Helli 04.12.2015 16:57
Cecilio var noget chokeret over at hans hånd bare blev slået væk og han vidste faktisk ikke helt hvad han skulle gøre. "Jeg vil bare gerne hjælpe," sagde han men denne gang lod vær med at gå tættere på Florence. Hvad i alverden var der galt med hende? Der var jo tydeligvis noget galt men hun ville ikke have hjælp? Så hvad skulle Cecilio gøre?
Anno 04.12.2015 17:06
Florence holdt armene omkring sig i et forsøg på ikke at gøre noget overildet. Men det hjalp ikke, hun kunne godt høre han snakkede til hende men det var praktisk talt uforståeligt for hende på dette punkt.Det startede kun med et lille skridt nærmere på ham, men et skridt blev hurtigt til mange og det endte med at hun tog fadt i hans arm, spændte ben for ham og hun nu sad bøjet ind over ham imens hun gispede efter vejret.
Det var ikke hvad hun ville og hun skændte på sig selv på indersiden men hun kunne ikke holde det tilbage. Hans krop hans ansigt, hår og hals hvorfor fanden var det så svært at modstå lige nu?

Credit: tofuvi.tumblr.com
Helli 04.12.2015 17:30
Cecilio var mest af alt forvirret, men nåede da også kun lige at træde et skridt bagud, før at han lå på jorden med Florence over ham. Hun var rimelig sikker på at hun ikke forsøgte at voldtage ham, for hun så nærmere, sulten ud? Det gjorde det egentlig en del mere skræmmende at tænke på. "Florence?" sagde han og kiggede søgende ind i hendes øjne. Ville hun virkelig gøre ham fortræd?
Anno 04.12.2015 17:40
Florence placerede en hånd på jorden på hver side af hans hoved. Hun trak vejret hurtigt og havde derfor munden let åbnet og hendes spidse tænder kom mere og mere til syne. Hun kunne høre sit navn komme fra hans læber med det gjorde det bare mere uimodståelig. Med den ene hånd skubbede hun faktisk ganske blidt til hans kæbe så hans var blottet for hende. Hun sænkede sit ansigt men lagde kun lige sin pande imod hans hals for nu. Det kunne ikke passe efter alt den tid at det skulle være nu at hun skulle tage sit første blod som var imod offerets vilje og det åd hende op indefra.

Helli 04.12.2015 17:47
Cecilio så tænderne og hendes røde øjne gav da også mere mening nu. En vampyr, sådan en havde han aldrig mødt før, men han var ikke ligefrem en fan af at blive bidt. Især på halsen, og når han ikke engang virkede som om han kunne komme i kontakt med hende. Han greb fat i hendes ansigt og tvang det væk fra hans hals, så han kunne se hende ind i øjnene. "Florence, vil du ikke nok stoppe," sagde han og prøvede virkelig at få kontakt med vampyren igen.
Anno 04.12.2015 17:54
I et par sekunder kunne man se frygten og skammen som Florence faktisk følte inden hun sagde "Jeg ville sådan ønske jeg kunne.." og fra det ene sekund til det andet tog hun fat i de hænder der holdt hendes ansigt og holdt dem over hans hoved. Hun stirrede på hans ansigt et øjeblik med et forventningsfuldt smil.Uden den mindste tøven slog hun sit hår til siden, da hende nonneslør var faldet af da de begge var faldet til jorden, og lod hendes tænder synke ind i hans hals. Det var første gang hun nogensinde havde drukket direkte fra en person og især en af hankøn og hun kunne helt sikkert mærke forskellen.
Helli 04.12.2015 17:58
Det hele skete så hurtigt, og ligeså snart at Cecilio mærkede tænderne synke ind i halsen på ham, kunne man mærke at han ikke kunne stritte imod. Han håbede at hun ikke ville dræbe ham eller værre, gøre ham til en vampyr. Han var glad for at være et ganske almindeligt menneske. "Florence," sagde han stille og håbede hun snart ville stoppe. Han havde aldrig drømt om at en der var under beskyttelse hos Isari ville være en vampyr....
Anno 04.12.2015 18:36
Florence kunne mærke den varme væske løbe den i hendes hals, det dryppede fra hendes mund og ned ad hendes hage. Hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde følt sig så i live. Det fik hendes muskler til at slappe af og med det slap hun også grebet om hans hænder. Det var ikke fordi hun vågnede op af en form for trance, hun blev bare mindet om hvad hun lavede da hun mærkede hans stemmebånd vibrere imod hende læber. Med rystende kæbe slap hun hans hals med tænderne men kunne stadig ikke få sig vær fra duften af hans blod der dryppede ganske langsom fra de meget små huller hendes tænder havde skabt.

