Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 01:34
"Pfft," svarede Juno, inden han brød ud i højlydt latter ved mindet. Han kom ofte til skade når han var fuld, men som regel var det fordi han kom op at slås, ikke fordi han landede på brostenene i fuldskab. "Jeg er okay så længe du er her," svarede han snøvlende, fortsat med latter i stemmen, og lagde en arm om Hectors skuldre.

Han kunne ikke undgå at mærke Hectors finger snige sig under hans trøje, og varme steg op i ham igen. Han havde før tænkt tanken, at hvis bare Hector var en tøs, så ville det være okay, men det var en løgn - han brød sig ikke om komplicerede ting med sine venner og selv som en pige ville Hector have været hans ven, og desuden havde han heller ikke noget imod at flirte med fyre, selvom det aldrig var gået videre end til flirten. Problemet med Hector var at der var et uvurderligt venskab på spil.

"Det cool, du rager bare så meget på mig som du vil," sagde han og så ned på Hector, for at vente til de havde øjenkontakt, inden han blinkede til ham. Det var ment som en joke, men det var også en reel indbydelse. Desuden havde han brug for Hectors arm om sig, hvis han skulle klare den helt til Svinet uden at vælte.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 01:43
Det var Junos blink, der gjorde det. Det var, som om Hectors hjerne kortsluttede, og al skyld, skam og tøven blev skyllet ud af ham på ét sekund. Alkoholen hjalp selvfølgelig også, men Hector føltes sig faktisk ret ædru, mens et kækt smil spredte sig på hans læber. Han var selvfølgelig skide fuld, for han ville aldrig have haft nosserne til at gøre det her i ædru tilstand.

"Okay, chef," sagde han uden at tøve et eneste øjeblik, og han grinede op til Juno, mens hans frie hånd styrede direkte mod Junos skridt, hvor den greb om Junos pik og klemte om den igennem hans bukser. 

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 01:56
Juno skulle have set det komme, med den måde Hector smilede til ham på, men fyren havde aldrig gjort noget lignende før og et overrasket gisp forlod Juno, da der pludselig var en hånd klemt om hans pik. 
Det her var uden tvivl farligt territorium, men Junos sanser var slørede og han følte stadig at han havde styr på det. 

"Din hånd er ikke stor nok til min pik," drillede han og tog fat om Hectors håndled for at fjerne hans hånd, selvom hans pik allerede var ved at komme til live under den. Han lagde ikke mærke til, at den øl han havde stillet fra sig for at kunne tage fat om Hectors hånd var væltet. Den var også ligegyldig nu. Det eneste der betød noget, var om han kunne holde fingrene fra Hector indtil han var ædru igen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 02:05
"Næh, men det' min mund," svarede Hector, før han kunne stoppe sig selv. Han kunne mærke på Juno, at han gerne ville, selvom han gjorde meget ud af at lade, som om han ikke var interesseret. Hector ville ikke tvinge Juno til noget, men derfor kunne han jo godt presset lidt på. Bare lidt.

Hector lod Juno fjerne sin hånd, men han trådte ikke væk. Tværtimod rykkede han lidt tættere på. Det hele dunkede mellem benene på ham igen, og han havde virkelig lyst til at føre Junos hånd ned mellem sine lår.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 16:55
"Fuck, du er sjov, hva?" svarede Juno med et skævt smil og rykkede sig også selv tættere på. Her tøvede han et øjeblik, inden han lagde en hånd på Hectors skulder og langsomt skubbede ham væk fra sig. "Hvis du stadig vil æde min pik når vi er kommet hjem, så er den din," lovede han med et fnys.

En del af ham troede at Hector jokede, en anden del af ham var overbevist om at fyren bare var liderlig fordi han var fuld, og at det var nemmere at gøre noget ved det med Juno, end at skulle forklare sin situation overfor en anden. Ingen dele af ham tænkte på noget tidspunkt at det var mere eller andet end en blanding af en af de to ting.

"Lad os skride med det samme," tilføjede han og havde brug for at orientere sig et øjeblik, inden han fandt ud af hvilken vej der var hjemad.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 17:11
"Dit ord er lov, chef," halvfnes Hector, og han sørgede for stadig er holde godt fast i Juno, mens de stavrede hjemad. Byen var efterhånden godt stille og tom, og selvom de forpulede kilepræster og byvagter stadig gik på patruljer, så var det nemt nok at undgå dem, hvis man bare kendte alle smuthullerne. Og det gjorde Hector og Juno. Det tog ganske vist lidt længere tid at komme hjem end normalt, men hjem kom de da.

"Husk at være stille, chef," hviskede Hector, mens han fiskede nøglen til døren op fra sin taske. "Jeg gider ikke, at alle pattebørnene skal vågne nu."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 17:32
"Hey, det er mine børn du snakker om," rettede Juno sin ven. Han elskede alle sine møgunger, og det var garanteret røvirriterende, hvis man gerne ville have ham med i seng, men han satte hver og en af de unger langt over sine egne behov. Var der en eneste af dem, der ville have hans opmærksomhed, kunne Hector godt glemme alt om at få ham til noget som helst andet.

Han nærmest faldt ind af døren så snart den blev åbnet, men de få børn der lå i stuen vendte sig blot om og sov videre, og de kom hele vejen ind på værelset uden noget særlig opmærksomhed fra nogle af ungerne. Det var heller ikke usædvanligt at ham og Hector kom hjem på denne tid, stangstive.
Juno havde glemt sit løfte, eller lod som om han havde, imens han uden et ord smed sin jakke, sko, strømper og bukser, i dén rækkefølge. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 17:39
Det kan godt være, det var upassende, når huset nu var fuldt af sovende børn, men Hector kunne ikke rigtig styre det. Så snart de kom indenfor blev hans krop varm over det hele, og det føltes, som om han nærmest dryppede på trinene, mens de gik op ad trappen til deres værelse. Det gjorde han dog ikke, men det føltes sådan.

Hector lukkede døren bag dem og hev straks sin bluse over sit hoved. Han havde slet ikke så meget tøj på som Juno, og i stedet stod han blot og så på, at Juno klædte sig af, mens han løsnede bæltet om sit liv og lod det og læderpungen dumpe ned på gulvet. Han vidste ikke rigtigt, om han skulle sige noget, men han var sikker på, at hans lyst stod malet tydeligt i ansigtet på ham.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 18:03
Det var uundgåeligt at Juno kom til at se op på Hector og så snart han gjorde, vidste han at fyren ikke havde glemt deres aftale. Uden at fjerne blikket fra Hector trak han sin trøje af, indtil han stod uden andet end sine boksere på.

"Du skal være velkommen, men jeg gengælder ikke tjenesten," sagde han så, imens han smed sin trøje over i bunken af sit tøj, og derefter løftede han begge hænder, håndfladerne mod Hector, som tegn på at det var helt op til ham, om det var noget han gad eller ej. Juno smilede, men han havde det varmt og han huskede alt for tydeligt følelsen af Hectors hånd imod sit skridt, og han var bange for at det gik helt galt for ham, hvis han først lod sig selv springe ned i havet af ting, han havde lyst til at gøre med eller for Hector.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 18:41
Hector var efterhånden nået til et punkt, hvor han var bedøvende ligeglad med, om Juno gengældte tjenesten eller ej - Hector kunne sagtens selv sørge for at få en orgasme - han ville bare smage på Juno. Han kunne godt mærke, at Juno var nervøs, men han så stadig ingen signaler på, at Juno ikke havde lyst, så derfor blev han ved. 

Hector gik tættere på Juno og slikkede over sine læber. Som han stod der uden tøj på, var Junos kropsduft endnu stærkere, og Hector følte sig næsten helt svimmel, da han knælede ned og hev Junos boksere ned om hans knæ. Det var lige omtrent her, det gik op for Hector, at han overhovedet ikke anede, hvordan man sutter pik. Han havde aldrig været på tæt på en pik før, men han valgte at følge sin mavefornemmelse og bare gøre, hvad han havde lyst til. Og lige nu havde han lyst til at tage fat om roden på Junos pik og begrave sin næse i hans kønsbehåring, så han kunne inhalere endnu mere af Junos duft.

"Mm, du dufter godt, chef," hviskede han mod Junos hud og klemte om Junos pik.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.01.2018 18:51
Juno var splittet imellem gerne at ville det her og stadig at frygte at fucke deres venskab op, men før han vidste af det var Hector på knæ foran ham.

"Lad være med at sige sådan noget pis," bad Juno, hand hjerte bankende i brystet på ham og hans pik voksende i Hectors greb. Han kunne ikke håndtere hvis Hector sådan virkelig var tiltrukket af ham, lortet var allerede kompliceret nok i forvejen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.01.2018 19:00
"Fuck dig, jeg siger bare sandheden," fnøs Hector og kiggede kort op på Juno med at kækt grin. Det føltes, som om hele hans krop boblede og sitrede, da han stak tungen ud og lod den glide op langs skaftet på Junos pik. Huden var varm og lidt salt, og Hector følte et sug i mellemgulvet, der fik gåsehud til at bryde ud over hele hans krop og hans brystvorter til at stritte lige ud i luften. +

Pludselig kunne det kun gå for langsomt, og Hector åbnede munden for at suge hovedet af Junos pik ind. Han kunne ikke lade være med at stønne omkring det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 29.01.2018 01:03
Juno så ned på sin ven og følte sit hjerte stige helt op i halsen på sig. Hans dumme fucking ven med sine vilde krøller og mørke øjne og åndssvage valg. Om nogen som helst burde Hector vide at Juno ikke var en fyr, der blev i folks liv, hvis han først havde haft sex med dem. Eller at han kun havde sex med folk, der ikke blev længe i hans liv. Han vidste ikke engang selv hvad det var, men han vidste at hvad de havde gang i nu, var dumt. Det ville selvfølgelig ikke være første gang de gjorde noget dumt sammen.

"Du er den bedste løgner jeg kender," mumlede Juno tilbage, hans knæ allerede svage. Hvad Hector ikke havde i erfaring, havde han i passion, og Juno var stenhård på et øjeblik. Det var ikke så meget at han ikke stolede på hvad Hector sagde, men at han ofte valgte at fokusere på at Hector var en fantastisk skuespiller og at det han sagde ikke altid behøvede være sandt.
Han begravede en hånd i Hectors manke af krøller og knyttede den, men lod Hector gøre fuldstændig som han selv ville.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 29.01.2018 01:12
Endnu et støn forlod Hectors mund, da Juno greb en håndfuld af hans krøller, og hans øjne lukkede sig. Hector placerede en hånd på hver af Junos hofter og begyndte så at tage ham dybere ind i sin mund. Han vidste ikke helt, hvad han skulle gøre af sin tunge, så han lod den bare ligge i bunden af sin mund, så skaftet gled hen over den. Da Junos pikhoved stødte på det bagerste af Hectors mund, trak Hector langsomt hovedet tilbage for så at læne sig frem igen. Frem og tilbage, frem og tilbage, indtil han havde fået lavet en god rytme. 

Det her var da skide nemt! Hector var faktisk ret stolt over, hvor god han var til det her (synes han selv), og han kunne slet ikke forstå, hvorfor han havde været så betænkelig ved det. I sin iver kom Hector dog til at læne sig lidt for langt frem, og Junos pik gled for langt ind i hans mund.

Hector spruttede og trak sig væk, hostende og hakkede, mens han prøvede ikke at brække sig. Hvad fanden var det? Han tørrede savlet af sin hage og blinkede tårene ud af øjnene, mens han så op på Juno. 

"Ups," grinede han.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.02.2018 20:32
Juno havde aldrig forestillet sig at Hector ville være så god til det han gjorde. Havde Hector nogensinde haft en pik i munden før? Juno var ikke sikker. Han havde prøvet ikke at tænke for hårdt over Hectors seksualitet i det hele taget. Det var ikke gået ham forbi at hans ven aldrig udviste nogen reel interesse i kvinder i byen, men der var forskel på at vide at ens ven ikke gad engangsknald med damer han mødte i byen og på at vide, at han drømte om at få pik. Ikke nok med at Juno ikke havde spurgt; han havde ikke engang forsøgt at tolke de tegn Hector kom med.

Han lukkede øjne og lod sit hoved falde tilbage med et tungt støn, opslugt af nydelse indtil han hørte sin ven komme sig over sit forsøg på at kvæle sig selv.

"Du har sgu ellers et talent, Stump," sagde Juno med et grin og tog fat om sig selv. Han havde aldrig været tålmodig og han ville ikke presse på Hector for at tage noget i munden.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.02.2018 20:49
"Nå?" svarede Hector med en vis overraskelse og grinede op til Juno. Nu var han endnu mere ivrig for at komme videre, for selvom Hector nok aldrig ville indrømme det, så betød Junos ros alt i verden for ham. Hvis Juno synes, han var god til noget, så var der ingen chance for, at Hector ville stoppe.

Han slikkede sig om læberne og lænede sig tæt igen for at lade Juno glide ind i hans mund igen. Hans øjne gled i og en blidt støn sivede ud omkring skaftet på Junos pik, mens Hector begyndte at bevæge sit hoved igen. Han ville gøre det så godt, han kunne for Juno, så han gjorde sig ekstra umage, mens alle mulige tanker myldrede rundt i hovedet på ham. Han vidste allerede nu, at han gerne ville have Juno til at stikke sin pik ind i et vist andet hul, men han kunne ikke finde ud af at spørge om det, og han troede heller ikke, Juno ville have lyst til sådan noget med Hector.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.02.2018 21:38
Det kom bag på ham at Hector villigt tog ham i munden igen. Personligt ville Juno aldrig tage en pik i munden. Én gang for at prøve det, måske, men så heller ikke mere, og nu havde Hector ligesom prøvet det af. Øjeblikket efter strøg nydelse igennem hele hans krop og han glemte alle tanker om, hvad der kunne få én til velvilligt at tage en pik i munden, for i stedet at lukke øjnene og ekkoe Hectors støn.

"Fuck ja, du er god," roste han og strøg endnu en gang en hånd igennem Hectors tykke hår, indtil han havde en god håndfuld af det. Selvom det var besværligt, åbnede han også øjnene og så ned på Hector. Han var nødt til at være sikker på, at han var okay med, hvad han derefter gjorde; han hev ham i håret, tvang hans hoved bagover, og pressede langsomt sin pik længere ned i halsen på ham. "Din mund er så varm og våd, det er sygt fristende at kneppe den," indrømmede han stakåndet og trak sig lige så langsomt tilbage, indtil kun tippen af hans pik var i Hectors mund, der til Junos frustration ikke var helt ulig en fisse. Hvilket, til endnu større frustration, Juno vidste at Hector også havde. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.02.2018 21:48
Det var egentlig slet ikke med vilje. Faktisk ville Hector nok ikke have kunnet stoppe det, hvis han havde vidst, at det kom. Da Juno hev hans hoved bagover, og et lille, behagelig glimt af smerte blomstrede op i Hectors hårrødder, røg et lille, halvklynkende støn ud af munden på ham. Så kom der endnu ét, og så et til, mens Hector stirrede op på Juno med sine store, brune øjne. 

Hector ville gerne svare, han ville gerne sige, at Juno bare skulle gøre, hvad han havde lyst til, men han havde allerede munden fuld, så det blev ikke til mere end stønnen. Hector kunne dog godt mærke, at pelsen mellem hans ben nu ikke kun var fugtig; den var direkte våd, og han var ret sikker på, der var en våd plet på det tæppe, han sad på. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.02.2018 23:35
De lyde Hector pludselig kom med, havde Juno aldrig hørt fra ham før. Han havde hørt noget lignende, og han mistænkte at Hector også havde hørt ham spille den af i deres delte værelse fra tid til anden, men det her var ingenting som dét. Juno kunne slet ikke få øjnene fra Hector.

"Du kan sgu godt sige fra, hvis jeg bliver for hård, ikk?" tjekkede Juno med et kækt smil, der tydede på at han ikke havde tænkt sig at stoppe, hvis ikke Hector bad ham om det. Det havde han heller ikke. Ikke så længe Hector så ud som han gjorde; som om han nød det.
Han strammede sit greb om Hectors hår og kneppede så hans mund. Langsomt, og han lod ikke Hector tage ham helt til roden, men det var nok til at være det bedste blowjob han nogensinde havde fået. "Jeg vil så langt ind i dig, som jeg kan komme," indrømmede han, et hint af skam gemt bag latteren i hans stemme. Han ville også komme i Hectors mund, men det sagde han ikke højt, for dér havde Hector ikke noget at skulle have sagt - hvis Hector ikke ville have hans sæd i munden, så skulle han have ladet være med at tage Junos pik i munden.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.02.2018 23:45
Hector havde allerede taget alt, der hed skam, og lagt det langt væk, for ellers ville han umuligt kunne have gennemført dette og nydt det. Men han nød det i fulde drag, og han åbnede sin mund lidt mere for at give Juno mere plads, mens han stadig gloede op på sin ven med lysten brændende i sine øjne. Han havde aldrig været så ophidset, som han var lige nu, og da Juno talte igen, blev det næsten for meget.

Hector gav slip på Junos hofte med den ene hånd og rakte hurtigt ned mellem sine lår. Han kunne ikke holde tilbage mere, og hans fingre søgte gennem den tykke pelse, indtil de fandt, hvad de ledte efter. 

Øjnene rullede næsten helt tilbage i hovedet på ham, da Hector begyndte at gnide mod den følsomme tap mellem sine ben, og de blev hurtigt glatte og våde. Normalt ville han tage sig tid, nyde øjeblikket, men han kunne ikke vente. Han gnubbede løs, hurtigt og halv-desperat, og stønnede højlydt (sikkert også for højt) omkring Juno, mens klimakset byggede mere og mere op indeni ham. 

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Rabbit
Nomineringsårsag:
“Hector og Junos første tråd sammen, og den som virkelig definerer deres mærkelige, både komplicerede og ukomplicerede venskab. Derudover tegner den et fint billede af deres roller i venskabet, og er bare i det hele taget et virkelig fint billede af de to dumme drenge.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11