Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 21:16
Cecilio havde godt hørt om denne her form for håndlæsning før. Han havde aldrig prøvet den på sig selv, og var ikke helt sikker på hvor sand den egentlig var, men han kunne vel godt lege med for en stund. Han havde dog ikke forventet at hun ville spørge ind til hans hjerte. Om han havde været forelsket før, han var en ung mand, selvfølgelig havde han det, men alligevel kunne han ikke lade vær med at tænke på Florence som det første. Hun var ikke den første, men hun var stadig i hans tanker i forhold til de andre.

"Det har, men har alle ikke det når de når vores alder?" spurgte han i et forsøg på at lægge lidt låg på det. Han havde ikke lyst til at læsse alt hvad følte over på Lyuba. Det ville tage tid at heale, men det skulle nok komme, og måske ville han ende med at fortælle Lyuba det, men de kendte alligevel dårligt hinanden. Hvordan ville hun have det med at blive gift med en mand der stadig var forelsket i en anden kvinde?

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 21:25
Hun gnæggede lidt over at han stillede hende et spørgsmål som svar inden hun kikkede ned i hans hånd igen. "Nej." Svarede hun abre kort til hans spørgsml inden hun fortsatte. "Men det ligner altså virkelig hun har fået knust dit hjerte på den ene eller den anden måde" sagde hun og pegede på et specifikt sted i hans håndflade. "Men bare rolig. Iluvja laver den bedste drik imod hjertesorger" grinte hun imens hun tog sin kop op igen og satte den for læberne. I tre fire store slurke havde hun tømt og hun sukkede dybt imens hun lod sig læne tilbage i puderne.
Åndsfraværende placerede hun skålen balancerende på sin pande. "Men hvis hun ikke er noget der er værd at snakke om skal jeg nok lade være med at spørge ind til det" løg hun godt nok. Hun skulle nok få mere af vide om hvad der nagede ham om ikke nu så senere.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 21:29
Cecilio var meget overrasket over at hun påstod at hun havde fået det ud af hans håndflade. Var han så nem at læse, eller sagde hans hånd virkelig så meget om ham. Han hældte til det første. "Så du siger jeg skal drikke mig fuld," sagde han og rystede på hovedet, men tog alligevel sin egen skål op og drak stille af den. Den søde drik kildrede hans hals, men heldigvis var han da nogenlunde vant til alkohol. Det måtte man næsten være indenfor dette erhverv.

"Så, du siger at du aldrig har været forelsket i dit liv?" spurgte han så, for det havde hun vel svaret på hans spørgsmål. Det kunne han ikke helt tro på for at være ærlig. Alle måtte da på et eller andet tidspunkt have fundet en de syntes så godt om. Cecilio selv havde svært ved at finde enkelte personer, der kunne tænde en flamme i ham, men han vidste andre havde det nemmere, men var der også nogen... der havde det endnu svære end han havde det? Muligvis.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 09.11.2016 21:43
Lyuba løftede skålen af sin pande og satten den på siden af sit hoved da hun drejede det for at kunne se Cecilio. "Det har jeg da aldri.. okay jo det gjorde jeg vist" indrømmede hun og gentog løftet af skålen så at rulle rundt så hun lå med ansigtet nede i puderne. "Jeg har aldrig fundet det min far var til min mor" startede hun ud da hun løftede hovedet op igen for at få vejret. "Jo jeg har da haft min interesse fra tid til anden, men ingen har holdt mig underholdt synderligt længe eller givet den følelse som jeg har fået fortalt." hun satte sig op og kikkede alvorligt på Cecilio. "Jeg har aldrig mødt en der gav mig lyst til at sygne og danse til jeg besvimer" sagde hun som om hun beklagede sig over det til ham. "Har du?" spurgte hun så i håb om at han kunne fortælle om det, det behøvede ikke være om nogen bestemt bare fortælle alt det hende moder havde sagt hun havde følt da hun havde mødt hendes fader i Azurien.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.11.2016 21:50
Forelskelse var ikke  noget Cecilio rigtig snakkede om med andre, det var så personligt for ham, men der var noget over den måde Lyuba snakkede om det på, at han følte at han blev nødt til at snakke om det. Han følte sig lidt trist at Lyuba ikke havde følt noget hun ville forbinde med forelskelse. "Det er noget der kommer over tid for mig. Jeg snakker med dem, og en eller anden dag når jeg tænker på dem, så varmer det sådan i mit bryst," indrømmede han. Det var svært at forklare. Ønskede han at synge og danse når han tænkte på Florence? Ikke mere, men engang gjorde han.

