At vende hjem til en plan der må igangsættes

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 28.06.2020 11:17
Isiodith lod sine hænder forlade Sibalghyms stærke kæbe. I en varm men dog fraværende kærtegn – hendes tanker kredsede nemlig kun om mørkelverens ord, i håb om at forstå og finde mening – lagde hun sine arme omkring ham nær hans hofteben i stedet. Dernæst krøb et lille, næsten drillende smil ind i hendes mundvige, i samme instans som det ene, mørkebrune øjenbryn skred blok en brøkdel til vejrs i den mælkekvide pande.
Hvis jeg levede sådan, ville jeg blive skør, og så ville du ikke længere, kunne holde mit selskab ud”, svarede hun i en alvorlig hvisken; en tone der var mere oprigtig, end hendes grænsende til spøgefulde grimasse.

End ikke øjeblikket efter syntes den også at fortage sig; øjenbryn fandt vej tilbage på plads og læberne fortrak sig, så de atter hvilede mod hinanden. Dernæst fulgte en eftertænksom tavshed, hvori de isblå øjne kortvarigt flakkede mellem Sibalghyms røde og hans velproportionerede brystkasse. Isiodith vidste sandhed i ikke, hvad hun kunne sige eller gøre for, at det hele blev bedre; at det hele blev godt igen. Det var dog begyndt at dæmre for hende, hvorfra Sibalghyms ord udsprang og det var – selvom hun vel og mærke ikke ville indrømme det – en følelse, hun kunne genkende i sig selv.
Jeg tror, du glemmer mig, når du vender hjem igen. Hjem til din søster, din klan, dit virke…”, hørte Isiodith sig selv sige, og overraskelsen over hendes egne ord var ikke nem, at undgå at se, for den skød afslørende henover Isiodiths hjerteformede ansigt. Hastigt så hun ned, men heller ikke der, kunne hendes blik få fred, hvormed Isiodith blot få sekunder efter fangede Sibalghyms øjne igen – i nogen grad ufrivilligt. ”Og når jeg tænker på, at vores veje skilles og at jeg skal være heldig, så umådelig heldig, hvis jeg ser dig igen… det er næsten ikke til at bære. Det virker… det virker så formålsløst, hvad end der kommer bagefter. Du tager alle farverne med, når du går.

Isiodith tav og fugtede sine tykke underlæbe med sin lyserøde tungespids. Af en eller anden grund havde ordene været svære at sige, men hun rankede omsider ryggen og tvang et fast blik ind i hendes øjne.
Så du er ikke den eneste, som synes, at det bliver hårdt. Og Pax – jeg – det er ikke sådan. Han er et menneske, trods alt. Han skal giftes. Og – ja. Han er ikke ligesom dig.” Isiodith håbede, at hendes ord ville give mening for Sibalghym; at han ville forstå hende. Pax og den mand, hun elskede, kunne nemlig ikke sammenlignes; der var ingen farver hos Pax, og der var ikke andet end netop det hos Sibalghym.

Jeg er din. Nu ligeså vel som når, vi skilles.” 
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Isiodiths humoristiske kommentar var fuldstændig uventet. Han gryntede og formåede faktisk at lade sig opmundre. Jalousien var langt fra forsvundet, men lige nu - især lige nu, var Isiodith dejlig. Hun var dejlig i hans skjorte, og hun gav ham den opmærksomhed og de kærtegn han længdes efter. Hendes hvisken var umådelig behagelig og ikke mindst tiltalende. Sibal kunne umuligt holde hende på afstand nu, hverken fysisk eller psykisk. Selvom snakken var ren hypotetisk, og de aldrig ville ende i en situation, hvor Isiodith ville leve isoleret, tænkte han for sig selv, at han nok skulle leve med, at hun blev en lille smule skadet af forholdende. Sibal var jo vant til at leve iblandt mørkelverkvinder, men det tænkte Isiodith vel næppe over. 

“Jeg glemmer dig da... ikke?” Sagde han helt overrasket. Måske var de fælles om denne frygt. Måske ville de begge huske deres korte, men vigtige tid sammen. Han kunne se at der foregik noget inde i Isiodith, som hun ikke helt delte med ham. Det lignede næsten at hun var i smerte over at snakke om de farver, som han åbenbart ville tage fra hende. Farver... Sibal rynkede fortvivlet på panden og betragtede hendes ulykkelige mimik. Ville hun blive deprimeret i Dianthos på grund af afsavn? Ville Sibal blive deprimeret? Depression var vist ikke accepteret der hvor han kom fra. Zaladin og Nalishra ville simpelthen ikke tolerere den slags svaghed i deres krigere. 

“Isiodith. Jeg vil også altid være din.” Svarede han tilbage, overraskende overbevisende, taget i betragtning af, at Sibal aldrig havde været romantisk anlagt, og aldrig i sin vildelse fantasi havde forstillet sig at binde sig til én kvinde. Kun med blide fingre løftede han i hendes hage så hun så op på ham. Endelig bukkede han sig ned mod hende, for at tage det kys, som han ikke følte han kunne tage før. Hun var hans, uanset hvor hun var, og hvem der ville komme efter. Sibal havde taget hendes uskyld, og det betød meget for en mand. For så kunne man håbe, at hun ikke glemte ham så let. Med sine læber åbnede han hendes bløde mund og søgte hendes tunge med forventning om kærlig gengældelse. Han kunne dufte blomsterne – lokkegiftens partikler, der ville have taget livet af dem på nuværende tidspunkt, hvis ikke det var fordi hun var raceren, og Sibal var giftresistent. Hun turde knytte sig til hende, ligesom han turde udsætte sig selv for den længsel der fulgte, når hun ikke længere var hos ham. Lige nu rørte han hendes bløde hår, og lod begge de store hænder mærke hende ned ad hendes lille figur, som hun havde skjult væk i den for store skjorte.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 28.06.2020 13:05
Isiodith nåede, forinden deres læbers møde, at smile hengivent op til ham – og dernæst smeltede hun i hans favn. De blide hænder fandt fæstne mod Sibalghyms lænd, som hun pressede sig mod ham og nød hans tunges legende adfærd, hun, efter bedste evne, forsøgte at gengælde. Ja, der eksisterede ikke nogen fremtid, foruden den Sibalghym gav hende; som hun stod der og mærkede ham tæt på sig igen, vidste hun det med sikkerhed. De næste ti dage var uerstattelige; unikke i deres indre essens. Hvordan skulle Isiodith selv nogensinde komme sig? Hos Sibalghym var hun hjemme.

