Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 28.05.2018 12:28
Hello fellow hooman!

Jeg burde måske have informeret om det her noget tidligere, men jeg sidder p.t. med den stigende stress af at skulle skrive en kvoteansøgning, som jeg konstant har lyst til at kaste op over (fordi jeg hader hvert eneste ord jeg skriver) og at skulle forberede mig på at skulle til optagelsesprøve i tilfælde af at jeg faktisk bliver valgt, så jeg har ikke rigtig overskydet til at være alt for aktiv herinde. ._.

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Hello fellow hooman!

Jeg burde måske have informeret om det her noget tidligere, men jeg sidder p.t. med den stigende stress af at skulle skrive en kvoteansøgning, som jeg konstant har lyst til at kaste op over (fordi jeg hader hvert eneste ord jeg skriver) og at skulle forberede mig på at skulle til optagelsesprøve i tilfælde af at jeg faktisk bliver valgt, så jeg har ikke rigtig overskydet til at være alt for aktiv herinde. ._.

Held og lykke med det hele! Det skal nok gå godt <3
Og husk vi stadig er her hvis du får brug for snak eller et afbræk!!

Og ellers ses vi bare når du har tid igen ^_^
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.05.2018 16:50
Ja så blev det min tur.

Jeg er gået ind i eksamensperioden. Det betyder desværre, at min krea er dalet noget. Folk har sikkert kunne mærke det, men nu gør jeg det lige officielt :3 Jeg vil stadig svare, og jeg vil også være til at finde i chatten fra tid til anden, men folk må lige forvente, at min svarhastighed er skruet lidt ned desværre :/

Det var lige, hvad jeg havde.

-Karanu
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 14.06.2018 16:04
Peeps! Jeg må erklære at jeg har fået stress, jeg er inde i en fucked periode psykisk... mit forhold hænger i en tynd tråd... og jeg prøver mit for at rede det, men ser ikke ud til at være nok :(

Jeg undskylder til dem jeg har tråde med, jeg undskylder for dem jeg har lovet at tråde med!

Jeg ville gerne være mere aktiv herinde fornyet elsker siden, men mit psykiske stadie er helt ude og skide, så jeg ved ikke hvornår jeg kommer tilbage tilfalde tråde, men jeg er her af og til i chatten eller over PM... sorry igen

- Nyxx/Karina

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 16.06.2018 09:04
Tid til ferie er desværre kommet og da manglen på krev allerede var væk, og må sige beklager overfor alle jeg har tråde med også dem jeg ikke har med, så har valgt st tag op ferie for at finde min krev igen, kommer stærkt tilbage igen det er jeg sikker på, så pas på hinanden elskede kl’ere see ya

Krave out <3
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 18.06.2018 20:23
ANDY ER TILBAGE!

Jeg er tydeligvis vendt tilbage fra de døde og selvom jeg ikke skriver på den her tråd for at sige jeg fra nu af vil have fravær, så skriver jeg her alligevel for at sige jeg nu er i live igen <3

Hvis jeg har en tråd med nogen der læser dette og som de ønsker ikke bliver fjernet/afsluttet grundet den store mængde tid der nu er gået siden sidste indlæg, så skriv en PB til mig så lader jeg den leve. Ellers dør de nuværende tråde jeg har aktive som jeg skriver dette om en uges tid <3

~ Jordy ~
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Jeg er væk hele denne uge (uge 27)!

Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 04.07.2018 20:12
Hej alle,

Beklager, at jeg intet lyd har givet fra mig i længere tid. Jeg har desværre ikke haft kreativitet eller tiden til jer :(
Jeg ved desværre ikke hvor længe det vil stå på, da jeg syntes arbejde og alt andet tager så meget af min tid pt. 

Værn jer derfor med tålmodighed i forhold til mine tråde - er dette rigtig træls er der no hard feelings for at I afslutter dem. Jeg vil dog forsøge at blive mere aktiv, da KL er uundværlig <3 

Love
Ela 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 09.07.2018 10:19
Hej KL-folk<3

Jeg stikker af til Spanien og Italien på torsdag (d.12) og er først tilbage d. 31 juli. 
Jeg kigger måske ind forbi KL en gang i mellem, men vil så vidt så muligt forsøge ikke at være for meget online :) I må passe rigtig godt på KL så længe! Jeg prøver at få svaret alle mine tråde inden jeg tager af sted.

- Krys :)
~ Krys ~

Koda

Koda

Brother to a bear

745
karakterer

Koda 26.07.2018 06:06
bare lige til obs. denne gang i den rigtige tråd, så daler mit aktivitets niveau fra på tirsdag grundet arbejdslivet kalder igen :)

Jeg prøver at holde mig aktiv og trylle svar frem et par gange om ugen, kan dog være det ende med ventetid, det beklager jeg med det samme. Kan være jeg kommer til at svare mere hyppigt i nogle tråde en andre, det har intet med jeg ikke har lyst men det er forskellige faktorer af tid, krea, humør osv, men prik til mig hvis i savner svar i en specifik tråd og jeg vil når tiden lader sig gøre sætte fokus på den :)

God vind til alle og i har sku gjort den her ferie fantastisk :)
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 04.08.2018 22:23
Må vist heller melde noget ud i den her tråd, nu der går længere og længere mellem at jeg får smidt svar efter folk.

