Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 16:45
Alicia rystede på hovedet ad hans spørgsmål. "På ingen måde. Det var fantastisk, og jeg ville ikke lave det om. Jeg kunne bestemt gøre det igen" sagde hun med en let hentydning i stemmen. Hun ville dog selv lade ham regne ud, hvad det betød. Hun vidste dog ikke, om Jack forventede et forhold, men så længe det bare var sex, havde hun ikke rigtigt skrupler med det.
Hun lyttede til ham, da han forklarede omkring bind for øjnene, og hun nikkede. "Det er okay" svarede hun og sendte ham et varmt smil. Hun fik dog et drillende glimt i øjet, da hun fortsatte med: "Så længe du ikke prøver på noget, mens jeg ikke kan se. Eller... det ville måske ikke gøre noget." Ikke at hun forventede det, det var mest for at drille. Hun stolede på, at Jack ikke prøvede at snyde hende.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 17:00
jack grinde stille og tog sig lidt til næsen  da han ikke kunne lade vær med at grine jack vidste ikke om noget forhold i nu men jo mere han lærte Alicia at kende jo mere begyndte han at holde af hindene men hun  skulle også selv være klar til at  sige det jacks øre lyttet en gang hvad der var for nogle  om der var nogle i nærheden men ind til videre hadet der ikke været noget stille lage han hånden mod  alicias hånd og sagde så stille " det kunne jeg ikke finde på at gøre " sagde han med en blik i øjet og slikke hindene på kindene han kunne høre stemmer han løfet sin hånd for at give Alicia besked på at hun skulle  stå stille han begyndte at knorer da han hørte piske Smel og nogle skrig det gøs ned af jack og han gik langsom hen mod lyden det var vild dyret der kom op i ham og så skulle man ikke stå i vjene for ham " Mennske jæger " svaret han sort til Alicias til alisa man kunne nogle halv dyr i vågen som kom frem for mørkedet jack gik på alle 4 og forsvandt ind i busken han måtte rede dem på den ene eller anden måde, " bliv her jeg ser nærmer på det "  sagde han Visknede og  halen forsvandt helt de var højt råbne og man kunne høre de ikke var fukuseret på omgivlserne
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 17:14
Alicia kiggede på ham med et udfordrende blik og klemte blidt hans hånd. Hun lænede sig ind til ham, så hun kunne hviske ham i øret: "Måske jeg gerne ville have det?" Hendes stemme var ligeledes udfordrende, og hun trak hovedet væk fra ham igen. Hun nød hans slik, men hun tørrede alligevel kinden fri for savl med den ene hånd.
Hun stoppede med det samme, hun hørte stemmer, og hun kastede et blik på Jack, da han begyndte at tale. Hun rystede dog på hovedet. "Gu vil jeg ej stå og se til, mens dyr bliver mishandlede" svarede hun, og uden videre fulgte hun efter ham imellem buskene. Hun var god til at snige sig, så hun lavede absolut ikke en lyd, som hun fulgte efter Jack.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 17:34
jack svaret hinden ikke til at starte med men holdte øje med de 5  mænd som var der den ene hadet et svær med nogle runer på det andet hadet en piks og den anden hadet hvad en hape jack brød sig selt ikke om det her her han kunne høre hyld og grædte børn inden i vågen og det gjorder ham vred vinden suset i det øje blik jack liste sig helt tæt på den  ene som bar en habe han tog ham om halsen og kænkked den og hev ham ind  " hvad siger du  vi skal gøre ved dem William....William ?" Spurte  den gammel mand og kikket sig over skulderen jack kikket rundt der var nu kun 4 stykker jacks hale var stor og hans klør var fremme her kom jægeren ind i jack en af mændne slog en pisk hen mod et halvdyrs barn som skræg i smerte  jack hoppede hurtigt hen   og tog mandens næste piske slag manden så næsten panik slagen ud da han så hvem det var den de 3 ander løb hurtit hen mod jack men jack smilte bare mod dem " hmme 4 mod en er ikke særlige gode ops min ven du har igen med dig halv dyr " svaret den gammel mand jack selv lå hårdt og sagde så " hvem siger jeg er aflene der er måske en hel Hær i  nærheden der ventere på jeg giver mit hyl " svaret jack håndlige af manden men den gammel mand lod sig ikke true og slog ud efter jack han lukket sin  øjne da manden kom løbne og tænde Demons flamme inde i ham vinden bliv kraftige og en hammer kom til syne han svag den så hårdt mod den gammel mand at bliv for kullet mens de ander 3 jæger stod lammet mod jack
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 18:11
Alicia havde brugt Jacks distrahering til at snige sig hen til buret, og hun var nu i færd med at varme sine hænder op til sådan en grad, at hun kunne smelte låsen. Det tog sin tid, men mændene så ud til at have rigeligt travlt med Jack, fordi han nu i dette øjeblik ristede lederen til ukendelighed. Det lykkedes hende dog at smelte låsen, og stille fik hun gelejdet halvdyrene ud med en finger over sine læber for at indikere, at de skulle være så stille som muligt.