De mælkehvide hænder flugtede sig med Sibalghyms fremtrædende muskulatur, så langt op af hans ryg hendes armslængde tillod hende. Uvist for Isiodith selv smilede hun mod Sibalghyms bløde, insisterende læber, for det var trods alt umuligt at lade være. Da deres kys nåede sin ende, lå der derfor et dumt og hengivent smil på Isiodiths fyldige læber; en facon der gik igen i hendes isblå øjne, der fæstnede sig i Sibalghyms røde. De hvide fortænder greb om Isiodiths underlæbe for blot et kort øjeblik, men dernæst fik den unge skovelver en idé; en idé der resulterede i, at noget drillesygt og udfordrende sneg sig ind midt i alt det blå.
Isiodith stillede sig på tæer og satte sine tænder om Sibalghyms underlæbe; gestussen varede kun et kort moment, men et lavmælt fnis fulgte troligt efter. Isiodith havde aldrig gjort noget, der var så vovet i dens natur; og de ord, der dernæst undslap hendes læber, kunne – måske – beskrives som direkte dumdristig.

Du er slet ikke så farlig, som du gerne vil have, at jeg skal tro. Du kan jo faktisk være helt romantisk og sød. Nu går jeg blot og venter på, at du begynder at rødme og kalde mig for din elskede – og at du naturligvis inviterer mig på en romantisk måneskinstur og forsøger, at liste et lille kys ind, når jeg tilsyneladende er optaget af helt andre ting.” Isiodith vidste udmærket, at der måtte komme en – netop farefuld – respons på hendes drilleri – det var jo trods alt Sibalghym, en potent mørkelverhan hun havde galt for sød og romantisk -, så – og det var med den absolut hurtigste hastighed, hun kunne præstere – tvang hun sig ud af hans greb og satte i en hurtig løb væk fra Sibalghym.
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Hun gav sig til ham komplet, og Sibal troede han havde hende hvor han ønskede hende. Men ikke længe inde i kysset, mærkede han pludselig hvordan hendes bløde tandsæt satte sig i hans underlæbe. Det fik ham til at spærre øjnene op. Det... Det var tydeligvis ikke en fejl. Det var ikke hvad han havde forventet af Isiodith, som hele tiden havde virket så from og uskyldig, selv når hun troede hun var rebelsk. Det her bid... Det var seksuelt og udfordrenge, og hun vidste det. Hendes blik fortalte ham det, og ligeledes var Sibals øjne afslørrende. Han havde svært ved at håndtere det. Han var overrasket, og hans krop reagerede og forventede pludselig langt mere af hende. Intenst lyttede han til hende, da hun begyndte at tale, og mobbende stak til hans nyfundne romantiske side. Hvordan var hun så kvik og snu, at hun kunne finde på at sidestille ham med den type mandfolk han hadede allermest? Sibal var ikke Lýrin. Sibal var stadig en væmmelig mørkelver, og han skulle så hjertens gerne demonstrere at han stadig var det.  

Han blottede et bredt smil, så alle fire hjørnetænder blev blottet, og han knurrede advarende som det dyr han var i alles øjne. “Hvor vover du!” De røde øjne slog gnistre, men ikke af vrede, nej tværtimod af ophidsende spænding. Han forsøgte at gribe hende, da det – lidt forsinket – gik op for ham, at hun trak sig ud af hans greb. Han fik blot fat i luften, og nu kunne han se hvordan hun løb afsted, adræt som den elverkvinde hun var, vokset op i skoven og friheden. Men kunne hun løbe fra Sibal?

Han gav hende et forspring – men kun et lille et, fordi hun havde vundet sig til den. Hvis hun virkelig bad om en jagt, skulle hun få den, og Sibal var ikke spor hengiven overfor sit bytte.

“Du løber som en pige! Du kan lige så godt give op nu!” Kaldte han efter hende. Hans mørke stemme var ikke besværet af, at han netop satte i løb efter hende. Hans skridt landede let i mos og blade, som hans fødder ikke fik lov til at blive på skovbunden særligt længe ad gangen. Med sin ene arm strakt ud flyttede han på buskadser og hævede rødder, der stod i vejen for ham, og som han nærmede sig hende, forsøgte han at stille små forhindringer op foran hende, der var ganske harmløse, men mest af alt pisse irriterende, når man troede at man løb mod en åbning i skoven, og man pludselig fik en gren viklet om foden eller en busk i hovedet. "Når du falder er det slut med at lege, Isi! For så gør jeg krav på dig. Igen." Sibals stemme syntes at komme hende nærmere, men pludselig forsvandt hans skridt sammen med lyden af hans stemme, og skoven holdt op med at spærre for hendes vej.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 28.06.2020 13:59
Isiodith havde set, hvordan Sibalghyms ildrøde øjne slog underholdte gnister, forinden at hun var sat afsted. Instinktivt løb en klam kuldegysning ned langs hendes tynde rygrad, for der var nogle fænomener, der ikke sådan forsvandt i sprudlende kærlighed – eksempelvis den indre stemme der skreg, at hun havde en mørkelverhan lige i hælene; en, der nød at jage; en, der kunne bekæmpe hele bataljoner fra skovens dybe mørke.
Til trods for den paniske stemme i hendes indre, smilede Isiodith dog bredt; nydelsesfuldt. Sibalghym var trods alt tilbage, hans iver og begejstring ligeså! Der var ikke længere nogen vrede at spore – kun opstemthed, der udsprang af den jagt, hun havde iscenesat. Som da hun havde frembragt ham sin bue; det var med samme brændende fokus, at han havde taget den i sine hænder og afprøvet dens håndværk.