Jeg har fået ny lejlighed fra, ja nu - så er ved at pakke alle mine ting ned.... hvilket suger en del energi.
Når jeg så er flyttet, så vil jeg være lidt net-løs i en tid O.O Så svar bliver nok lidt puljede og måske lidt sporadiske.

September skulle alt det være på plads, men så er der jo noget der hedder arbejde som nok stjæler en del ekstra tid.

Håber på at være tilbage i fuld gear midt i oktober!

Kram
- Grace
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 06.08.2018 15:48
Nu vil jeg være praktisk, jeg tager væk om et par dage til Tyskland, hvor jeg skal deltage i et par dage på en af de største festivaler. Så jeg kommer nok ikke til svare tråde, plus at min skole starter i morgen, men jeg vil gøre mit bedste for komme på når der er tid. Jeg er bort rejste fra den 9 August og frem til den 14 August, og op dertil vil jeg nok heller svare meget i tråden, vi ses nok først igen på den anden side.

- Raider
Fisk

Fisk

Just Keep Swimming!

205
karakterer

Fisk 30.08.2018 08:09
Bellow folkens! 

Nu synes jeg der er gået en del dage hvor jeg faktisk ikke har kunne svare i mine tråde. :/ 
(Men jeg vil så gerne jo) Så til dem jeg tråder med. Jeg beklager min MEGET langsomme svar, der kommer tid til anden..  det ender til sidst med at trådene bliver for gamle :S No Go!

Til hverdag når jeg kommer hjem fra arbejde, er jeg ofte utrolig træt, og det er det der simpelthen ødelægger min krea. x_X jeg vil prøve at finde en måde hvorpå jeg kan komme i gang igen. Evt. skrive lidt ad gangen? Om morgenen? *Ser tænksom ud* 

I hvert fald tænkte jeg, at jeg lige vil give liv fra mig. Har også været lidt fraværende. x3

Fisk

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 14.09.2018 10:57
Grundet personlige årsager, tager jeg en pause fra KL. Hvor længe ved jeg ikke. Jeg undskylder på forhånd over ventetiden på svar i tråde.
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 25.09.2018 19:54
Jeg tager desværre en KL pause, da min kreativitet er på store mangle og det bliver nok på lidt udvist tid indtil videre. 
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 04.10.2018 14:30
Jeg er startet op på specialet igen og har mildest talt skide travlt xD jeg svare når jeg har tid og overskud til det, men det kommer ikke til at gå for hurtigt med mindre det har større relevans for plot!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 13.10.2018 15:50
HAAAiiiiiijjh....ehm.. *host*

Nu har jeg virkelig ikke været særlig aktiv herinde siden, vil sige slutningen af juni - overhoved - hvilket jeg som noget af det første beklager meget. Jeg har gjort mit bedste for at jonglere at have startet på et erhversstudie, hvor din gode ven Dew skal løbe rundt i et køkken det meste af dagen, og ikke bare lægge mig til at dø, når jeg kommer hjem fra en 8 timers lang dag. Det har ikke gået alt for godt, som I har lagt mærke til, men jeg bringer gode nyheder: Overskuddet er så småt vendt tilbage!

Desværre, så er det ikke helt derfor jeg skriver herinde i fraværstråden. Nope. For jeg skrider igen lige som snart! I godt 14 dage! Yo gurl tager nemlig til Japan her mandag morgen og kommer ikke hjem igen før den 30. oktober. xD Så egentlig kom jeg bare lidt hurtigt forbi igen for at sige farvel.
Om jeg får tid til at komme på computeren mens jeg er væk, er ikke noget jeg ved. Mit gæt vil være nej, men der er måske nogle afslappende dage uden planer, hvor jeg stikker hovedet ind.

Med det sagt:
Ja ne, peasants! 

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 28.10.2018 06:50
ROM is the shit, ROM har givet mig nyt håb og nyt liv og jeg er klar til at komme tilbage til kl, på forhånd undskylder jeg igen over for dem jeg har tråde med der ikke er bliver besvaret, MEN....... nu skal der ske noget igen, skal dog først lige hjem fra ROM igen ????????????????????
Raider

Raider

666
karakterer

Raider 04.12.2018 21:18
Min tid til siden bliver mindre, eller mest i de næste par weekender, uge dagene skulle stadig kunne give mig tid til svare mine tråde.

Men, men. Lørdag den 8 December og jeg ude dagen lang, først er der smut tur til national museum, og der efter en smuk koncert med Myrkur i KBH.

Weekend efter, altså fredag den 14 December daffer jeg på en bus til Berlin, fordi min bedst ven har inviteret mig med til en fest dernede, så jeg er ikke aktiv igen før Søndag eftermiddag.

Alt hvad der kommer der efter vil få en update sener, men jeg gør som altid mit bedste for have tid til mine svar.
Troll

Troll

BornholmerMeister

67
karakterer

Troll 20.12.2018 02:42
Ey! jeg tager hjem den 20 til min familie på Sjælland og Bornholm, og er først tilbage til siden den 3. Januar og da jeg ikke tager nogen computer med kan jeg så derfor heller ikke svare på tråde, men kan godt være jeg ser på chatten engang imellem :D håber i får en FANTASTISK jul og et FANTASTISK nytår! <333
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1