Blæksprutten 12.01.2023 13:03
Der var pletskud. Enzels berøringer ved grænsen til Phillippes kønshår, virkede til at have den ønskede, lokkende effekt. Phillippe kunne ikke sige nej til ham. Han
måtte ikke sige nej til ham. Ikke nu hvor Enzel havde hårdt brug for ham.
Han fik et sus i maven af spænding, som han kunne se på Phillippe at han overvejede hvad han ville have fra ham. Enzel skulle lige til at bekræfte ham i, at han kunne få præcis hvad han ville have. Men han var klog nok til at lade være, for Enzel kunne godt huske alle de gange Phillippe havde vist sig at være pervers. Enzel var da pervers, men visse ting ville han kun prøve med Phillippe, hvis han vidste at han kunne regne med ham. Det skulle være hans belønning, når virkeligheden endelig gik op for ham, og han forstod at han elskede ham tilbage.
"Du vil se mig?" Enzel smilte bredere og indikerede at det var en opgave han sagtens kunne klare. Heldigvis vidste Enzel hvad han havde at tilbyde i sengen. Hans krop var genetisk modeleret til perfektion, så selvfølgelig skulle den da vises frem. Phillippe kunne have ment noget bestemt med det, men Enzel tillod sig at tage over.
Han bakkede sig en smule væk fra ham indtil han blev stoppet af sengegavlen ved fodenden, mens blikket helt sultent forblev fæstnet mod Phillippe. Præcis som en kat formåede Enzel at gnide sin slanke, æstetiske krop op ad møblet, som om det var virkelig rart for ham. Halen slyngede sig fornemt hen at ligge foran sig, så den dog skjulte udsynet til hans fødder og meget af hans ben. Halen var rar blive rørt ved, selv for Enzel. Hans ryg spændte sig som en skytte spændte sin bue, og han rørte sig selv kælende op og ned ad kroppen, for at varme op til det næste der ville ske om lidt.
"Du må få mig når jeg siger til," Hviskede den kælne halvkat, lige inden hånden målrettet søgte ned mellem lårene og greb fermt fat i sig selv og begyndte at gnide sig foran sin smukke, mandlige tilskuer.