Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han smiler nærmest stolt af sig selv.
"Godt," siger han kort.
"Men .. Hvis nu du bliver min sted datter i stedet, vil du så stadig opfører dig pænt, lige meget hvad jeg gør?"
"hvorfor skulle du vil have mig som din sted datter?" spørger hun stille og trist. Hun ser ned i jorden, bliver tiger og vasker sit sår på halsen. Hun ser forsigtigt hen på ham
"hvad vil du da gøre?"
"undskyld.." hun stopper hurtigt og ser trist ned. Hun bliver sig selv og går hen efter nogle planter.
Hun kommer så tilbage til ham og ligger dem på hans arm, så de kan hjælpe ham og er nervøs
Hun gider ikke snakke om det og spiser det rå kød hun har med
"jeg har noget blodigt kød, hvis det er" siger hun forsigtigt
"hvordan fik du en lillesøster?"
Han sukker lavt, kravler så hen til hende og sætter sig ved siden af hende.
"Anzu .. Sig det nu. Du ved hvad jeg kan gøre ved dig, hvis du ikke siger det," siger han bare.
"Så sig det!" siger han kort.
"Hey! det var den eneste jeg havde!" siger hun trist og piver meget.
"hvorfor smed du nu den væk?" sprøger hun utilfreds og ser op på ham.
Hun løber så efter flasken og kommer tilbage lidt efter med den
"Jeg er ligeglad!" siger han kort. Han sukker kort, da hun løber efter flasken, og ligger sig ned på ryggen. Han sætter sig så op igen, da hun kommer tilbage.
"Anzu, sig nu bare hvad du ville sige!" siger han kort.
Han smiler skævt.
"Hvis det var det du ville sige, fortyder jeg at jeg ville hører det," siger han bare.
Han rejser sig så op.
" ... Og det vil jeg helst ikke svarer på," smiler han svagt.
Hun rejser sig op og tager sin kurv op "jeg vil bare gerne bede dig om at lade hende være i fred.." siger hun stille og ser ned i jorden.
,,vil du ikke nok?" spørger hun trist og ser op på ham