Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 01.04.2011 16:15
"Min plan vedkommer ikk dig Falco." Det går pludselig op for hende, hvor tryllebundet hun har været i løgnen i hans udsene. Han er slet i noget for hende. Hun prøver at ryste tanken ud af hovdet og bakker lidt bag ud. "Jeg er færdig her." Siger hun koldt og letter igen fra jorden og forsvinder.

// Out <3
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 19:25
Satira står og holder om to af stængerne på porten til Cassa's palæ og hendes pande viler svagt op af porten. Vinden er kølig, men Satira ligger ikk mærke til det. Hun står bare og tænker, fortryder kort at hun lod sig forvandle og derved mistede dette sted for altid. Langsomt lader hun sig falde ned på knæ, men stadig med panden om porten og med et fast græb om stængerne.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.11.2011 19:47
Falco som slet ikke var i nærheden af satirra kunne mærke hvordan hans offre gennem tiden havde det sådan da.
et lille smil kan ses på hans læber i den mørke skov han stod i, nu var han sluppet af med maki, så nu kunne det være han skulle besøge han ynglings.
Falco dukker op 1 meter fra satira, " hvorfor sidder du der, når du burde være ude og jæge?" han læner sig op af en de pæle som var ved stedet.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 20:20
I det samme Falco snakker til hende, forsvinder alle sorger og hun glemmer alt om hendes gamle liv. Med enkel og hurtig bevægelse stiller hun sig op og vender sig mod ham. "Du har intet at gøre her Falco." Sidst de mødtes blev hun forvandlet til et monster, men nu ligner hun sig selv igen, dog gløder hendes øjne med hendes uretfærdige skæbne.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.11.2011 20:25
et lille smil kommer frem på hans læber han ser lidt op og ser så på hende igen " på en eller anden måde så burde du jo heller ikke være her, så mund ikke det her går lige op " sagde han på en rolig måde.
imens han så på hende betragtende.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 20:30
Hun tøver og kigger ned i jorden i et øjeblik. Kun få sekunder efter løfter hun atter hovdet, stolt og selv sikkert.
"Nok har du ret, men jeg hentød til i nærheden af mig." Hendes kolde blege ansigt trækker ikk en mine, udover det selvtilfredse smil hun holder på hendes røde læber. Vinder danser let gennem hendes lange rubinrøde hår og leger i hendes grønne silke kjole.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.11.2011 20:36
han griner lidt " når så det mener du, jamen du ved at det ikke kan lade sig gøre."
falco gik lidt tætter på hende " kan se at dit liv stille forsvinder, og du nok snart vil få trængen til blod, men det er kun et spørgsmål om tid før sulten kommer "
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 20:49
Da han træder frem mod hende, hæver hun blot det venstre øjnbryn af ham."Glem nu ikk ,at jeg lod dig gøre mig til hvad jer er og derved at blevet stærkere end dig selv." Hun sætter hænderne i siden og står bare og kigger på ham. "Og hvad har du tænkt dig at gøre? Fremskyde det?" Hun ligger hovdet på skrå og ser på ham med et forventningsfuld blik i øjnene. Hendes røde hår glider langsomt frem og tilbage, i små lokker, hen over hendes blege ansigt. Hvis man betragter hendes rosenrøde mund længe nok, vil man kunne se to små hvide tand spidser, som først bliver rigtigt tydelige når hun snakker.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.11.2011 21:03
Falco står nu helt tæt op af hende, han lægger mærke til de blottede spidser, der ses i hendes mund.