Og du løber som en mand! En tung og klodset en af slagsen!”, råbte Isiodith tilbage, velvidende at hun pustede, ikke blot til rødglødende gløder, men til et brændende bål. Alligevel forholdt hun sig dog ikke tavs, og stadig løb hun, så hurtigt hun kunne, og uden forbehold til skjorten, skulle den lette og afsløre hendes nøgne skikkelse. ”Du kan ligeså godt give op! Og hvis jeg falder mener du! Verden er trods alt fuld af uforudsigelighed!
Isiodith fortsatte, og forsøgte ihærdigt, at imødekomme samtlige af Sibalghyms forhindringer – indtil… at det begyndte at dæmre for hende, at de ikke længere opstod; at Sibalghym ikke svarede hende; at der var stille, så umådelig stille, bag hende.

I det Isiodith nåede frem til en smal lysning, turde hun endelig gøre holdt. Hendes tynde brystkasse fortrak sig op og ned i en hastig bevægelse, i det hun dernæst snurrede rundt, søgende efter den mørklilla og høje skikkelse.
Sibalghym var bare ingen steder at se.
Isiodith skar en grimasse og ville pludselig ikke længere befinde sig på jorden – igen var det instinktets stemme der hvæsede panisk til hende. Han havde trods alt bygget huler under den, ligeså vel som i trækronerne. Isiodiths isblå blik flækkede mellem de høje, altomsluttende træer, der svajede let i vinden, til den hårde jord under hende. Og så besluttede hun sig: op det gik! 
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Træet var blot et ud af mange ældgamle træer, hvis stamme var tykt som en bygning og mange solide grene, der kunne tilbyde Isiodiths lette skikkelse et solidt fodfæste. Det udgjorde et perfekt skjulested for hende, så snart kun nåede op til den enorme trækrone, så hverken Sibalghym eller anden fare ville finde hende. Til gengæld var det let at spotte hvad der foregik nedenunder træet, hvor jorden var oplyst af solen. 

Der var dog så stille omkring hende, at hun umiddelbart lod til at være fuldstændig alene og forladt. Først da Isiodith syntes at hun var kommet højt nok op i træet, og fandt ståsted eller sæde ved en passende gren, sneg det selv samme træ sig ind på hende med nogle af de slankere grene, der let kunne bøje sig. Så længe Isiodith var optaget med at kigge rundt, viklede en gren sig rundt om hendes talje og tætnedes som var det en slange, der forsøgte at kvæle sit bytte. Sibal var ikke så led at han ville kvæle hende, men han ville under alle omstændigheder ikke tabe. Han havde set at hun var bange, og umiddelbart lod hun til at være bekymret efter ham, frem for at turde lege videre.

“Hvem kalder du tung og klodset?” Spandt Sibal, idet han trådte frem fra sit skjul i det selv samme træ. Han gik mod hende lige så sikkert som han ville gå på jorden. Han stolede på sin egen kontrol over træet, hvis mange fangearme nu var under hans kontrol. Han smilte bredt til hende og tiltede hovedet, som forsøgte han at se efter noget. En lille beskeden kvist, fik fat i kanten af skjorten på hende, og løftede op, så hendes smukke lår langsomt blev afsløret. Sibals smil der bredte sig, afslørede, at han allerede så legen som vundet. Han manglede blot sin præmie. Han kunne stadig mærke hendes forførende bid i sin underlæbe. “Jeg har vist meget at lære dig, udover blot at slås, hm? Når man løber direkte ind i ulvens hule, følger der konsekvenser.” 

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 28.06.2020 15:08
Isiodith måtte kæmpe for, ikke at komme til at le og i stedet, betragte Sibalghym med strenge øjne. Det lykkes hende knap, for det var trods alt gået så godt, blot få øjeblikke forinden; hun havde kravlet, det bedste hun havde lært, og hun var nået et ganske pænt stykke op af stammen, før Sibalghym var trådt frem fra sit skjul.
Dig, naturligvis”, svarede hun, i en tone der var ganske sigende. Og dernæst måtte Isiodith erkende, at selveste Zaladin sprang frem i hendes indre – uden at tænke den rebelske tanke til ende, gav hun slip om træets smalle grene, dem der havde holdt hende op.

Hvad Isiodith troede, der ville ske, var dog ikke det, dernæst fulgte. Sibalghyms magi havde nemlig fat i hende – noget, hun havde formået, ville ske før eller siden: helst før, forinden hun styrtede mod jorden – hvormed hun end ikke rykkede sig ud af stedet. Som en punkteret ballon stirrede hun irettesættende på ham et langt sekund, før Isiodith tvang sit mest charmerende smil over læberne. Det var nu ganske nemt; at betragte Sibalghym i sit es, havde trods alt, været hendes mål fra start.
Kalder du da mig for tung og klodset?”, lød det kælent men dog også ganske ildevarslende, som lå der i virkeligheden noget, og truede under de spindende ord. I det at hun dernæst mærkede, at Sibalghyms magi førte hende mod ham, forberedte Isiodith sig på… kamp. Sibalghym troede velsagtens, at han havde vundet nu, men Isiodith selv havde ikke tænkt sig at give op.

