Cennets hytte

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 15.09.2008 20:24
Stoppede kort sit spilleri, da man måtte gå ud fra at hun gik forbi ham, for at komme ud. Da hun havde sat sig ude i regnen, var hun uden for hans rækkevide. Hans domæne. Efter et kort stykke tid fortsatte han med at spille, med lukkede øjne. Dybt koncentreret. Morgan havde ikke spillet på sin mundharmonika i... 40 år eller der omkring, så han var lidt ude af træning.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
First star I see tonight.
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 15.09.2008 20:28
(( Hun er altså usynlig nu.. Når hun går ud af sin krop, er hun usynlig.. ))

Cennet så lidt ind på sin krop. Hun kunne allerede mærke udmattelsen af at bruge hendes evne. Hun gik hurtigt ind og ind i sin krop igen.
Hun tog sig til hovedet, da hun var blevet sig selv igen.
"Aarh.." Sagde hun lidt for sig selv, da hun mærkede hovedpinen. Hun fandt en form for rodfrugt, som hun sad og tykkede lidt i, det hjalp lidt, men ikke særlig meget.
"Det skulle jeg ikke havde gjort.."

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 15.09.2008 20:35
(Ups.. Havde jeg ikke rigtigt opfattet ^^')

Selv om han sad og spillede, opfattede han hendes bevægelse inde i husset, og gav et vildt skud på at hun havde brugt sin 'ud af kroppen' ting. Han havde også svagt kunne fornemme noget i sit baghoved, som en lille klokke, der ringede hver gang nogen udøvede magi. Hvorfor, var han aldrig blevet klar over. "Du ved," holdt harmonikaen lidt væk fra sin mund, men den var stadig tæt nok på til at man ville kunne høre nogle meget lave toner mens han snakkede, "det tager kraftigt på kropens energi at bruge magi." Det var ikke direkte noget hun kunne tage holdning til, for hun kunne ikke vide om han havde fornemmet hende eller ej, da det jo bare var noget han oplyste hende om.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 15.09.2008 20:38
"Jah.. Det har jeg efterhånden fundet ud af.. Jeg gik vel bare ud fra at jo mere jeg gjorde det, jo bedre blev jeg vandt til det.." Hun var lidt omtåget, af smerterne i hovedet.
Hun så lidt rundt. Hvis det havde været vinter, havde hun bare gået ud og hentet noget is, men det var der ikke rigtig lige nu.
Hun sukkede lidt..

(( Må gå.. Kommer imorgen.. Hvis ikke du vil vente, kan han bare gå.. Ellers så kommer jeg imorgen.. ))

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 15.09.2008 20:43
Trækker på skuldrene. "For mig gælder der en fundamental regl: min magi bruger lige så meget energi på sin opgave, som hvis jeg selv skulle havde gjordt det. Bruger jeg for meget energi, dør jeg." Putter Mundharmonikaen i lommen, da det ser ud til at stilne af. "Har aldrig prøvet at gå ud af kroppen, og ved ikke hvordan det påvirker dig. Det må du selv opdage." Med de ord, forsvandt han ud af døren, da regnen så ud til at være helt væk. Han gik med faste skridt ind i skoven, for til sidst at slå sit mægtige vingefang ud, og lette fra jorden.

//Out
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.09.2008 15:34
Cennet så lidt efter ham..
Kiggede rundt, hendes hovedpine dunkede stadig, hun lagde sig derfor til at sove..

//OUT

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 12.10.2008 18:30
Cennet gik lidt rundt mellem træerne et stykke væk fra hendes hytte.. Vinden var kold og græsset var fuld af frost. Alligevel havde Cennet kun en let kjole på. Hun frøs ikke det mindste..
Sådan var Cennet, når det var varmt frøs hun, når det var koldt, var hun ved at dø af hedeslag - billedlig sagt, selvfølgelig..
Det røde hår flagrede i vinden og de ildrøde øjne spejdede rundt omkring hende..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley kom gående. hendes træsko var mudrede og beskidte fra besøget i undergrunden, og hun slyngede sit halstørklæde endnu mere rundt om ansigtet, så det også dækkede hendes mund. hun frøs egentlig ikke, men herude i skoven var det rart at føle sig en smule beskyttet imellem træerne med de halvnøgne grene og alle dyrene der rendte rundt omkring hende. og så var det jo også meget koldt, så det gjorde vel ikke noget at hun tog lidt mere tøj på. Hun standsede forundret op da hun fik øje på en anden pige i en let kjole. hvordan i al verden bar hun sig ad med at holde varmen i den lille sag?

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.10.2008 16:19
Cennet nød at mærke det kolde våde græs under fødderne. Hun stod lidt og vippede med tæerne og nød den kolde vind. Hun så, så rundt og fik øje på en pige. Cennet stod lidt, lagde hovedet på skrå og betragtede den nyankomne.
Hvordan kan holde ud at have så meget tøj på?

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley vågnede endelig op da hun registrerede, at pigen kiggede på hende. Hun løftede hånden som hilsen, og gik lidt tættere på. Hun så en smule tøvende ud, før hun fjernede halstørklædet fra munden for at kunne tale tydeligt, og spurgte; "Hvordan kan De... De være udenfor i så... Så køligt påklædning? Er det ikke... Koldt?"

