Sky smilede lidt for sig selv da Cath sagde hun skulle give hende sit bedste, Cath viste tydeligvis ikke hvem hun legede med. Sky nød at høre hendes stønne, også selvom det kun var en enkelt gang, men Sky var ikke i tvivl om at der ville komme flere af dem.
Sky smilede da hun var gået fra at kræve ting til nærmest at bede om dem, det satte gang i et eller andet i Sky at høre hende bede for tingene.
Det at hun sad op af væggen gjorder det kun nemmere for Sky at flytte hendes bundet hænder op til sengegavlen og bindet hende fast der, hun fik dog ikke ligeså langt line som Sky havde, Cath ville kunne nå sengegavlen med sine fingerspidser hvis hun strakte sine fingre, dog sad hun stadig op.
Sky lænede sig ind over Cath og kyssede hende først på læberne, inden hun kyssede og bed hende langs halsen, hun kyssede hendes kraveben, ned mellem kavalergangen, ned over maven samtidig med hendes hænder bevægede sig ned af siderne på hende og videre ned af hendes ben som hun tag fat i, lige inden hendes kys nåede hendes underliv stoppede hun mens hun rykkede hende ned og ligge, selvfølgelig ikke hårdt hun skulle ikke skade sine hænder eller arme som var bundet.
Sky kørte sine hænder langsomt op af hendes ben op mod hendes underliv som hun strejfede med sine fingre inden hun tog dem til sig igen.
Sky rejste sig fra sengen og gik over til sin taske, en god jæger havde altid reb i sin taske, og Sky var jo en god jæger. Hun fandt noget reb frem som hun bandt omkring Caths ankler og fodenden af sengen, så hendes ben var bundet fast til hvert hjørne, rebet var så hun kunne kun lige bukke sine ben og strække dem, ellers kunne hun ikke bruge sine ben.
Sky kravlede roligt op i sengen igen og kyssede Caths mave og op mellem hendes kavalergang, hals og op til hendes øre
"du tog mine arme, du glemte mine ben... jeg er ikke ligeså sød" hviskede hun med den dominerende og sensuelle stemme i Caths øre inden hun bed hende i øret og halsen mens hendes hånd bevægede sig op af hendes ben, strejfede hendes underliv og op langs maven mod hendes bryst som hun klemte hårdt, selvfølgelig uden at gøre skade.