Hvad der lurer mellem træerne (Makoto og Kench)

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 15:38
Makoto lagde bogen fra sig igen efter at have kigget nogle af de ret klamme billeder. Han tog imod gryden og rejste sig for at fylde den med vand og smide noget koldt vand i ansigtet. Han vidste ikke hvad det skulle hjælpe på, men hans problem forneden var så småt ved at forsvinde, nok på grund af de ikke så kønne billeder han så. Han gik indenfor igen og ville give Ireth gryden, men tænkte at den var for tung for hende. "Hvor skal jeg stille den?" spurgte han i stedet med et venligt smil.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 18:06
Ireth rykkede hovedet i retningen af ildstedet hvor der var en krog til at hænge gryden på over flammerne. Hun smed samtidig skralderne i ilden og gav sig i hug med at snitte de nu skrællede grøntsager. *Jeg syntes næste jeg forklarede det rimlig godt.* sagde hun og rettede blikket op til kentauren *folk kommer til mig med deres drømme og håb og jeg simulerer det for dem* sagde hun *kortsat jeg tager betaling for illusionsmagi*.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 18:10
For Alethea gav det ikke meget mening, for hun havde aldrig selv haft brug for den virkelighedsflugt som nogle åbenbart havde. Der var måske dengang hun var lille og ville væk fra smerten der var i hendes ben, men det var da også en enkelt gang. Hun kunne slet ikke forstille sig at ville væk på anden måde, for det var jo ikke andet end falske drømme og håb.
Hun blev revet ud af sin tankegang, da Makoto kom ind igen og hun flyttede sig lidt, så han havde plads til at sætte gryden på plads. Kentaur-lederen forholdt sig dog stadig stille mens hun tænkte over denne nye information.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 18:23
Makoto satte gryden af på krogen over ildstedet da han fandt plads til det og gik så lidt væk igen hvor han lagde sig ned igen med hestekroppen og benene klappet sammen under ham som han lå på maven. Han udnyttede tiden til at beglo Kentaurhoppen som han syntes var meget smuk og når han lå ned kunne man heller ikke se at han havde ståtrold på. "Det ser lækkert ud." sagde han og så på maden et kort øjeblik.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 18:35
Ireth hældte rodfrugterne og de få andre grøntsager der var ned i gryden der var begyndt at småsimre. Hun rejste sig så og gik hen imod et skab med forskellige krukker i. Hun tog en fra den nederste hylde og meden ske til hjælp lod hun en klæbrig masse løbe fra krukken ned i grøntsagsgryden.
*og så venter vi* sukkede hun efter hun havde rørt i det et par omgange. Hun slaskede med tunge skridt over til sofaen og lod sig falde led i de 9-10, hvis ikke flere, puder der var spredt. *min tur... hvad er dit navn og hvordan kan det være at du vader rundt inde i Mørkets Skov* spurgte hun og vendte sig om i puderne hvilket gjorde at hendes hår stod ud til alle sider.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 18:41
Alethea var begyndt at ordne hendes hår, da det var begyndt at gå op gennem turen gennem skoven, så hun sad med armene bag hovedet, mens hun samlede det lange, hvide hår i en hestehale, så det ikke sad ud over det hele og generelt var i vejen, og også så det bare generelt så lidt pænere ud. Det ville selvfølgelig have hjulpet med et spejl. Hun kiggede mod Kench, i stedet for at fokusere på sit hår, da hun blev spurgt om hvorfor hun var i Mørkets Skov. "Alethea Helli Argyris," svarede Alethea, hun vidste ikke klar over om de kendte til Sagaen om Helli, for hun havde før stødt på væsner der ikke kendte den. "Der er ikke så mange der har lyst til at gå i gennem tågen, for at holde øje med hvad der sker udenfor byen, så jeg tog en tur rundt, for at være sikker på at der ikke var fare på færde. Jeg er en af de få der ikke er bange for Mørket og kan kæmpe, så det er oplagt." Måske knap så oplagt når hun var lederen, men det behøvede hun jo ikke at fortælle med mindre de spurgte.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 18:45
Makoto lyttede opmærksomt mens han beundrede Alethea som den skønhed hun var. Han sammenlignede hende lidt med en lilje. Den havde også en masse krumninger og finurligheder, men den var smuk alligvevel og så duftede den godt. Det gjorde hun også. "Tågen er da ikke så slem" blandede han sig. "Det er det der gemmer sig i tågen der er uhyggeligt." Hans hesteside gjorde ham til et naturligt sky flugtdyr, men hans menneskeside var mere modig, ikke meget men nok til at han kunne mande sig op og ikke tage flugten hver gang.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 18:58
Ireths øjenbryn løftede sig lidt og hun vred sig for at kikke omme bag ved sofaen. Hun rodede nogle bøger igennem og fandt til sidst en brunlig lettet slidt bog. Hun slog op i den i slutningen af bogen *eeeh... vi har vigtige personer blandt og Makoto sagde hun og så op på Alethea med et skævt smil *en Helli? ikke dårligt, det må give en del privilegier med sig fortsatte hun og lagde bogen ned på gulvet. *brug for hjælp med håret der forresten?* indførte hun lige da hun så hvordan Alethea kæmpede med håret.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 19:06