Da Isiodith omsider nåede op til manden, hun elskede, sprang hun på ham. Naturligvis var hun bevidst om, at hendes petit skikkelse ikke i sig selv kunne gøre meget skade, men ikke desto mindre gav hun det dog et ihærdigt forsøg – og da kunne ikke undgå, at komme til at le; hjerteligt og sprudlende.
Isiodiths hænder viklede sig ind i Sibalghyms hvide hår, i det hun fæstnede sit gnistrende blik i hans. ”Du får mig ikke. Tror du virkelig, at jeg har tænkt mig at give op nu?”, lød det i en udfordring, før Isiodith hævede sin ene hånd, strakte to fingre, og hævede sine mørkebrune øjenbryn i en sigende grimasse. ”Jeg kunne prikke dine øjne ud!
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Isiodith skulle blot vide, at hendes forsøg på at se strengt på ham var mislykkedes. Der var så godt som intet skræmmende over hendes smukke porcelændukkeansigt, som Sibal forgudede. Men han nærmede sig med hende med munden der spillede et overrasket og lydløst ‘ohhh’. Han trådte hende nærmere, men placerede sig med en sikker afstand, i og med at hun stadig lod til at være... beredt på kamp! Heh. Sibal var nysgerrig på hvordan hun mon ville klare den med hans grene viklet om hende. Han så det dog ikke komme, at hun forsøgte at træde frem, men idet hun gjorde det, trak grenene hende tilbage i et let ryk, og de så ud til at komme til hende som en overraskelse? Åh! hun havde slet ikke bemærket at Sibal havde grebet om hende med sine træundersåtter? Sibal lo af overraskelse og ikke mindst i en hoverende fryd.  

“Åh Isiodith. Det har jeg ikke sagt noget noget om.” Han havde kun sagt det mellem linjerne, selvom der dog intet klodset eller tungt var over hende. Hun havde kontrol over sin krop, og hun var ret meget til den tynde side. Men Sibal ville ikke ændre noget ved hende, selv hvis han kunne. Det eneste der var svært var, at hvorend hun gik hen, ville Sibal møde konkurrence i alle de andre mulige bejlere. 

Han var forfinet i sin måde at genne hende nærmere til sig på. Med hånden, der i løse bevægelser cirkulerede rundt. Træet adlyd ham og tog hende tættere på sig, men langsomt. Da hun sprang på ham, lod han grenene vikle sig fri om hende, og nu var det kun Sibal der holdt hende fra at falde ned i flere meters højde. Han smilte bredt og hvidt til hende, selv da hun tog ham i håret og truede ham med at prikke hans øjne ud. “Hvorfor siger du det? Vil du tage mine øjne fordi de skræmmer dig? Eller er det blomsterne, der måske er lidt giftige for dig alligevel?” Lo han ubekymret. Hun var fjollet, men ja. Han havde ladet hende komme tæt nok på, til at hun kunne gøre hvad end hun ville. Hun kunne sagtens gøre ham slemt fortræd.

Han greb hendes håndled, der nærmede sig hans øjne, og strammede til uden nåde, som han ville gøre, hvis hun var hans fjende. Hans smil forsvandt helt, og hans ansigt blev som forstenende alvor, mens han stirrede hende ind i hendes udfordrende øjne. Han forstod hvorfor hun gjorde det her med ham. Det var ikke kun en leg, hun ville også lige teste hans styrke, bare så hun kunne mærke, hvor lidt der egentlig skulle til, for at han kunne slå hende ihjel. Og sandheden var, at der intet skulle til, selv hvis hun gjorde modstand. Endelig slap han hendes håndled til fordel for, at hans hånd nu kunne lukke sig om hendes spinkle hals i stedet. Her klemte han dog ikke til, men ovenpå de kræfter han havde brugt om hendes håndled, var der ingen tvivl på hvor meget skade han kunne forvolde. “Jeg tror du giver op.” Hviskede han, og bredte endelig sit smil, der tog ham væk fra sit mørkelvergrimme, alvorlige ansigt. 

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 30.06.2020 12:52
Det var ganske umuligt for Isiodith, ikke at skære en grimasse under det nådesløse pres, Sibalghyms stærke fingre lagde om hendes spinkle håndled. Hun lod dog ingen bedende ord eller lidende støn undslippe hende; heller ej da Sibalghyms hånd forsvandt fra hendes arm og i stedet lagde sig tæt om hendes tynde hals, alt imens rovdyret i ham tittede frem fra sit skjul –

Det var, på en og samme tid, hårrejsende skræmmende men også… fascinerende. Det var trods alt aldrig en side, Isiodith før havde stiftet bekendtskab med, men dér var den; mørkelveren. Den grådige morder der lod hende vide, at han til enhver tid kunne fratage hende sit liv og lade Kile hente hende hjem igen.
Alligevel var Isiodith ikke bange; i hvert fald ikke i den forstand, hun vidste, hun burde være – men hvordan så? Ja, Isiodith end ikke selv vidste det. Alt, hun dog syntes, at vide med en hvis vished, var, at Sibalghym forventede, at hun gav op; at instinktet, det der havde fået hendes blod til at pumpe faretruende hurtigt, blot få øjeblikke forinden, ville tage over. Og det gik naturligvis ikke, vel? Meget havde forandret sig. Isiodith nægtede, at være det, hun havde fået fortalt, hun var; hamrende naiv. Svag.

Til trods for Sibalghyms hånd om hendes hals, lænede Isiodith sig frem mod ham. De isblå øjne lå urokkeligt fæstnet i hans egne ildrøde, alt imens hendes hænder gled henover hans skuldre, så hendes arme omsider kunne finde vej omkring ham. Med de fyldige læber, der nu omsider, kun befandt sig få millimeter fra Sibalghyms egne mørke, hviskede hun; ”Det ved jeg, at jeg ikke gør.” Dernæst fulgte et øjeblik, hvori Isiodith lod et lille smil indfinde sig i hendes ene mundvige, og hvori, hun ikke kunne gøre andet end at betragte ham med funklende øjne, indtil –

I et hurtigt ryk angreb Isiodith Sibalghyms stærke hals med sin perlerække af hvide tænder; uden nåde – ligesom Sibalghym heller ikke havde vist hende det – satte hun tænderne i den mørklilla hud og bed til. 
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Sibalghym fandt sig selv hypnotisere af hendes funklende øjne, som syntes at blive på ham så længe det krævede at få ham til at forstå, at han ikke havde vundet hende endnu. Mon hun virkelig ønskede at han nedlagde hende? Sådan rigtigt? I hvad der føltes som længere tid end blot et par lange sekunder, stirrede han både med intensitet og nysgerrighed efter svar på, om hun virkelig mente hvad han troede. Han følte ikke rigtig at hun gjorde så meget for at komme væk fra ham, så da hun lænede sig ind til ham, vidste han ikke om han kunne forvente et kys eller om han burde vige bort fra et bid.

Han fandt hurtigt ud af, at Isiodith ikke var vittig, da hun sagde at hun ikke ville give op. Han kunne mærke hendes tænder – som bed til. Først måbede han lidt i overraskelse, og selvom vampyr- og mørkelvertænder var direkte dødbringende, betød det på ingen måder, at elver- og mennesketænder ikke var helt ufarlige. Han kvalte så hvidt muligt et vrissent ’ah’, og udtrykte sig i stedet med et smerteligt udtryk i ansigtet. Med et grynt spændte han musklerne i halsen og trak hende væk fra sig med strakte arme, så snart det var muligt. Med Isiodith væk fra sig, trak han pludselig vejret meget tungere og ophidset. Han mærkede efter på halsen hvor hun havde efterladt et bidemærke, og da hans glødende blik faldt ned på sine fingre var der spor af blod. Overrasket løftede han på sit ene øjenbryn og så hen på hende med en smule mere respekt for hende end før. Pludselig smilende blottede han sine hjørnetænder og lod tungen kærtegne den øverste række af farlige tænder.

Med sin hånd greb han fat i den alt for store trøje og trak hende til sig, som vejede hun ingenting – Sibal syntes ikke hun vejede mere end en nedlagt hjort, faktisk. Med den anden arm greb han en tyk gren og lod træet hjælpe dem ned på landjorden igen, hvilket foregik overraskende elegant og sikkert. Nu efter at hun havde bidt ham, havde hun tirret ham nok til at være tarvelig. Så da han havde fundet sit fodfæste, skubbede han hende ned i mosset og de enkelte blå blomster, der endnu var i området.

”Hm hm” Gryntede han overlegent, og kiggede ned på Isiodith. Hans ben var let spredte, og hans hænder søgte sågar ned og famlede lidt med bæltet til det gik op.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 03.07.2020 22:44
Isiodith havde svært ved at vurdere, hvad der var værst; at Sibalghym klemte overraskelsen og den lette smerte inde i hans strubehoved, at han så på hende med et glimt af anerkendelse, at han intet sagde eller, om det var det faste greb i hende, der på ingen måde syntes, at resulterer i nogle synderlige kvaler af besvær, som han kommanderede træet, at hjælpe dem ned på jorden for endnu engang.
Og hvad så nu, hviskede en febrilsk stemme bag Isiodiths mælkehvide pande. Det var nemlig unægteligt skrækindjagende, at tage mørkelverhannen i betragtning derefter, som han tårnede sig op og hende med øjne, der talte sit tydelige sprog. Det begyndte at dæmre for Isiodith, at hun i sandhed havde leget med ilden og sat gang i en skovbrand. Naturligvis havde hun, et sted i hendes underbevidsthed vidst, at Sibalghym havde været – nej, havde holdt igen. Ikke blot omkring hende, i de sidste timers tid, men også under deres elskov i trækronernes top. Hun var ikke længere sikker på, om det også gjaldt nu og det affødte en grad af usikkerhed; den der, vel og mærke, udsprang af instinktet, der genkendte rovdyret.
Det var dog ikke det eneste, Isiodith følte. Nej, også en pulserende spænding over, hvad der måtte følge derefter, havde slået rod i hendes bryst. Hendes hjerte begyndte at galoppere for endnu engang, og den unge skovelver kunne høre hendes hjerte banke i hendes øregange. 

Ville hun være i stand til at modtage ham denne gang?

Isiodith håbede, at hendes skræk ikke havde fundet vej frem til hendes blik, i det hun forsøgte, at sende ham et hårdt blik, der måtte fortælle ham, at hun ikke var kuet. Hun havde stadig ikke i sinde at tabe den udfordring, hun selv havde initieret.
Dernæst mødte hendes tynde knæ, så hver side hvilede mod hinanden, som et symbol på, at hun ikke ville give ham adgang. ”Tror du, at du har gjort dig fortjent til det?”, hørte hun sig selv sige, i en stemme der ikke afslørede, hvordan hun indvendig skælvede –

Skælvede af både en frydefuld spænding og bange anelser… 
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Om han havde gjort sig fortjent til det? Hun udfordrede ham, og han vandt! Så selvfølgelig havde han gjort sig fortjent til det. Han mindedes egentlig, at lysets elvere var lidt mere regelrette end hvad man kunne forvente af mørkelvere. Hun af alle, burde stå ved det. ”Du bed mig.” Snappede han og tilføjede straks ”Hårdt…” Isiodith var klog nok til at vide, at der ikke skulle meget mere til, for at tænde en mand, og hvis ikke, kunne hun lige så godt lære det fra ham, frem for mændene i Dianthos! Hendes trodsige skuespil var næsten godt nok til at han troede, at han faktisk ikke var velkommen til at nærme sig hende nede på jorden. Men samtidigt var han også overbevist om, at der måtte være lidt lyst i hende endnu, siden hun ikke havde gjort mere for at komme væk. 

”Du behøvede nu ikke at lade mig vinde. Jeg er en voksen mand.” Lo han grumt. Bukserne, som nu ikke havde bæltet tæt lukket om dem var nu så løse, at han måtte holde dem oppe med sin ene hånd, mens han flyttede sit ben hen mellem hendes og forsøgte at daske hendes ben væk fra hinanden med skospidsen. Hvorvidt det end lykkedes for ham, dumpede han i hvert fald ned på sine knæ, og tog i hendes ben, for at tvinge dem adskilt, så han kunne møve sig ind imellem benene på hende. Dette var i hvert fald hans mål. Han var dog godt klar over, at med den legesyge trods i hende, skulle han nok forvente at kæmpe sig til det. Måske hun endda ville bruge alle sine kræfter, og måske skulle han forberede sig på skubben og slag fra hendes hænder. Hvad kom til fysisk smerte var han temmelig trænet i at holde ud, og med hendes størrelse, kunne hun ikke gøre ham så meget, medmindre hun faktisk tog alvor af sine egne ord om at tage hans øjne. At frarøve hans sanser, var nok den mest taktiske måde at nedlægge et monstrøst monster som ham på.

Sibals krop var meget større end hendes lille skikkelse, så selv hans vægt kunne holde hende nede under sig, da han lænede sig over hende. Hans hænder lagde sig straks på hende, og var ikke nænsomme, da de gik på opdagelse ved hendes brystparti og ned ad hendes hofter. Hun var en kvinde uden så meget fylde. En kvist, ville man sikkert høre misundelige kvinder omtale hende. Men for Sibal var hun slank, og med sin hunelviske elegance, kunne hun forhekse ham til kun at se på hende, og glemme alt andet om alle de andre kvinder, han havde kastet sine øjne på. Der var ingen tvivl om, at han havde fået fat på Elverlys skat.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 07.07.2020 13:09
Ganske ufrivilligt kom Isiodith til at fnise; der var ikke anden vej udenom, taget Sibalghyms forurettede udtryk i betragtning og den kortlevende lyd var klukkende men tydeligvis også… forventningsfuld. De store, isblå øjne slog gnister af noget udefinerbart, som end ikke Isiodith kunne genkende eller beskrive, for der var flere, uventede følelser, der rumsterede i hendes tynde bryst.
Da Sibalghym gled på hug foran hende og skilte hendes ben, var Isiodith pinlig bevidst om, at hun lå blottet for ham. Noget, hun ikke formåede at skjule, som hendes skarpe kindben blev røde af forlegenhed. Alligevel… forblev smilet i hendes blik, for øjnene smilede unægtelig, nu hendes hjerteformede læber ikke formåede, at gøre det samme. Hun kunne desuden ikke stoppe med at betragte ham, uanset hvorhen Sibalghyms eget blik søgte hen, og da hans mørke hænder begyndte at udforske hende uden barmhjertighed, gispede Isiodith i lige dele overraskelse og –

Ekstase. Et sted i hendes indres bevidsthed var hun klar over, at dette var – ja, der var ikke noget ord for det. Det var ikke forkert i sig selv, men i nogen grad ikke, som det burde være. Måske det var hendes naivitet, der spillede hende et puds? Kunne al intimitet være af en sådan hengiven karakter som tidligere? Isiodith vidste det ikke.
Ikke, at hun ikke nød det. Det ville være en løgn, hvis hun bekendtgjorde, at hendes krop ikke reagerede på Sibalghyms nærhed, og det var med en anden udsultet fornemmelse end tidligere. Det gik også op for den unge skovelver, at hun ønskede at pirre ham yderligere; prikke ekstra for at se, hvad det førte til.

En lille og spindende stemme hviskede, at hun i sandhed havde forandret sig, men Isiodith selv hørte den ikke. I stedet trak hun sit ene ben forbi Sibalghyms stærke arm og satte hendes bløde fod mod hans bryst.
Du kan få lov til at spørge pænt om lov”, hviskede hun, næsten åndeløst, som hendes hjerteformede læber blev fugtet hastigt af en lyserød tungespids. 
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Hendes fnisen afslørede hende for et splitsekund, og det smittede af på Sibal. Han kunne ikke lade være med at le samtidigt mens han forsøgte at opretholde seriøsiteten over sit krav på hende. Kærligt sloges han med hende, helt uden at lade hende vinde selvfølgelig. For gudernes skyld nej! Han længdes efter hendes krop, og jo mere hun drillede ham, eller holdt sig væk, jo mere ivrig blev han. Hendes modstand og vriden i kroppen, gjorde gode ting for ham. Han kunne i hvert fald mærke at han, hurtigt efter at have mærket hende mellem sine ben, var blevet stor og kampdygtig. Det var mest for hendes skyld, at han ikke var begyndt at mase sig på lige med det samme, men lige som han skulle til at hive op i skjorten på hende, blev han bremset af hendes fod, som holdt hans overkrop væk fra hende med så meget afstand hun nu kunne med et bukket ben.

