Vi må kunne finde en kur (Kench)

Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 11.12.2015 20:03
Caelon stivnede under krammet. Han var ikke vant til at have et andet væsen tæt på sig, og foretrak faktisk at de ikke var. Han trådte et skridt tilbage i håb om at hun ikke ville komme og kramme ham igen.
"Brugte bare min logiske sans," sagde han men følte ingen glæde ved at se at eliksiren virkede. Det var fint nok for hende, men han havde ikke lært noget nyt som han ikke allerede vidste. I det mindste ville han tjene ingredienser på det her.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.12.2015 20:09
Kench's smil falmede da hun kunne mærke den snurrede stikkende og velkendte fornemmelse der hvor eliksiren blev bekæmpet og lagde hånden ind imod sin hals. hun kikkede tilbage på den og med den kom strenge af slim. Hun havde et ansigts udtryk som om noget lige gik i stykker i hende og så så op på Caelon. "Kan du koncentrere den?" spurgte hun helt monoton. Det var ikke fordi hun ikke havde været skuffet over et resultat før, det havde bare været meget længe siden at hun havde opgivet at blive normal igen.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 13.12.2015 20:35
"Det er det næmmeste af gøre," sagde Caelon, som havde brugt langt tid på at finde på den bedste måde at koncentrere eliksirer på det. Det var dog nemmest bare at lade eliksiren stå og koge ind, da alle de ubrugelige ting typisk fordampede, jo længere tid den kogte. "Der kommer nok til at gå et par timer så," han var dog lidt skuffet over at han ikke kunne slippe af med Kench endnu. Han havde ikke lyst til at flere spørgsmål angående hans motivation.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 13.12.2015 20:52
Kench nikkede en smugle og gik s hen for at samle sine ting op. Hendes hud sad lidt fast imellem normal og hendes forbandede selv. "Nu ved du hvad du skal gøre så behøver du mig vel ikke mere" sagde hun så lav man næsten skulle tro hun bare snakkede til sig selv. Hun rakte ned i en pung hun havde om livet og lagde en god mængde krystaller på hans skrivebord foran ham. "Du kan betale en for at levere den til mig.. og så giver jeg ham tilbage med tingene du vil have fra skoven" sagde hun besejret imens hun rakte ned efter sedlen hun havde smidt på gulvet.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 13.12.2015 21:04
Caelon nikkede. Det gjorde han ikke, heldigvis, og heldigt at hun kunne vente på at han havde fået den koncentreret derhjemme, for Caelon havde brug for noget ro og stilhed nu. "Det vil jeg gøre så," sagde han. Krystallerne burde være nok når det bare var sådan en simpel opgave. "Du må så orientere mig senere, om hvor godt det går med den, men i det mindste burde den ikke dræbe dig," sagde han roligt og samlede krystallerne sammen og lagde dem over i sin egen pung.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 13.12.2015 21:30
Kench nikkede igen uden et svar. Hun trak masken ind foran sit hærgede ansigt og trak sjalet over skuldrene. Hun skrev hurtigt ned på den nederste del af sedlen hvor hendes hytte lå i skoven i forhold til lysningen og rev den af. Hun lod den falde der hun havde lagt krystallerne og gik imod døren. Hun skuttede sig over kulden der mødte hende udenfor. "Bare lige et råd fra sælger til sælger... så virker hensyn og venlighed ret ofte. Også selvom det også kun er overfladisk." sagde hun og lukkede døren efter sig. Udenfor gav hun et langt suk der dannede en stor dampsky foran hende inden hun begyndte at gå ned ad vejen på vejen hjem.

//out
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 13.12.2015 22:39
Caelon havde ingen planer om at være venlig eller vise hensyn når han gjorde ting fra andre. De var desperate nok til at slå handler af med ham alligevel. "Farvel," sagde han roligt og var glad da hun lukkede døren, så den store varme ikke slap ud af hytten. Nu kunne han lave videre og i ro og fred for andre. Kench var da forfærdelig at være i nærheden af.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Fødselsdag! Læremester, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7