Luchious 02.05.2009 18:05
Rolig som vinden sniger sig gennem alle kroge i rummet, og laver selv mindre bølger i den stille pool; mens Shaks hår bliver trukket frem fra skuldernes maskuline svulmen, da Yang går over til ham.
Hvis huden ikke var dækket af skæl, ville et mindre kuldegys være til syne; som dog kan nænnes med Shaks hurtige lukken af sine øjne, som minder mere om et tilfældigt blink.
Hans åndedræt falder lidt overens med Yangs ord, da hun benævner stoltheden, som så sjællendt er vist fra Shaks side.
Mest af alt har han bare lyst til at gribbe Yang ved armene og tag hende i hans favn; da de nu begge står blottede for hinanden.
Små træk i sine muskler holder ham dog tilbage, med kun en matchene viljestyrke og morale.
Han nikker modtagene, med et efterfulgt smil af en vis tryghed og skjult charme.
Hans øjne undersøger alt ved Yang, og samme med tankerne. At hun kunne gå fra at være helt genert til at stå fuldt åben over for ham. Det er store skridt... Og hvis han så bare havde noget at notere det på; da tankerne allerede er ved at blive mixet af andre; mere frastødende tanker.
"Du skal ikke takke endnu... Du er ikke ude" forklare han og ser lidt mere seriøs ud, nu da han forstod de tidligere ord om Samson.
"Hm... Jeg kan næppe nedkæmpe Samson uden vand... Og jeg tror ikke vi kan overleve et spring oppe fra den her etage; som mit rum er i. Ellers var vinduet altid en mulighed. Men du har fået mit ord, så jeg vil holde det." siger Shak med en omhyggelig forståelse.
Dog efter ordene, ligger der sig kort en uhyggelig stilhed, som bringer tanker frem hos Shak; om hvor stærk Samson egentligt er. Og ikke mindst, hvor han vil være.
Der må være en dag, han er optaget... Hmm. Måske kan jeg finde en af pigerne, til at holde ham hen..? tænker han grundigt igennem, sammen med andre idéer, som at snige sig fra væg til væg eller gå ned på en lavere etage og hoppe ud gennem vinduet derfra.
Hvad der nu kom først.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt