Damian tog et skridt baglæns med den ene fod og begyndte at tvære indholdet af de knuste krukker ud på gulvet, så intet af det kunne bruges igen. Han grinte lidt for sig selv.
Damian 19.02.2010 09:59
"De kan da ikke være så værdifulde hvis man bare kan smide dem ud?"Damian tog et skridt baglæns med den ene fod og begyndte at tvære indholdet af de knuste krukker ud på gulvet, så intet af det kunne bruges igen. Han grinte lidt for sig selv.
Blodrus 19.02.2010 10:21
"Ka de så lade være!" Severin begyndte at hæve stemmen i vrede over at Damian's opførsel
billede fundet på NYtimes.com
Severin Langermann
Damian 19.02.2010 10:30
"Lade være emd hvad?" Damian smilede ondt og tog en meget skrøbelig udseende krukke ned fra en anden hylde. "Det her?" sagde han og kylede krukken mod væggen så skår og krukkens indhold fløj til alle sider. Han grinede igen. Det her var faktisk ganske underholdende. Blodrus 19.02.2010 10:32
"lige præcis!" bed Severin "jeg må henstille til at de forlader klosteret øjeblikkeligt!"
Severin Langermann
Damian 19.02.2010 10:43
"Nu? Men vi har det jo lige så sjovt" Damian grinede ondt og man kunne se en gnist i hans øjne. "Desuden, hvem skulle tvinge mig? Dig? Det tror jeg ikke"Det var længe siden han rigtig havde været i kontakt med sin onde side, og nu da han igen gjorde det, føltes det fantastisk. Han holdt sin højre hånd op foran sig og små flammer begyndte at danse omkring den.
Blodrus 19.02.2010 10:47
ved synet af flammerne stoppede Severin midt i en bevægelse han kiggede lidt på ilden og tog så hurtigt en flaske vie vand og hev proppen af og sprøjtede indholdet mod Damian
Severin Langermann
Damian 19.02.2010 10:50
Damian fik vandet lige i hovedet. Et øjeblik stirrede han bare på Severin, med vandet dryppende ned af ansigtet."Okay, det der var meget uhøfligt.. Og dumt" Han knurrede med hjørnetænderne blottede.
Blodrus 19.02.2010 10:53
severin tog en flaske mere og bed proppen af mens han holdt sin venstre hånd afværgede frem "jeg vil gerne bede dig om at gå" sagde han med en fast tone"

Severin Langermann
Damian 19.02.2010 11:05
"Truer du mig med en vandflaske?!" Damian begyndte at fnise. "Jeg må hellere passe på, ellers får jeg buksevand" Blodrus 19.02.2010 11:19
"nu du siger det" sagde Severin og sendte vandet rettet mod der hvor Damiens ben mødes
Severin Langermann
Damian 19.02.2010 11:26
"Åh ja, våde bukser, det skal nok fordive mig" svarede Damian med ironisk stemme "Uuuuuh, jeg ryster at skræk" Damian 04.05.2010 14:01
Damian tager sig til kinderne og laver en overdrevet grimasse som om han er bange.Chatboks
IC-chat▽