Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 28.04.2009 22:26
Yang slår klik med tungen, og nikker anerkendende til hans plan. hun ser ned af sig selv, og sit våde tøj. det vil blive svært for dem at komme ud, så længe hun drypper hele vejen. hun lægger hovedet på skrå, og misser let med øjnene imod ham.

"God plan.. men hvordan skal jeg blive tør? det tror jeg ikke du kan være så behjælpelig med" fniser hun, hentydende til hans våde skind/skæl. Hun kaster et blik ud af vinduet, og sukker kort.

"Og solen er gået ned, så end ikke den kan varme min drivvåde krop. eller snarere... mit drivvåde tøj" det sidste mumler hun lavt, før hun tænksomt lukker øjnene. skønt hendes kameleon-evne vil være behjælpelig her, tør hun ikke bruge den. smerterne er for store, og hun er bange for at blive ukoncentreret og blive synlig igen.
Hendes fingerspidser på den raske arm masserer blidt hendes pande, somom hun forsøger at fremhjælpe tankerne og ideerne. da det ikke virker, åbner hun øjnene, og sender Shak et spørgende blik.

"nogen ideer? selvom jeg tvivler på at du har nogen erfaring med at gøre en kvinde tør?" hun griner sagte, og smiler skævt. lige nu har hun ikke noget imod at være her. - så længe der ikke kommer flere ubudne gæster...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 28.04.2009 22:47
Shak lytter roligt til hvert ord og nikker med, mens han tænker.
"Hm.." udsukker han stille, for efter at kigge sig omkring...
Pool... Fisk... Planter... Planter... Forklæde...
"Ah. Vinduet. Vi kan da bare hænge tøjet fra vinduet? Hav blæsten burde kunne tørre det godt. Hvis du altså ikke har noget imod lidt sand.." forklare han og går over til vinduet.
"Det er i hvert fald den hurtigste måde jeg kan komme på" siger han, og har måske lidt for perverse tanker, når han selv for fanget, hans ord...
Kan godt ses på hans... krop.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 28.04.2009 23:04
Yang synker en lille klump, da hun hører hans ord. med tøjet hængende ud af vinduet, er det jo ikke på hende! og det ved Shak vidst udemærket godt. hendes blik flakker let, før hun tavst nikker. Det er den eneste måde, selvom hun vil føle ubehag ved dette.

"okay.." mumler hun, og går lidt væk fra Shak, somom hans syn skærpes, bare hun er de få meter længere væk. Egentlig har hun mange mærkelige vaner, men de er ganske naturlige for hende. Og en af dem er ikke at stå for tæt på nogen, når man klæder sig af.
Ganske hurtigt finder hendes hænder ned til underkanten af blusen, hvor efter hun langsomt, på grund af sin syge arm, trækker den over hovedet. Hendes lettere forslåede porcelænshud kommer til syne, samt et par ungpigebryster, i pæn størrelse. Hun dækker over disse, da hun efter at have smidt bukserne, går hen til det åbne vindue, og hænger tøjet ud.

Det har bare at tørre hurtigt! tænker hun fluks, da hun ser Shaks voksende manddom. hun rynker panden, hvorefter hun skynder sig hen, og sætter sig i puderne, men siden til Shak, sådan at hun hele tiden har et øje på ham.

"Hvorfor skal du også have den åndssvage pøl?!" mumler hun, og klikker let med tungen... endnu en af hendes vaner...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 28.04.2009 23:20
Shak lader hende går for sig selv, selvom han stadig godt kan se det. Poolen for lyset til at blive reflekteret rimeligt godt i hele rummet...
Som sagt, reagere hans manddom på hendes afklædning, men mere gør han ikke ved det.
Følger hende kun og sammenligner hende i tankerne, med andre kroppe han har set.
Han smiler lidt skævt, for bagefter at sætte sig ved vandkanten igen; mens samme spørgsmål kommer op.
"Fordi jeg er sikker her inde. Sikkert at sove... sikkert at være. Ja. Privat på alle måder. Hvis jeg skulle ud og sove i havet hver enenste nat, ville jeg ende med at blive angrebet af forskellige rovfisk. Og mange af de bæster der ude, er virkelig store..." forklare han og sidder stadig med den pegene manddom, mens hans øjne varme blidt over Yangs generthed.
Haha... Ville jeg ikke have troet om hende. Har sagt jeg ikke gøre hendes type noget, med mindre det er ønsket... alligevel føler hun sig ukomfortabel tænker han, mens han uden at vide det, bider lidt i sin underlæbe; over andre, lidt mere censoreret tanker.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 30.04.2009 21:53
Yang trækker benene op under sig, således at hun nu sidder i såkaldt 'havfruestilling'. Hun sukker lavt, og møder Shaks beroligende blik, før hun hurtigt kigger væk. Hun kommer til at fnise lidt over dette, da det minder hende om hendes dage i den skole, hun som barn gik i. det er bare minus kedelige lærere, og elever, der mobber.
Hun kører en hånd igennem sit hår, og ser lettere bedømmende på ham.

