Taco 23.11.2015 17:24
Makoto syntes det var lidt mærkeligt at gardinere var trukket for på forhånd. Det gjorde de ellers aldrig. Måske var det et af hendes trylletricks igen. Han smilede venligt til hende. "Jeg skriver dig på nummer to så." svarede han og stod og ventede lidt udenfor rummet. "Er der andet jeg kan gøre for dig..?" spurgte han venligt, ellers skulle han jo tilbage til arbejdet på et tidspunkt. Anno 23.11.2015 17:39
Ireth slog gardinerne fra og kikkede tilbage da han spurgte. *hmm nej det tror jeg er fint* sagde hun inde hun sled sig på sengen. Ikke så godt som hjemme med det slår da at skulle finde noget ude i regnen. *hvor meget skal i have for en enkelt nat?* spurgte hun inden Makoto gik."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 23.11.2015 17:50
"1 jade per nat" svarede han roligt på spørgsmålet. "Men hvis man ødelægger noget skal det regnes oveni." informerede han hende om med et smil. Han regnede ikke med at hun ville ødelægge noget. Hun virkede ikke som sådan en type. "Men hvis der ikke er mere.. så vil jeg gå nedenunder og hjælpe til ^^" Anno 23.11.2015 18:09
Ireth åndede lettet op da hun var alene. Noget af en omgang at komme igennem for at finde ly for regnen. Det var en del lettere end at vade igennem bare selv og skulle håndtere mængden af fulde mennesker der lav kunne høres fra værelset af. Hun tog maske og kutte af igen og stillede sig midt i rummet.Iret rakte hånden ud og mørk lilla røg begyndte at løbe ned fra hendes hånd og ud på gulvet. Hvor end det flød hen begyndte trægulvet og vægene af smårådne i vandskader og planter ud af ingenting begyndte at vrimle rundt og inficere her en krog og sprække. Fugtigheden steg enormt i rummet og Ireth trak vejret dybt med med et tilfreds ansigts udtryk. "hjem kære hjem" mumlede hun og smed sig på sengen igen.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 23.11.2015 18:12
Makoto var gået nedenunder for at hjælpe til med de efterhånden ret fulde gæster. //out
Anno 23.11.2015 18:17
//out"Well.. Let me just show it to you instead?"
Chatboks
IC-chat▽