Da hun var sikker på, at alle var i sikkerhed, rettede hun sin opmærksomhed mod de tilbageværende mænd. Hun løftede den ene hånd, og hendes øjne begyndte kortvarigt at gløde kraftigt gult, hvorefter den enes tøj selvantændte.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 18:41
Jack lod et blik glide sig stille hen mod vågen og smilte lidt rolige mod de mennsker som kom løbne ud mod buret men det var ikke alle som kom ud der Stank der inde af død og det kunne han lugte ” det kommer i til at betale dyrt for ” svaret jack og slog hammeren ned mod jorden så noget revnet selv om den så let ud kunne man høre et slag ramme jorden manden med sværet sillet sig klar mod jack og begyndte at  angribe jack jack plokeret med hammeren men bliv ramt hårdt i skulderen  jack piv lidt men han bed smeret i sig og gik efter mandens hånd med et hårdt bid den man med sværet råbet af smerte han var ikke så høre førne  den mand som var i brand løb tøsset rundt og prøvet at slukke sig selv selv jack måtte leg i smerte men lod så  hammeren svinge igen mod den mand som han kæmpde mod han fløj så hurtit gennem skoven med ild i sig at han ikke overlevet slaget jack faldt til jorden i smerte da noget blod drypped ned af jacks skuldere ”Forstå...du ...nu ---min ,,,fars had ” svaret han og kikket op og løfte sig lidt op igen
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 20:44
Den sidste mand havde nu lagt mærke til Alicia, og han stormede mod hende med hævet våben. Alicia hævede dog en hånd, og hendes øjne begyndte igen at lyse, men denne gang var det også som om, der gik ild i hendes hår. Manden stoppede brat, men det var først efter et lille stykke tid, at man fandt ud af hvorfor; Langsomt begyndte der at kunne ses flammer fra mandens mund, øjne, næse og ører, og det blev tydeligt, at han var ved at blive brændt op indvendigt.
Den sidste mand, der stadig var ild i, gav hun ingen opmærksomhed, hun stormede i stedet over til Jack og knælede ved siden af ham. "Er du okay?" Spørgsmålet var mest retorisk, fordi hun kunne se det blødende sår fra hans skulder. Hun tog fat i kanten af sin top og satte den i munden. Så trak hun og en flænsende lyd kunne høres. Den dækkede stadig hendes bryst, men hendes mave var nu synlig, og hun bandt stoffet om hans skulder. "Det kommer måske til at gøre lidt ondt" sagde hun, inden hun strammede knuden hårdt for at stoppe blødningen.
Hun hævede et bryn ved hans spørgsmål. "Jeg kan forstå, at han hader denne gruppe, men de repræsenterer ikke alle mennesker. Ligesom at en gruppe dæmoner ikke repræsenterer alle dæmoner" svarede hun, og det var tydeligt, at hun ikke brød sig om generalisering af nogen art. Hun kastede det dog ud af hovedet og prøvede forsigtigt at hjælpe Jack op.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 21:03
Jack kikket lidt og vidste hvad hun snakket om det ville komme til at gøre ondt jack var klar på det og nikket til det hun sagde han bed sig hårdt  i læben men det hjalp ikke at hun var næsten nøgen nu blikket faldt lidt væk men han lod tungen glide lidt over  hindens hals  mens for at glemme det kom til at gåre ondt ” hme ja de form for mennsker komemr tit her detsvære og jeg ved hvad u menere skat ” svaret han sambidt og lod halen glide lidt rundt om hinden hun var dejlige at dufte til blikket rette sig hen mod vågen og alle de halv dyr som var fylgte var i sikkerhed et andet sted og det var jack kun glad for lige pt  han førte hånden over hindens lidt og sukket med et smerte suk
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 21:26
Alicia kunne ikke lade være med at sukke nydende, da han slikkede hende på halsen. Det havde altid været en af hendes svage punkter. Hun blev dog ikke tændt, men det var stadig tydeligt, at hun kunne lide det. Lige nu var det dog ikke sex, hun havde i tankerne. Hun ville gerne være sikker på, at Jack ikke ville få varige men. Hun lagde blidt en hånd på hans bryst. "Vil du hvile lidt, inden vi fortsætter?" spurgte hun og greb blidt den hånd, han lagde på hendes.
Hun kiggede lidt på de forkullede lig, og da hun kiggede på Jack igen var harmen tydelig i hendes øjne. "Er det normalt, at de jagter halvdyr? Hvorfor?" Hun forstod det ikke.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 21:39
jack sukket lidt og rejsete sig lidt op for at kikke lidt hen mod de lig han nikket " ja vis de kan fange dem fra helt unge kan de tæmme det vilde  i dem og bruge dem som slaver eller sex legetøj for den sags skyld mange halvdyr er der ude i nu  selv om forbuet er stoppet  ville der Altid være nogle som ikke bryder som om det " svaret han svagt jack vidste at Alicias lys ikke kunne tæmmes men han ville vente til de kom hjem for så hadet han en stor seng stille rejste han sig op og sukket lidt " ej jeg behøver ikke vile jeg skal nok klare det jo hurtiger vi kan komme  hjem jo hurtiger kan vi være sammen "  svaret jack ærlige han hadedt lyst til hinde igen men det måtte heller ikke blive en vane vis han fandt en mage jack sukket lidt og kikket hen mod Alicia mund hans mage ville kunne lide at være sammen med en anden kvinde vidste han ikke noget om i nu men lige nu var han fri jack gik stille og rolige der var nogle timer at gå og det tog næsten også hele natten jack stoppet op og vendte sig mod Alicia og sagde stille " det her du skal have bind for øjne uanset hvad der sker eller hvad du høre så tag det ikke af ikke før vi kommer ind til min far oki"
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 22:19
Alicia så mere og mere forfærdet ud, som Jack forklarede, hvordan det foregik. Hun havde på ingen måde forestillet sig, at det stadig stod så slemt til og en enkelt tåre gled over hendes kind. Den så ud som om, der nærmest var flammer fanget i den, og hendes øjne glødede noget kraftigere end normalt, men hun beholdt sine pupiller, og hendes kropstemperatur steg heller ikke. "Det er forfærdeligt" sagde hun med tydelig nedtrykt stemme. "Det er barbarisk, det er utilgiveligt, det..." Hendes stemme knækkede og hun slog blikket ned. Hun var så harm over, hvad der skete med de små halvdyr, at hun ikke kunne sætte ord på sin tristhed.
Alicia nikkede dog til, at Jack godt kunne fortsætte, og hun rejste sig, inden hun tørrede tåren væk fra kinden igen. Hun fulgte ham en rum tid i stilhed, men da Jack stoppede og talte til hende, lyttede hun, inden hun nikkede. "Det er okay. Jeg stoler på dig, Jack" svarede hun og sendte ham et smil, inden hun vendte ryggen til ham, så han kunne give hende bind for øjnene og binde det.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 11:49
jackk rystede lidt på hovedet af hinde da hun smilte men han kunne nu godt forstå det hun hadet jo nyt ham  i nat stille bandt han øjne for og ørne så hun ikke regtit kunne høre lyde..efter nogle timers gå tur i stilhed kom han til byen der bliv først råbt op af nogle vagter og jack prøvet at forsvar hinde med ord på dyre sprog men de hadet  gide sig og lod ham nu pasere med Alicia der gik yderligere nogle timer før de var inde i tronsalen hvor hans far stod der fik hun bind for øjne og stod i mørke man kunne se jacks far sidde på tronen han var stor og høj så sagde jacks far højt " Min søn siger du ville være hans lærlinge " svaret jacks far med en brumme tone og skar ned i trone for at virke skrammen hans gule øjne lyset næsten i mørket han rejste sig stille og gik lang som hen mod Alicia " han siger du er noget særlige og måske kan klare det som skal til " jacks fars hale kørte hen af gulvet og stod nu og så ned mod Alicia han kunne virke skramme så høj han var der stod ulve ude i siden og snakket på dyre sprog til hinadene men man hadet svært ved at se dem jack stod ude bag døren og gik navøs frem og tilbage hvad nu vis han hadet taget fejl om kræng Alicia og hun kunne blive en del af ham jack rystede lidt men måtte så stille sig op af væggen og tage det helt rolige
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 13:31
Alicia hørte svagt, at Jack talte med nogen - hun kunne genkende hans stemme - men hun forstod på ingen måde sproget. Hun stod dog blot roligt ved siden af ham og ventede på at blive ledt videre.
