Din lille møgmide! (Cecilio)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 06.08.2016 20:52
Angelica smilede et munter skævt smil, og lod ham endelig gå op og bestille for dem. Ikke at Angelica var fattig i øjeblikket, hun havde det nødvendige. Men hun sagde aldrig nej til en gratis øl! Dertil, så skulle hun gerne give næste rundte. Det skulle så absolut ikke blive et problem.

"Nå søde, jeg har behov for lidt flere detaljer om hvor fanden du forsvandt hen dengang. Og hvem af dine brødre jeg skal brække næsen på" startede hun samtalen ud igen, som han var kommet tilbage til det bord der befaldt sig op af en væg, dog ikke i et hjørne, som Angelica havde fundet til dem. Det gjorde dem ikke alt for hemmelighedsfulde, men heller ikke udsatte i midten. Præcis som hun foretrak det.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 06.08.2016 23:06
Han fik de to store krus med øl og kom ned til Angelica med dem med et stort smil og satte dem foran dem, før han selv tog en plads. Så skulle der udveksles historier. Og selvfølgelig startede de ud med hvad der var sket med Cecilio.

"Jeg var en amatør," sagde han grinende og rystede på hovedet. "Jeg var nede på slavemarkedet og få nogen lette penge, da jeg blev pågrebet i at stjæle. Og jeg havde så valgmuligheden mellem at få hugget mine hænder af, eller tage en lille tur med gøglerne rundt i landet, til at jeg havde betalt min gæld af. Mine forældre og søskende kunne ikke rigtig gøre noget ved det.... Hvad var der at gøre ved det? Jeg var kriminel." Selvom historien var lettere dyster grinte han. "Ting skete og nu er jeg her, med en anden gruppe gøglere og rejser rundt... så, hvad med dig?"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 10.08.2016 23:51
Det lå helt som en selvfølge for Angel at de startede ud med ham! Det var Cecilio der var forsvundet dengang, og ham der ikke var kommet tilbage igen. HUn kaldte dips på at vide hvad filan der var hendt.
Det var heller ikke fordi han forsøgte at skjule det. Han fortalte, til Angelicas taknemmelighed over ikke at skulle hive det ud af ham.

Angel løftede et øjenbryn af ham, efter hun først havde skåret ansigt over tanken om at få hugget hænderne af. Ikke nogen rar tanke. "Der er altid noget at gøre - selvom du var kriminel." hun var ikke til at bide eller stikke i på det punkt. "Men det ville have været svært.. hvor lang tid gik der før du var ude af deres klør?" hun manglede stadig svar på hvilken bror hun skulle brække næsen på, selvom det lød til hele familien havde været fatnisser. De var alle sammen kriminelle de dage.
"Ting skete. Javel ja. Men de her er trods alt venligsindet - ikk?"
Hun ventede lidt med at besvare returspørgsmålet før hun havde taget en slur af øllet. "Njo, ik så meget. Jeg blev træt af at være tyveknægt for de gamle, blæste dem en hvid fjer og skred ud i verdenen." okay, lidt mere groft end det der egentlig var sket, men hun var ikke så god til at lade den hårde og lidt modbydelige mund blive hjemme. "Levet af gambling, svindel og andet godt fra posen de sidste mange år"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 13.08.2016 13:44
"Det var en god handel jeg fik. Og jeg var kun med dem 3 års tid, og så..." Cecilio begyndte at se lidt sørgmodig ud, men prøvede at ryste det af ham. "De døde og jeg måtte selv finde ud af hvordan jeg kom videre," han prøvede at ryste de triste tanker af ham, for selvom de havde taget ham med mod hans vilje, så havde han virkelig knyttet sig til dem. At se dem alle blive slagtet, var nok noget der ville blive hos ham for resten af hans liv.

Han grintee lidt af Angel's svar på hvad hun selv havde lavet. "Det lyder præcis som dig. Du har vidst ikke ændret dig meget over årerne, var?" sagde han grinende og havde lyst til at rodde i hendes hår, men lod vær for nu.
Han tog en slurk af sin øl. Det var nu rart at støde på Angel igen, efter alle disse år. Og at hun stadig var den samme møgunge, som hun havde været dengang.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 16.08.2016 22:13
Angelica løftede overrasket og en anelse forskrækket sine øjenbryn, som Cecilio lod den sidste sætning komme over sine læber. Øjenbrynene faldte langsomt, og Angelica kiggede i stedet en smule trist ned i bordet ved den blotte stemning der var faldet over Cecilio det øjeblik han havde talt om det. Hun tog en dyb indånding inden hun løftede blikket igen mod Cecilio. "Døde - men hvordan?" det var alt sammen underligt og hun anede virkelig ikke hvordan hun skulle håndtere oplysningen. Hun havde regnet med at Cecilio var taget videre på et tidspunkt, når hans gæld var betalt af. Vidste sig så ikke at være sandheden.

Angelica trak på skulderne og grinede hjerteligt som hun blev roddet i håret endnu engang. Der var noget hjemmeligt over det. Som da de var børn. "Næh, ikke en skid." hun tog en tår af øllet og løftede et øjenbryn af ham inden hun tilføjede, "Man ændre ikke på perfektion" nej, hendes selvtillid fejlede absolut intet.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 28.08.2016 18:13
Cecilio kiggede ned i sit krus. Han var ikke meget for at fortælle om den skræklige hændelse, men han følte lidt at han blev nødt til det når det var Angelica. Han havde jo efterladt hende uden et eneste ord. "Det var tilbage da Mørket herskede over landet... De husker vel nok de mørke år. Vi tog en pause ikke langt fra Hovedstaden, og midt om natten, kom der nogle Mørkets Krigere og slog alle ihjel... jeg sov ikke sammen med de andre, så de overså mig...." sagde han stille. Det havde været den anden gang at hans liv var blevet revet væk fra ham. Knust hele hans tilstedeværelse, og alligevel blev han nødt til at forsætte. Det var også derfor at han troede på at Hovedstaden kunne blive genopbygget efter det store slag. For han havde overlevet, og en by så stolt og fantastisk som Hovedstaden kunne også.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 02.09.2016 22:23
Angel lavede en grimasse af afsky, der tydeligt afslørede at hun bestemt huskede de mørke år. Årerne hvor forretningen havde været mere farlig end normalt, også selv når de holdte sig lovlydigt. Mænd der var for nærgående og bare tog når de lystede. Ikke at det var uvant når man kom fra Rubinien, men det var blevet langt værre de år. Angel selv havde haft en noget yngre alder dengang, og havde faktisk været bange for mændenes lange fingre. Det var gået over - hun var efterhånden blevet hærdet. Heldigvis havde hendes storebror en god indvirkning, ved at banke snotten ud af folk der havde forsøgt at græmse på hende dengang. Angel slap krusset og lagde en arm om sin barndomsven og gav ham et varmt klem. "Sikke noget lort"
Det var præcis hvad det var. Nok havde de mere eller mindre bortført ham, men han, ligesom Angel, kunne heller ikke havde haft den vildeste alder da det skete. Og alligevel havde han klaret den og var kommet videre. "Men se sådan her på det, du fandt derefter nogle skide søde mennesker at rejse rundt med" lidt opmuntrende kunne hun trods alt godt være.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 19.10.2016 12:57
Cecilio nikkede. Han hadede stadig at tænke over det. "De var ikke alle sammen så slemme af de gamle. Jeg endte med at blive mere en del af gruppen end at være en slave for dem... men det er lang tid efterhånden..." sagde han og rystede på hovedet, for at få de dårlige tanker ud af hovedet. Det var ikke tid til at tænke på den død og ødelæggelse han havde oplevet i de hårde år.

"Men ja, jeg er glad for min nuværende gruppe..... det er dejligt at være en del af et fællesskab som dem... savner du det aldrig?" spurgte han og tog en tår, mens han stadig prøvede at holde de grimme tanker på afstand.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 19.10.2016 20:51
Angel forsøgte at smile opmuntrende til ham, men det var svært at føre videre. Det var noget af en fortid at have sig. Først at blive mere eller mindre solgt af sin egen familie, for derefter at fungere som slave for en gruppe ukendte. Og da man så endelig nåede til at blive mere en del af fælleskabet, blev de alle brutalt myrdet. Angelica pustede tungt ud og blinkede et par gange. Nøj, hvor havde hun været heldig! fælden var endnu ikke klappet for hende, som ved hendes barndomsvenner.

Angel trak lidt på skulderen. "Nja.. Altså nogen gange er det meget rart at rejse med folk - men der følger altid forpligtelser med." Hun drak lidt af sit krus og smilede skævt. "Og vi ved jo godt, at jeg gør præcis hvad der passer mig, konstant" Grinede hun varmt. Det var ikke helt sandt, men hun havde svært ved at håndtere ansvaret en gruppe kunne give - også selvom man sagde at alle skulle kunne klare sig selv. Lige meget hvad kom er altid lidt ansvar med.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 13.11.2016 22:24
Cecilio lo højt af det. Selvfølgelig var det Angelica's svar på det. At rejse med andre havde for meget ansvar, og hun ville hellere være alene. Han kunne ikke lade vær med at rulle med øjnene af det. Han elskede hende, som sin egen søster, men nogengange var hun da godt nok noget selvcentreret.
"Ja, det har jeg fundet ud af over årerne. Dig kan man ikke holde i snor," sagde han og rystede på hovedet. Han tog en tår af sin øl. Der var nu alligevel noget rart og sikkert over at sidde her og drikke med en af sine bedste barndomsvenner.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 15.11.2016 15:52

Angel havde altså rigeligt at se til bare med at holde sit eget liv oven vande. Hun gad ikke dele alt hvad hun tjente ind i en stor bunke så det blev ligeligt fordelt. Hendes penge, hendes valg! Hun ville uden tvivl nok tjene mest hjem, og en bitter følelse ville hurtigt erstatte alt det rare, hvis hun blev tvunget til at give penge til de andre. Nope, ikke på vilkår det skete. Angel vidste også godt at mange rejste sammen uden andet formål end at holde sig varme om natten og have ekstra beskyttelse skulle nogen angribe. Men Angel var vant til at dem man rejste med var som familie – og familietid havde hun haft rigeligt af i cirkusteltet.
Angel grinede drilsk og rækkede tunge ”Tænk det tog dig flere år” Angel tog endnu en slurk af sin øl og slikkede skummet af sine læber, på en fjollet måde, mest af alt fordi det var sjovt at være fjollet sammen med Cecilio. Ingen grund til at være dødsens alvorlig hele tiden!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 19.11.2016 00:16
Cecilio puffede let til Angelica. Hun var fuldstændig tosset, men på en god måde. En rar måde. Det var altid så let og ligetil at være omkring hende. Det var nok også derfor at de i sin tid var blevet venner, trods deres store rivaliserende natur. Det havde virkelig været tider, selvom Cecilio gik sulten i seng de fleste nætter.
"Ja, men jeg skulle jo lige finde ud af at det ikke var fordi at du havde 10 forskellige personligheder," drillede han tilbage. For cirkuspigen havde virkelig ikke passet sammen med gadetøsen. Men alligevel var de en og samme person. Det var nu ganske imponerende når man tænkte over det.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 23.11.2016 15:06

Angelica løftede underholdt sine øjenbryn af ham ”Ohoho.. Så fik man da lige den hva” Grinede hun underholdt over hele situationen. Angel var måske ikke som normen, faktisk gjorde hun et stort nummer ud af ikke at passe ned i en opsat kasse. Cirkuspigen, der smidigt gled ind i mænds fantasier og kvindernes jalouxi. Eller gadetøsen, som tog hvad hun ønskede, lod ingen mand eller kvinde gå forbi uden en hånd i deres lomme. Og det var kun to sider. Angle havde mangel. ”Og du mener altid du har været nem at læse? Tag det ikke forkert, jeg ved godt jeg er ekstrem speciel! Men, du var nu heller ikke altid en dans på roser!” Hun puffede tilbage med et grin, nej det var aldrig nemt med børnene på vejen, men af alle Cecilios brødre og søstre, og hvad end de var, var han helt klart af den sjovere skala.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 28.12.2016 16:12
"Nååå, så det synes du?" spurte Cecilio med et hævet øjenbryn og et lille puf til Angel. "Jeg er sikker på at det bare er fordi at det tog dig måneder, før du kunne pege mig ud i mængden," pointere den ældre mand, med et smørret smil. Der var så mange søskende og fætre og kusiner, at det kunne være sjovt at pointere, og Cecilio lignede da også op til flere i børneflokken på, på enten den ene eller anden måde.
En stor tår blev taget af hans øl. "Men udover det, så kan jeg nu ikke se, hvorfor jeg ikke har været nem at læse. Det er jo kun dig der har haft problemer med op til flere personligheder," sagde han grinende.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 31.12.2016 15:57
Angel mimikede blah blah blah mens hun derefter smilende himlede med øjnene af ham. Det havde taget noget tid! For de var sgu alle sammen halvens. Når først hun lige havde fået styr på en af brødrene, vidste de sig at der var minimum 5 andre ligedan. For ikke at tale om alle fætrene oveni. Og når de var unge nok, lignede tøserne også nogle gange. Mareridt at finde hoved og hale i. Angelica tog en stor slurk af øllet, og afholdte sig heldigvis at grine mens hun havde noget i munden.
"Nu skal du passe på!" Angel blinkede til ham, inden hun gled over i det falske fornærmede udtryk med et lille snært af overraskelse. "Jeg tror lige du fornærmede Ingrid! Oh gud hjælpe dig, når Ingrid er fornærmet!"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 20.05.2017 17:10
Endnu en dyb latter kom fra Cecilio. "Åh nej, jeg er bange," kom det leende fra ham. Det var nu altid sjovt omkring Angel, og det ville uden tvivl være hyggeligt at have hende med i gøglergruppen, men han kunne godt se at hun ikke ville. Hun havde nu også altid være selvstændig nok til at være på egne ben... Det var idag i hvert fald et sandt bevis på.
Han lænede sig tilbage i stolen og lod bare humøret. alkohollen og Angels selvskab tage over. Han behøvede ikke at bekymre sig om mere for idag, og lod bare dagen og aftenen tage ham væk på et eventyrligt eventyr.
Næste dag kunne han ikke huske halvdelen, men der var ingen tvivl om at det havde været en fest for dem begge.

//afsluttet

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9