Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 20:30
Han ser kort på Ethelihn, da Samson kigger på hende, før han straks vender blikket mod Samson igen. Han piver kort og træder hurtigt nogle skridt væk fra ham, da han rører brandmærket. Han tager sig til armen igen og ser mod jorden.
"Hvorfor vil du ikke bare lade mig være..?" spørger han lavt. Han piver lavt, næsten lydløst.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 20:37
"Og være lige så svag som Meier i virkeligheden er?" Samson himlede let med øjnene, og sagde i sådan et toneleje, at det kunne Murizz godt glemme alt om.
Samson kunne ikke komme over, at det var kommet ud i byen, at der havde været et eller andet inde i Samson da han så sin datter Chi, sidste gang. Men.. der havde også kun været hende den lidt mystiske i det (Mirale), tilstede da det skete? Havde der ikke også? Hun måtte have sladret! Men.. hun kendte jo ikke Samson? Eller.. gjorde hun?
Det begyndte så småt at forvirre Samson, så det endte med at han kastede det ud af sit hoved og koncentrerede sig om Murizz igen, efter at have set efter Ethelihn.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 20:41
Han skæver til ham.
"Er det så slemt?" spørger han kort. Han ser væk igen.
".. Jeg vil bare væk fra dig. Jeg har ikke gjort dig noget," mumler han surt.
Han sukker tungt.
Hvis jeg ikke havde mødt Tom, var det her aldrig sket..

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 20:44
"Er det så slemt..," gentog Samson med en lysere stemme, som tegn på at han efterabede Murizz, og dermed gjorde grin med det.
Han smilede koldt.

"Væn dig til det..," Brummede Samson så, og viftede lidt med hånden.
Han greb fat i Murizz håndled, og prøvede at trække ham op, så han ikke kunne røre jorden (?).

"Synes du jeg er svag måske?" brummede Samson lettere truende med en let rynken på sin næse.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 20:48
Han rækker kort tunge af ham, ser så mod jorden igen. Et lavt skrig kommer fra ham, da han får fat i hans håndled og hiver ham op. Han piver lavt. Han svarer ham ikke, ser bare skræmt på ham.
".. S.. Slip mig..," siger han lavt. Han begynder at sprælle lidt, i forsøg på at få sparket ham, ikke nødvendigvis hårdt, bare hårdt nok til at få ham til at slippe.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 20:51
"Det der ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig!" Brummede Samson, og så mod Murizz brændemærke, som han nu fik til at svide (?).

"Desuden, må vi da nok hellere stille din liderlige sult, ikke sandt?" Samson slap nu Murizz, men ved at kaste ham lidt over mod væggen, mens han selv fulgte med ham, og stod lige over for ham.
Han satte sig ned på hug, og lænede sig tæt ind til ham.

"Synes du ikke også?" brummede han lettere 'kærligt'.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:01
Han bliver ved med at sprælle, men stopper da brændmærket begynder at svide. Han piver igen, denne gang højere end før. Han ser skræmt på ham, ryster så kort på hovedet.
"Nej..!" siger han kort. Han skriger kort, da han kaster ham hen mod jorden. Han gisper kort, da han rammer jorden. Han sætter sig op og læner sig lidt op af væggen, med ryggen. Han stirre på Samson da han læner sig ind til ham. Han nærmest maser sig selv mod væggen.
"Lad mig være..," siger han lavt. Han ryster svagt på hovedet.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 21:04
Samson prøver at få Murizz tiltrukket af væggen, så han ikke mindst vil blive rejst op, men ville nærmest blive klinet til væggen, uden at ville kunne røre jorden (?).
Samson rejste sig igen, og prøvede nu at trække bukserne af ham.

"Lad nu være med at være så beskeden.. " brummede Samson med et lettere grin på sine læber.

"Jeg skal nok lade dig være.. i den periode jeg ikke ser noget til dig.," Samson hævede hurtigt sine øjnebryn to gange i træk, og smilte roligt.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:08
Han piver lavt, da han bliver løftet og klinet fast til væggen. Han begynder at vride sig så vildt han kan, for at få ham stoppet i at tage hans bukser af.
"Jeg synes det ville være bedre, hvis du lod mig være nu," siger han kort. Han vrider sig fortsat. Der glider en tårer ned af hans kind.
"Lad mig nu være..!" siger han lavt grædende. Han kniber kort øjnene sammen, før han åbner dem igen og ser på Samson.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 21:13
Samson fik efter besvær hans bukser af (?).

"Rolig.. Det er jo ikke første gang, vel?" Samson smilte et lille ondt smil.

"Desuden, så er du jo MIN slave.. Og slaver skal ikke gøre modstand, det gør de ikke deres herre gladere af!" Samson slikkede sig lidt på læberne.
Egentlig så nød han at se at Murizz var bange for ham. I stedet for alle dem der troede at de var meget bedre end Samson selv, og at de troede at de havde voldtaget ham. HA! Det var lige til at grine over! I hvertfald for Samson selv. At de kan tro, at de ville kunne voldtage en voldtægtsforbryder! Åndsvagt!
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:23
Han drejer hovedet, så han ikke ser på Samson. Han piver kort, da han får hans bukser af.
"Jeg er ligeglad om jeg gør dig glad! Lad mig gå!" siger han kort. Der glider hele tiden flere tårer ned af hans kinder.
"Lad mig være, lad mig være..!" siger han lavt grædende.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 21:31
Samson ignorerer hans ord, og lader ham glide ned fra væggen så der ikke er nogen magnetisk binding mellem den og Murizz, men lader der istedet være en vis tiltrækning mellem Murizz og gulvet, så han ikke lige ville kunne slippe væk (?).
Samson trækker selv sine bukser af, og lægger sig nu indover ham og..

*censur* (?).
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:36
Han bliver en smule lettet over at komme ned fra væggen. Han skal lige til at rykke sig, men når ikke at gøre noget før Samson ligger sig over ham, så han tror det er Samson der holder ham nede. Han vrider sig lidt.
"Lad mig...!" Han siger ikke mere. Der glider tårer ned af hans kinder.

*Cencur*

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 21:39
*spoooole*

Samson trækker sig omsider tilbage, og trækker sine bukser på igen.

"Håber du nød det.. eller.. i det hele taget fik stillet din lyst, efter at have kysset lidt med Meier.. Du er en forvirret person Murizz. Du kan ikke finde ud af dig selv, kan du vel?" Samson forventede nu ikke noget svar på det spørgsmål. Han lukkede nu sine knapper til sine bukser, og rettede lidt på dem, inden han så ned på Murizz.
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:44
Han vender sig om på siden, da Samson har rykket sig, og ligger sig helt sammenkrøllet. Der glider stadig tårer ned af hans kinder.
Han skæver så til Samson og bider sig let i læben. Han piver lavt og han begynder langsomt at ryste lidt. Han lukker øjnene og lægger en arm over hovedet, for at gemme ansigtet væk.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 21:47
"Meier tager godt fejl.. jeg kan røre dig, PRÆCIS når jeg vil, og det kan ingen forhindre mig i..," brummede Samson og smilte roligt til Murizz.

"Har jeg ikke også ret?" Samson smilte ondskabsfuldt. Han vidste at han havde ret, så det behøvede han egentlig heller ikke noget svar på

"Nuvel.." kom det så fra Samson.

"Hils Meier fra mig..," et grin kom fra ham, idét han vendte om på hælen, og gik ud fra hulen.

//out
//Nova \\

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 21:51
Han ligger fortsat bare med lukkede øjne og helt sammenkrøllet. Selvom det ikke ser ud som om han hører en skid efter, hører han hvert eneste ord Samson siger. Da Samson er gået, sætter han sig op og tager sine bukser på, hvorefter han rejser sig og går derfra, langsomt.

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3