Charmander 05.12.2022 21:16
Pompeia lod sin arm glide kort om lænden på Jontar og holdt ham på hoften, som hun stjal et kram fra ham. Hun trak armen tilbage til sig og lod den glide ned langs sin egen krop. "Tvilling?" gentog hun overvejende, det vidste hun faktisk ikke, men det ville ikke undre hende. "Måske, ikke noget nært liggende dog," - "Vil du da gerne have tvillinger?" Beanstalk 06.12.2022 11:14
Kort tænkte Jontar på tanken. Og straks tænkte han på sine tvillingebrødre. Darkhan kunne være en zalans torn i ens side og Dain mente, han var ældre, end han rigtigt var. Ville han virkelig gerne selv have det som sine egne børn og ikke blot brødre. "Jeg må ærligt indrømme mig blank. Jeg tænkte kun på muligheden. Tvillinger går jo i mit blod."
~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Charmander 06.12.2022 11:20
Afventende så hun på ham med et vagt smil. Hun gav gerne en dims eller to for at se hvad der foregik hovedet på ham, høre de tanker som strømmede igennem før han talte. "Det er sandt. Men skulle det være tilfældet, ville de jo blive opdraget godt," det kunne tolkes på mange måder om man ville. "Skulle alt håb være ude, kunne det ogå være trillinger," Beanstalk 06.12.2022 11:28
Jontar gjorde store øjne af nærmest skræk ved tanken. Måske Pompeia burde frygte det mere. Tænk på størrelsen af hendes mave. Og længden af fødslen af tre afkom! Godt det ikke var Jontar, der skulle bære deres børn. "Tre børn første gang lyder som starten på en tragisk komedie."
Charmander 06.12.2022 11:34
Hun trak på skuldren som det var en selvfølge. "En tragisk komedie måske, men så ville slægten da være sikret," hun kunne nu godt selv høre det, og hun ville frygte for hvordan hendes krop ville se ud under og efterfølgende. Ville han så overhovedet røre hende, hvis den så helt ødelagt ud. "Men lad os ikke sætte vor håb på det, skal vi ikke satse på en sund dreng?" Beanstalk 06.12.2022 17:06
"Medmindre det er tvillingedøtre," Selvfølgelig ville deres blod gå videre med døtre, men navnet ville gå bort. Det var kun udefrakommende kvinder, der i ægteskab ville beholde Kazimi-navnet. Traditioner var endnu traditioner. "Et sundt barn, ja." Jontar ville ikke direkte rette hende, men han var anderledes end sin fader. Han ville ikke se fornærmet på sit afkom, hvis det kom ud som en datter og ikke en søn. Desuden, så var Pompeia og Jontar endnu unge. Der var end ikke gået en halv måned og de ventede allerede deres første afkom. Tiden var med dem i stor stil.
Charmander 06.12.2022 17:26
Touché. Han var hurtig på aftrækkeren, ham hendes kære mand. Deres pigebørn ville forlade hjem og kendte omgivelser for at blive en del af nogen andres familier, det var lidt underligt at tænke på. Men hvor meget så hun egentlig selv sin familie nu. Pompeia listet hurtigt ind foran ham og lagde hånden på hans brystkasse, mens hun så den anelse op på ham, som hun nu skulle: "Så lad gå. Et sundt barn, men lykken være med os, at det er en dreng," hun så bedende på ham, at han måtte følge hendes håb for dette. Beanstalk 06.12.2022 17:32
"En søn ville være behageligt, ja," forklarede Jontar. Selvfølgelig for at styrke slægten og gøre faderen tilfreds, men prinsen kunne dog ikke lade være med at bekymre om sin endnu ufødte søn. Hans fremtid ville være forseglet. Enten som arving eller værre. Ende som Jontar eller som en af storebrødrene. Det var skæbnen for deres børn. I hvert fald deres sønner. Især den første søn. "Men der er endnu små ni måneder, til vi ved med sikkerhed. Lad os glæde os til den tid."
Charmander 06.12.2022 19:27
Hun lænede hovedet en anelse tilbage og ventede på et kærligt kys fra ham. "Ni måneder, jeg beder til at tiden går stærkt, for jeg glæder mig så umådeligt meget," med selve rejsen til den voksende mave og til at give liv til barnet. Hun ville ikke bekymre sig om risici ved dødfødt eller noget andet. Det skulle nok gå godt. Uanset hvordan de så på det, ville et barn altid blive pålagt en forseglet fremtid og hun kunne ikke ændre på dette, den eneste som kunne dette ville være Jontar i sidste ende. Beanstalk 07.12.2022 15:43
Dette var ni måneder, de ikke bare kunne spole frem. Selvfølgelig fandtes der sikkert magi, som kunne spole frem, men Jontar ville uden tvivl helst tage den klassiske vej frem for at afprøve magi og eliksirer og andet. Magi var ikke altid en smutvej, nærmere en ubevidst forhindring. "Du ser måske frem til at have en boblende mave?"
Charmander 07.12.2022 17:42
Uanset hvordan de greb det an, ville hun ikke give afkald på dette: "Boblende ved jeg nu ikke, men bare en mave jeg kan holde og en mave som kan modtage din kærlighed, ja," men foretrak han nu det andet? Ville det være nemmere for ham, hvis de spolede frem og risikerede alt de havde arbejdet for - eller arbejdet og arbejdet for. Held i uheld måske. Beanstalk 07.12.2022 20:09
"Du vil være ligeså smuk med vores barn voksende tydeligt i dig, som du er nu," Komplimenter kunne der altid komme, men det var kke altid, der var sandheder i disse. Men lige med denne kompliment var den kun fyldt med sandhed. Jontar var sin hustrus mand. "Og som du var til vores bryllup." Et lille kys blev plantet på toppen af panden, lige inden hårlinjen begyndte. 
Charmander 08.12.2022 09:24
Det var en hjertevarm kompliment, måske ikke nødvendig at sige, men hun elskede det. Hun elskede alle hans komplimenter, det var noget af det bedste i hele verden for Pompeia. Et selvtilfreds smil voksede som han kysset hendes pande: "Aldrig stop med det," hviskede hun bildt og lod begge hænder hvile på hans brystkasse. Det var kærlighed. Beanstalk 08.12.2022 20:08
"Stoppe med at sige sandheden eller stoppe med at kysse dig?" Flirtende og sjov. Mange ville se dette som en farlig kombination. En flot prins. Hvad ellers kunne man forvente af ham? Og alligevel gjorde han det mest basale og mest naturlige for samtlige mænd i kærlighed. Han omfavnede sin kone. Var tæt med hende. Fysisk såvel som mentalt.
Charmander 09.12.2022 19:49
Hendes blik sagde mere end tusinde ord, de fleste af ordene var nok dumpap og gedhjerne, men det hang kun i sammenhæng med hans flirten. "Begge dele når du siger det sådan," hun kunne ikke give ham øretæver for at være så romantisk, selvom det nu engang var tiltrængt. Kærlig vold kom man nu langt med, men det hørt måske kun soveværelset til. "Du viger uden om dine forpligtelser, min mand. Venter Fyrsten dig ikke, eller var det bare din metode at sætte et afsavn igang hos mig," Beanstalk 09.12.2022 20:06
Et klækkende smil og lille fnisen kom frem fra hendes kommentar. Paradis fandtes på paladset i sandhed. "Selv hvis min fader ventede mig, kan han vente i tid endnu. Den mand har godt af at styrke sin tålmodighed." Fyrsten ville sikkert gerne i kontakt med Jontar, men der var ingen planer om møde aftalt. Desuden tvivlede prinsen, om han kunne tie stille, hvis han skulle sidde over for sin fader lige nu. Hans ansigt ville spolere hele hemmeligheden. For nu var det bare Jontar og Pompeias. Elskers hemmelighed.
Charmander 09.12.2022 20:49
"Såvel, som du ville have godt af at styrke din facade når det kommer til glædelige nyheder," han var som rensdyr med en rødglødende næse ud i skoven. På ingen måde skjult, alle ville kunne finde og se ham, så han måtte oppe sig. Det var en hemmelighed indtil de kunne være sikre. Hun var dog ikke spor i tvivl. Det var noget en mor bare kunne mærke. Ikke? Beanstalk 09.12.2022 21:36
"Sig mig, vil du have, jeg ser ligeglad ud over at nyheden om, at jeg skal være fader?" Jontar ændrede sit ansigt til det af overdramatisk. Overchokeret. Tydelig falskt og bare for sjov. Smilet kunne heller ikke blive væk længe, så det sluttede sig hurtigt til de løftede øjenbryn og hånden på brystet. Som om han var såret, men fandt det sjovt. "Jeg bliver vist vores barns favorit, kan jeg mærke." Hånden blev flyttet fra brystet for i stedet at samle Pompeia tættere ind mod ham. Deres fronte mødtes. Om måneder ville hendes mave være det eneste, der rørte ham, når de stod sådan.
Charmander 12.12.2022 17:36
"En god fyrste kan holde en mine i længere tid end det, min kære," det var måske sjov og spas, men alligevel var der en læringsrig proces i gang for dem begge. Skulle de, han, lærer at holde facaden til punkt og prikke, uanset hvor sjov, glædelig eller tragisk en situation var. "En skam du aldrig gik efter at blive skuespiller i Dianthos, tror din søster vil have betalt mange små sten for at se dig optræde," stak hun lidt til ham alligevel. Hovedet let lænet tilbage og med et lille kys der blev stjålet: "Nok du bliver favoritten, vil jeg blive mademaskinen," spas. Hun vidste ligesåvel som han, at hun ville blive favoritten, og han ville være den fantastiske far og mand.
Beanstalk 12.12.2022 17:46
At holde masken havde delvist været en del af opdragelse for prinser og prinsesser. De skulle fremstå upartiske. Dog havde Jontar ikke været typen, der havde ladet sin holdning gå stille hen, hvis han havde en. Det med at opretholde en facade havde prinsen ikke just lært. Det burde han nok. Fyrsten kunne ikke fremstå som en lalleglad adelig, ej heller kunne arvingen. "Jeg vil kræve mere end små sten for at se mig optræde."Kort lod Jontar moderlighed overtage hans tanker. For mange var mødre favoritten. Det var sønnens første kærlighed. Men når Jontar tænkte på moderlighed, var det alt andet end kærlighed, prinsen tænkte på. Derfor sagde han, nok lidt for kynisk: "Du kan umuligt være værre end min moder."

Trådnomineringer:
Nomineret af: Beanstalk
Nomineringsårsag:
“Det her har været en fryd af en tråd! Jeg er altid stor fan af tråde, hvor der sker noget, uden der nødvendigvis sker en masse rent fysisk. Dialog bragte denne tråd frem og det har været tydeligt, at vi begge har kunne fordybe os i denne tråd. Hurtige svar og meget handling i dialog. Meget hjertevarm og humoristisk. Det var dejligt virkelig at kunne fordybe i dynamikken mellem mand og kone. Plus, hvem elsker ikke en god graviditet og endnu mere faderens opdagelse af dette? ;)”
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2