Spørge pænt om lov? Sibal smilte og flyttede sin mørklilla hånd op til hendes fine fod, og nussede den kælent med sine mandlige fingre. Hans hånd syntes meget stor og fæl i forhold til hendes lille, hvide fod med den allerblødeste hud og de smukke velplejede negle. ”Du ved vist ikke meget om mørkelvere. Vi spørger ikke pænt om lov. Vi tager bare.” Et mørkt fnys forlod hans næse, og straks efter kiggede hans blik ned på hendes fod, som han måtte bøje nakken for at nå den og kyssede hendes storetå blidt. Pludselig blev kysset til et djævelsk smil, og de skarpe tænder satte sig i den, som en lille advarsel på, at han altså ikke kom til at være sukkersød omkring hende, bare fordi hun opførte sig nuttet overfor ham.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 07.07.2020 16:37
Isiodith gispede, i det Sibalghyms tænder greb om hendes storetå, men end ikke øjeblik efter vred hun sig leende. I grunden havde den unge elverkvinde aldrig erfaret, at hun var kilden, men snarere haft formodninger derom; Sibalghym bekræftede dog antagelsen, og det tog Isiodith nogle lange sekunder før, at hun havde fået tæmmet hendes krakelerede ansigt.
Da det omsider lykkes hende – i hvert fald til dels, for de isblå øjne gnistrede stadig af morskab – måtte hun synke en voksende klump i halsen; en, der var resultat af, at spændingen stadig sad og ulmede i hendes brystkasse. Forsigtigt, men dog bestemt, trak Isiodith foden til sig og lod atter hendes ben spredes, langsomt, alt imens de isblå øjne afsøgte Sibalghyms ansigt for tegn på, hvad han mon tænkte.
Det var nemlig ikke til at sige…

Du var ellers meget… ordentlig tidligere”, lød det omsider fra hende, i det hun forsøgte at skjule den fortsatte rødme under hendes ene hånd. ”Ændrer det sig nu?”, spurgte Isiodith derefter hastigt, men dog stille og i en tone der indikerede, at hun ikke decideret havde noget imod det. Det var nemlig stadig med en hvis spændingsfyldt forventning, at Isiodith betragtede Sibalghym.
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Omsider. Hvad end denne her magtkamp imellem dem kom af, var det altså slut nu, og Sibal fik endelig sin vilje. Han havde vundet. Hans blik fulgte med hendes fod, som lod sig flytte fra ham, og hendes ben bredte sig let, så han faktisk kunne se… ja… Altså han kunne se alt! Hans i forvejen glødende blik blev varmt, som det først lidt tøvende, men så insisterende kiggede ned på sin præmie og lod sig behage af hendes underdanighed. Lidt pervers havde han nok egentlig altid været, men overfor Isiodith forsøgte han altid at styre sig. 

Mmm, yeah. Det er slut med at opføre sig pænt.” Spandt han med sin mørke løvestemme. Der var ikke et gram seriøsitet over ham, for han var alt for godt i gang og alt for opstemt. Det eneste der tilkendegav hans virkelighedssans, var da tog hendes hånd væk fra hendes yndige ansigt og sagte spurgte hende; ”Er du nervøs, blomst?”

Han ventede ikke på hendes svar, men skyndte sig heller ikke. Med sin anden hånd strøg han overvejende ned ad skjortens små sorte knapper af træ. Men i stedet for at bruge tid på at knappe hvert enkelt op, fortsatte hånden ned til kanten og trak skjorten længere op over hendes navle, og videre op over hendes bryster. I forhold til de grønne og blå omgivelser, fremstod hun meget lys og hvid, og på en eller anden måde urørt of hellig. Forbudt. Men heldigvis for det, var Sibal ikke bange for noget, ikke engang gudernes vrede og straf mod de syndige.

Med sin hånd knuget om den opsmøgede skjorte, holdt han hende samtidigt nede – forberedt på, at Isiodith kunne finde på hvad som helst, når han først begav sig tættere på med kroppen, og ville forenes med hendes krop.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 12.07.2020 18:28
Isiodith kunne ikke tage sit isblå blik fra rovdyret over sig. Det, der spillede i Sibalghyms øjne, var ikke længere genkendeligt men samtidig… heller ikke fremmed. I grunden var det skrækindjagende, for Isiodith havde, i løbet af deres dage sammen sommeren forinden, fundet frem til en, ja, strategi for, hvordan hun bedst skulle begå sig omkring mørkelveren. Det hele afhang af, at Sibalghym ikke kedede sig – men også, at hun ikke direkte udfordrede ham. Tilsyneladende syntes han nemlig godt om netop det og Isiodith vidste tilmed, at hun ikke kunne følge med ham hele vejen, skulle de gå ned ad den sti sammen. Det var i hvert fald det, hun havde formodet indtil da, men som hun lå der, med Sibalghym mellem sine ben, var hun ikke længere så sikker…

Der var nemlig stadig en grad af rebel tilbage i hende.

Nervøs?”, hørte Isiodith sig selv sige, hendes tone skinger men også åndeløs. ”Ikke tale om! Der er ikke noget skræmmende ved dig. Du har rigtig fine bisser – det giver jeg dig, men ja, jeg har jo fået dig en gang før. Der er ikke nogen overraskelser mere.” Samtlige af Isiodiths indre stemmer – dem, der havde hvisket til hende, at hun skulle komme væk i en fart, at dette var for megen for hende at håndtere – forstummede alle i chok.

Og hvad havde hun i grunden lige sagt? Hvad havde hun dog insinueret? Lamslået over hendes egen direkte facon, kom Isiodith til at le stille – og endnu engang skød hendes ene hånd op foran de fyldige læber.
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Midt i bevægelsen i at skubbe sin krop imod hende, nåede hendes ord alligevel at stoppe ham, og et stupidt udtryk dannede sig i hans ansigt, som forsøgte han at udregne en besværlig ligning – Eller egentlig blot en semibesværlig ligning, da det med matematikken aldrig havde faldet ham nemt – Det var ham en gåde, hvordan Isiodith kunne blive ved med at overraske ham med sin øretæveindbydenhed. Det måtte jo være fordi hun var så køn udenpå, og åbenbart så djævelsk indeni.