"Det er nok også vigtigt at forstå at det ikke er en følelse der bliver ved med at være den samme. Jeg... kan godt have lyst til at synge at danse i starten, men over sigt... hvem ved hvordan den udvikler sig," sagde han forsigtigt. Det var en ting der dog havde været klart for ham. Forelskelse var ikke noget der blev ved, det skulle helst udvikle sig til at elske nogen, og det var følelse han bedre kendte til. Den følelse han havde for sin familie og sine nære venner. Måske var det anderledes med en han også havde været forelsket i, men han var ikke sikker.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.11.2016 08:18
Lyuba sad stille som en elev der prøvede at forstå hvad hendes lære sagde, men hun endte bare med at ryste på hovedet. "Jeg har virkelig ikke den fjerneste anelse om hvad der kan få en til at føle sådan" sagde hun og grinte. Hvordan kunne en person være så fascinerende eller interessant. lænede sig frem og lagde sig ned så hendes hoved hvilede på hans skød. hun rodede lidt i sit pandehår så hun kunne se op på ham. "Så, fortæl mig om hende, eller dem! Med så lette fødder som du har må du jo nærmest bare pege på en tøs og så er hun din" sagde hun med den rosa farve der havde spredt sig fint hen over hendes kinder og næse. "Mal mig et billede af hvordan Balzera foretrækker sin ideelle kvinde

Lyuba kunne dog ikke lade være med at grine lidt over deres samtale. Men det virkede som en vigtig ting for hende at tale om så hun viste at hun ikke skulle få sine forventninger op om noget som helst. Hvilket måske havde været lidt svært da han dansede for hende tidligere. På trods af at magien var væk var det svært ikke at blive hypnotiseret af hans kunstart.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.11.2016 10:59
Cecilio lo blidt af hende. Måske det ville komme en dag, selvom hun ikke ville have mulighed for at gifte sig, hvis hun fandt en hun elskede. Stadig ville han ikke holde hende fra at forelske sig og være sammen med sin udkårne hvis det skete. Dette ægteskab var udelukkende fordi de havde behov for noget at forene de to gøglergruppe.
Han tog endnu en tår af den søde vin, og den var snart væk, mens han lyttede til Lyuba snakke. Skulle han fortælle hende om Florence? Det lød virkelig ikke som en god ide hvis han skulle sige til det selv. Han pillede lidt ved noget af hendes hår der var kommet løst, fordi det var der, men han kiggede ikke ned i Lyuba's øjne.

"Jeg har ikke nogen ideelle kvinde. På et tidspunkt i mit liv var det en gøgler kvinde, hud så mørk som nattehimlen, og evnen til at charmere et hvert væsen hun lagde sine øjne på. Og så var der en nonne af Isari," Det var tydeligt at Cecilio's stemme ændrede sig. "Man skulle tro at det var Isari hende selv der havde lavet hende. Så sød og god, med hud der udentvivl ville skinne i dagslyset." Det var sjældent han talte om dem han havde forelsket sig i.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.11.2016 11:14
Lyuba lå bare og smilede op til Cecilio. der var vitterligt intet bedre end at høre folk snakke om dem de beundrede, elskede eller holdt inderligt af. Det var nok også derfor hun hold tilsammen med den gruppe piger hun dansede sammen med. De blev næsten forelskede i en ny hver uge og holdt sig ikke tilbage med at fortælle alt om det. For Lyuba var det som at få fortalt om alt det hun en dag ville føle, men hun var efterhånden bange for at hun havde for høje forventninger.

"Uden tvivl? Så hun var en af nattens væsner?" spurgte hun så imens hun lukkede øjnene og lyttede til omgivelserne. Folk der stadig dansede og andre der grinte højlydt af deres samtalers indhold. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.11.2016 11:42
Cecilio var ikke meget for at snakke om Florence, det rev stadig i hans hjerte, men Lyuba var blidere omkring det end han havde forventet. "Ja, desværre. Jeg har åbenbart en ting for kvinder jeg ikke kan få," indrømmede han. Også den mørke gøgler havde ikke været en han kunne få. Hun havde en elskede, og hun var så meget ældre end han havde været dengang. Nu eksisterede de så ikke mere. De havde også været en del af hans gamle gøglergruppe.

Han kiggede ud på pladsen. Der var så meget liv og grin ude på pladsen, og hans eget hjerte føltes pludselig så tungt. Han ville ønske at han kunne forelske sig i kvinder der var nemme at få, men det var næsten for sent nu. Han skulle giftes med Lyuba, og selvom hun måske ville være ideal at forelske sig i, så var det næsten gjort klart at Lyuba havde en mand i sit liv, og det var sin bror.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.11.2016 11:51
"Det gør ondt gør det ikke?" spurgte hun så lidt lavmælt. Med et bare bevægelser havde Lyuba lagt sig om på siden og kikkede ligesom Cecilio ud på folkene der ligenede de ikke havde en eneste bekymring i deres liv. 
Det var meget muligt at hun aldrig havde været sådan forelsket forelsket, men hun viste hvordan det fæltes når en hjerte blev knust. Første gang hun var blevet efterladt af hendes bror da hun tog ud og rejse havde hun ikke forladt sit telt i 2 uger efter. Hun kunne stadig den dag idag huske at det gjorde fysisk ond at blive ødelagt på den måde. Og hun turde ikke engang tænke på om det ville være værre med en man var forelsket i. Hun kikkede kort tilbage på Cecilio, men det var kun kortvarrigt da hun godt kunne se det var et emne der måske ikke var det mest rare at snakke om. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.11.2016 12:44
Cecilio nikkede. Så meget var da klart. Der var øjeblikke, hvor det blev glemt, hvor glæden for livet overtog alle andre følelser, som det gjorde på scenen, men nu... nu var det tilbage. Tid læger alle sår, men et knust hjerte tog alligevel længere end det meste. Og der var ikke engang sket noget specielt for at det blev knust. Måske var det samtalen med Avaion til ballet, og bare at han indså at der ikke kunne ske noget.
"Jeg håber aldrig du skal opleve noget lignende. Du fortjener at blive forelsket, men forelsk dig dog i en der kan elske dig tilbage," sagde Cecilio blidt. Han ønskede ikke nogen anden skulle mærke denne smerte, og især ikke Lyuba. Lyuba havde stadig en hvis uskyld over sit liv, men han var sikker på at en dag skulle Lyuba nok finde en der passede med hende.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.11.2016 13:09
På første øjekast ville men nok sige at der ikke ko nogen reaktion fra Lyuba over hans ønske. Det vra kun hvis man havde udsyn til hendes ansigt at man kunne se at hendes farve i kinderne, der var forresaget af alkoholen hun havde ivrigt hældt i sig, havde spredt sig til det meste af hendes ansigt på magisk vist uden en dråbe mere.
Med to hænder gnubbede hun sig i ansigtet imens hun satte sig op igen og smilte så tilbage tilbage til Cecilio. Uden at sige noget yderligere tog hun begge deres skåle i hænderne og løb afsted på tåspidserne efter anden omgang.
Da hun igen viste sig foran ham rakte hun den ene skål imod ham lidt foroverbøjet så hvad hun sagde nok kun kunne høres af ham "Bare rolig jeg vil ikke lade nogen skade dig igen. Du er jo min comoara nu. Hvis nogen vil dig ondt skal de først igennem mig." Hendes stemme var lavmæl men stadig rolig og varm og hendes smil lyste næsten hende ansigt op på trods af det dæmpede fakkel lys.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.11.2016 13:39
Cecilio lagde ikke ligefrem mærke til at hendes hoved var rødere, for det havde i forvejen været rødt, og belysningen var rimelig dårlig. Desuden var alkoholen da også gået i hans blodstrøm. Han var noget overrasket over at hun forlod ham, men heldigvis kom hun tilbage med mere at drikke til dem. Han tog sin egen skål og smilede blidt til hende.
"Tak, jeg kan nok huske at sende alle potentielle der vil skade mig, mod dig i stedet," sagde han, for han var glad for at de stod sammen nu. De måtte holde sammen, især fordi de ville være et ægtepar, og det var alligevel ikke noget der kunne blive taget væk fra dem. "Vi skal nok passe på hinanden."
Ikke for første gang, måtte Cecilio anerkende at kvinden foran ham, var ganske smuk, og han var en smule overrasket over at hun ikke var blevet gift tidligere. Hun burde ikke have problemer med at finde en mand.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.11.2016 14:16
Hun smågrinte lidt som svar inden hun satte sig ved hans side igen og kikkede lidt rundt indtil et velkendt ansigt kom til syne. "Lyuba! Lyuba! Nu NU!" lød en lille ret skinger stemme i mængden af folks sang og snak. På to bare så fødder kom en lille piges figur halvt løbende hende til Lyuba og var lige ved at vælte hende omkuld i puderne sammen med skålen. Den blev dog holdt op i luften og pigen blev tilfangetaget i Lyubas frie arm. "Baella! hvorfor er du stadig oppe? Og herude? hvad ville din mor ikke sige" udbrød hun imens hun satte skålen fra og på jorden og lod pigen rejse sig. "Men LYUBAA, du sagde ved næste samlingsfest! Hvis jeg ikke kan gøre det nu hvornår så?" beklagede pigebarnet sig med et lille tramp i jorden. Stadig lidt beruset sukkede Lyuba dybt og rakte en finger op foran pigen "En gang.. og så er det på hoved i seng"
Baella klappede henrykt i hænderne inden hun kikkede lidt forvirret hen på Cecilio før hun lignede at hun kom i tanke om noget. Med et nej der var alt andet end elegant fremsagde hun noget der lød som om hun havde øvet det tusinder af gange "Må denne unge, låne eders hustru for et øjeblik?
"Jeg er ikke.." begyndte Lyuba med stoppede sig selv igen da det nok ikke ville nytte noget og hun kikkede så hen på Cecilio for at høre hans svar.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.11.2016 14:25
Cecilio kiggede op, da der var en der råbte på Lyuba. Han var ikke helt klar over hvme den lille pige var, men et smil spredte sig alligevel på hans læber. Han havde altid været god til børn og nød deres selskab, så han fandt pigen yderst nuttet. Han sad bare lidt og stirrede mellem dem. Var de muligvis søstre? Eller? Han kunne vel spørge Lyuba når hun var færdig med hvad end det var.
"Selvfølglig må du det, men husk at afleverer hende tilbage i samme tilstand du lånte hende i," sagde han grinendet il pigebarnet, før han kiggede op på Lyuba. "Mor dig, Lazura, jeg kan sagtens vente her på dig," sagde han roligt, og tog sin skål op til munden og drak lidt af den. Han tvivlede også på at han ville få lov til at sidde alene i særlig lang tid.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 14.11.2016 13:52
Baella grinte og klappede lidt i hænderne inden hun hev Lyuba afsted med hende. 
Meget oppe at køre hoppede pigen op og ned midt på dansegulvet og Lyuba satte sig ned på knæ foran hende og begydte at sige ting til hende. Det var dog uhørligt på grund af musikken og folket, men den lille på pige så ud til at forstå og tog en dyb indånding før hun stillede sig klar. Lyuba kunne ikke lade være med at smile så meget det næsten var et grin inden hun tog Baellas lille hånd i sin. Det var meget tydeligt at det var Azurisk dans, det fokuserede meget mere på melodien hvorpå at jo længere syd på man kom, efter Lyubs erfaring, jo mere var der fokus på rytmen.
Baella dansede selvfølgelig den kvindelige del af dansen som så efterlod den mandlige part til Lyuba. Synderlig indviklet var dansen ikke, men den lille gjorde det nu godt i forhold til hendes lille størrelse. Hvis det ikke var på grund af det fjogede smil det spillede på hendes læber skulle man tro hun var i en form for hypnose Lyuba havde kastet over hende, som fik hende til at bevæge sig.

