Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 16:46
Alicia så ganske interesseret ud, da han begyndte at snakke om, at hun måske kunne lære at lave våben, og hun sendte ham et smil. "Det ville være en ære at lære jeres kunster. Jeg vil dog ikke spille skuespil. Hvis det viser sig, at jeg ikke kan lære det, vil jeg hellere være ærlig omkring det. Jeg kan ikke lide at snyde" sagde hun ærligt. Det lå ikke til hende at prøve at bedrage andre, men hun ville hjertens gerne lære af dem. Hun havde trods alt også flair indenfor at beherske ild. Hun gengældte hans kys og lod kort sit underliv glide lidt i cirkler, mest for at drille ham. Bevægelsen af hans lem inden i hende fik hende dog igen til at stønne lavmælt. Hun burde virkelig sove, men hun kunne efterhånden mærke lysten bølge op på ny inden i sig.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 16:59
jack kunne virkelige ikke mere han ville sove og de kunne gøre det mere når solen stod op rolige klaset han hinden hårdt på røven og kikket rundt solen var snart oppe "når lad os få noget søvn skat inden solen står for meget op " han kysset hinden blidt på kinden og lukket sine øjne lemmet køret dog stille og rolige ind og ud af hinden så Alicia kunne nyde ham selv om hun måske stadige var træt det var hans bedste dag.. i morgen skulle hun have det regtit mærke som længeingeren fik han var begynt at holde af Alicia og det kunne måske også mærkes dog vidste hna ikke hvor længe han kunne for han var død træt og ganske regtit efter ti minuter var han faldet i søven mens han kom inden i Alicia
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 17:13
Alicia kunne ikke fortænke sig i, at han ikke rigtigt kunne mere. De havde trods alt været i gang hele natten. Hans bevægelser var dog dejlige, og de fik hende igen til at stønne. Orgasmen ti minutter senere fik hende dog med det samme til at falde i søvn af udmattelse. I søvne greb den ene hånd blidt fat om pelsen på hans bryst, mens hun fortsat lå oven på ham. Hun fik dog bevæget sig, så han ikke længere var op i hende og hans sæd rendte roligt ud af hende igen.

Da hun vågnede senere lå hun stadig med hovedet på Jacks bryst, men hun var gledet ned at ligge ved siden af ham, mens hun havde sovet. Hun lod blidt sin hånd kærtegne ham over brystet, inden hun blidt kyssede ham på kinden. Hvis han stadig sov, ønskede hun ikke at vække ham.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 17:23
jack kunne godt lide at være lidt under sengen og da Alicia kysset ham piv han lidt i søvne og forte sin hovde ned mod hindens bryst og kysset dem blidt igen mens han bare holdet om hinden at han kunne ha gjort Alicia gravi tænke han slet ikke over men muligheden var der stille åbnet jack sine øjne langt om Længe han smilte og slikket hinden på halsen " hej min lille Lærling " et varmt og bredt smil kom over jack mens han førte hånden hen over Alicias mave der lugte at sved men det gjorder nu ikke jack noget det var rat at stå op til noget som de bægge to kunne lide solen skinde på Alicia uden for  han kikket lidt ned af hinden han kunne nu se nolge ar hun var virklige en krigere  men jack glæde sig til at lære deres kunst at kende
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 17:41
Alicia sukkede nydende, da han kyssede hendes bryster, og hun sendte ham et smil, da han slog øjnene op. "Godmorgen. Eller eftermiddag" svarede hun drillende. Hun strakte halsen, da han slikkede hende, så han bedre kunne komme til, og hun sukkede igen nydende.
