Kan du tilgive mig? (Kench)

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 13:26
Makoto lyttede til hendes ord. "Det skal jeg nok gøre en anden gang." svarede han stille. "Jeg handlede i god tro da jeg gik med det samme da jeg kom ud af skoven. Jeg var overbevist om at jeg havde skabt så mange problemer at i gerne ville af med mig hurtigst muligt, så for ikke at generer jer yderligere, smuttede jeg." kom han med sin forklaring ganske roligt og blidt. Han håbede at hun ville forstå, selvom chancerne ikke ar store. "Jeg havde på ingen måde i sinde at virke utaknemmelig selvom det måske godt kunne se sådan ud." Han kunne godt se det fra hendes synsvinkel.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 13:41
Kench nikkede og rejste sig op for at tage sig af en kogende te der boblede over og ned i bålet. "Fint nok.." svarede hun og hældte to kopper op. Hun vendte sig om og rakte den ene til Makoto hendes ansigt var ikke spor venligt men hun hentydede dog til at hun ikke ville ham ondt mere. Det var åbenbart den eneste måde hun skulle håndtere ham på. Om så det ikke ville være dybfølt venskab så måtte ham altså tage til takke med det hun kunne tilbyde.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 13:54
Makoto tog imod koppen og så lidt ned i det. Han vidste ikke hvad det var men han håbede på at det var en venskabsdrik som kunne slette misforståelsen for altid, selvom det ville kræve en eller anden form for magi. Han stolede på at hun ikke ville gøre ham noget og pustede derfor på drikken inden han tog en tår og brændte tungen. "Auv.." sagde han og stak tungen ud for at køle den.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 14:20
Hun satte sig i sofaen igen men benene op til sig. "Det er varmt.." mumlede hun og pustede til sin egen. Hun lænede sig tilbage i sofaen og lukkede øjnene. Det var nu som hun altid havde sagt til sig selv at have relationer til folk skabte problemer og var noget af et tidspilde. Men det var ikke så slemt når man viste at nogen tænkte lidt mere på en end bare som en forbipasserende.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 14:24
"Det siger du ikke." svarede Makoto og lo en smule af det. "Jeg brændte min tunge på det." forklarede han med et stort smil og rettede lidt på sine forben så han lå mere behageligt. "Såeh.. Har du det bedre?" spurgte han endnu engang fordi han ikke havde fået svar første gang. Han bekymrede sig om hende.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 14:29
Kench åbnede igen øjnene for at se på ham. "Er det virkelig nødvendigt at forklare at der ikke er noget at have det bedre fra?" spurgte hun og tog en slurk af sin egen kop. Stadig for varm og hun brændte også spidsen af sin tunge. Hun gav ikke vildt meget udtryk for den men hun pustede ihærtigt på væsken i koppen bagefter
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 14:42
"Du var bare så underlig i går så jeg troede at din dæmonside havde overtaget din krop. Du så også helt forkert ud." forklarede Makoto hvorfor han havde mistanke om at hun havde haft det dårligt. "Altså jeg mente ikke at du var grim, du er stadig rigtig smuk." skyndte han sig at rette for at der ikke kom endnu en misforståelse.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 14:45
"Jeg ved hvad jeg laver med skyggevæsnerne, vi har haft det forhold i siden jeg bosatte mig her" fortalte hun imens hun varmede sine fingre på koppen. "Og jeg ser altid forkert ud.." sagde hun og trak op i sit ærme og viste hud der var en underlig blanding af slange og hendes egen hud. Det kunne godt være hendes ansigt var nogenulde normalt men forbandelsen havde altid en ekstra ting at sige om s det var skjult eller ej.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 14:51
"Okay.. jeg stoler på dig" svarede Makoto og så på hendes arm. "Pjat. Ikke al skønhed kommer på ydersiden. Du er vældig køn i forvejen, men du har også en indre skønhed som mange fyrer ville falde for hvis du åbnede dig op for dem. ^^" forklarede han og drak lidt mere af teen. Det var ikke lige hans smag, men af høflighed drak han forsat af det.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 14:56