Ikke kort tid efter de var startet kom den højeste pige af gruppen som havde hentet Lyuba tidligere og satte sig ved siden af Cecilio. "Allerede blevet efterladt til dig selv?" Spurgte hun med et kort grin.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 14.11.2016 17:42
Cecilio kiggede mod Lyuba og Baella. Det så da ud som om at de hyggede sig, og Cecilio var godt klar over at her nordpå, der var der mere fokus på melodien fremfor rytmen, og selvom han altid selv ville foretrække den sydlige dans, var der alligevel noget afslappende af et se noget der var så meget mere roligt. Desuden var Lyuba tydeligvis en god danser, så det gjorde det en ren fornøjelse at se hende danse. Den lille pige gjorde det nu også gjort, og et smil trak sig over hans læber.
Han blev distraheret for at sidde og studere dem, af en af pigerne fra Lyubas gruppe. Han kendte ikke hans navn, men han kunne sagtens være venlig mod hende. "Allerede og allerede, Laz... Lyuba havde lyst til at danse noget mere, og jeg skal da ikke stoppe hende," sagde han smilende og tog en tår af den vin han stadig havde. Han havde været ved at kalde Lyuba Lazura, men det var nok noget som måtte blive mellem de to af dem.
"Er du også allerede blevet efterladt, siden du kommer herover?" spurgte han så drillende den høje pige. Han måtte se ret højt op for at få øjenkontakt, da han stadig sad ned, mens hun stod op.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 14.11.2016 18:36
Kvinden, ved navn Nazila, grinte en anelse da hun efter hans forklaring kikkede ud på Lyuba der dansede med en pige der kun var halt hendes højde. "Ah ja det er ikke sådan når der er efterspørgsel efter Lovkach datteren" sagde hun med hovedet lidt på skrå. Hun kiggede så tilbage på Cecilio, de var i nogenlunde hovedhøjde, måske var hun en centimeter eller to højere end ham, en det gjorde den i hvertfald i øjenhøjde når hun sad ned ved hans side. Med en lille håndbevægelse viftede hun i retningen af hvor de to andre veninder havde fundet dansepartnere. "Jeg var bare ikke så heldig i aften, og hvilken søster er jeg hvis jeg ikke lader dem danse med det modsatte køn når chancen byder sig." forklarede hun og grinte lidt henkastet. 
Hendes ansigt gik så fra et let smil til et lidt mere sentimentalt et, "Jeg tror det er godt for hende... Lyuba altså. Jeg tror du bliver god for hende. Hun er den ældste i vores danse gruppe og hun har aldrig delt en eneste historie om en hun var lun på eller fandt bare en smugle interessant. Og jeg så hvordan hun stirrede på din dans, aldrig har jeg set hende så fascineret af nogen.

