ingen steder. Men så igen hvis han ik’e ældes på samme måde hvad var han så? Han vidste godt der var mange væsner i Krystallandet, og han havde ikke mødt halvdelen af dem. Kunne han være dæmon? ”Er du dæmon?” spurgte han lynhurtigt efter sit forrige spørgsmål.
Et kys blev placeret på hans læber, og han besvarede det med det samme. ”Jeg...” han vidste ikke hvad han skulle sige. Han kunne jo sige ja, men hvor længe ville det så blive? Han kiggede lidt ned i madrassen og så op på Marad og nikkede. Hvis det var sådan det måtte være, så måtte det blive sådan. Som Marad rørte hans pik gispede han og bed sig i læben. Hvis der ikke var andre muligheder for at overleve lige nu så måtte det jo være sådan. Så fik han da i det mindste også mad hver dag.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 00:56
Marad fjernede hånden fra James inderlår og lagde sig ned på sengen med et selvtilfreds smil. Hvis James ville have mere, måtte han arbejde lidt for det. Desuden var han lettere fornærmet over at blive sammenlignet med en dæmon.
"Et stykke over hundrede" Det ville være nemmest bare at fortælle James det præcise tal, men han nød den lille gætteleg. Desuden var alder i sandhed blot et tal, når man ikke kunne dø. Han gik jo heller ikke op i hvor gammel James var, selvom han formentlig var dødelig. 
"Og jeg er heller ikke en dæmon. Dæmoner har ikke noget at gøre i denne verden" Egentlig havde han ikke meget til overs for nogle væsner, men dæmoner var særdeles besværlige. De skulle altid være på tværs.
Han vendte sig om på siden, og begyndte igen at nusse ham på inderlåret. Han kunne ganske enkelt holde fingrene fra ham. Pikken kom han dog ikke i nærheden af. Det skulle ikke være alt for nemt jo. 
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 01:09
Et stykke over hundrede... hvad skulle det betyde. Skulle han nu til at være her samme med sådan en gammel mand? ”Nå...” kom der stille fra ham og tænkte sig om. Hvor gammel kunne Marad være? Han begyndte at sidde og tælle på fingre i et stykke tid men opgav. Det kunne vel også være lige meget.
Ikke dæmon. Hvis han ikke var dæmon hvad var han så, og hvordan havde han kunne leve så længe? Det var et mysterium som James gerne ville løse. Der var noget skummelt ved det hele. ”Sååå du er et menneske?” spurgte han nysgerrigt og kiggede ned på Marads hånd som kørte op og nede på hans inderlår. Han lagde sig ned på ved siden af Marad og kiggede ham ind i øjne. Med en albue ned i madrassen hvilede han hovedet på hånden. Hans anden hår fandt Marads nakke som han begyndte at nusse. ”Jeg er bare nysgerrig..” kom det stille fra ham, han ville gerne vide alt om Marad, især nu hvor hsn skulle blive her i et stykke tid.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 01:27
Marad fnøs lettere fornærmet. Han var så meget mere end et menneske. han var et udødeligt væsen med kræfter så store, at James ikke engang ville kunne forstå det! Men hvordan skulle han forklare det uden at skræmme ham væk?
"Jeg er meget mere end et menneske" Han så ud i luften mens han forsøgte at finde de rigtige ord. Apokalypsens rytter kun godt lyde voldsomt. "Der er ikke rigtig noget ord for, hvad jeg er. Jeg tror, at den nemmeste forklaring er, at jeg blev skabt for mange, mange år siden" Han holdt nøje øje med James. Normalt ville han bruge sit navn og hans ophav som en trussel, til at skræmme folk og indgyde respekt. Han havde aldrig skulle forklare det å en måde, som ikke lød vanvittig eller skræmmende.
"Jeg blev skabt til et specifikt formål, for at tjene en specifik person. Men det er mange år siden jeg brød løs af det bånd" Han nød hånden som nussede ham i nakken. Han vidste ikke hvorfor, men han stolede på at James ikke ville gå nogen stedet.
"Jeg kan ikke dø, jeg holder blot op med at eksistere i denne verden i en periode, hvoefter jeg så kommer tilbage. Hvilket også er grunden til at jeg ikke ældes"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 01:40
Så nu havde han sagt noget forkert igen, siden Marad fnyste. Men hvad havde han sagt der var fornærmende? Han havde jo bare spurgt om en enkelt ting, det var da ikke noget st blive sur over. Eller var det?
Han lyttede intenst til hvad Marad sagde og kiggede ham blot ind i hans øjne. Så han blev skabt, James var da også skabt var han ikke? Han anede det ikke, han vidste ikke hvordan børn kom fra, for hans vedkommende kunne de lige så godt komme fra guder eller fugle. Ingen havde nogen sinde fortalt ham om blomsterne og bierne. Da Marad var færdig med at snakke kiggede han lidt ned på Marads brystkasse. Han var begyndt at små fryse, hvilket havde fået hans pik til at falde igen. ”Åh, på den måde..” han kiggede lidt op på Marads ansigt og så hurtigt væk. ”Så du genopstår hele tiden, det må da være... irriterende?” han var ikke sikker på at irriterende var det rigtige ord. ”Kedeligt... nej, smart.... måske... ja jeg ved det ikke” han bed sig lidt i læben. Han var virkelig uvidende når alt kom til alt.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 02:04
Marad kiggede end på James pik som var faldet igen. Det var da en forfærdelig skam.. Skulle han gøre noget ved det? Om ikke andet for at drille James lidt. Han var nysgerrig efter hvor langt han kunne skubbe ham, før han ville reagere. Han hånd begyndt at stryge området omkring hans inderlår og underliv. En gang imellem strejfede hans fingre forsigtigt hans pik. Han fortsatte bevægelserne, men flyttede blikket op til James, mens han snakkede.
"Jeg ved ikke om genopstår er det rigtige ord.. Men det har sine fordele uanset. Ingen kan slå mig ihjel, jeg har aldrig behøvet at indgå i kamp. Der er selvfølgelig også ulemper, men ikke noget som for alvor betyder noget" Hvordan kunne nogen overhovedet betragte et udødeligt liv som en dårlig ting?
"Jeg tror mange drømmer om udødelighed. Aldrig at skulle frygte skader eller angreb. Desuden har det givet mig et helt liv til at samle viden og værdifulde ejendele"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 02:14
Berøringerne på hans inderlår og omkring hans pik dik ham til at bide i læben. Det var som om små stød blev sendt igennem kroppen. Det var endnu en ny følelse som så mange gange denne dag. Det var underligt at tænke på, at på de her få dage havde han haft flere indtryk og følelser end hele sit voksne liv. Et smil kom frem på hans læber ved tanken, det var vel egentlig en meget god ting?
”Så du genopstår ikke..” startede han og tænkte sig lidt om. ”Så du er ligesom en Gud sådan en som andre går og tilbeder eller hvordan?” han var ikke sikker på ordvalget Gud, men det var vel det nærmeste, hvis genopstår ikke var det rigtige st sige? ”Ja jeg kunne ikke tænke mig det hvis det er denne forbandelse jeg skal gå med resten af mit liv” han henviste selvfølgelig til at han var varulv, men så igen den skulle jo også kurreres af Marad. ”Men det er jo også fine ting du har fået fremskaffet i tidens løb så” han kiggede lidt rundt og kunne mærke hvordan hans pik reagerede på Marads berøring
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 02:30
Marad kunne ikke lade være med at smile. Gud, det var han aldrig blevet kaldt før. Men det var vel egentlig korrekt nok.
"Gud... jeg kan godt lide det ord. Jeg tror det er en god beskrivelse."
Da James nævnte forbandelsen, fik han en anelse dårlig samvittighed. Han havde jo lovet at fjerne den, velvidende om at det ikke var muligt. Men intet i denne verden var vel umuligt, det handlede bare om at bruge nok tid og energi på at finde løsningen. Han skulle nok få fjernet forbandelsen. 
"Vi finder en løsning på den sygdom, sammen. Så du kan leve livet uden at bekymre dig."
Han tog rundt om James pik og gned dovent på den. Han havde stadig tænkt sig at James selv måtte tage initiativet til hvad der end skulle ske, men han kunne vel skubbe lidt til ham. 
"Du har ikke engang set det bedste endnu. Du skulle se mit bibliotek, der er mere viden end du nogensinde vil kunne forestille dig"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 02:42
Så Marad var en form for gud, lidt lige som Isari, han var helt holdt op med at tro på guder og gudinder. De havde ikke aldrig hjulpet ham når han var i nød. Men det kunne jo ændre sig fra nu af med Marad i spidsen. ”En gud...” mumlede han og kiggede lidt ned på Marads brystkasse.
Hvis der var noget ser kunne hjælpe på det hele så var det denne her situtation. Han glemte lidt at han faktisk var varulv og at han kunne gøre Marad fortræd. Men det fandtes der jo en løsning på. Han havde før siddet i et stærkt bur så hvorfor skulle han ikke kunne det nu? Godt nok havde han selv bragt forbandelsen på banen men det var jo ikke løgn det han havde sagt. ”Det håber jeg, og hvis ikke.... ja så er jeg mere lykkelig nu end jeg har været længe...” det sidste sagde han mere stille men stadig så Marad kunne høre det.
Han måtte bide sig i læben for ikke at komme til at stønne da Marad tog fat rundt om hans pik. ”Et bibliotek? Jeg er ikke så god til at læse.” det gik meget langsomt når han læste, han havde jo måtte lære det selv, eller få andre til det hvis de havde tid til at lære ham det. Men måske han kunne blive bedre nu når der var meget mere at læse i. Han fjernede hånden fra Marads nakke og lod den glide ned over hans brystkasse og ned til hans pik. Han tog den i hånden og gned lidt på den. Forsigtigt lænede han sig ind til Marad og gav ham et lidenskabligt kys.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 04:43
Gud. Der var det ord igen. Det ord gjorde altså noget ved Marad. Der var så utroligt meget magt i det. Og at høre det fra James, gav ham så meget lyst til ham.
"Jeg kan lære dig at læse. Det er ikke svært, det handler bare om den rette.. motivation"
Han brummede tilfreds over hånden på pikken, og besvarede det lidenskabelige kys. Han vidste ikke hvor meget mere han kunne, men følelsen af James hånd var stadig utrolig.
Han brød kysset, og slap James pik. Han så ham dybt i øjnene, det var nu han for alvor skulle presse James lidt.
"Hvad vil du have" han lænede sig ind i bed ham i halsen. Hårdere end han havde gjort før, men stadig ikke hårdt nok til at det ville gøre rigtig ondt.
"Uanset hvad du vil have, bliver du nødt til at lære at tage det"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 05:09
han kunne ikke lige frem komme sig over at Marad var lige som en Gud. En der bare dukkede op igen og igen. Hvis guderne fandtes, gjorde de så også det? Gik de egentlig omkring dem uden man vidste det? Det var svært at vide, og et spørgsmål han nok aldrig fik svar på.
”Så som hvad?” var han nysgerrig på at vide. Hvad var den rette motivation? Det var spørgsmålet som end ikke James kunne besvare. Lige så vil som hvad det var for nogle følelser der blev vækket i ham lige nu.
Kysset blev brudt og hånden blev fjernet, endnu engang stirrede de hinanden ind i øjnene som så mange gange før denne dag. Hvad han vilel have? Han ville have Marad fuldt ud, mindst lige så meget som han ville have sin familie tilbage. Marads bløde læber på hans hals gjorde ham elle vild. Det var så rart ”Tage det.” spurgte han og løftede det ene øjenbryn. Han skubbede lidt hårdt til Marad så han kom om og ligge på ryggen. Han satte sig overskrævs på hans underliv og kiggede ned på ham. ”Så du mener jeg skal bestemme?” kom det spørgende fra ham. James kunne tage hvad han ville her i verden ved bare at synge, men han havde aldrig gjort det. Måske han skulle til at gøre det omkring Marad?
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 17.03.2019 06:28
Marad havde ikke tænkt sig at svare på spørgsmålet om, hvilken slags motovation der skulle være tale om, det skulle James tids nok finde ud af. Han kunne selv forestille sig mange spændende scenarier i fremtiden. En af fordelene ved at stort hus var uden tvivl, at der var masser afplads at forlyste sig på.

Han lod sig villigt skubbe om på ryggen, men blev dog en smule overrasket, da James pludselig placerede sig over hans underliv. Han havde godt nok troet at han var færdig for i dag, men der var alligevel kommet liv i hans pik. Han greb fat i hans hofter, og borede fingrene ind i dem.
"Jeg mener at du skal tage hvad du vil have, ellers risikerer du, at du aldrig får det" Hvor meget kunne han få James til at træde i karakter? Der var uden tvivl nogle uudforskede sider ved ham. Sider som han personligt fandt yderst interessante.
Han slap grebet i hans hofter, og lod i stedet sine negle trække svage røde streger ned over James lår. Han nød, at det hele var en lille snule mere voldsomt end før. Det blive og søde var da interessant at udforske, men han var jo selv en mand, som i mange år havde været vant til vold og tortur, og havde fundet stor nydelse i det. Det måtte være muligt at finde en balance mellem de ting, når han var sammen med James.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.03.2019 17:01
Så han ville ikke svare? Det kunne der laves om på, han åbnede munden for at ville sige noget men lukkede den igen. Der var ingen grund til at bruge sirene sang nu. Det var lige så hyggeligt, så hvorfor ødelægge det?

James kunne tydeligt mærke at der kom liv i Marads pik, men de var jo også nøgne så det var ikke så mærkeligt. Langsomt begynder han at rykke sig lidt frem og tilbage med underlivet. Han var vidst begyndt at blive mere modig. Endn en gang sagde Marad at han skulle tage hvad han ville have. ”Du skulle bare vide” der var ingen grund til at nævne hans audiokinise, den skulle Marad nok få at se på et tidspunkt. Hvis han ikke opførte sig ordentligt altså, men lige nu havde Marad jo også kun vist sin gode side frem. James vidste dog at alle havde en grim side gemt et sted. James tog sig ikke af de røde streger der kom frem på hans lår. I stedet fortsatte han sin behandling imod Marads pik med sin røv. Hans egen pik stod stor og fast og var klar til noget igen. Han stoppede sin bevægelse og lænede sig ned til Marad og gav ham et lidenskabligt kys. Dog åbnede han sin mund lidt for at lade hans tunge danse imod Marads læber. Ville Marad forstå beskeden han sendte?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8