Kench trak på skuldrende og stak næsen ned i koppen for også at varme sit ansigt. "Så er det godt jeg ikke leder efter en livspartner.. jeg har det godt med at være alene" sagde hun og tog en slurk der ikke var så smertefuld som den tidligere. Hun gad ikke at nævne de planer hun havde gjordt men en elver for nogle dage siden om at finde en måde at fjerne forbandelsen da Makoto nok bare ville bruge det som endnu en måde at forbinde hendes åh så fantastiske personlighed til hendes ydre.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 15:00
"Så du vil ikke have børn?" spurgte han stille. Han selv ville gerne have en dame og børn, gerne mange børn, men det var ikke let for en kentaur at finde sig en partner. De fleste kvinder blev skræmt af hans størrelse, mest forneden, og kentaurkvinder var sværre at finde.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 15:07
Denne gang kunne kench ikke lade vær med at grine "Gud fri mig hvis jeg en dag bliver gravid" grinte hun og tog en slurk mere fra sit krus. "Nej...for det første ville jeg være en elendig mor, for det andet er børn mere ondskabsfulde end nogle af de væsner der vader rundt her i skoven og for det tredje, er det nok godt at der kun er en Kench i verden" sagde hun. Det var nok første gang hun var blevet spurgt til hendes familie ønsker og det var også ret nemt at svare på. Der var simpelt hen ikke nogen der var god nok, var hun blevet enig med sig selv om,ikke engang hende selv.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 15:39
Makoto smilede over at han havde fået hende til at grine og grinede lidt med. "Du har ret, det er også rart at være unik. Flere af min slags er måske heller ikke nødvendigt så mange problemer som jeg kan lave alle vegne." forklarede han og tog en tår af teen. "Men jeg vil nu gerne have en stor familie, Det er bare svært at finde kvinden syntes jeg."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 16:23
Kench's smil fra grinet blev lidt smørret "Jeg har en hel flok kentaure i baghaven skal du jo huske.. Hvis du mandede dig lidt op kunne det være du havde en chance" sagde hun og tømte kruset hvorefter hun satte det fra sig på gulvet foran sofaen. Hun har helt sikker på at hvis han skulle have en chance hos nogle af hopperne så skulle han lidt kunne konkurrere med hingstene fra sumpen.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 16:29
Makoto nikkede lidt. "Jeg er ikke så god til det med piger. Det er somom de hurtigt kommer til at hade mig. Alethea kunne heller ikke li mig... Det kan jeg bare mærke." Forklarede han og så lidt ned i koppen. "Vil du hjælpe mig med at finde en dame..?" spurgte han så. Han var ikke kræsen.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 16:35
"Nej" sagde hun meget kort og bestemt. "Er der noget jeg ikke kan så er det at sætte folk sammen" fortsatte hun og rakte hen over sofa ryggen efter et tæppe som hun slog om sig. Han burdte da af alle personer vide at hun ikke ligefrem var romantiker eller en Kirsten giftekniv.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 17:06
Makoto nikkede lidt. Okey, så hun ville ikke hjælpe. Well så måtte han jo klare sig selv. Han begyndte at tale om følelser. "Jeg syntes det er svært at tilnærme sig hopperne efter Alethea virkede så afvisende, og hvis hun er deres leder, så er de andre sikkert dobbelt så afvisende." Han så ned i koppen igen og drak så det sidste.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 17:34
Kench lænede sig til siden så hendes ben stak ud over kanten på sofaen og hun støttede sit hovedet på sin hånd som lå på armelænet. "Jeg tror bare det er hendes der er lidt skrab. Det skal man være for at have autoriete over en hel flok heste tror du ikke" sourgte hun så med et hævet øjenbryn. Alethea var nok ikke det bedste bud på en tupisk kvindelig kentaur fra sumpen.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 05.12.2015 18:04
"Jeg ved det ikke" svarede Makoto. "Jeg har ikke mødt andre kvindlige kentaure end hende så jeg har ikke rigtigt noget at gå efter." fortalte han og stilte koppen fra sig på gulvet da der ikke var mere i. Han havde virkelig brug for et kram. "Må jeg få et kram?" Spurgte han pænt.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 18:33
Kench rystede langsomt på hovedet "Nej" svarede hun for 117. gang til hans beden om fysisk kontakt, men det skulle ikke ske igen. Ikke frivilligt. "Men så er det vel også på tide at du kommer derhen? til landsbyen mener jeg. Jeg kunne sende dig derhen på et falsk bud så du kan komme ind?" tilbød hun så imens hun holdt sit blik på ham for at se om det overhovedet var noget han ville være interesseret i.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0