Ude på dansegulvet kunne man Se lyuba prøve at hælpe Baella med et lettere akrobatisk trin som blev gennemført, men dog meget akavet og med besvær. De grinte begge højlydt hvorefter den lille blev samlet op af den store og de færdiggjorde dansen således.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 14.11.2016 18:52
Cecilio var meget overrasket over den seriøse snak som Nazila kom med. Hvad var der med alt den seriøsitet på hans forlovelsesdag? Var det ikke en festdag, men alligevel havde han det ikke i sig at brokke sig. Han var glad for at de tog de her ting op med ham nu og ikke senere.
"Vi talte godt lidt om det tidligere. Det virker ikke til at nogen har levet op til hendes bror," sagde han smilende. Der var noget kært over at hun stadig så så meget op til sin bror men også sidst. Han var dog noget chokeret over at høre at hun havde været så fascineret af ham. Han gjorde jo ikke rigtig noget for det.
"Jeg er sikker på at hun bare ikke er vant til de sydlige danse," mumlede han og tog skålen op for at drikke lidt mere. Så kunne han i hvert fald skjule sin forlegenhed. Det var mærkeligt at hun havde været fascineret af ham.  Han havde jo ikke gjort noget specielt. En smule dans. Han havde jo ikke engang sunget.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 14.11.2016 19:12
Nazila gentog sin grin da Cecilio kom med undskyldningen inden hun igen rejste sig. "Det er meget muligt, men det er skam ikke noget hun ikke har set før" sagde hun med et hentydende øjenbryns ryk. "Hun vil muligvis ikke indrømme det lige med det samme, men du kommer til at slå benene væk under hende hvis du fortsætter sådan" grinte hun inden hun vendte sig om og tvang en mand op og stå imens hun plagede ham om at danse med hende. Halvfuld som manden var grinte han bare og fulgte med hende.

Ikke engang to sekunder derefter stod Lyuba og kikkede efter sin veninde der trak afsted med manden. Tidligere havde Baellas moder kommet for at lægge hende til køjs og Lyuba havde overværet lidt af Cecilios og Nazilas samtale på lang afstand. "Hun åd dig ikke rå vel?" spurgte hun kækt imens hun lænede på den ene hofte og med armene over kors
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, der er super lang. Cecilio og Lyuba indgår en arrangeret forlovelse, og det her er en lang tråd med alle traditionerne de to gøglergrupper har, som de skal gennemgå i forlovelsen. Den var en fryd at skrive, igen fordi det bare kørte derud af uden problemer. Men det var også interessant at sidde og bruge utrolig meget tid på at finde sangen de kunne danse til, til så bare at skippe lettere elegant over deres dans, fordi ingen af os kunne finde ud af at skrive det xD”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2