"Normalt slår jeg ikke på kvinder som jeg gjorder mod dig.. det er bare som om jeg bliver en anden når jeg er sulten.." forklarer han og prøver at gør situationen lidt mild igen.
Luchious 09.12.2007 20:02
Han nikker og ofre en hånd."Normalt slår jeg ikke på kvinder som jeg gjorder mod dig.. det er bare som om jeg bliver en anden når jeg er sulten.." forklarer han og prøver at gør situationen lidt mild igen.
Foxy 09.12.2007 20:05
hun tager imod hans hånd og kommer op og stå.."min... side.. ribben.. brækket.." er det eneste hun lige kan få sagt, for hendes ribben er trygget ind imod hendes lunge, så hun har også lidt svært ved at trække vejert..

Drawings done by lovely friends :)
Luchious 09.12.2007 20:12
Han sukker og tænker lidt over hvorfor han altid går berserk når han for sin frygt sulter.Ryster lidt på hovedet og smiler lidt.
"Lad mig følge dig til byen.. mindste jeg kan gør.. Desværre kan jeg ikke komme med ind i byen.." ofre han.
Foxy 09.12.2007 20:21
"nej.. jeg kan godt klare det selv.. ellers tak.." svare hun og smiler et lettere opgivende smil.Går hen og samler sin jakke op og kigger tilbage på ham
"du var en god modstander" siger hun kort før hun vender om og går væk fra stedet... meget vaklende...

Drawings done by lovely friends :)
Luchious 09.12.2007 20:31
Han smiler og nikker. "Glad for du syntes om mine kamp tekinker.." siger han.Kigger så efter hende da hun går.
Da hun er væk ude a syne i mørket for mennesker falder han ned på sine knæ og bider hårdt i sammen, da han har hårde smerte i skulderen og siden.
Man kan nænne en klagen fra ham, mens han holde skulderen i smerte.
Knurre det i sig og forsvinder selv, som bli'r han blæst væk til støv i vinden.
Nova 14.01.2008 17:42
Samson kommer gående med sin tyr Brutus. Han går ved siden af, og holder øje med sin tyr. Den var dog ikke fri, for der var dog en snor rundt om halsen på den.
Men den kunne faktisk bare være lige meget, for den kunne nemt knække.
Men det betød ikke, at Samson ikke havde kontrol over den. Tværdigmod.
Samson så rundt i skoven. Var denne halvdel ikke meget død?
Han smilte skævt, det kunne også være ret så ligemeget. Alt kunne heller ikke blomstre ved livet, hvilket Samson da nok skulle sørge for!
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Nova 14.01.2008 17:50
Samson hører en lettet forpustet lyd tæt på. Han drejer hovedet en smule, hvilket tyren også gør samtidig med ham.
Han får øje på Athene.
Hey.. Det var da hende som Frank satte kløerne i sidste gang, og stod i vejen for Samson, var det ikke?
Han kunne ikke lade være med at smile lidt.
"Hvorfor så forpustet frøken?" brummede han roligt.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 17:55
Samson hæver let sit ene øjenbryn.Han stryger sin tyr langs ryggen, mens han stadig betragter Athene.
"Fra hvad dog?" spurgte han roligt.
Han havde stadig sit smil på læben.
Måske kunne han nu komme videre, derfra hvor Frank overtog? Eller.. Samson var jo teknisk set aldrig begyndt på noget som helst med hende.
Han trak en smule på smilebåndet over sin egen tanke.
Hvad var der så at miste?
//Nova \\

Nova 14.01.2008 18:03
"Hvilken mand? En der skal tæskes?" Han griner kort, og nikker kort med hovedet. Han skæver til Brutus, og slipper rebet.
"Smut hjem med dig dreng! Der er ikke så langt hjem herfra.." Siger han og ser gennem træerne, og får øje på en bakke, og smiler skævt. For det var jo der hvor han boede!
Han klapper Brutus bagi, og den sætter af mod huset.
Samson vendte sig igen mod Athene.
Den kunne jo altid kaldes tilbage!
//Nova \\

