For at give plads til hænderne trak Ergin sig en lille smule. Bare lige nok til at hænderne kunne glide mellem dem. Smilet voksede lidt da hun tydeligvis ikke kunne koncentrere sig om det hun ville sige. Ergin nikkede lidt til hvad end hun prøvede at sige, og brummede et opfordrende mh hm, selvom han var ret sikker på hun lige nu ikke havde hjernecellerne til at svare lige med det samme. Han gav sig til at nappe hende ned over halsen igen. Hænderne glide blidt tilbage over hofterne igen, og op af hendes mave, ind under tøjet.
Da Charlie endelig fik gang i mundtøjet igen, løftede Ergin det ene bryn lidt, og brummede kort til det første, for at vise han lyttede. Nappene fortsatte, for der var da intet galt i at distrahere hende lidt mere! Hans smil jeg noget størrer ved hendes spørgsmål, og da hun lod hænderne stryge over hans mave, spændte han kort op i mavemusklerne og bed sig i underlæben. Han glædede sig lidt til hun begyndte at røre lidt mere, ellers skulle han da nok ende med at tage hvad han ville have!
Ergin kunne ikke lade vær med at grine lidt over hendes lille ekstra kommentar, og trak hovedet lidt væk, for at se på hende, med det ene bryn løftet igen.
" Hmm.. så det må jeg ikke? " mumlede han lidt, mens hænderne blot langsomt gled op af Charlie krop.
" Jeg troede ellers det var din tur til at stjæle mit tøj, bagefter? " Hovedet vippede lidt på skrå, mens han betragtede hende.
Som hænderne forsatte deres vej op af Charlies krop, flyttede trøjerne med op, og langsomt blottede hendes mave. Så snart hænderne fandt vej til hendes bryster, begyndte de at massere dem. Ergin stønnede let, og lænede sig frem mod hende, og stoppede først få millimeter fra Charlies ansigt. Mon hun selv ville starte kysset op den her gang?
Krystallandet