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.10.2008 16:29
Cennet så lidt på pigen. Hendes røde hår blæste konstant ind i hendes øjne, men hun var lidt ligeglad.
"Det ved jeg ikke.. Jeg syntes ikke at det er så koldt." Cennet svarrede lavt - som sædvanligt - og hendes blik flakkede lidt rundt, fra jorden til pigen, så lidt på et træ og så tilbage på jorden.
Hun rodede lidt i håret med den ene hånd og den anden pillede lidt ved en sten hun havde fundet og som hun havde syntes var så flot, at hun blev nødt til at have den med hjem.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley tyggede kort og eftertænksomt på det inderste af sin kind, før hun imødekommende rakte hånden frem.
"Mit... Navn er Frk. Fresley... Hvad hedder.. Hedder De?" hun hade mødt 3 nye mennesker idag, og hun var opsat på at møde så mange som muligt. det gjorde hende faktisk meget glad, så hun var ikke så nøjeregnende idag.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.10.2008 16:39
Cennet så lidt på hånden. Efter omkring 10 sekunders tænkning, tog hun hånden og smilede svagt til Frk. Fresley. "Jeg hedder Cennet.." Sagde Cennet stille. Var ikke sikker på om hun også skulle sige frk. Cennet eller om hun ikke behøvede det.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Det var da... Et kønt navn..." Sagde Frk. Fresley, igen en smule tøvende. Hun var ikke sikker på om det var noget alle og enhver rendte rundt og sagde, men hun havde da hørt en masse mennesker sige det til hinanden, så hun så intet galt i, at hun også sagde det. Grunden til at hun lød tøvende, var ikke pågrund af at hun tænkte over om hun virkelig mente det, og heller ikke pågrund af at hun tænkte på om det overhovedet kunne sige det. sådan talte hun bare.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.10.2008 16:48
Cennet så lidt rundt. Betragtede Fresley. "Ehm.. Tak?" Sagde hun prøvende og så rundt.. "Hmm.. Jeg må nok hellere gå.." Sagde hun så og rejste hånden som et lille farvel og gik så..

OOC: Sorry, må gå alligevel..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk,. Fresley vinkede skam bare igen. Hun spekulerede ikke over at alle folk idag bare gik. Måske, hvis hun tænkte efter, kunne hun finde på at bebrejde sig selv og sin lidt unaturlige opførsel. Men hun gjorde det ikke. Istedet vendte hun om, og gik videre og betragtede alle de flotte efterårsfarver, og snart var hun ikke til at se længere...

//OUT

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 04.01.2009 17:27
Cennet kom gående med hånden oppe ved hendes hovede. Hun havde tømmemænd, men hun vidste hun ikke kunne falde i søvn. Hun skyndte sig ind med skoene i hånden og sjalet over armen. Hun skyndte sig ind i bryggeværelset og fandt en lille eliksir og drak den. Det hjalp ikke rigtig. Hun sukkede og havde lyst til at få noget mere af det hun havde drukket igår. Hun rystede på hovedet. Først skulle hun have noget rent på. Hun fylte gryden med rent vand og tændte ild. Så lagde hun kjolen deri og smuldrede nogle tørre urter ned i det. Der duftede hurtigt af urter i hele hytten og langt væk. Så klædte hun sig helt af og tog en af hendes sommerkjoler på og tog en tyk bluse udenover. Det sneede udenfor, og selvom hun ikke plejede at fryse, så syntes hun godt hun kunne tage noget over. Hun slukkede for ilden og lod kjolen være i det kogende urtevand i et stykke tid, før hun tog det op og hang den op på en snor. Så gik hun, i retningen af kroen.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 06.01.2009 18:14
Cennet stod nede ved søen. Sneen var godt en halv meter høj og det sneede voldsomt, men Cennet stod alligevel i en kjole der gik til knæene og med bare tæer. Søen var frossen og hun overvejede om den var tyk nok til at gå ud på. I hendes højre hånd var der en halvliters flaske, som var halvt fyldt. Man kunne dog bare sætte et kort blik på hende og så hurtigt vide hvor resten af indholdet var henne. Hun havde syntes det var lidt koldt udenfor og havde så lige taget en slurk af flasken, hun havde købt på kroen. Snart syntes hun næsten det var for varmt at tage sko på, så hvorfor ikke gå ud uden? Hun kunne ikke se nogen mening i at tage sko på, når det ikke var koldt? Hun fnisede kort over sneens konsistens mod hendes bare tæer og dansede lidt rundt i sneen.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 06.01.2009 18:23
Kinzu kom traskende gennem sneen, der nåede ham langt op over knæene. Den del af hans ben, hvor der ikke sjusket var blevet viklet stykker af stof rundt om, var helt blå og røde af kulde. Han holdt rundt om sig selv med et fast greb, i et desperat forsøg på at holde varmen. Hans halstørklæde havde han bundet rundt om den nederste del af hans ansigt, så man kun lige kunne se de gyldne øjne over halstørklædets kant. Halstørklædet var langt og tykt, så det eneste sted, han ikke var blå af kulde og frost, var i hans ansigt.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 06.01.2009 18:30
Cennet tog ingen note af Kinzu overhoved. Når hun var fuld, levede hun i sin egen lukkede, men sikre verden. En, uden bekymringer. Selvom hun nok ikke ville beregne Kinzu som en bekymring, medmindre man mente for ham selv, mht. kulden. Efter Cennet havde danset færdige i den, for hende, dejlig lune sne, tog hun sig sammen og gik skridt efter skridt ud på isen. Hvis ikke hun havde bare tæer var hun faldet med det samme, men det hjalp lidt, så hun væltede først midt ude på isen. Hvis hun ikke havde været fuld, var hun gået ind ligeså snart hun mærkede den mindste given efter fra isen, men nu, medmindre den knækkede, ville hun ikke gå ind. Så hun rejste sig op og begyndte at skøjte rundt. Det var godt nok lidt svært uden skøjter?

(Vi skal bare skrive, så kommer Tetrez.. xD)

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8