Nova 14.01.2008 18:08
"Jamen.. det var da altid noget.. fra hvem flygtede du så fra, og hvordan gjorde du?"Han smilte skævt, og betragtede hende.
Han så hendes charmerende smil, og begyndte også selv at smile en smule charmerende til hende.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 18:40
"Arrh.. Så du er en lille frækkert hva?" Han grinte lettere roligt, og der var ingen tegn på ondskab i hans øjne. Han trak tungt vejret, imens han så ned på hende.
Han var jo en del højere end hende.
"Hyggede du dig så sammen med Frank sidst?" Spurgte han og smilte skævt.
Han tog sin hånd op på hendes, som lå på hans bryst.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 18:48
Han smilte roligt ned til hende. "Men.. hvad laver du så herude? " Han smilte stadig roligt.
Han lod sin ene finger glide hen over hendes hånd, på en nussende agtig måde.
Hans åndedræt var tungt, og hans bryst bevægede sig i takt med at han trak vejret.
Han havde et charmerende blik i øjet.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 18:55
"Men... frøken.. Hvad er dit navn?" Spørger han med et lille smil. Han lader sin hånd glide gennem hendes hår, og ser lige frem for sig, ind mellem træerne.
Han kunne vel ligeså godt udnytte situationen, ikke sandt?
Desuden, så kendte hun ham jo ikke, medmindre hun havde hørt om ham?
Han smilte skævt ved tanken.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 19:02
"Hmhmm.. Det passer jo også til frøkenen! Kønt navn, til en køn pige.. " Han ligger en finer under hendes hage, og løfter lidt hendes hovedet op, for at fange hendes blik (?). "Ja.. du er en smuk frøken.. det må jeg give dig.. Men mit navn er Samson.. " Han smilte et lille charmerende smil til hende, og blinkede en enkelt gang til hende.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 19:08
"Skal der virkelig ikke mere til?" Spurgte han en smule drillende, til det med at smigre. Han grinte kort.
"Jeg er ikke så stolt af mit navn... Men et skal man da have.., " Han smilte roligt ned til hende.
"Fryser du?" Spørger han så lidt efter, og afventede hendes svar.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 19:12
Samson smilte lidt ved at se hende rødme, men tog sig ikke mere af det. "Du vil måske med mig hjem og have noget te? Jeg tror nok stadig jeg har noget.. " Han smilte skævt.
"Ellers.. kan du jo bare få varmen i det mindste.. jeg kan nemt for tændt op i pejsen!" Han grinte svagt, og strøg hende over kinden, med sin ene hånd (?).
//Nova \\

Nova 14.01.2008 19:19
Samson nikker let mod hende. "Jamen.. det er også lige op af den bakke der.. " Han smiler venligt til hende, og begynder at gå hjemad.
Det er mørkt, og koldt, men Samson tager sig godt nok intet af kulden, da han jo altid kunne holde varmen. Til sin fordel, og til sin ulempe om sommeren.
Samson skævede kort til Athene, og prøvede at trække hende med sig.
//Nova \\

Nova 14.01.2008 19:23
Samson og Athene forsvinder fra stedet, og hen til Samsons hus... //out.. jeg skriver først derhenne xD
//Nova \\

Sasuchi 14.07.2008 12:36
Ninlia kommer gående meget indelukket, men mest fraværende som altid. Hun har sin journal med i favnen. Skoven var nærmest en del af hende, så det var her hun følte hun hørte hjemme mest. Måske lidt mere end Midnatsborgen. Men blot hun var tæt på Mørkets Lord, så betød det ikke så meget for hende om det var ude eller inde.
Hendes lange hvide hår svinger roligt til vindens lette dans.
Træerne omkring gør der er læ for vinden, så det er kun en kold og let brise som kommer ind mellem træerne.
Det døde træ står i midten af alle træerne, som er frodige og grønne, kun græsset omkring træet er vissen.
Hun står kort og betragter dette livløse træ.
Hendes hjerte banker normalt, men hun føler en slags sorg overfor dette træ, som en gang var majestætisk.
Det sikker var et af de største og mageløse træer i skoven. ,, Åh dog.. " Hendes cremet stemme lyder sørgelig, men hendes ansigtsudtryk er som altid.. helt tomt.

For stor version af tegning, klik.
Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.
Luchious 14.07.2008 12:51
En tung lugt spredder sig i skoven sammen med den stille kærtegnene brise. En lugt som graver sig ind i ens næsebor og skær igennem ens lunger ved hvert åndedræt.
Og ikke mindst lader det til at skyggerne i skoven er svagt mørkere end normalt.
Ikke langt fra det døde træ, ligger der langs død på bunden under et kraftigt træs mørke.
Et dyr, hugget til jorden så den ikke kan løbe; mens den jamre.
Et væsen som nogle kalder ham, er over dyret med sit sværd. Skær langsomt og smertefuldt i det blødende dyr.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet