Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 07.08.2007 21:59
Kassy trådte ind på den store sten og grus plads, hun så op på palæet, hun havde en rimeligt iturevet kjole på, og nogle få brændmærker hist og her, men intet alvorligt, man kunne dog se at hun havde grædt, og havde grædt meget. hun stod nu bare og gloede op på palæet. hun viste at deet var her hendes fætter Cassa nu boede

b. ved jeg ik men d. lavet af Matilde ^_^ Base
Kassandra Jacqueline Bella Giacomo
- Men kald mig Kassy ^_^
A: er lavet af en Zoey fra en anden side ^_^
Don't Piss Her Of... - hun blir nemt sur
Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 07.08.2007 22:56
Da Kassy havde stået foran palæet et stykke tid, og stadig ikke kunne tage sig sammen til at gå ind bestemte hun sig for at det nok var best slet ikke at gå ind endnu.
og forsvandt, med et lille knald

/out

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 19:18
Cassa står ude i gårdspladsen.. han, eller skulle man sige hun? nyder det gode vejr, og var egentlig på vej om i haven, men fandt en dejlig, solrig plet uden vind, hvor han nu bare har sat sig ned i skrædderstilling... han har i dag bare en løs skjorte på, som egentlig står lidt åben.. det der med blufærdighed har han ikke meget af mere, skønt han engang havde... men han er jo bare hjemme, og Cassi har jo overtalt ham til at gå med bh, skønt det er mod hans vilje.. men med den barm han har fået efter sin forvandling, har han ikke rigtig noget valg...
Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 19:33
Kassy kom ind på gårdspladsen og så noget der skulle ligne Cassa "Cassi??" sagde hun spørgende og smilende, hun havde en flot lang lysegrøn kjole på, hun havde flotte smukker og hendes hår var flot sat. hun havde ikke sort hår lige som hendes fætter og kusine, men hendes hår kom også fra hendes faders side. Kassy så på ham/hende

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 19:35
Cassa ser mod Kassandra.
"Eh.. nej.. tæt på.." han smiler lidt skævt.
"Cassa...." retter han til istedet.
"... Spørg ikke, okay?" han rejser sig op, han kan godt kende hende.
"Hvad bringer Dem hertil?" han lægger armene løst over kors, bare for at have et sted at hvile dem
Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 20:13
Kassy lagde hoved på skrå og kiggede på Cassa, var det virkeligt Cassa, det sagde vedkommende jo, så det måtte deet være.
"jeg brændte huset ned" sagde hun stille og kiggede ned i jorden. "hele vores hus er væk, og det samme gælder hele min familie" sagde hun så og kiggede lidt forsigtigt op på Cassa

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 20:16
Cassa mærker et stik i hjertet.. det er jo også hans Familie.
".... Dem.. dem alle?" han ser nedtrykt på hende... hans moster og onkel.... væk?
Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 20:24
En tåre trillede ned af Kassys kind "ja, han gjorde mig rasen, jeg kunne ikke holde det inde, der var så mange flammer igen kunne stoppe det, jeg prøvede men besvimede" sagde hun meget hulkende og hiksende, tåre trillede nu bare løst ned af hendes kinde, hun smed sig i et kram ind til Cassa og krammede sig bare ind til ham

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 20:27
han lægger lidt løst armene om hende, men strammer til et beskyttende kram.
"Det skal nok gå..." siger han beroligende... men det er bare som om det ikke helt er Cassas stemme.. den er jo meget lysere
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 20:29
Oppe på taget af palæet, tæt ved kanten sidder Morgoth. Han har kommet flyvende og har set noget ganske interessant, to kønne kvinder og har derfor landet på taget. Efter at have betragtet den ene af dem, som så er Cassa, har han genkendt ham. Et perfekt tidspunkt på for at provokere ham, så han blev siddende og ventede.
Han rynkede let brynene imens han så imod dem, kvinden med det røde hår som han tydeligvis ikke kendte, omfavnede pludselig Cassa. Det første der faldte ham ind var at det var endnu en af Cassas 'elskere'.
Han kneb sine isende øjne sammen og fnøs let hvorefter han rejste sig op fra sin plads. Hans lange skygge gled ned omkring de to andre og skyggede let for solen
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 20:34
Kassy kiggede på Cassa "undskyld" sagde hun stille og trak sig tilbage fra hans favn, hun ville helts ha været i den noget længere, og få grædt ud ved en skulder hun viste hun kunne stole på, men viste ikke om det var godt, og hun "kendte" jo ikke rigtigt Cassa længere, og havde ingen ide om hvor meget han havde ændret sig. "kan jeg bo hos dig i en tid??" sagde hun så, det var bare til at hun havde fundet sig sit eget sted. hun stod lidt og tænkte tilbage på alle de gange de havde leget som små.

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 20:37
"Selvfølgelig kan De det!" siger han med en omgående omsorg i stemmen.
"Det er intet problem.." han ser lidt på hende.. hun er vokset noget siden de sidst sås.. ja, Cassa har vel været omkring 12-13 år? der flyttede han jo, og så igen senere flyttede han til Krystallandet... (hvad hun ved af er han bøsse XD)
Han bemærker så skyggen, ser sig over skulderen op hvor skyggen falder fra.
"... Morgoth..?" mumler han, sætter så hænderne for hver side af munden, råber halvhøjt op til ham; "Morgoth! Kom herned! Jeg har noget til dig fra Cassi!"
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 20:44
Han hæver let det ene øjenbryn, med et glimt af sarkasme. Hans sårkaldte gode side kendte vist denne Cassi, og han vil helst ikke afslører sig selv lige foreløbig, så derfor flyver han roligt ned og lander ikke langt fra de andre. Han vandre roligt hen imod dem, hvorefter han standser da han når hen til dem.
Han sukker let men nikker så, "Jah, hvad er det så?"
lyder det koldt og ligegyldigt fra ham. Han rynker let brynene for at beherske sig, så han ikke ryger direkte i flæsket på Cassa. Ikke kun fordi han hader ham, men han virker yderst tiltrækkende, plus at hans 'onde side' ikke just kan styrer sig når det gælder smukke kvinder.
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 20:48
Kassy kigger på Cassa, "kald mig endelig Kass, det var jo dig der startede med det navn, og ikke alle de der fine fornemmelser, vi er jo i familie fætter" sagde hun og så smilende på ham, hun havde ikke selv opdaget skyggen oppe på taget, men da Cassa råbte og han kom ned lagde hun mere mærke til ham, hun kiggee kort på Cassa og opdagede hans rigtigt gode krop, og blev faktisk en smule jaloux, men lod som intet

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 20:54
Han ser mod Morgoth, fisker en lille pakke op fra sin lomme.
"Her.." han rækker den mod Morgoth..
"Hun er rejst... Vores far sendte hende i kloster... Men hun bad mig give dig denne..." han ser så mod Kassandra.
"Kass? Jah, ved det.. men folk her er begyndt at kalde mig Cass.. det lyder jo ens... Så det forvirre mig.." han griner lidt, piller ved en lok af sit lange, sorte hår.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 21:01
Han vippede let med kæben og tog lettere tøvende imod pakken, han vendte den en smule og betragtede dem samtidig. Han vendte blikket op imod Cassa da han fortalte Cassis forsvunden, er det nu jeg skal tude? tænkte han sarkastisk.
Han nikkede blot og rømmede sig en smule, "Ehm hvad er der i pakken?"
spurgte han endelig og rynkede brynene sammen. Hans prøvede på at fjerne det kolde tonefald, men det hjalp ikke rigtig.
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 21:02
(ja sorry, er som et utålmodigt barn og derfor svare jeg nu :P )

Kassy kiggede på Cassa "så kald mig i det mindste Kassy, ved godt at det ligger tæt op af Cassi, men hun er jo taget i kloster" sagde hun, det sidste blev sådan halv mumlen noget, da det ikke var noget som nogen ligefrem var stolt af og Kassy kunne kun tænkte sig til at Cassi helts ikke ville. Kassy var bare glad for at det ikke var hende som var røget i kloster og at hendes familie heller ikke lige frem havde nogen ide om at gøre det lige forløbeligt

- Men kald mig Kassy ^_^

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.08.2007 21:07
"Åben den og se.." siger han bare roligt til Morgoth.
I pakken ligger en flot lille halskæde med en afrundet, flad firkantet sølvplade, hvorpå teksten; Jeg vil aldrig glemme dig står indgraveret.
han ser så mod Kassandra.
"Altså.. Kassandra er da smukt..?Hvorfor kalde Dem andet?" han smiler fortsat.. tanken om at kalde hende Kassy, er ikke rar.. han savner sin søster nok, og behøves ikke blive mindet om det.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 08.08.2007 21:14
Han rynker let næsen men koncentere sig i stedet omkring pakken, så han åbner den. Da han ser det lille smykke og har læst teksten, er der noget der røre på sig inden i ham.
Blot på grund af teksten og ikke specielt meget andet, han ryster let på hovedet og lukker derefter pakken.
Han trækker let ud i sin kappe hvor han propper den lille pakke ned i sin inderlomme. Han ligger armene overkors og vender blikket imod Cassa og Kassandra igen, men dog med opmærksomheden imod Cassa. Men en svag tøven mumler han et lille: "Tak.."
han sukker lettere opgivende og vender et isende blik imod Kassandra. Hans prupil trækker sig sammen i en tynd spids linje, som får hans øjne til at se ganske skumle ud. Stadig er hans rigtige side fremme, men den slår ikke til lige foreløbig
signature by jodeeeart

Kassy

Kassy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Lu 08.08.2007 21:20
Kassy kiggede på Cassa "jeg syntes det er så langt og fint, og føler mig ikke særlig fin længere" sagde hun, hun havde stadig mange brændmærker hist og her, men efter at hun havde været i heldbredelses huset efter turen med Iceria (ved ikke hvordan det staves) havde de gjort en del af hvad de kunne.
Kassy kiggede på fyren og kiggede på pakken, hun fik lige et glimt af hvad der var i, og kunne forstå at Cassi og ham der Morgoth åbenbart havde haft et tæt forhold, men Kassy holdte sin mund og så i stedet på Cassa, og viste slet ikke hvad hun skulle sige

- Men kald mig Kassy ^_^
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11