Hun kunne mærke underlaget skifte, og hun vidste nu, at de måtte være indenfor. Alicia stoppede, da hun blev bedt om det, og hun stod blot roligt i mørket fra bindet om øjnene. Da hun hørte en stemme tale til sig, nikkede hun. "Det vil jeg også rigtig gerne" svarede hun alvorligt uden at smile. Hun viste ikke frygt, og hendes arme hang afslappet langs hendes sider. Hun var ikke ligefrem bange for Jacks far lige i øjeblikket, men hun kunne selvfølgelig heller ikke se ham. Alicia nikkede til de næste ord og svarede: "Jeg er vildt fascineret af jeres måde at bruge ild på" svarede hun og løftede den ene hånd for kort at lade en flamme danse rundt på den, inden hun sænkede den igen.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 13:42
Jacks far fjenet bente og var helt tæt på så han så støre og Skramme ud ind jack gjorder der var ar ned af sideren efter hårde kampe mens jacks fars klør var lange og skabe " så du tror altså at et mennske som dig kan beside vores magie !" svaret han råbne der bliv stille i hallen og folk begyndet at bagge ud jacks far var mere vild " han skar ned af en søjle for hun skulle blive skram af ham de Guldine øjne så hårdt på hinde men det var mest fordi hun var menneske med ild og det gjorder jacks far sur " gi mig en god grund til jeg ikke skulle skære halsen over på dig lige på stede ?" svaret han så stillle og køret den store lange klog hen over Alicias hals  jacks mor kom nu stille frem  og sagde " elskede hvorfor er du så hård mod drengen han har fundet en pige som han holder af og måske også omvendt....hun er ikke kun et mennske men noget helt andet noget jeg ikke har set i år vis " svaret jacks mor som var smuk hun linde jack i skønhed jacks far så igen hårdt mod sin kone og knoret af hindene og vendte sig så hen mod Alicia igen han vendte så på hindens svar " når Giv mig en god grund til det at jack og dig skulle være herre og elve det svært at mester den samme ild som os den er gået i av i gmmen 100 vis a år "
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 14:05
Alicia havde nu fået bindet af øjnene, og hun kunne godt se, hvorfor mange havde fundet Jacks far skræmmende; Han var høj og bredskuldret, og han bar mange ar. Hun lod sig dog ikke intimidere, og hun hævede let det ene øjenbryn ved hans spørgsmål, inden hun rystede på hovedet. "Det ville være rart, hvis De ikke lagde ord i munden på mig. Jeg tror aldeles ikke noget. Jeg håber på at kunne lære noget. Hvis det viser sig, at jeg ikke har evnerne til det, vil De være den første, der får det at vide" svarede hun tilbage med et stålsat blik på den store ulv. Hun havde mødt lidt af hvert i sin levetid, så at han rent faktisk prøvede på at virke skræmmende, gjorde ham i hendes øjne kun mindre skræmmende.
Hun mærkede dog vreden syde under overfladen, da han spurgte, om hun havde en grund til ikke at blive dræbt. Hendes øjne begyndte at gløde kraftigt gult, og hendes pupiller forsvandt, som hun så ham direkte i øjnene. "Hvad med at jeg absolut ikke har gjort Dem noget? Og hvis det ikke er nok, hvad så med at jeg hjalp Jack med at redde en håndfuld halvdyrsunger fra nogle jægere?" svarede hun sammenbidt, som hendes hår nu så ud som om, det selvantændte og egentlig mere lignede ild end almindeligt hår. Hendes kropstemperatur steg hurtigt, og det var nu temmelig varmt at være i nærheden af hende. Til sidst begyndte hendes hud at gløde svagt, og hendes blodårer lyste op, som om der flød ren ild gennem dem. "Hvis De forventer, at jeg viser Dem respekt, ville det være rart, hvis De droppede Deres fordomme og viste noget den anden vej. En grund? Det kan jeg ikke give Dem, andet end at jeg blev tilbudt det? Og selvfølgelig er det svært, jeg havde ikke ligefrem regnet med, det ville blive en dans på roser." Det var tydeligt, at hun på ingen måde frygtede halvdyret. Hun var dog aldeles ikke fan af hans racisme heller, hvilket havde gjort hende temmelig sur, og hun kunne på ingen måde styre hverken sin kropstemperatur (der lige nu lå på omkring 100 grader) eller sit udseende.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 14:16
jacks far kikket lidt op og ned af hinde da hun skiftet udsende og tog sig lidt på hagen og grinde så hun var stand haffite og det kunne jack godt lide at hun bliv varm gjorder jacks far ikke noget dog kikket han hen mod halvdyre og da hun fortalte hun hadet redet en folk halvdyr gjorder han en grimasse dog fandt han ikke hindens fornærmelse trune dog vendte han blikket ned mod gulvet og smilte de stod på en patram som gjorder det svært for folk at skade ham men det hadet han ikke sagt noget dog vidste jacks far hvad hun var men han sagde ikke noget dog gik han hen helt til hidne og sagde så " vis du Virkelige er klar til at lære noget du mere en Velkommen men jeg håber du ved hvad du går ind til " han peget mod udgagen mens jack var gået på sit værlse han kunne ikke holde ud at hun stod Ansigtet til Ansiget med sin far han var  kendt for at tape tråden temligehurtit jack hadet skifte tøj så han linde en lederes son han sukket lidt og trak været lidt
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 14:26
Alicia tog nogle dybe vejrtrækninger for at falde lidt ned igen, og langsomt begyndte hun mere og mere at ligne et menneske igen. Hendes øjne havde dog stadig den svage glød over sig, hun ikke kunne stoppe, men det var ikke sikkert, det ville kunne ses, selvom rummet var temmelig mørkt. Hun nikkede til den store ulv. "Tak. Og jeg skal gøre mit bedste" svarede hun, inden hun vendte sig for at gå. Hun stoppede dog ved døren og kastede et blik på Jacks far igen. "Oh og en anden ting... prøve at holde et åbent sind omkring andre racer. De er ikke alle så slemme, som De tror" sagde hun og sendte for første gang ulven et smil.
Hun gik ud ad døren og kastede et blik rundt, men hun kunne ikke se Jack nogle steder. Hun spurgte derfor en af vagterne ved døren, der forklarede hende, at han var på sit værelse. Hun fik en beskrivelse af, hvordan hun kom derhen, takkede vagten og stormede afsted mod Jacks værelse.
Hun bankede dog på døren, inden hun åbnede den, så Jack vidste, at der var nogen, der kom ind. Hun sendte ham et smil, som hun egentlig bare stod i døren. "Din far sagde ja."

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 14:31
jack vendte sit hoved da han hørte en banken og tog sig letter til hjerte da han hørte det var Alicias stemme han gik over mod hinden og lage hænderne på hofterne og smilte varmt mod hinde det var en skøn nyhed hun bestod om bart sin første test jack sukket og lage hovedet  helt ind til hinde med et smil hvordan skulle han gøre det godt for hinde lige nu dog kunne hun se hun stadige var svedige og han slikket hinde lidt rent og sagde så " min far var vel ikke for hår i mod dig vel skat " svaret han rolige og stog hinde let over kinde han kunne godt se der var noget vrede i hinde han vidste jacks far godt kunne være hård men han vidste hun ville kunne lide jacks mor hun var kendt for at se godheden i alle folk ligesom jack selv var  dog kunne han ikke lade vær med at se Alicia i øjne  og kunne mærke varmen fra før stige i sig
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 14:39
Alicia rystede lidt på hovedet ad hans spørgsmål og lagde sine hænder på hans bryst. Hun nød hans slik. "Ikke noget jeg ikke kunne håndtere. Og jeg gav måske lidt igen af samme skuffe" svarede hun lettere flovt og slog blikket ned. Nu hvor hun tænkte over det, havde det ikke rigtigt været smart at svare alfahannen igen, men i situationen havde hun været ret så ligeglad. Hun var ikke ligefrem rationel, når hun var sur, så på de tidspunkter tænkte hun ikke ret langt ad gangen.
Hun trak sig dog en smule væk fra Jack, da hun kom i tanke om hans mor. Hun havde virket noget venligere, men Alicia gruede mere for denne test end for den første. "Jack hvordan prøver din mor mig af?"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.04.2018 14:54
jack kikket lidt ned og tænke sig om hvad hun sagde " tja hun ville nok prøve at få dig til at ind se alle de maridt du har gemgået i gmmen tiden og der efter Rense de sår der nu er tilbage som jeg sagde men det bliver nok den sværste tror jeg " svaret jack stille og smilte lidt frækt til hinden og lod fingeren glide mellem røven på hinde hun var nu skøn og have med at gøre dog tænke jack lidt på sine søskne men mens på sin søster om hun ville kunne lide Alicia han lod blikket glide ind mod Alcia det var snet aften men jack hadet lyst til hinde igen og det lod  holdte han ikke tilbage for blikket gled ned af hinde
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8