Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 15:26
Damia kneb øjnene sammen.
”Nu ikke flabet,, et lille smil krøb frem på hendes læber, men skarpheden i hendes stemme var ikke til at tage fejl af. Bemærkningen signaleret et klart budskab. Han skulle passe på.
”Desuden,” hun hævede blikket i overlegenhed og fnyste ”Hvis De prøvede at skræmme mig eller blot vise Dem, tja, så må jeg tilstå, at jeg kun er lidt imponeret,, hun børstede sin kjole med en fin hånd.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 15:34
Lucius fortsatte med at sidde roligt i græsset. Han vidste, at hun sikkert kunne vinde over ham, hvis han opfordrede til kamp, så at prale ville nok ikke gavne ham.
"Imponer mig" sagde han efter en kort tids stilhed

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 15:48
Hun så overvejende på ham. Hun var ikke sikker på, om hun gad og spilde kostbar energi på at imponere ham. For hvad fik hun overhovedet ud af det?
”Jeg tror ikke, at jeg behøver,” siger hun neutralt ”Hvorfor skulle jeg?,, hun overvejer stærkt om hun virkelig skulle gøre det.

(undskyld skulle lige hjælpe med opvasken)

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 15:54
Han drejde sig og gjorde et kort kast på hovedet for at fjerne den hårtot som hang ned over hans øje.
"Hvad vil du ellers bruge tiden på?" han hentød til det fortsættende regnvejr udenfor, ved at rulle øjnene. Der var stortset ikke noget at lave.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 16:02
”At ånde. Jeg har pludselig fået en umådelig stor trang til at nyde hvert åndedrag,, drillede hun ham. Selvom den evne han besad af ikke var særlig betryggende, så var hun ikke blevet skræmt nok til at kunne frygte ham. Hun havde mødt langt værre folk.
Damia blev tørstig af at se vandet falde fra himlen, så hun lavede nogle håndbevægelser hvilket resulterede i, at et blad folede sig og dannede en skål, som blev fyldt med frisk regnvand. Forsigtigt gled bladets gren ned til Damia og hun plukkede bladet for at drikke vandet.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 16:10
Lucius kiggede ud mod regnen. Det var ved at blive umuligt at tælle hvor mange gange han havde gjort det. Han gabte. Blæsten var ikke så voldsom længere, men det var stadig koldt. Han hævede øjenbrynene da hun begyndte at drikke fra et blad. Hun var ikke helt normal.
Han satte sig i skrædder stilling. Armene var begyndt at blive lidt ømme, efter at han havde sidet tilbage lænet så lang tid.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 16:19
"Kan du godt lide at føle Dem bedre end andre Ruben?,, spørger hun gravalvorlig. Den opfattelse havde hun dannet sig i og med den måde han viste sig frem på og den måde han opførte sig på.
Damia kom så pludselig i tanke om tudsen. Blikket søger efter den, men hun skal ikke søge længe, for tudsen har nu ikke bevæget sig langt væk. Faktisk har den slet ikke bevæget sig. Stakkels
Damia kravler over Lucius og tager ømt tudsen i sine hænder. "okay, vis De kan få den til at falde død om, kan De så ikke genoplive den?,, spørg hun håbende.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 16:24
Han ignorede hendes første spørgsmål. Det kunne hun da være fuldstændig ligeglad med. Han overvejede at svare tilbage med 'jeg er bedre end alle andre', men lod hver, for inderst inde vidste han jo godt at det ikke var sandt. Han var næsten ligesom alle andre.
Lucius kiggede på dyret og rystede på hovedet. "Hvordan skulle noget der er dødt kunne lytte?"

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 16:30
"Hvis De nu ikke havde haft den trang til at vise Dem, så ville den stadig være istand til at lytte og hoppe, og alle de ting en levende tudse gør,, bed hun af ham. Dumme unge.
Men hvad nytte var det at bede ham om noget, han synes ikke at være typen som gad at gøre folk tjenester. Desuden var det ikke sikkert han kunne genoplive den. Altså alt sammen håbløst. Hun lod forsigtigt tudsen glide ud af hendes hænder. Hendes hånd lavede nogle kradsebevægelser i luften, og straks efter begyndte jorden at suge tudsen ned, til den sidst var borte.

Hun kravlede over Lucius igen og satte sig ned på græsset, med ryggen til ham. Helt klart sur.
"Forresten, hvad er der sket med Deres øje?,, spørger hun neutralt og stadig med blikket vendt bort fra ham

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 16:37
"... Det er en tudse for helvede" svarede han opgivende. Hendes bekymring for tudsen var næsten irriterrende. Og hvad så om den var død? Der hoppede sikkert flere 100 rundt i området, så hvad forskel kunne een tudses død gøre?
Han kiggede over på hende. Hun ter sig jo som et barn
"Jeg er bare skadet"

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 16:45
"Jeg mener bare at alle har ret til at blive behandlet med samme respekt som alle andre, bare på grund af at de ser mærkelige ud, eller er dumme så betyder det ikke, at de ikke fortjener at leve,, siger hun bestemt og i en hævet toneleje.

Buhuu
"Hvorfor bliver De så ikke bare healet?,, spørger hun og vender nysgerrigt sit blik mod ham. For en sikkerheds skyld sænker hun sit blik og er omhyggelig med ikke at stirre for længe ind i hans blik.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 16:51
Han rystede blot på hovedet. Hun så ikke ud til at fatte, hvor ubetydelig tudsen var. "Sikkert... Hele dens slimede familie sidder nok også samlet et eller andet sted og sørger over den". Han sukkede og rettede på skjorten.
"Fordi jeg klarer mig fint" Han rettede øjnene mod hendes, for at se hvordan hun nu reagerede

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 16:59
Damia ignorerede hans hån og latterliggørelse af hendes syn på livet. Han kunne tro hvad han ville om hende, det var hans eget problem.

Hans sidste bemærkning fik hende til at le. Hun gjorde intet for at beherske hendes latter, for det var noget at det mest latterlige og bedst timet ting han kunne sige.
”Så det gør De?,” hun smilede lusket og gjorde nogle bevægelser med hænderne så taget over dem begyndte at ryste på sig, som om også den lo af ham. Et hul begyndte at forme sig over hans hoved, så vis han ikke flyttede sig så ville regnen falde på ham.
”Må jeg minde Dem på, at det er mig som har givet Dem ly for regnen,,

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 17:09
Han flyttede sig straks da han mærkede regndråber falde på ham. Hendes latter irriterede ham.
"Jeg mente skaden" Med en finger pejede han let på stoffet om det venstre øje. Hun var da næsten ikke til at holde ud. Han svarede ikke på den sidste sætning. Selvfølgelig var han da glad for at han ikke skulle stå ude i regnen, men det behøvede hun da ikke at vide

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 17:18
"Hvad med den?,, hun krydsede armene og træets grene begyndte at vokse sammen igen, så ingen regndråber kunne trænge ned til dem begge.
Damia ventede ikke på et svar og håbede heller ikke på et. Istedet begyndte hun at nynne for sig selv. Måske også for at irriterer ham lidt. Det var nærmest som om hun afprøvede grænser, eksperimenterede med hvor meget han endnu kunne holde ud.
"Av,, beklagede hun sig dæmpet og tog sig til siden, da hun lavede en forkert bevægelse.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 17:24
"Jeg mente at jeg godt kan leve med skaden, og at jeg ikke behøves at have en eller anden klam healer til at kigge på det" han sendte hende et 'fatter-du-det-nu blik' og rykkede sig tilbage, efter at hullet var forsvundet. Han var ved at være godt irriteret over hende og nu begyndte hun sandelig også at nynne. Aldrig havde han da mødt en, der var så uudholdelig.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 17:32
”Jeg regnede nu heller ikke med at De ville dø af skaden,, hun gengælder hans blik. ”Det ville jo være så forfærdeligt hvis De bortkom,, sagde hun med ironi i stemmen. Hun gjorde ikke skjul på hvor lidt det endnu betød for hende. Selvom hun ikke mente det helt så seriøst. Det ville selvfølgelig være forfærdeligt hvis han pludselig faldt om og døde på stedet. Ligesom tudsen.
"For hvem skulle jeg så snakke med?,,

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 17:39
Han ignorede hende og rejste sig op. Regnen var ikke så slem længere, men hvis han gik ud, ville han stadig ikke kunne undgå at blive gennemblødt på få sekunder. Han sukkede og strekkede sig. Hvornår slipper jeg dog af med den ting
"Har du da ikke nogen fantasi venner eller noget du kan hygge dig med i stedet for?" svarede han

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 17:44
Damia lagde sig ned på maven og sparkede med benene i luften. Hun pillede kedsommeligt med et græsstrå, som hun begyndte at lave til strimler.
"Hm, du dræbte jo tudsen," hun smilte drilsk "Så jeg må nøjes med Dem, indtil regnen er hørt op,,
Hvis hun ønskede kunne hun bare gå ud i regnen. Det havde hun intet imod. Hun var ikke ligeså sart og sippet som hr. jeg-er-bedre-end-alle-andre. Men det var nu også sjovt at hænge ud her. Især når han var her, men hendes følelser var vist ikke gengældt. Hun fniste.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 17:54
Han gav en lang opgivende lyd fra sig og satte sig atter i græsset i skrædder stilling og gloede ud mod regnen. De måtte snart have sat der i timer. Hvornår blev de skyer dog tomme?
Han kiggede over på hende. Hun så noget ældre ud end ham. 20 år. Måske 21

Call Me Lucius Ruben
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6