han vidste ikke rigtig om han behøvede at fremskynde noget, for han vidste at det nok skulle komme til hende " ja muligvis er det mig der har skabt dig og ja du er stærkere end mig, men husk jeg ved hvad du vil " smiler han og peger sig selv i øjne.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 21:08
Hun står stadig på fast grund og rykker sig ikk en tomme. Hendes blik er stadig sikkert og koldt, men hun ser stadig ud som om hun venter på at han vil sige noget mere. Hun ligger begge hænder på hans bryst kasse. Så fortæl mig hvad du ser, oh du store hersker. Hun løfter atter øjnbrynet og trækker nu kort på smilebåndet.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.11.2011 21:14
ide hun kommer tæt på ham og placere hendes hænder på hans brystkasse, ser han blot på hende og smiler "det er jo det jeg ser, du ved jeg kan ikke se det som ikke kan ses men derfor ser jeg det som vil ske."
falco var lidt forvirret nu
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.11.2011 21:22
Folco er ikk den eneste som blev forvirret, Satira gjorde oss og bliver nød til at ligge en hånd over ansigtet. Det gør hun ved kun at sætte fingerspidserne på ansigtet og lukker øjnene. Hun ryster langsomt på hovdet og ser helt fortabt ud, men hun kan ikk lade være med at små fnise af ham. "Prøv igen, tak."

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.11.2011 17:20
han smiler lidt til hende på hans helt egen måde " bare husk jeg ved hvad du vil fortage dig når jeg vælger det."
han ser hende i øjne " er du sur på mig stadig" han vidste godt på en måde at hun hadede ham men har kunne godt lide at han fik af vide at folk hadede ham.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 23.11.2011 17:30
Satira sænker atter hånden og sætter den tilbage i siden, mens den anden stadig hviler på hans bryst. Hun ligger hovedet på skrå og smiler barnligt. "Bare rolig Falco. Jeg vil hade dig til verdens undergang!" Hendes stemme lyder som en lille pige og det blik hun har i øjnene, får hende til at se yngre ud end hun egentligt er. Hun ligger begge hænder om nakken på ham. "Men jeg er dig oss evig taknemlig" Hendes søde lillepige smil, bliver lumsk og drilsk.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.11.2011 17:38
falco ser undrene på hende og træder et skridt tilbage da hun smiler " hmm var så lidt tror jeg " falco vidste ikke hvad hendes tanker sagde men han vil ønske han kunne læse hendes tanker det vil gør det hele lidt nemmer for ham.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 23.11.2011 17:49
Hun slipper ham, da han træder tilbage og griner igen af ham. Han er nu ret sød ham Falco. Hun står om betragter ham en smugle og trækker så på skulderne og ser opgivende ud. Vinden danser stadig gennem hendes hår og tøj, stjernerne spejler sig i hendes øjne og det er som at hun slet ikk lægger mærke til den bidende kulde i vinden.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.11.2011 17:58
falco så på hende og betragtede hendes smukke øjne og hår som var fremvist på grund af himlen. selvom falco ikke vil indrømme det overfor sig selv så var satira guff for ham.
" sig mig lige en ting, hvor har du fået blod fra?" falco vidste at hun måtte ha blod for at overleve, selv falco skulle ha blod og lige nu kunne han godt tænkte sig satira's blod.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 23.11.2011 18:06
Hun bidder sig i underlæben og flirter en smugle. "Jeg få det lige der fra hvor jeg vil." Satira lukker øjnene og tager en dyb indånding. "Du har måske problemer?" Spørg hun drilsk og kigger ham i øjnene.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.11.2011 18:11
han ser smilene på hende " hører her smukke, du er min skabning jeg vil ikke miste dig " smiler han hående " og nej mangler ikke blod med mindre du vil gi noget " smilte han, han så ned i jorden også op på hende "nå?"
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 23.11.2011 18:19
Hun løfter det ene øjenbryn og bakker lidt væk fra ham. ”Der er lige en ting vi skal have på plads Falco. Hun stikker en finger i ansigtet af ham og ligner en mor der skælder sin lille dreng ud, for at have gjort noget uartigt. Jeg er ikk nogen madret.” Hun blev virkelig fornærmet over hans kommentar og slutter derfor sin sætning af med at halvråbe af ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat