Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 17.06.2019 16:48
han skulle måske ikke men han følte han skulle. derfor havde han undskyldt. han havde dog rost hesten for den ikek skulle fornemme hvor dårlig han var. da hun strammede grebet tog han en hånd på hendes og holdte roligt fast i hende. han nikkede. han skulle nok holde ud. selv om søvnen så smut var indtaget hans øjne.

de kom nærmere et hus og Rumi kendte det ikke. men det var bestemt ikke hovedstaden de var ved. han gled ned af hesten og blev næsten båret til døren. hvilket var lidt spøjst når man tænkte på hans højde. Rumi tog Sensos hånd og smilte. "du behøver ikke være bekymret. det er sikkert ingen ting" sagde han overbevisende og så på healeren som var en ældre dame.  Rumi så dog på senso da hun spurgte om han turde lade hende gøre det. han nikkede med et smil. "bare.... pas på. jeg har oplevet, nogle hændelser om natten hvor jeg pludselig har våben i hånden.... vil nødigt skade dig pga en drøm" sagde han bekymret for at skade nogle som helst.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 18.06.2019 14:10
Sensō hævede et bryn over Rumis ord, inden hun lagde en hånd på hans skulder. "Jeg skal nok selv bestemme, hvem jeg bekymrer mig for" svarede hun bestemt. En hjernerystelse var ikke noget at kimse af, for man kunne trods alt ikke se, hvor slemt det var, hvilket var den største grund til, hun bekymrede sig sådan for ham.

Ved Rumis næste ord kunne Sensō ikke lade være med at grine. Han havde da absolut ikke lært noget af deres tidligere samtale. "Jeg er krig, det er ikke mig, du skal være bekymret for" svarede hun alvorligt. Hun trak sin dolk for at vise ham den, og hun lod langsomt klingen vokse i længde. Hun valgte med vilje at sløve hastigheden, så Rumi kunne følge med. Da den havde nået sin maksimale hastighed, lod hun langsomt klingen blive mindre igen. "Jeg er fuldt ud i stand til at forsvare mig selv, det skal du ikke være bange for" sagde hun med en opmuntrende mine, og det var tydeligt, at hun hellere end gerne ville passe på ham.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 18.06.2019 17:28
Rumi vidste godt at hun kunne beskytte sig selv. men han ville jo ikke ha hun kom tilskade fordi hun var uforberedt på en som ham ligepludselig havde våben. han mærkede på hovedet som healeren var igang med. det føltes bedre. men han ha var stadig svimmel.

da hun igen talte grinte han lidt og nikkede. det var nok rigtigt nok. han så på hendes dolk da den pludselig blev længere. han lukkede øjnene kort og vidste at han ikke måtte for længe. "det er rigtigt. men vil jo ikke skade dig ubevidst, fordi du er uforberedt på det" sagde han roligt og så mod healeren. "hvor længe skal jeg holdes under opsyn?" ikke fordi han ikke kunne lig senso. men mere, hun havde vel også sit ejet liv hun skulle tilbage til.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 19.06.2019 07:30
Sensō overvejede et øjeblik, om Rumi selv hørte, hvad han sagde. Så gik det op for hende, at han jo ikke havde set hendes hverdag, og hun sendte ham derfor et opmuntrende smil. "Rumi, jeg er vant til at skulle være på vagt. Husk på, folk har en tendens til at blive voldelige omkring mig. Hvis du fanger mig, mens jeg er uforberedt, er det fordi, jeg sover" svarede hun mildt. Sensō sov ikke ret ofte, fordi hun kun havde behov for det, når hun skulle have sine kræfter igen. Det skete efterhånden sjældent, og den lille demonstration hun havde lavet før med dolken var ikke nok til, at hun havde brug for at sove.