"Hvorfor gør du det her? jeg har aldrig gjordt nnoget for dig, rent faktisk er du ikke din stilling som bandemedlem tro, når jeg er her, på dit værelse, uden en trevl på kroppen" hun tilter hovedet en anelse, og ser afventende på hans reaktion. dog er hendes blik ikke længere nede end overkroppen.
Selvom alle hendes instinkter og sanser siger, at dette er forkert, føler hun sig stadig lokket. Hun ved ikke hvorfor og hvordan, men alligevel... hvorfor kan hun ikke sige stop og fra?!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 30.04.2009 23:01
Shak kløer sig lidt i sit gennemsigtige hår, som har fået en underlige farve, da alle farverne bag ham, ses igennem...
Han trækker småt på skulderne og sukker lidt over de andre ord om tro.
"Hmm.. svær en.. Der ligger vel egentlig flere ting bag det... og det med banden er ikke det helt store. Plus, jeg regner ikke nogen finder ud af det, med mindre Samson kan kende dig sådan der; og at vi uhelidigvis stødder ind i ham; ~men..." siger han og tager lidt luft ind, til at fortsætte.
"Han for det svært, da jeg er hans eneste forsvar og patrulje mod vand angreb. Så selv, har han brug for mig.. og det du ikke har gjort mig noget, har ingen betydning, så længe at du giver mig en belønning for alt dette; da jeg risikere liv og lem, for din frihed." kommentere han og sukker lidt med endnu et træk på sine skuldre, mens blikket falder fra Yang og ned på vandet.

"Og det at du er nøgen, er selvfølgelig svært for mig... Meget faktisk. Men jeg kommer ingen vegne, ved at gøre det samme med alle kvinder. Så... Ikke for at fornærme dig, på nogen måde; hvis du tror det" siger han som afslutning og svinger lidt hår væk, så det varme blik, igen bliver kastet over Yang, for ikke mindst hendes krop, som kun lige gemmer sig bag en pude eller to.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.05.2009 18:37
Yang hæver overrasket et øjenbryn, med et lille smil krængende på læben. okay, lidt mere poetisk, end hun havde regnet med. nej, ikke poetisk. mere blid, forsigtig. Hun lader forsigtigt pegefingeren bevæge sig i en cirkel henover en af puderne, alt imens hun forsigtigt bider sig i læben...
"shak... jeg hader at skulle sige det her men.. Samson er ligeglad med forsvar og medlemmer af banden. Han ville dræbe sin egen bror, hvis han trodsede ham. Men selvfølgelig skal du nok få en belønning" hun smiler let "jeg er bare ude af stand til noget som helst lige for tiden" siger hun, og vifter sigende med den brækkede arm. Hun sukker let. Samson har godt nok fået gjordt hende invalid, den psykopat.
"Jeg er ikke fornærmet. Jeg er glad for at du respekterer mig og mit personlige kropsrum. det er ikke alle mænd, der gør det" hun smiler varmt, og rejser sig forsigtigt op, for derefter af træde hen til ham. Betragter tavst hans reflekterende hår, før hun forsigtigt rækker hånden ud, og stryger ham, den mand, der ligenu er ved at redde hendes liv, over håret. I enhver anden situation vil det synes mor-agtigt, og meget forkert, siden han er en halv gang større end hende, men hele indtrykket er snarere trøstende og venligt.
"Tak" siger hun, og smiler, før hun trækker hånden til sig igen.
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 02.05.2009 18:05
Rolig som vinden sniger sig gennem alle kroge i rummet, og laver selv mindre bølger i den stille pool; mens Shaks hår bliver trukket frem fra skuldernes maskuline svulmen, da Yang går over til ham.
Hvis huden ikke var dækket af skæl, ville et mindre kuldegys være til syne; som dog kan nænnes med Shaks hurtige lukken af sine øjne, som minder mere om et tilfældigt blink.
Hans åndedræt falder lidt overens med Yangs ord, da hun benævner stoltheden, som så sjællendt er vist fra Shaks side.