Alethea højt øje med Kench og det var uden tvivl at hun havde slået navnet op, så hun havde i det mindste hørt historien om den modige Helli. Alethea var ret stolt af sin forfader, for man kunne da næsten ikke have en bedre forfader end Helli. "Jeg har kunne få finere klæder og mere træning, men alt andet er tjent ud fra mig selv," sagde Alethea stolt, for hun havde fået sin stilling pga. sig selv, selvom der havde været høje forventninger om hende. "Jeg klarer det fint," sagde hun og fik endelig ordnet håret og bundet det op så det sad ordentlig.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 19:40
Makoto fattede ikke en brik. Han var jo ikke vokset op med andet end andre føl som vidste ligeså lidt om alting og kendte derfor ikke historien om denne Helli, men det lød som en vigtig person. Han så lidt hen på ildstedet og faldt lidt i staver. Så flot. Han huskede timerne foran bålet da de var små og før deres følflok blev splittet. Da begyndte han at græde tårer som han dog tørrede væk med sine hænder inden han gemte ansigtet i dem. Det var ikke meningen at han ville tude.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 19:50
Ireth slog blikket hen imod Makoto. Urgh hvor hun bare ikke kunne vænne sig det det der venne storhej. Nu skulle hun også få en klump i maven når han blev ked af det.
Hun rejste sig lettere modvilligt og gik hen imod gryden. I spejlbilledet i gryderetten kunne hun se at skællene i hendes ansigt havde bevæget sig længere tilbage så hendes normale hun kunne ses, både mund og næse endda. Hun trak lidt på skuldrende og hældte en potion op i en træskål.
Men lidt hurtige skridt tøffede hun hen til Makoto og rakte ham skålen *det giver mig ond i maven det der så spis og smil okay?* sagde hun og rakte skålen tættere på ham
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 19:53
Alethea havde ingen ide om hvordan hun skulle håndtere at Makoto pludselig græd. De havde ikke engnag sagt noget, kunne han overhoved ikke styre sine følelser? Han var da langt værre end de andre hingste hun kendte, de begyndte i det mindste ikke at græde lige pludselig. Så i stedet for at sige noget, holdt hoppen bare øje med ham, og Kench som nu gav ham mad, og kørte hendes hånd gennem hendes hår, mens hun ventede på at det var overstået.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 20:06
Makoto tittede ud bag sine hænder og snøftede hvorefter han tog imod skålen med mad og holdte den i sine hænder mens han så ned i den. Han så forgrædt op på Ireth og snøftede et "Tak." Hvorefter han førte skeen i og begyndte trygt at spise inden han begyndte at fortælle. "Kom bare til at tænke på en stund med mine venner i min gamle flok før jeg blev slave." delte han sine tanker.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 20:14
Ireth løftede lidt op i øjebrynene og trak en stol hen foran Makoto, hun satte sig baglæns på den og ventede lidt.
*Vil du fortælle mig om det?* spurgte hun overraskende, selv for hende, oprigtigt og bekymret. Hun var ved at få det dårligt over sig selv, *urgh... sympati.. det var dog utroligt* tænkte hun for sig selv, nogle ting skulle man jo nok holde for sig selv.
Hun vendte lige hurtigt ansigtet til Alethea med et meget kortvarigt smil og nikkede imod gryden som hentydning at hun bare skulle tage.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 20:17
Alethea syntes mest af alt at det lød lidt ynkeligt, det kunne dog også have noget at gøre med at hendes tolerance overfor mænd ikke var særlig stor. Da hun fik lov, rejste hun sig og tog selv noget af maden, før hun gik tilbage og lagde sig, stadig et stykke fra Makoto, da hun foretrak ikke at være for tæt på ham, før hun begyndte at spise at skålen. Det smagte egentlig udemærket og så var det også lidt anderledes i forhold til hvad hun plejede at få i landsbyen.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 20:26
Makoto nikkede lidt. "Da jeg var ganske lille blev jeg smidt ud af min føde flok sammen med 4 andre drengeføl." startede han stille ud. "Vi var ikke så gode til at klare os, men det gik.. Men så blev vi uvenner og vi splittede flokken op. Min bedste ven og jeg måtte søge job i byen for at få mad på bordet. Der var intet andet end slavehandlen for to 14-årige, så vi tog hvad vi kunne få. Vi blev købt af en ældre herre og skulle passe hans jord og dyr. Han havde et stort landbrug og der var nok arbejde til os begge to, men kort tid efter blev min ven alvorligt syg og landmanden ville ikke længere tage sig af ham. Jeg gav ham hvad jeg kunne undvære af mad og tog over på arbejdet, men han døde efter 2 års sygdom." Makoto brød ud i gråd. "Jeg har arbejdet hos manden i 30 år. Han døde desværre for en måneds tid siden og jeg fik arbejde på værtshuset hos Flint. Han er en rar mand." det sidste snøftede han og prøvede at smile fremtvunget fordi det var en god ting at han var endt hos Flint.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 20:34
Der kom ikke meget lyd fra Ireth, må fagter og ansigts udtryk, men ingen lyd. Hun havde aldrig være i et situartion hvor hun skulle trøste nogen før. Hun endte med bare at blive siddende på stolen og kikke ned i jorden, det ville nok også være bedre sådan. Når det galt om at tage sig af folk var Ireth nok en af de mest hjælpeløse nogensinde.
*hjææælp* sendte hun til Alethea kun i håb om at hun måske var bedre til det der følelses halløj. Hun var begyndt at vippe med fødderne nervøst.
Alethea

Alethea

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 76 år

Højde / 235 cm

Helli 24.11.2015 20:40
Alethea hævede et øjenbryn da hun hørte det lille hjælp. Hvad skulle hun gøre? Hun kunne ikke engang lide kentauren, med Kench så en smule patetisk ud, da det var tydeligt at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. "Der er ikke nogen grund til at græde over noget der allerede er sket. Det er bedre at se frem ad, især hvis det er så mange år siden at han er død," pointerede Alethea. Hun kunne godt tage den hårde rolle, hvis Kench virkelig ikke vidste hvad hun skulle gøre, for Alethea ville bare have hingsten til at stoppe med at græde og forhåbentlig lød han til hvad hun sagde.

Billedet fundet her
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 24.11.2015 20:45
Makoto nikkede lidt til hoppens ord og så ned. Men hvordan kan man bare glemme sin bedste ven? Han snøftede lidt og spiste videre uden at sige en lyd. Han var stadig ked af det, men indså at de ikke gad at høre på ham. Han var trodsalt snart gennem teenageårene og voksen, så han burde kunne mande sig bare en lille smule op efterhånden. Der var ikke langt til de 50 år, men et liv uden moder og fader havde sat deres præg på hingsten som ikke altid vidste hvordan han skulle opføre sig.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.11.2015 20:55
Ireth kikkede op igen fra gulvet. Hun begyndte at få kriller op og ned ad rygge og rejste sig fra stolen. *Undskyld mig* sendte hun til dem begge med et akavet smil og åbnede døren udadtil og lukkede døren efter sig selv. Hun følte sig kvalt og havde brug for luft, brug for at have sit eget ansigt, brug for ikke at føle som hun plejer. Hvorfor kunne hun ikke bare være ligeglad? Hun følte sig klam indfra og ud. Hun lod sig dumpe ned p molen og kikkede bare ned i det halvsorte grønlige mosevand.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6