Healeren forklarede, at Sensō skulle vække Rumi en gang i timen i nattens løb og stille ham personlige spørgsmål for at holde øje med, om han kumme huske det. Healeren tvivlede på, at det var nødvendigt at gøre det mere end en nat, men hvis Rumi stadig følte sig svimmel næste morgen, skulle processen gentages næste nat. Sensō lyttede ivrigt til instrukserne, for hun havde ikke rigtigt prøvet det før. Hun gik dog over til Rumi, da damen var færdig med at forklare, og plantede et enkelt kys på hans kind. "Jeg skal nok passe på dig" sagde hun opmuntrende. Hun havde dog tænkt sig at holde sig på god afstand, så han ikke skulle påvirkes af hendes aura hele natten.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 19.06.2019 16:35
ja Rumi hørte hvad han sagde. men han havde kun kendt hende i sådan ca et halvt dags tid. han så på hende og nikkede til hvad hun sagde. da senso gik med healeren for at høre hvad hun skulle gøre så og lyttede rumi efter. hvad ville hun mon finde på at spørger om.
da hun kom over og gav ham et kys på kinden så han forbavseret på hende og rødmede ganske let. han imiterede ikke en kogt hummer som hun havde gjort. han smilte til hende og nikkede. "det er jeg glad for du vil, jeg har jo ikke rigtigt andre der ville gøre det," i det øjeblik kom han i tanke om sin moster som nok ville ha gjort det vis hun havde boet tættere på ham. men hun boede i ørken. hvilket var det sikreste for djinner. men han gad ikke leve et liv i skjul for sine evner som eliksir mager.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 21.06.2019 09:12
Sensō kunne ikke lade være med at smile over Rumis rødmen. Det var da altid noget, at hun kunne gengælde tjenesten. Han var godt nok ikke så rød, som hun havde været, men det var vel tanken, der talte. Ved hans ord lagde hun oveni sin hånd i hans og gav den et forsigtigt klem. "Nu har du mig" sagde hun opmuntrende, inden hun slap hånden igen. "Jeg vil dog holde mig uden for rækkevidde, så jeg ikke påvirker dig med min aura, når du sover" sagde hun med et nyt smil. Hun var stadig nødt til at vække ham en gang i timen, men hvis han i forvejen havde mareridt, var det ikke en god idé, at han også fik en stor dosis af hendes aura samtidig.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 25.06.2019 16:13
han smilte til hende. gabte og kunne mærke trætheden. i løbet af aften blev han jo også vækket af senso og han huskede det meste der blev spurgt om. men han kunne også mærke hvor lidt han fik sovet. han havde iløbet af natten fået dolke i hænderne og fagtede med hænderne imens han holdte dolke. han var urolig men ikke pga senso. pga mareridt. 

da dagen kom vågnede han op med et stort gab. han havde ikke været så glad for at blive vækket konstant. han så på senso og smilte forsigtigt. "godmorgen" sagde han roligt og satte sig op. lidt øm i hovedet men det var jo klart.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 26.06.2019 13:15
Det var slet ikke nødvendigt for Sensō at vække Rumi med jævne mellemrum, det klarede hans mareridt ganske fint for hende. I stedet valgte hun at lade ham falde ned hver gang, så hun ikke blev angrebet, inden hun stillede ham spørgsmål. De omhandlede hvad han hed, hvor han var født, hvornår han var født osv. Det var ikke nærgående spørgsmål om hans familie, men det var alligevel spørgsmål, hun var sikker på, kun han kunne svare på.

Da Rumi vågnede næste morgen, gik der et øjeblik, inden Sensō gik over til ham, mest for at være sikker på, at han ikke havde haft endnu et mareridt. "Godmorgen. Hvordan har du det?" spurgte hun og hentydede ikke kun til hans hoved. Hun var ikke ligefrem vant til, at folk havde mareridt hele tiden.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 26.06.2019 15:55
Rumi tog sig til hovedet da han stadig var øm. han vendte fronten mod senso og smilte forsigtigt. "jo tak bedre end igår. selv om jeg ikke er helt så frisk som jeg ville ønske." sagde han og hentydede til at være blevet vækket så meget og vågne så tit. hans hovede snurrede dog ikke for ham lige nu. han så på hende og rejste sig roligt op og stilte sig lettere usikkert på benene. "det var en hård nat" kommenterede ham sig selv og huskede ikke våbene han havde haft i hænderne som sådan. han havde troet det var en del af drømmen.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 28.06.2019 08:23
Sensō strøg forsigtigt Rumi over håret, da han svarede, og hun sendte ham et smil. "Altså, du klarede også fint at vække dig selv mellem dine mareridt, så jeg kan godt forstå, du er lidt bombet" svarede hun med et hint af dril i stemmen, selvom hun dog var ærlig. "Du fagtede også vildt omkring dig i nat. Jeg var ikke klar over, du var i stand til at lave våben" svarede hun. Det var dog tydeligt, at Sensō havde holdt sin afstand, for hun havde ikke en skramme på sig, hvilket betød, at Rumi ikke havde ramt hende.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 29.06.2019 16:44
Rumi så lidt på hende og grinte da hun strøg ham over håret. det var kort for oven men langt til sidst. han så dog på hende da hun sagde hun ikke anede han kunne lave våben. han smilte forsigtigt. "det kan jeg heller ikke nu. det er månelys våben" forklarede han roligt og rejste sig op og så på sine hænder for at bevise han ikke kunne lave våben nu. for der kom ikke nogle.
Rumi havde en lidt underlig evne der kun virkede om natten i månelys så snart månelyset forsvandt forsvandt hans magi til våben også. han havde det ikke godt med at kunne lave våben men vis man var ude om aften og blev overfaldet var det meget praktisk. lige som hans anden evne også var praktisk til angreb mod en.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 29.01.2020 14:47
Sensō så tydeligt overrasket ud over at få at vide, at Rumi ikke kunne fremtrylle våben hele tiden. Det var nyt for hende. Det gik pludselig op for hende, hvor lidt hun egentlig vidste om verdenen og dens væsner. Hun nikkede dog anerkendende til hans ord. "Jaså. Man lærer virkelig noget nyt hver dag" svarede hun med et smil. "Er du svimmel i dag?" spurgte hun så og var tilbage til samme bekymrede mine som tidligere. Det var faktisk lidt mærkeligt at skulle tage sig af en anden, men hun nød til til fulde, fordi hun, under normale omstændigheder, ikke fik lov til det. Desuden var Rumi godt selskab. Hun ønskede faktisk ikke, at deres veje skulle skilles, men hun ville heller ikke holde fast på ham, hvis han ikke ønskede hendes selskab.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 29.01.2020 15:18
Rumi vidste at hans evne var lidt bisær. men han kunne jo ikke gøre for han havde den evne han havde, han smilte til hende og nikkede. ja det var altid nyt at lærer. da hun spurgte om han var svimmel rejste han sig forsigtigt op for at mærke efter om han havde det bedre. 
Rumi tog sig til hovedet og smilte til Senso og sagde forsigtigt. "jo.... jeg har det faktisk lidt bedre. jeg er dog noget tung i hovedet. men det er jo klart. en nat uden noget at drikke." sagde han og så på hende med venlige øjne. "men hvordan har din nat ellers været"
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 29.01.2020 15:22
Ved Rumis ord, sendte Sensō ham et smil, inden hun rejste sig og gik ud ad døren. Der gik dog ikke mange øjeblikket, inden hun var tilbage med en flaske, som hun rakte til ham med et smil. "Den har faktisk været stille og rolig, tak" svarede hun, som smilet voksede en anelse. Hun havde dog svaret ærligt, for på trods af hans opvågninger, havde alt jo åndet fred og ro. "Det er dog rart, at du har det bedre."
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 29.01.2020 16:29
Rumi smilte og tog imod flasken. han tog noget at drikke af flasken, han lyttede til hende.  imens at han drak af vandet. han så på hende imens og stoppede med at drikke, "ja tak fordi du var her inat." sagde han roligt imens at han smilte til hende. nok var hans nat været fyldt med mareridt men han kom sig altid hurtigt over det.
han så roligt på senso og tænkte lidt over hvorfor han så tit havde mareridt. måske var det pga dårlig samvitighed overfor maria? måske var det fordi at han ikke havde nogle minder om den gang han havde hende hos sig, mere.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 30.01.2020 08:15
Sensō rødmede let ved Rumis taknemmelighed. Det var ikke ligefrem ofte, hun modtog rosende ord fra andre, så hun havde ikke helt lært, hvordan hun skulle håndtere det endnu. Hun sendte ham dog alligevel et smil. "Det var så lidt. Jeg ville dog ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg bare havde efterladt dig" svarede hun ærligt og sendte ham et nyt smil, der dog blegnede, da Rumi begyndte at se tænksom ud. "Er der noget galt?" spurgte hun og tog sig i at være ved at gå over til ham. Der var ingen grund til at male fanden på væggen, men han så så alvorlig ud.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 30.01.2020 09:47
Rumi smilte til hende da hun kom over til ham. han så måske en smule tænksom ud uden at tænke over det. Rumi så på hende og så øjnene ned i flaskens vand. "jeg tænkte bare på.... hvorfor jeg så tit har mareridt." det var jo ikek første gang at han havde mareridt. han så på hende og smilte venligt. "jeg har mere mareridt end jeg har rolige gode drømme." sagde han så. han ønskede at kunne tilgive sig selv. men det var ikek lige noget han kunne. vis han havde været der for maria ville han måske ha kunne rede hende.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 31.01.2020 08:37
Sensō lyttede opmærksomt til Rumis svar, men hun havde trods alt heller ikke svaret på hans spørgsmål. "Kan du huske, hvad du drømmer?" spurgte hun interesseret og tog igen sig selv i at gå tættere på ham igen, mens hun bed sig nervøst i læben. Hun var stadig i tvivl om, om hun kunne tillade sig at udsætte ham for sin indflydelse. Var det ikke egoistisk at ville prøve at berolige ham, når han som sådan ikke havde brug for det? Det mente hun.
"Nogle drømme kommer af en årsag, andre gør ikke. Mareridt er jo egentlig bare ubehagelige drømme" svarede hun eftertænksomt. Sensō ville ikke blande sig i hans fortid, hvis han ikke ønskede at snakke om den.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 31.01.2020 12:25
Rumi forstod ikke hvorfor at nogle bare var nemme at snakke med end andre. Og senso her var en af dem. Han tog sig til baghovedet."det er faktisk ikke noget særligt bare..... bare noget jeg ikke helt kan lave om på er sket" han ville ikke bekymre hende så han sagde ikke direkte at det var hans forlovedes død han drømte om. 
Han tog en slurk mere af flasken og så mod senso der var kommet tættere på ham. Han sendte hende et venligt blik imens han overvejede om han kunne kontrolere sin vrede igen vis hun kom tæt på
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 02.02.2020 11:58
Sensō hævede et bryn over Rumis ord. Ikke noget særligt? Han måtte da have spist et eller andet, han ikke kunne tåle. Eller også var det måske fordi, han slet ikke havde spist endnu. "Hvis det ikke er noget særligt, ville du vel ikke have mareridt over det?" pointerede hun med en eftertænksom mine. Hun afholdt sig stadig fra at gå tættere på. "Det er helt okay, hvis du ikke vil tale om det, men du burde overveje at få bearbejdet det på et tidspunkt. Det er ikke sundt at brænde inde med tingene" forklarede hun. Hun overvejede, om hun burde pointere, at det var hendes erfaringer, men hun endte med at blive enig med sig selv om, at det ikke var nødvendigt i første omgang.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2