Helli 04.12.2015 21:26
Cecilio lå næsten og rystede og han var også blevet ganske bleg, selvom det var svært at se i det dårlige lys. Han følte sig umådelig svag over alt det blod der var blevet taget for ham, og hans vejrtrækning var da også blevet ujævn. Han havde dog nok kræfter til at sætte sig op og så skubbe Florence væk fra sig. Han kunne mærke det varme blod løbe ned af hans nakke og holdt en hånd op for det. Han vidste ikke hvad han skulle gøre eller reagere. Han var lige blevet bidt af en vampyr.
Anno 04.12.2015 21:37
Florence lod sig skubbe væk og lå bare på jorden. Hendes skuldre rystede og hun tog sine hænder op og greb fat i sit hår. "Jeg er så ked af det, jeg er så ked af det, jeg er så ked af det" blev hun ved med at gentage meget lav men belv overtaget af hendes hulken og hendes tårer begyndte at løb sidelæns over hendes ansigt. Hun ville aldrig kunne se nogen i øjnene igen uden at se hans ansigt. Hvad hun havde set slørret før hun havde bidt ham stod glasklart for hende nu og det skar i hende at hun havde gjordt en anden fortræd fordi hun ikke kunne holde fast om den menneskelighed hun havde.
Helli 04.12.2015 22:05
Cecilio fik endelig stabiliseret sin vejrtrækning, men han var stadig bleg og følte sig ganske svag. "Du bed mig..." sagde han langsomt, og han var også lidt langsom i optrækket lige nu. "Du er en vampyr... og du bed mig... åh nej, nej, nej, nej, nej... jeg bliver vel ikke en vampyr," sagde han og kunne nærmest mærke panikken komme op i ham. Han ville ikke kunne tåle solen og kunne optræde. Det ville være forfærdeligt.
Anno 04.12.2015 22:14
Det gav et gip i Florence da hun hørte hans stemme. Han var i live! Hun vendte sig langsomt om og så på ham med skræmte og ekstremt forbløffede øjne. Hun måtte have drukket mindre end hun havde troet. Hvilket heller ikke havde været så underligt siden hun kun lige akkurat havde stillet sig tilfreds.I alt sin forvirring og skræk prøvede hun at samle tankerne. Selvfølgelig havde hun studeret vampyre og læst at hvad der kunne tilbydes hende. ".. n-nej nej det gør du ikke" sagde hun ganske lavt hendes ansigt var stadig fyldt med blod og tårer der havde blandet sig til ned i hendes hvide krave.

Helli 04.12.2015 22:19
Ved de ord åndende Cecilio lettet op, lige indtil han var tilbage ved start punktet. "Du bed mig," denne gang var det langt mere anklagende. "Du kunne have dræbt mig! Og mod min vilje! Du går da ikke bare og drikker blod af fremmede... gør du?" var alt det Cecilio troede om Florence forkert? Var hun slet ikke så venlig og rar som han først havde antaget om hende? Var hun bare en blodtørstig vampyr?
Anno 04.12.2015 22:30
Kun hans ord var nok til at hendes tårer vældede op i øjnene på hende igen. Hun trak bene og til sig og gemte sit ansigt i armene. Hun kunne bare se hvordan folk nu ville vide alt, hun ville blive smidt ud af klosteret, hun ville blive fanget af indbyggerne i hovedstaden og blive halshukket eller brændt. Alt hun var blevet advaret imod nu skete og hun gik mere og mere i panik. Hun rystede dog på hovedet af hans spørgsmål. Hun fattede kun halvdelen af hvad han sagde dog da hun ikke kunne rive sig fra billederne af folks hadfuldte ansigter der spillede sig for hendes nethinde.

