Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.05.2009 21:37
(irriterrende at Chriq ikke svarer!)

Cazz sender Rasha et blændende hvidt smil- hans hjørnetænder er en smule spidse, og minder faktisk en anelse om samsons. Men helheden er charmerende og kækt at se på. han piller lidt i sin forbinding omkring skulderen, og lader koncentreret tungen glide på læberne. Dumme forbinding, den blev ved med at glide ned! Han flår den tilsidst af, og kaster den ned på jorden, så hans knivstiks-sår (er der overhovedet noget der hedder det? XD) kommer til syne. det størknede blod har dannet en stor plamage i hans armhule, og han har tydelige trækninger, når han bevæger armen. Trods det fortrækker han ikke en mine, men ser blot på Rasha, med det kække smil spillende på læberne.

"Mmm.. Rasha.." Han smager på navnet, og ser bedømmende på hende, før han lader en finger kærtegne hendes kæbe..
"Jeg må sige, at dit udseende er lige så kønt som dit navn" siger han, og blinker til hende. han stryger håret væk fra øjnene, og bider tænderne sammen af smerte, da han får lavet en forkert bevægelse med den syge arm.
"Forpulede...!"
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 02.06.2009 21:38
Cazz laver en tofingret salut til Katah, og trækker på skuldrene. Ganske vidst var hun muskuløs og tydeligvis stærk, men for ham minder hun lidt om en løve i en gazelles krop- anatomien er... bare forkert.
Han ler brummende, da han ser hendes fornøjede smil. hvilken fryd hun er for hans øjne. Han smiler for sig selv, men sukker, da hun nævner hans skade. Det svier og smerter stadig, men han bider smerterne i sig, og sætter sig ned på hug, ved siden af Rasha.

"En anelse" smiler han tilbage, og sætter sig rigtig ned. han leger let med Rashas hår, med et drillende smil på læberne. Da hun spørger ind ingen, trækker han hånden til sig, og lader tungen fugte sine læber.

"Hmm, kom i uføre med en rødhåret idiot, og han stak mig med en dolk" Han trækker på skuldrene, somom det er det mest normale i verden..

"såeh... Hvad går du og laver frøken? jeg mener interesser, og den slags?"

(kort.. :/ beklager)
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 05.06.2009 19:26
Cazz snapper let efter vejret, da Rasha lader fingrene køre igennem sit hår. Hun var helt perfekt! smuk, sød, og tydeligvis vild med ham. han smiler, og lukker øjnene halvt i, imens hendes stemme kærtegner hans høresans.

"Cazanova, hmm" han ser tænksomt på hende, før han fortsætter;
"årh, du ved, de sædvanlige ting; jeg træner lidt, handler, og snakker med charmerende personer, som dig" siger han efterlignende, med et lille grin. Hele hendes væremåde finder ham så tiltalende, at han et kort øjeblik glemmer hans og Lees væddemål. Rasha er sådan en pige, han kan se sig selv sammen med i fremtiden..

Han bliver trukket ud af sin trancelignende tilstand, da en fugl skræpper op i det fjerne. forsigtigt placerer han fingrene under hendes hage, og presser hendes hoved op, så han møder hendes blik(?).

"sådan- meget bedre" mumler han med et smil, og slipper hende forsigtigt, som var han bange for at hendes hoved blot falder ned som en anden nikkedukkes, hvis han giver for hurtigt slip.

"hvad arbejder du med?"
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 05.06.2009 20:54
Da Rasha trykker sine læber imod hans, spærrer Cazz i et kort øjeblik, øjnene op. chokket, fordi... jah, det plejer ikke at gå så stærkt! nydende lukker han øjnene, og følger rytmen i hendes kys, før det hele pludselig er overstået- som dug for solen...

"Det er ikke nødvendigt" brummer han, da han er kommet til sig selv igen. Men hendes lille 'dans' nærmest hypnotiserer ham, og et skævt smil spiller på hans læber, mens hans blik er fæstnet ved hendes barm.

"men.." han lader blikket glide op igen "lidt omsorg skader vel ikke" ler han kort, og kommer på benene. Han rækker galant en hånd frem imod hende.

"Hvor skal vi hen?"
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 05.06.2009 21:35
"Borgen?" Cazz rynker øjenbrynene, og smiler skævt. Dybest set kunne hun bo på havets bund, og han ville være ligeglad. Men det undrer ham nu alligevel en anelse, at hun bor på borg med så magtfuld en person. Åhh ja, han havde skam hørt om samson. En interessant fætter, udfra rygterne...
Hans blik flakker lidt, ved hendes mystiske smil, som for at sige; "ser du på mig?"

"En udfordring? Og hvad går den så ud på?" han ler let, og tager sig selv i at fantasere om ham, der løber efter Rasha i tag-fat, ham der leder efter Rasha i gemmeleg, og ham der leger skatteleg sammen med Rasha. Han ryster forvirret på hovedet, og blinker et par gange.
Hvad var der med ham?!
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 05.06.2009 22:37
"ahh" Cazz hæver et øjenbryn, og klør sig let på hagen.
"bare det? frøken, usynlighed er mit speciale. Lad os gå" han tager hendes spinkle, elegante hånd, og fører hende igennem arenaen, forbi Chriq, ud, og hen imod borgen.

((fordi jeg er doven, og ik' kan finde på noget ))

//OUt

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 21:23
Kazuki står på træningsbanen med sin bue og og pile på ryggen. Han går hen og sætter nogle skydeskriver op, da han gerne vil øve sig lidt. "Han går så ca. 30 meter væk fra målene, tager buen i hånden, ligger en pil, så den støtter sig på hans hånd. Han tager sigte og fyre pilen af. Kazuki ser hvor han rammer og brokker sig lidt, da han rammer ved siden af midten "øv, jeg plejer at ramme"
Han skyder så en pil til af og rammer i midten denne gang "sådan, det var bedre" siger han tilfreds

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 21:31
Hidaki står lige bag Kazuki og ser ham skyde. da han først ikke rammer er Hidaki ved at gå over til ham, men da han så rammer anden gang bliver han stående. han bider sig lidt i læben, men går så alligevel over til ham, og stiller sig helt tæt op af ham bagfra. lægger hans hænder på Kazukis hænder og spænder buen igen. han har lagt ny pil
"har sagt at du skal huske ikke at overspænde bue, og heller ikke undespænde den" Hidaki smiler stille "husk at lukke det ene øjne kort sekund for at fokusere og åbne så dem begge så sigter du meget bedre" Hidaki spænder buen som den skal og vil så affyre den

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 21:40
Han ser på ham og små putter sig ind til ham, da han stiller sig bag ham. "det ved jeg" siger han med et nuttet smil. Han lader ham vise hvordan han vil affyre pilen og lader ham gøre det. Han ser pilen blive affyret og rammer midten. "Tak bror" siger han glad og ligger armene om hans hals.
Han slipper så og affyre en ny pil og den rammer næsten midten.

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 21:44
Hidaki smiler da hans bror putter sig ind til ham. hele hans indre bliver varmt, og alle de følelser han på et tidspunkt prøvede på at skubbe væk, kom voldsomt tilbage. Hidaki mærker at Kazu lægger armene om ham, og Hidaki som står med buen kan intet gøre. han lader Kazu igen tage buen og affyre.
"du er blevet god" sagde han med et smil.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 21:48
"Jep, jeg har også øvet mig meget, selvom det var meget svært i starten" siger han glad. Han ligger buen og pilene fra sig og ligger igen armene om sin elskede bror. "jeg vil altså hellere være sammen med dig, end en eller anden pige, det ved du godt, ikke?" spørger han lidt trist og ser vildt nuttet ud nu

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 23:02
Hida ser på Kazu og smiler. Da hans bror lægger pilen og buen fra sig, og svinger armene om Hida kan han ikke lade være med at smile, og føle sig varm inden i igen. Hida lægger armene om sin bror omkring livet og trykker ham let ind til sig.
"ja det ved jeg godt" siger han så stille. Han vidste det. han havde oplevet det to gange, men han havde altid ladet som om at han intet vidste. som om at han ikke lige havde set at endnu en pige var kommet over til Kazu og havde spurgt om de skulle være kærester, eller gå på date.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 23:08
Han smiler meget, da hans bror holder ham ind til sig. "jeg ville ikke bytte dig væk for nogen pige" siger han med et glad smil og ser på ham.
Han putter sig godt og grundigt ind til han

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 23:10
Hida smiler. "jeg ville heller ikke bytte dig for nogen" Hida lægger sit hoved på hans skulder, og han smiler, Kazus tanker strømmer igennem Hidas hoved, det er normalt for ham. han ved altid hvad Kazu tænker på.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 23:19
Han ligger også sit hoved på hans skulder. Holder så meget af dig bror, jeg skylder dig mit liv tænker han roligt og sukker lettet og glad for at have sin bror hos sig. "Jeg er ved at være sulten" små piver han.
Han tager sig til maven da den rumler, og har ikke råd til at købe noget nyt mad

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 23:22
Hida står stille og lytter til Kazus tanker. han er selv stille, og smiler så. han står med lukkede øjne, så opfanger han nemlig bedst alt hvad Kazu fortæller ham, og jo mere han koncentere sig jo længere ind kan han krave sig, eller jo længere væk fra hinanden kan de være... heldigvis sker det sidste ikke så ofte. Lige i det Kazus mave har rumlet begynder Hidas også.
"aw" mumlede han stille "jeg er vidste også sulten..." igen en mumlen, der var bareikke mad til det lige nu.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 23:27
"Jeg kan måske stjæle noget? jeg kan jo gå igennem ting også måske tage noget mad med? selvom det tager en del på mine kræfter" siger han stille og tænker tilbage på en gang han næsten faldte om, efter han havde brugt sine kræfter for meget

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 07.06.2009 23:34
Hida kiggede på Kazu
"hmm bare skynd dig her tilbage, så skal jeg nok sørge for at du har det godt, men bliver du dårlig kommer du bare væk!!" sagde Hida og kiggede strengt på sin bror. Normalt ville han aldrig lade Kazu gøre denne slags ting, men Hida var selv så sulten

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 07.06.2009 23:47
"Skal jeg nok brormand" siger han vildt glad. Han giver slip på sin bror og går ned på markedet.
Han kommer tilbage efter ca. en halv time. Han står med sin taske i hånden og den anden hold ved brystet, da han har lidt ondt lige nu. Av, jeg brugte vidst min evne for meget.. Tænker han træt og sætter sig udmattet på jorden og stiller tasken med: frugt, kød og stof fra sig. Han lukker øjnene og ligger sig ned for at slappe af, og er ligeglad med om han ligger på jorden eller hvor han ligger. Hans hvide skjorte bliver helt beskidt og han ligger sin sorte jakke over sig, bare for at holde sig varm. Han ser træt op på sin bror "jeg fik noget mad og noget stof til os" siger han godt tilfreds og vil gerne gøre sin bror stolt. "men blev jagtet, så jeg måtte lige bruge min evne mere end jeg plejer" siger han træt og har bare lyst til at sove.

/FRYS

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 08:16
Hida står lidt og tripper fra sin bror tager af sted, til han kommer igen. Hida, kan med det samme se at den er gal. "Kazu!!" udbryder han, og bider sig i læben, han havde ikke været alt for klog. Hans mave knurre igen højlydt, men da Kazu satter sig tungt i græsset skynder Hida sig over til Kazu, han glider ned ved siden af sin bror, og lægger hænderne på hans bryst."Undskyld jeg skulle ha tænkt mig om" mumlede han stille. Inden da løfter han Kazus hoved op så det ligger på hans ben så Kazu ligger en smule højere med hoved.
"har sagt at du skal passe på dig selv" mumler han igen stille mens han lukker øjenen. han skal koncentere sig om at få healet det alt sammen igen. han giver også altid en smule af sin egen energi til Kazu så han kan komme igang igen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Fødselsdag! Læremester, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7