"Uh, jamen tak, det vil jeg i så fald ikke sige nej til!" sagde hun så og smilede stort til ham, idet hun gik over til den store suppegryde og kiggede ned i den, suppen duftede unaturligt godt, men nu var Tara heller ikke nogen mesterkok.
Hurtigt hældte hun en skål op og greb en af de mange skeer som hun havde luret hvor befandt sug, da Shak tog hans, og satte sig på plads ved siden af Shak, hun kiggede ham dybt i øjnene før hun pustede på en skefuld.
"Ja, jeg har fået værelse øverst på borgen, jeg har vinger, så det er lettere for mig at flyve hvis jeg springer fra et højt sted, end hvis jeg skal sætte af fra jorden!" sagde hun så og nippede til suppen, den var pragtfuld! "Samson måtte få flyttet en anden kvinde ud af værelset for at få plads, men hun lader ikke til at bære nag over det, jeg har i hvert fald ikke hørt fra hende!" sagde hun og kiggede rundt i køkkenet.
Hendes værelse var stort og lyst og højt oppe på borgen, som hendes krav havde været, da hun flyttede ind, og dermed blev en del af banden!
Hun kiggede måbende på Shak "Så Deres rum, er teknisk set et enormt badebassin?" sagde hun så, hun kunne ikke rigtigt forestille sig hvordan man kunne bygge sådan ind i et hus, men det kunne lade sig gøre, sikkert via. magi
[Beklager at det blev lidt rodet :/ ]