Sibal klaprede hårdt sit tandsæt sammen ad hende, de fine bisser viste sig i et smil, som både virkede legende, men også lidt truende ad hende. ”Jeg kan lide dig fyrig, men det er også meget dumdristigt af dig.” Lo han og bed sig selv spændt i læben, som blikket gled fra hendes hemmelighedsfulde smil, og videre ned ad hendes ret så afslørede krop. ”Når jeg bliver tirret, har jeg tendenser til at være… egocentrisk”. Bag disse ord mente han særligt under elskov. Men det ville hun tidsnok finde ud af!

Drastisk tog han om hende og rykkede i hendes krop i et afskrækkelsesmoment, så han kunne tørre hendes hoverende smil væk fra hendes ansigt. Men det ændrede ikke noget for deres position, andet end at hendes ansigt nu var mod hans bryst og ikke hans ansigt. Hun var slet ikke i en position til at smile, som om hun havde vundet over ham. Vitterligt lå hun nedenunder ham, og var på ingen måder i nogen vægtklasse, til at kunne vælte ham rundt, så længe han stadig var fokuseret på at holde hende nede. Det hele var dog i leg. Og Sibals øjne var ikke henlagt i det mørke man kunne finde på de afskum, som fandtes blandt hans fjerne brødre. Sibals øjne brændte trods alt af gensidig inderlighed og morskab.

Da han endelig havde hende tæt på sig, gned han sig mod hende, nok til at trænge op i hende. Han sukkede et befriende suk, og lod luften sive ud af sine næsebor. Lige som man skulle tro at der var optakt til blid samleje, fnøs han og smilte vovet ned til hende, inden han positionerede sit ene ben knælende, så han bedre kunne støde til. Hans ene, stærke arm fangede hendes ene lår og holdt det fast, hvorefter hans stød straks indledte.

Isiodith Lómadriethiel

Isiodith Lómadriethiel

Helbreder

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 224 år

Højde / 170 cm

Granny 21.07.2020 19:58
Isiodith gispede, i det at Sibalghyms hårde greb tvang hendes krop længere ned under ham. Instinktivt svandt det falske men hoverende smil ind, som gnisterne i de isblå øjne i stedet blev erstattet af noget ulæseligt, der dog unægtelig vidnede om, at Isiodith ikke kunne forestille sig, hvad der dernæst kom til at ske –

Den unge skovelver fik ikke megen tid til at sluge situationens pludselige sving før, at Sibalghyms køn stødte ind i hendes eget. Denne gang var det intet åndeløst hikst, der forlod hendes fyldige mund men i stedet et skingert og højlydt et af slagsen. Hun havde ikke været forberedt på ham, på deres kroppes møde for endnu engang, og først nu mærkede Isiodith, at hendes underliv var ømt og sensitivt fra deres elskov nogle få timer forinden.

Sibalghyms effektive koordinering af hendes ben rev dog brat Isiodith ud af hendes lette smertetrance. Hastigt fjernede hun sit blik fra deres foreningspunkt og lod det i stedet fæstne sig på Sibalghyms leende og ildrøde øjne. Der var ingen besættelig ondskab deri, kun en intens inderlighed og vovet lyst, som var det i virkeligheden en… leg.

Fornemmelsen fik straks Isiodith til at slappe af og det ledte til, at hun begyndte at modtage ham anderledes; hendes bens muskler slappede af og sensationen spredte sig derfra til resten af hendes krop, og de skingre støn der havde efterladt hende før, blev lavere og langsomt mere nydelsesfuldt. Dette var ganske anderledes end deres sidste øjeblik sammen, men Isiodith var ikke sikker på, at den ene form var bedre end den anden. Dertil måtte hun også indrømme, at det plantede frø af tanker i hendes sind.

Isiodiths mælkehvide hænder greb om Sibalghyms stærke arme og klamrede sig dertil, som var hun bange for, hvorhen hun ville ende, holdte hun ikke fast i ham. Derudover havde hun dog ikke meget at sige; hun var, helt og aldeles, under Sibalghyms nåde…

Hun var dog ikke sikker på, om det var en dårlig ting. Noget hendes krop snart ville afsløre.
Sibal

Sibal

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 52 år

Højde / 190 cm

Sibals legen rundt med hende var pludselig stoppet brat, og han viste sig fra sin mere seriøse side, som han betragtede hendes spinkle skikkelse under sig. Det så ud til at gå op for hende, at Sibal trods alt ikke var bange for at bruge sin styrke på hende, blot fordi hun var så meget mindre end ham. Han bar dog helt specielle følelser for sin helbredende skovelverelsker, så man ville også kunne ane, at han var meget opmærksom på, hvordan hun egentlig havde det. Hendes klynkende lyde, fra da han trængte sig op i hende, uden den store forberedelse, stoppede han dog ikke af. Han var forberedt på, at det ville gøre ondt på hende først, og at nydelsen ville komme til hende om lidt. Forhåbentligt.

Midt i Sibals unåde, de røde, intense øjne, der havde fastlåst sig på hende, og de insisterende bevægelser med underkroppen, lænede han hovedet tættere mod hendes pande og plantede et fortrøstningsfuldt blidt kys, som kontrast til alt andet.

Da Isiodith helt ad sig selv fandt sig til rette i situationen, og viklede sig fast om ham med sine arme, kunne Sibalghym heller ikke dy sig længere. Hun gjorde fantastiske ting for ham, alene ved at lade ham tage hende her i blomsterbunden, og han kunne ikke længere fastholde sit blik på hende længe ad gangen. Han måtte knibe øjnene i, og trak vejret arbejdsomt i takt med hendes.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2