Helli 04.12.2015 22:36
Cecilio kunne godt se at det her påvirkede hende mere end det egentlig påvirkede ham. Han var nok bare stadig lidt sløv i optrækket. Nok pga. manglen af blod. Heldigvis var han stoppet med at bløde fra halsen af, så det var i det mindste noget godt. "Slap nu af Florence.. lad vær med at græde," sagde han for han kunne ikke klare folk der var kede af det, selvom hun lige havde bidt ham. "Du er langt kønnere med et smil, kom nu, Florence."
Anno 04.12.2015 22:47
Florence sad bare stille nu, hun trak vejret lidt hurtigt men hun var ellers faldet lidt til ro. "Jeg har ikke lov til at smile Cecilio" sagde hun men havde stadig sit ansigt nede i armene så det var lidt svært at høre. Hun kunne først nu mærke hvordan hun rent faktisk havde fået en 'normal' kropstemperatur og hendes sanser var væsentligt skærpede. Det var sært, skønt, uhyggeligt og spændende på samme tid og hun viste ikke hvad hun skulle gøre af det hele.
Helli 04.12.2015 22:50
Cecilio hadede at hun opførte sig sådan, så han kravlede lidt tættere på, og hans krop rystede stadig en smule og han måtte nok snart få fat i noget mad og drikke for at få sin styrke op, men lige nu var Florence vigtigere. "Alle har lov til at smile," sagde han og prøvede at tage fat i hendes hoved, så han kunne tvinge det op, så de kunne se hinanden i øjnene.
Anno 04.12.2015 23:00
Florence kunne fornemme at han bevægede sig nærmere. Hun viste hun ikke kunne gøre andet end hans bud lige nu så hun lod sit ansigt blive trukket af hendes arme. Det meste blod var blevet tværet ud i hendes ærmer, men det var stadig ikke et syndeligt smukt syn."Jeg er ..virkelig ked af det, det er ikke sådan det bliver løst normalt" forklarede hun. Det gjorde det på ingen måde nemmere at hans hånd var blevet kold, hun havde jo nærmest hevet alle hans kræfter ud af ham og taget som hendes egne.

Helli 04.12.2015 23:03
Cecilio kunne godt mærke at hans hænder var betydeligt koldere end Florence var, og det var selvfølgelig ikke rart, men han skulle nok overleve. "Hvordan bliver det normalt løst og hvorfor var det ikke løst idag?" spurgte Cecilio og kiggede ind i hendes øjne og håbede hun ikke prøvede at skjule sit ansigt endnu engang. Blodet var selvfølgelig ikke rart at kigge på det, men han kunne godt abstrahere fra det.
Anno 04.12.2015 23:15
Hun løftede sit hovede yderligere da hun undrede sig over at han overhovedet stadig var her og ikke var løbet ad helvede til. Tøvende over om det var en god ide at fortælle alt svarede hun dog "Klosteret.. eller dem der tog sig af mig da jeg var lille anskaffede det på forskellige måder. Jeg har senere fået af vide det har været fra nyligt døde folk og lignende. Det er bare ikke blevet skaffet på grund af alt påstyrret med angrebet på bymuren" sagde hun, hendes hår faldt ned i øjet på hende og hun strøg det væk inden hun gav et lille suk fra sig. Hun kunne desværre se kham klart og tydeligt på trods af mørket, og med ham også det størknede blod på hans hals.
Trådnomineringer:
Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, denne gang med Florence og Cecilio, som endte med at crushe en tiny smule på hinanden. Endnu en tråd hvor det hele bare forløb hurtigt og rart, selvom det egentlig ikke skete så meget udover at de snakkede.”
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet