Automatisk ved hans berøringer, til trods for at de ikke påvirkede hende lige så voldsomt længere, klemte hun sine hænder lidt hårdere omkring deres tag i ham grundet suget i maven. Dog tog hun denne gang ikke blikket fra ham. Hun havde blot fulgt det, da han selv havde set ned ad hende og så op igen. Han så på hende med så beskuende blikke. Blikke hun ikke selv havde præsteret, selvom hun ikke var sky for at ligeledes betragte og beskue. Og observerede. Det var vel dét, der virkelig skilte hende fra de jordiske.
Hun nikkede. ”Gerne.” svarede hun næsten hviskende, da hendes stemmebånd måtte have blevet tørt af de dybe vejrtrækninger. ”Jeg er så småt ved at frygte for, at mine muskler ikke vil virke optimalt, som vi fortsætter. Jeg ryster stadigvæk af din indtrængen.”
Allerede havde hendes hænder gledet op til omkring hans tynde og lange talje, mens hun diskret havde ladet sig læne bagud. En bevægelse hun fortsatte, hvis han da havde gjort alvor i sit tilbud, hvorpå hun kort efter ville ligge på ryggen. Håret spredt som en fane på gulvet, arme sluppet og liggende afslappet ud til siden og knækket ved albuen, så hænderne ligeledes lå på hver sin side af hendes hoved. Blottet og åben. Blikket rettet en tand usikkert mod ham endnu, og brystkassen der steg synligt op og ned.

"she's profoundly naive; unimaginably wise.
a newborn in a grown woman's body and mind."
Krystallandet