Hun lod fingrene glide fra brystet og ned over maven, men hun stoppede, inden hun nåede underlivet og nussede ham generelt bare på hele overkroppen. Den anden hånd lagde sig på hans kind, hvor hendes tommelfinger blidt begyndte at nusse, inden hun lænede sit hoved mod ham for at kysse hans læber. "Har du sovet godt?" spurgte hun, da hun igen slap kysset. Hun havde ikke selv skænket graviditet en tanke.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 18:57
Jack sukket men han var stadige lidt træt efter den lange nat han grinde dog da hun sagde god eftermindag  stille visket han blidt " godmorgen..og ja både og sengen var lidt hård i forhold tim min engen " stille rejste han sit hovde op og mærke hvordan hun bevæget sig han lod hånden glide over Alicias hofte og mærkede lidt sved fra i nattens leg hun var vist oven på igen han glæde sig til at vise hinden sit hjem by " stille lage han hoved tæt på Alicia  de burde virklige se at komme videre men han vidste ikke om Alicia var med på en tur nummer to dog kørte han sin skabe negl ned af hindens front og sagde " vi tager af sted når vi har foget noget at spise " visket han blidt og lod sin hånd falde over hindens balle igen mens blikket så ind i hindens øjne
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 22:01
Alicia kunne ikke helt lade være med at grine af hans ord. Hun var som sådan ikke vant til hårde senge, men hun var ret vant til at sove i uvante senge, fordi hun ofte havde vagter rundt omkring i landet, og det gjorde, at hun ofte overnattede på kroer, så hun var vel temmelig hærdet. "Ja når man ikke er vant til at skifte seng, kan det godt være hårdt" svarede hun.
Hun nikkede som svar, da han snakkede om at tage afsted efter de havde spist, men hun blev lidt distraheret, da han lod sin klo glide over hendes krop, og hun måtte igen sukke nydende. Hun var ikke helt klar over, om det var med vilje eller ej, men hans berøringer var i den grad behagelige. Da hun mærkede hans hånd på sin bagdel igen, smilede hun til ham. Hun lod nu sine negle kærtegne hans mave og bryst lidt tydeligere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.04.2018 15:06
jack smiltet rolige og kikket lidt mod det mærke han hadet givet hinden det var blevet lavet om til en pote han sukket lidt mund det var der for hun ville have ham han kunne mærke hindens træng. stille smilte han blidt  og prøvet at skubbe Alicias hovde ned mod hans leme så hun kunne nyde ham lidt mere de kunne måske godt tag en tur mere inden de skulle hjem jacks finger køret hen over hindens ryg og han prøvet at få hinden lidt tændt igen der dufet stadige af hinden jack glæde sig til de skulle have flere ture som denne her hjemme hos ham og så i lidt hemlighed jack kikket lidt ned mod Alicia og lod hinden gøre hvad hun lyset til
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 26.04.2018 16:56
Alicia havde i heden ikke opdaget mærket på sit lår, så hun var komplet uvidende om det lige nu. Da han skubbede hendes hoved ned mod lemmet, kunne hun ikke lade være med at sende ham et udfordrende smil. Langsomt begyndte hun at kysse ham ned ad maven, mest for at pirre ham lidt. Da hun nåede hans underliv, begyndte hun at kysse rundt om hans lem, mens hun med den ene hånd blidt begyndte at kærtegne det. Hun kunne tydeligt mærke hans finger over ryggen, og hun sukkede endnu engang nydende.
Efter lidt tid lod hun spidsen af tungen glide op ad hans lem. Da hun nåede spidsen lod hun i stedet sine læber omslutte det, og pirrende langsomt lod hun sit hoved synke over hans lem så langt ned som overhovedet muligt. Herefter bevægede hun roligt hovedet op og ned i taktfulde bevægelser. Den ene hånd begyndte igen at kærtegne hans mave, mens den anden havde fundet hendes eget bryst. Langsomt begyndte hun at komme med små støn for at pirre ham lidt mere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.04.2018 20:25
jack stønde blidt og bevæget stille under livet mod hindens mund men sagde ikke noget han kikket lidt ned mod alicia og kunne ikke lade vær med at grine lidt hun var nu meget skøn og sød og da hun leget med hindens enge bryst vidste han hun ikke ville give slip lige meget det  samme han kunne ikke lade vær med hvor mange gnag de skulle gøre det når de kom Hjem han håbet dog på at Alicia kunne klare prøven der ventet for jacks far var hård og skrammene over for fremdet stille lage han hovde lidt tilbage og bevæget sin hånd frem og tilbage i samme fart som hun gjorder det Alicias duft var i hans næse og det gjorder også selv jack tændt  på det hans leme gav en dunk og jack kom i Alicias mund  han tog stille den ud og rejste sig stille op for at se lidt nærmer på hinden med et frækt smil han ville tag hinden bag fra den her gang så han lod hinden vende sig om og tog så hindens røv og stak lemet ind mens han humpet hinden hård mens han snakket " du må... love mig...en ting ---skat ....." svart han svært i sine støn
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 26.04.2018 20:50
Da han kom, valgte Alicia at sluge det, inden hun rettede blikket mod ham og sendte ham et smil. Hun slikkede sig lidt om munden for at være sikker på, at der ikke var noget sæd til overs. Lydigt stillede hun sig op på alle fire. Da han trak sig op i hende, kunne hun mærke, at hun var temmelig øm, men hun var ligeglad. Hun ville have ham. Hans hårde bevægelser fik hende med det samme til at stønne gevaldigt. Hun spredte benene en smule for at give ham bedre plads. "Jaaa... Jack?" Hun kunne næsten ikke snakke imellem sine støn, så det var alt, hvad hun fik fremstønnet.
Imponerende hurtigt mærkede hun igen en orgasme presse sig på. Hun svajede i ryggen, da hun spændte og hendes fingre lukkede sig hårdt om lagenet på sengen. Hun havde indtil nu fulgt hans bevægelser med hoften, men spændingerne gjorde, at hun stoppede. "Mmh... mmh... ååh... ÅÅH JACK!" udbrød hun, som hun kom. Efter at have fået vejret drejede hun hovedet mod ham. "Mere... bliv ved" sagde hun nærmest bedende. Åh hvor hun da virkelig ikke kunne få nok lige nu.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.04.2018 20:59
jack kunne dog ikke lige så meget som alica men han kom dog til sidste igen han mærkede at han denne gang prsset sig så lang op i hinden som mulige.den her gang kunne der ikke være nogle tilv om at Alicia måske bliv gravid af det her samlege han kom rolige ud af hinden og gik rolige hen mod sit tøj for at samle det op de måtte af sted jo hurtiger de kunne blive lære og elve jo mere kunne de være sammen jack sukket  stille og sagde mens han heldte noget vand op og puset lidt " min far ville gøre alt for at gøre dig bange...du må ikke ..og jeg gentager du må ikke give Efter " svaret han og drak lidt mens han gik hen med gruset i hånden og gav også Alivia noget vand  jacks øre kom stille ned at ligge hans far ville prøve hindene ad og det kunne godt gå hen og blive grimt  stille sukket han rolige og gik hen for at køre hånden hen over hindens mave lige så blidt " se at få noget tøj på min kære jeg går ned og bestiler morgen mad eller midags mad så kan vi tage af sted med det samme
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 26.04.2018 22:36
Alicia nåede rent faktisk at opnå en orgasme mere, som Jack også kom. Hun skreg igen hans navn i vilden sky, inden hun lettere forpustet lod sig dumpe ned på madrassen med et nydende suk. Sæden gled langsomt ud af hende. Lige nu var hun ligeglad med, om hun blev gravid, det havde været fantastisk. Hun satte sig op, da Jack kom med vand. "Tak" sagde hun, som hun tog imod det og tog en tår. Hun lyttede til, hvad Jack fortalte om hans far. Hun nikkede og så ham i øjnene. "Jeg er ikke ligefrem bange af mig, så bare rolig. Jeg bliver ikke skræmt væk." Hun rejste sig lidt prøvende op, men hun endte med at vakle en smule. For pokker hun var øm, men det havde været det hele værd. Med et saligt smil på læben begyndte hun at klæde sig på. Hun nikkede til, hvad Jack sagde om at tage afsted, men da han begyndte at snakke om mad, rumlede hendes mave højlydt. "Det lyder rart med noget at spise" svarede hun med et smil. Hun opdagede stadig ikke mærket på sit lår, som hun fik tøj på.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 10:15
Jack var gået ned og hadet foget noget mad på boret og noget af drikke solen var på vej ned der ville ikke gå mange timer før det bliv mørkt igen han glæde sig nu til at komme hjem og få sin numal senge tid igen  jack tog gallset vand op til munden og mens han tog noget brød og noget host og bed af det. Jack var sulten  og det her brød gjorder ikke regtit noget for ham man kunne godt se at jack var træt. Halen lår over hans lår og han hadet taget en hætte over sig jacks tanker var om kræng mange ting lidt nu og i sær om Alicia lige nu hun skulle træne sammen med ham og det glæde jack sig til hun virkede til at være en kvinde som hadet været  i gennem regtit meget, og måske hadet hun brug for at slappe lidt af og have nogle til at holde af hinde lidt
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 14:57
Alicia gik ud, da hun havde fået tøj på. De stramme bukser, og den stramtsiddende top, krofatter havde lagt til hende, fremhævede tydeligt hendes bagdel, hofter og bryst. Dette gjorde, at hun var en anelse rød i hovedet, da hun begav sig ned ad trappen, for der var flere, der kiggede på hende. Det gjorde det heller ikke bedre, at hun vaklede en smule af og til, fordi hun stadig var gevaldigt øm i underlivet.
Hun satte sig over for Jack og fik stillet en tallerken med mad og et glas vand, og med det samme begyndte hendes mave at rumle voldsomt. Hun tog ihærdigt for sig. Efter lidt tid kiggede hun på Jack og bed sig let i læben. "Så hvordan har din far tænkt sig at teste mig, Jack?" spurgte hun. Hun var som sådan ikke nervøs, men hun ville gerne vide, hvad hun gik ind til.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 15:16
jack tænke lidt og spiste lidt hun var smuk og han smilte mod hinden da hun satte sig han var lidt stolt over at have Alicia som elsker inden lige nu blikket kikket hen mod de mænd som kikket efter hinden nogle visket om hvorfor et halvdyr hadet lov til at røger hinden og noget i den stile.jack rystede det af sig og sagde så " min far ville teste din frygt og bruge den i mod dig  vægge dine mørke ting " svaret han og kikket lidt mod de mænd som bukket gafler lidt han snak dog en klump med maden og hen mod Alicia han tænke ellers hvad der skulle ske med hinden  mund Alicia var stærk nok til at vinde hans fars tilliden jacks øre lage ørne stille ned " jeg har haft 5 der prøvet at blive min lærlinge i gemmen tiden  igen af dem har klaret det og endte med at midste forstanden " svaret jack ærlige han ville have hun vidste hvad Alicia gik ind til jack løfet Gafllen mod Alicia og sagde så " men der noget anderledes ved dig det vidste jeg med det samme...nok også der for jeg er til trykket af dig " svaret han lige ud mens for at gøre Alicia lidt rød i kinderen han elskede det stille lage han maden fra sig og tog sig til maven. min mor ville prøve at Ranse alle dine sår du måtte have på livet du må stå ansiget til Ansiget mod dig selv og her bliver det så lidt svært du må  overvinde den person " svaret jack stille og kikket over mod vindudet han tænke lidt selv men med hans måde og råd kunne Alicia jack tog sig lidt på hagen " min klang er fredlige men de har en hård føre tingene på vores valpe bliver trænet lige fra små eller lige så snart de kan gå og der for er vi så hård føre " jack sukket han kunne ikke lide den del men når han en gang bliv klang leder eller konge i anderes øjne så ville det gøre det lidt anderldese til noget beder 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 15:26
Alicia lyttede interesseret til Jacks forklaring, mens hun fortsatte med at spise. Hun så lidt tænksom ud. "Så... han ville teste min frygt for ikke at kunne hjælpe andre? Han skal da være så velkommen" svarede hun stålsat. Hun var ikke nem at rokke, når hun havde sat sig noget for, og hun ville i den grad gerne prøve at lære, hvordan de lavede våben ud af ild. Hvis det dog viste sig, at hun ikke havde evnerne til det, ville hun dog sige det med det samme, hvad end konsekvensen måtte være. Hun blev dog ikke mere rød i kammen af, at han sagde, han var tiltrukket af hende. Det havde hun lidt opdaget i form af sidste nat, der dog stadig havde været fantastisk. Det var sjældent hun mødte nogen med hans udholdenhed. Hun så dog lidt tænksom ud, men sendte så Jack et smil. "Det er ikke svært at stå ansigt til ansigt med mig selv. Jeg har accepteret, hvem jeg er, og hvad jeg har gjort i mit liv." Hun kæmpede stadig lidt med andres mening om hende, men hun var aldeles ikke ked af sit liv. Jo nogle ting var hun ikke helt stolt af, men hun accepterede alligevel, at hun i situationen ikke kunne se andre udveje. Hun havde lært at leve med sine fejl.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 15:40
jack kunne ikke lade vær med at se lidt bekymret ud han lage sin hånd  mod hindens lår og kikket hinden  dypt i øjne " jeg ville ikke have der sker dig som det skete for de andre det Vittig du forstå det " svaret han stille og rolige og kikket lidt ned mod gulvet at ha miste så mange han holdte af gjorder lidt ondt men han måtte leve lidt med Skammen men efter som han hadet mødt Alicia var han kommet på let beder tanker håbet han da det måtte være  på tide han fik den lærling og de kunne være master og elve stille kørete han hånden hen over hindens kind og smilte glad over hinden men så vendte han sig tilbage til sin vand og drak lidt af den det smagte nu mget godt og det gjorder ham også godt " når det nok ved at være tid " svaret jack lige ud og gik stille fra boret der var stadige nogle dages rejse vis de skulle nå hjem jack var virklige i godt humør lige pt hans blik fjernet sig ikke fra Alicia og hindens tøj passet også godt til hinden lige nu dog måtte han af og til vende sig for at se hvor de gik hen
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.04.2018 15:59
Alicia nussede blidt hans hånd og nikkede til hans ord. "Det forstår jeg" svarede hun og sendte ham et varmt smil. Hun var som sådan ikke nervøs, for hun var ikke nem at skræmme. Hun vidste ikke, hvad Jacks far havde af evner, men hun var fast besluttet på at komme igennem, hvad end han havde i tankerne.
Da Jack sagde, at det var tid, skyndte hun sig at spise det sidste af sin mad, inden hun fulgte med Jack ud. Hun bemærkede godt, at han kiggede en del på hende, men når det kun var ham, gjorde det hende ikke så meget. Hun sendte ham selv blikke, mens de gik, og det var tydeligt, at hun stadig var betaget af ham. Hun vaklede dog en smule af og til, da knæene en gang imellem gav efter stadig på grund af ømheden.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.04.2018 16:22
jack noget at tage fadt da hun var ved af falde han lage hånden på hinden og sagde med blid stemme " var jeg få hård mod dig i nat skat " svaret han med et stille grin og gik videre da han vidste hun var oki der var ikke nogle stig at følge der hvor han gik mest fordi der det  dufte han flugte jack satte sig af og til på huk for at finde duften igen " der er dog en ting jeg må gåre inden vi når byen ved godt det måske lyd lidt mærklige men jeg er nød til at give dig bind for øjne min fars regler " svaret han blidt for ikke at det skulle lyde hårdt det han ville gøre han håbet bare Alicia ville godkende det og at hun stolde nok på ham efter det ville de kunne være sammen,jack sukket lidt og smilte lidt over for sig selv og hodlte om sit våben skjold han kunne næsten mærke hans fars raserige overfor ham men han var ikke så bange for hans mor på nogle måde måske han søsknde hadet et probleme med det det men de måtte bare tag ved lære af ham 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8