LEvon var klar på lidt af hvert, bare ikke at angrebet skulle komme fra Shrade, og at han selv endte med at blive skubbet af vejen. Med en mumlende ed vendte han tilbage bag ved Araes og med et fast greb om hans håndled og en arm om mandens hals lige efter slaget, fik han brugt overraskelsen til let at lægge manden i en lås, hvorefter han drejede ham rundt og marcherede ham mod udgangen.
"
Ingen slagsmål i kroen!" Tordnede hans stemme myndigt, så alle tilstedeværende, der efterhånden var fokuserede på opgøret, kunne høre det. Kroejeren havde selv været på vej til at sige det, men så taknemmeligt på LEvon, det gerne skulle lege udsmider. Han fik åbnet døren med Araes enorme krop og sendte ham ud i kulden med en støvle mod bagen, før han vendte sig rundt med et irriteret blik, der kort strejfede Shrade.
"Er der andre, der ikke kan respektere reglerne?" spurgte han bryskt, og der var straks et par af Araes mænd, der rejste sig og fulgte efter ham, hvilket fik Levon til at føle sig noget mere lettet. Han lukkede døren fast bag dem med et lille knald og gik så op mod baren igen, kun for på vejen at blive stoppet af kroværten, der takkede ham. Levon skød det hen og gik tilbage til sin plads, som han sank ned på med rank ryk og et lydløst suk. Han så mod Shrade og tvang et svagt smil frem.
"Beklager, jeg blandede mig, men det var for ikke at se jer i totterne på hinanden herinde," sagde han roligt. "Det ville ikke have gavnet nogen, mindst af alle folkene der er her for en god aften. Jeg håber ikke, du tager mig det ilde op?" Han så afventende på manden ved sin side, mens han tømte sin drink og viftede med hånden efter en ny. Han var ligeglad med det, Araes havde sagt om manden, det var sgu ikke noget man gik og sagde, hvad enten det var sandt eller ej, og da slet ikke på en fredelig aften som denne og et sted som dette.