Mest af alt har han bare lyst til at gribbe Yang ved armene og tag hende i hans favn; da de nu begge står blottede for hinanden.
Små træk i sine muskler holder ham dog tilbage, med kun en matchene viljestyrke og morale.
Han nikker modtagene, med et efterfulgt smil af en vis tryghed og skjult charme.
Hans øjne undersøger alt ved Yang, og samme med tankerne. At hun kunne gå fra at være helt genert til at stå fuldt åben over for ham. Det er store skridt... Og hvis han så bare havde noget at notere det på; da tankerne allerede er ved at blive mixet af andre; mere frastødende tanker.
"Du skal ikke takke endnu... Du er ikke ude" forklare han og ser lidt mere seriøs ud, nu da han forstod de tidligere ord om Samson.
"Hm... Jeg kan næppe nedkæmpe Samson uden vand... Og jeg tror ikke vi kan overleve et spring oppe fra den her etage; som mit rum er i. Ellers var vinduet altid en mulighed. Men du har fået mit ord, så jeg vil holde det." siger Shak med en omhyggelig forståelse.
Dog efter ordene, ligger der sig kort en uhyggelig stilhed, som bringer tanker frem hos Shak; om hvor stærk Samson egentligt er. Og ikke mindst, hvor han vil være. Der må være en dag, han er optaget... Hmm. Måske kan jeg finde en af pigerne, til at holde ham hen..? tænker han grundigt igennem, sammen med andre idéer, som at snige sig fra væg til væg eller gå ned på en lavere etage og hoppe ud gennem vinduet derfra.
Hvad der nu kom først.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 02.05.2009 22:41
En voldsom smerte skyder op igennem yangs arm, og hun skærer tænder af smerte. Det meste af det shak siger, går ikke ind på grund af dette, men hun får fat i det vigtigste, og det er nok for hende. Da hans ord omkring hendes takken når ind, ryster hun afvisende på hovedet, og afværger med hænderne.
"Jeg takker dig nu. Hvis vi møder Samson på vej ud, er det ikke sikkert jeg er i stand til det, hvis vi når ud" siger hun, halvt i sjov, halvt i alvor. Hvis Samson så dem nu.. han ville brække alle deres knogler uden at tøve, det er hun klar over.
"Åh shak... jeg er ked af at have rodet dig ud i problemer. Jeg skulle aldrig været kommet her til at starte med" siger hun, og rynker øjenbrynene, mens hun møder hans blik med hendes eget tænksomme.
Hendes krop er efterhånden helt tør, men igennem det åbne vindue stryger vinden kold imod hendes hud, der dækkes af gåsehud. Hun ser ned i gulvet, og hendes kinder har fået en ferskenrød farve.
"Jegøhh... Jeg ser lige om tøjet er tørt" undskylder hun, og smutter hen til vinduet, for at mærke på tøjet. Det er stadig en smule fugtigt, men en god undskyldning for at slippe for den akavede stemning.
Stop det nu Yang! Han er et bandemedlem! siger en snusfornuftig stemme i hendes hoved, der dog hurtigt bliver overdøvet af en anden, mindre fornuftig stemme;
Slap af! Han er helt vild med dig! bare kig ned, hvis du vil se beviset! Yang tager sig til hovedet, og sukker.. Forpulede stemmer!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 04.05.2009 21:18
Shak for et mindre irretabelt udtryk og fnyser så lidt.
"Hm.. Det er ikke din skyld. Jeg tog valget at hjælpe dig... Så jeg vil også tag konsekvenserne for dem, hvis vi bliver opdaget. Lige meget hvem, burde ingen mand, forvolde en kvinde skade.." siger han nobelt. Dog lidt dobbelt moralsk, da han lever på at lokke uvidende ofre og fortærre dem... Selvom han har overlevet på fisk og frugt på det seneste. Men der vil altid være et punkt hvor han SKAL have menneske kød..

Roligt følger han Yangs hofte sving, mens hun bevæger sig hen til sit tøj. Lader så blikket rykke sig op til hendes skuldre.. gnaver tænderne sammen og har en utrolig hård kamp, for at holde sig tilbage.
Dog kan man ikke undgå at se hvor 'glad' han er for Yang lige nu...
Aldrig har han holdt sig tilbage...

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.05.2009 21:39
Yang skæver tilbage imod Shak, og sukker lavt, ganske lavt. Hun vil virkelig ikke volde ham nogen problemer. Da han er færdig med sin noble talestrøm, smiler hun let, og betragter ham kort.
"Ja, noble sjæl.. jeg syntes bare du er langt smukkere, nu hvor alle dine knogler er intakt" siger hun, og går hen til ham, så de står front mod front. Hun kærtegner forsigtigt hans kindben, og et smil spiller på hendes læber. Han var faktisk ganske smuk; når altså han droppede alt det kvindeforfører-pis.
Pas nu på, Yang siger den snusfornuftige stemme, men hun slår det hen, og endelig får hun ro i sit hoved. Hun møder hans blik, og ser sig selv genspejles i hans øjne. Det får hende til at smile endnu mere- i det mindste har hun stadig sin krop og sjæl.
"Kys mig" beordrer hun pludselig, blidt og halvhviskende. Hvorfor ved hun ikke helt præcist. Måske søger hun tryghed, måske mangler hun følelsen af bløde læber imod hendes (altså uden det er voldtægt). Tanken om at hun måske er faldet for ham, slår hun hurtigt hen.. det var da ikke hende.. var det?
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 04.05.2009 21:50
Shak står først, dybt forvirret over hendes pludeselige vending igen.
Utroligt... Hvor gør det meget at give en kvinde respekt.. når han at tænke før hans følelser bliver fuldstændig mixet sammen, så han fryser fast på stedet, i det hun for stillet sig lige foran ham og spørg efter et kys.
Han står først lidt, for egentligt lige at fange hvad hun sagde, før han for lænt sig ned, for at kysse Yang med en romantisk dybte.
Med et slipper alle de tilbage holdte fornemmelser fri. Han lader roligt sine hænder hvile mod Yangs kinder, mens han holder kysset varmt.
Sådan et øjeblik ønsker han ikke for noget at ødelægge. Så selv kroppen lader sig holde tilbage fra lyster og længsel.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.05.2009 22:23
Yang fortryder pludselig at hun spurgte, da hun ser ham stivne. Hun skal lige til at undskylde, da hans læber rammer hendes. Hun lukker øjnene, og gengælder hans kys, med en intens dybde. Forsigtigt samler hun hænderne bag hans nakke (så godt man nu kan med en brækket arm), og presser let sin krop op ad hans, så de nærmest smelter i et. På hendes læber spiler der et let smil, men en tanke bagerst i hendes hoved, nager hende stadigvæk; Døren er ikke låst. Hun forsøger at ingorere det, men hendes blik flakker hele tiden tilbage til døren.
Hun slipper kysset, og ser undskyldende på ham.
"Kan vi lige...?" siger hun, før hu skynder sig hen til døren, og drejer nøglen om. Klik-lyden beroliger hende gevaldigt, og hun bevæger sig tilbage til shak, med smilet på læberne.
"nå.." siger hun, og kærtegner forsigtigt hans kraveben med sine fingerspidser.
"Hvor kom vi fra?"
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 04.05.2009 22:37
Shak bevæger sig langs hende, før hun drejer rundt forbi ham. Mest af alt, ønskede han ikke at give slip på kysset, men så, så hvad hun gjorder og smilte bare med et grin.
Roligt lader han sine hænder hvile ved Yangs hofter, som havde plaget ham. Han lader småt sine hænder mærke deres runde glatte former...
"Lad mig opsummere for dig..." siger han og lader så sine læber finde tilbage til Yang; krop mod krop.
Allerede var han begyndt at få det varmt...

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.05.2009 22:45
Yang blinker til hans grin, og hun smiler forsigtigt. Da hun mærker hans kærtegnende hænder på sine hofter, smiler hun skævt.
"Du ved godt, at det er at få belønningen på forskud, ikke?" siger hun, før deres læber atter mødes. Hun sukker nydende, og lægger hænderne om livet på ham. Forsigtigt lader hun sine kys variere; fra blødt til lidt hårdere, og så tilbage til blødt igen. Det værste hun ved er, når den man kysser, ikke er mere værd end en død fisk.
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 04.05.2009 22:54
Shak lader sig roligt læner Yang til siden, for så at tilte sit hoved så kysset nydes i en større skala.
Han lader læberne nærmest dreje om hinanden. Ae hver en blød fold på hendes læber med hans lidt hårde læber, mens hans muskler lader sig trækker sig omkring hendes talje og krop, i et mindre kram.
Finder det vildt at hun kysser så forskelligt, så han ikke kan lade være med selv at skifte mellem blødt og hårdt... Fra side til side. Over- og underlæben..

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.05.2009 14:44
Og ham der sagde, at han ikke kunne gøre det samme med alle kvinder flyver det igennem hende, og hun får et lille smil på læben. Følger Shaks bevægelser, ned til den mindste detalje, og vover at gøre kysset endnu mere intenst. hun nyder den salte smag af hans læber, da hendes tunge forsigtigt skiller dem ad. Hun lukker alting ude; der kunnefor så vidt stå ti soldater OG Samson, uden at hun ville bemærke det. Kun Shaks åndedræt ka hun høre. Og mærke, da de står tæt op ad hinanden.
Hendes hænder finder frem til hans, og hun fletter forsigtigt sine fingre ind imellem hans, før hun igen gør kysset mere dybdesøgende, og legende..
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.05.2009 20:11
Shak begyndes at føles tør, da han åbenbart godt kan svede i den her form, og ikke helt vant til det.. som han nok hellere aldrig helt bliver.
Han prøve at trække kysset så langt og uvurderligt, til han roligt tilter Yang tilbage på sine fødder, før han stille slipper kysset med et blidt smask.

Med ét gør han et pludseligt spring, for så at lave hovedspring i poolen; dog uden et voldsomt plask. Kun et skvulp i vandet, før han gør en 180 drejning i vandet og poppere op fra pool kanten, med blikket op på Yang; kun arme og hoved over vandet.
"Undskyld... Du gør mig bare meget varm" siger han og smiler lidt skævt, for den måde han måtte springe i, som en anden tørstig fisk.
Hele situationen er vel egentlig en stor turn-off for de fleste?

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.05.2009 20:28
Alt imens kysset varer, komer Yang til at tænke på, hvor forkert det er, at stå og kysse et bandemedlem, endda et, hun i starten anså for at være et perverst svin (undskyld sproget). Hun skal lige til at afbryde kysset, men før hun når det, har shak taget initiativet, og ser nu på hende nede fra poolen. hun måber først en anelse, men smiler så med et lavt grin.

"Tjaa, det har jeg for vane" hun kaster provokerende håret bagud, og svanser overdrevent hen til sit tøj.
"Det er min.. udstråling" giver hun den som ægte dramaqueen. Hun laver en stor cirkel med den raske arm, og indtager en elegant stilling. hun ser alvorligt på ham, før hun bryder sammen af grin, til hun næsten får tårer i øjnene. Hun mærker på tøjet, før hun trækker blusen ind af vinduet, og tager den på. Et korset vile nok ikke have været så dårligt, men når man er fattig som en kirkerotte, er selv de mest simple ting svære at skaffe. hun er heldig, bare det at hun har tøj.
I et snuptag trækker hun også bukserne på, og sætter sig op i vindueskarmen. At han slap kysset HAVDE været et turn-off, men hun lader sig ikke påvirke af dette. Det var jo forkert, var det ikke?
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.05.2009 20:41
Shak står bare og grin småt med. Egentlig havde han fået alt det infomation han havde brug for. Kysset var vel egentlig bare lidt ekstra gevinst.
Kan godt ses på ham, da han allerede er faldet til ro igen. Han lader dog stadig blikket være holdt på Yang, mens hun trækker i tøjet; efter have grint med på hendes lille posering, uden tøj.

Shak hviler bare hovedet mod sine hænder, som har lagt sig oven på hinanden foran ham. Han smiler lidt til Yang, fra vand kanten.
"Så... Du siger bare til når du er klar til at tage afsted..." kommentere og tilbyder han, før han stille vender hovedet fra kanten og lader sig skubbe ud på poolens midt; flydende på ryggen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat