Taco 04.12.2015 20:44
Makoto kunne egentligt ikke sove. Han så mod Ireth's seng oppe ad stien og prustede lavmeldt som en hest nu gør det. Han havde en slem oomgang tankemylder men håbede at det hele ville blive bedre i morgen. I det mindste blev han ikke smidt ud herfra, ud i mørkets skov. Anno 04.12.2015 20:51
Kench trak benene op til sad som hun sad der under himlen der efterhånden var sort med et par enkelte sterner det tittede frem. "Nienna.. hvorfor kunne han ikke bare lade mig være, jeg har prøvet alt undtagen fysisk vold og jeg kan ikke holde det ud.." hun lagde ansigtet ned i armene. "og nu ligger han midt på mit gulv og jeg har en aftale i morgen eftermiddag" sagde hun ned i armene som om nogen rent faktisk lyttede"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 21:00
Makoto lå og lyttede til hendes ord. Hvem var Nienna.. måske var det en person der var død som hun talte til.. eller måske hendes gud? Mon vedkomne lyttede? Han var godt klar over at hun var utilfreds med at han var her, men hun slap ikke for ham før de var gode venner igen. Han havde besluttet at blive til hun havde det bedre. Anno 04.12.2015 21:09
Kench lagde sig ned på taget. Det var småkoldt men det var kun rart at blive kølet ned. Det var desuden også rart at hendes hud var blevet normal igen siden hun ikke var inde for hans syns rækkevidde. "og nej jeg vil ikke tilgive ham hvor hvad han gjorde imod mig. Han gjorde det samme alle andre har gjordt hele mit liv. Jeg vil ikke udnyttes med mindre der bliver betalt i kontanter det har jeg sagt" jabbede hun løs ud i luften. Hun viste godt det var dumt men at snakke til hendes mor som om hun stadig var i live hjalp de sjældne gange hun havde brug for familie at snakke med.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 21:12
Makoto lyttede forsat. Hun var tilsyneladende ligeså stædig som ham og alligevel agtede hun ikke at bruge vold mod ham, så noget godt måtte være tilbage i hende tænkte Makoto, som jo troede på det bedste i alle. Han lukkede øjnenen og varmede sig lidt ved tanken. Han savnede hendes nærvær. Anno 04.12.2015 21:20
"Og jeg nægter at sove i samme rum som ham" mumlede hun og lagde sig op på siden og trak sine ben til sig. Hun lukkede øjnene, stressen, den manglende søvn og den beroligende kølige vind fik hendes til at slappe af og hun faldt næsten i søvn med det samme.//gogo gadget time skip hvis du ikke har mere at indføre ? :D
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 21:33
//timeskip as you wish :DMakoto vågnede op ved duften af noget han kendte og så alligevel ikke. Han faldt altså alligevel i søvn i nat. Han strakte sig ligeså lang han var på gulvet og rullede så op at sidde og kom på benene. "Godmorgen ^^" smilede han venligt og så rundt. Mon hun var her?
Anno 04.12.2015 21:47
Kench lå stadig oppe på taget sovende. Hun lå sammenkrøllet og hun skar et ansigt i søvne over påstyrret under hende. Normalt sov hun meget dybere men det var når hun var dækket i sin sædvanlige puppe af tæpper og dyner. Det og så var gårsdagens begivenheder heller ikke god til at lægge op til drømme der var værd at fordybe sig i."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 22:15
Makoto gik lidt rundt, ledte efter Ireth men så så op. Hun var vel stadig oppe på taget. Forhåbentligt havde hun ikke oplevet nedbør. "Ireth?" kaldte han blidt. Hun så ikke ud tila t svare. Han kiggede på stigen og overvejede om den kunne holde til hans vægt. Han gik hen og testede den lidt med hænderne... Nej den ville ikke kunne holde og han kunne heller ikke kravle på stiger, men han var villig til at prøve. Anno 04.12.2015 22:20
Hun hørte godt hendes navn og huskede langsomt at der havde foregået dagen før. Hun sukkede dybt og rullede over til hullet i taget og stak hovedet ned som svar på hendes kald. *ja?* sendte hun via tanker, alt alt for meget arbejde at udtrykke sig verbalt så tidligt om morgenen. Hun havde et kedsommeligt ansigt ud tryk og hun havde endda svært ved at holde sine arme fra at hænge ned igennem hullet i taget også"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 22:23
Makoto så op. Åh pyh hun var der. Det var godt. "Har du det bedre i dag?" spurgte han med en blid, men bekymret stemme inden han så på hendes arme som de dinglede ned fra hullet i taget. Måske vidste hun endda hvad de skulle lave i dag :D Anno 04.12.2015 22:51
Hendes ansigt udtryk gik fra det trætte til irriteret. "Jeg har stadig ikke tænkt mig at tilgive dig hvis det er det du håber på" snerrede hun og tog fat i stigen og kurrede ned ad den til hun stod midt på gulvet foran ham. Hun kikkede på ham og rystede på hovedet inden hun gik hen for at tænde op i ildstedet. Da det var ordnet gik hun forbi ham og ud efter vand på molen."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 23:03
"Så må jeg jo blive til du gør." Svarede han og smed sig igen på gulvet med krydsede arme. Han nægtede at miste en ven på grund af en misforståelse som ligeså meget var hans skyld som det var hendes. Forskellen på de to var bare at hun ikke ville indrømme at det var en misforståelse, mens han havde anerkendt det og var kommet med sin del af undskyldningen. Han havde taget hele fejlen på sig. Anno 04.12.2015 23:07
Kench kom ind igen med en kedel med vand og satte den over ilden. Hun fnøs over hans udtalelse og rørte nogle urter i vandet da det begyndte at varme op. "Stædige æsel"mumlede hun for sig selv. Det mest irriterende var nok alle de antagelser han nu havde gjordt sig at hun ikke var sig selv fordi hun ikke gad være sød imod ham."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 23:12
"Det kan man kalde mig, men man kan også bare kalde mig en bekymret ven." svarede han og fnøs. Hun forstod sig ikke på venskab. "Hvis vi er venner igen skal jeg nok gå, men jeg kommer tilbage og kigger til dig engang imellem for at sikre mig at du er okey." forklarede han sig ganske roligt men måske en smule irreteret. Anno 04.12.2015 23:20
Kench stirrede ned i det næsten kogende vand men vendte så sit blik til ham. "Okay... vil kn godt sige vi er venner, men det er på ingen måde det vi havde før.. " tilbød hun så og rejste sig. Det var muligvis ikke det han havde kommet for men det var nok det bedste Kench kunne tilbyde nu. Det var ikke tilgivelse, det var nok mere tolerance."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 23:39
"hvorfor ikke..? Vi havde det da godt før.. og du lå op af mig og sov og red på min ryg og jeg lukkede dig ind af bagvejen i værtshuset og vi snakkede og pjattede en helt masse... hvorfor vil du miste det?" Han forstod det ikke. Men han var heller ikke helt af samme støbning som hende. Anno 04.12.2015 23:45
Kench satte sig i sofaen "Fordi det hele blegner lidt når... vent jeg sov op ad dig?" spurgte hun faktisk undrende og satte sig ud på kanten af sofaen. Hvis han begyndte at ty til løgne ny ville det undre hende da han ikke virkede som den slags person. Hun rystede på hovedet og fortsatte "Det blegner alt sammen når jeg føler jeg er blevet trådt over foden. Men hvis du skal gøre dig forhåbninger så lad være med at opføre dig som sådan en pestilens og tag imod det jeg tilbyder dig" sagde hun dog ikke i nogen bestemt vred tone, mere bedende hvis den overhovedet gav udtryk for nogen følelse."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 04.12.2015 23:59
"Ja... da jeg vågnede lå du sådan her.. mellem mine arme og mine forben og da jeg flyttede mig fordi jeg ved du ikke kan li nærkontakt, tog du min arm tilbage og krammede dig ind til min forkrop sådan her." fortalte han mens han viste positionerne. "Og du rystede fordi du frøs så jeg puttede dig i et tæppe." Han løg skam ikke og talte ganske alvorligt. "Men jeg har altså ikke trådt på dig. Det er bare noget du tror fordi du er vant til at være alene." Anno 05.12.2015 12:58
Hun skar et ansigt kort da hun godt kunne huske det nu, og den lille snært af jalousi hun havde haft på Alethea. "Men siden du viste det om mig hvorfor så ikke træde lidt forsigtigere?" spurgte hun. Vandet over ilde begyndte at koge men Kench kunne ikke være mere ligeglad hun ville vide om han faktisk bare ikke tænkte over de ting han gjorde."Well.. Let me just show it to you instead?"
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0
Lige nu: 0 | I dag: 0